Šta je novo?

Dragon Age 2

Stvarno nisam primetio da ima pauze. Moje Dragon Age iskustvo je bilo totalno drugačije tj. 90% vremena u borbi sam proveo u pauzi. Ovo mi je baš baš akciono.

A to zna dosaditi.
 
Kako kome. Konzolašima verovatno :p
 
A ja ti jak konzolas.

Dragon Age uopce nije komplicirana igra, i stoga pauziranje brzo dosadi. Bar meni.
 
Sa magom je praktično nemoguće efikasno igrati bez pauziranja.
 
Niko ne kaže da pauza nije potrebna ili da nije dobrodošla, ali hvaliti se time da 90% vremena treba da se provede u pauzi (uz impliciranje da bi kada bi taj odnos bio 70-30 ili 50-50 znači da je igra olakšana/smešna/tupava/konzolaška) i zazivati pravljenje igre tako da se u pauzama provodi što duže je nešto drugo. Jeste da ti imaš određeni osećaj accomplishment-a kada se izvučeš iz teške borbe i sl. ali kada malo razmisliš, većina tih izazova potiče otuda što jednostavno neprijatelj pravi toliki i toliki damage, i ti ćeš ga ubiti nakon što isklikćeš na toliko i toliko napitaka. Da ne ulazim u to koliko je "inteligentno" kada zagineš najstrašnije, pa reloaduješ da bi izmenio formaciju i komande, i onda si kao baja jer si zamenio formaciju i taktiku i prešao ih, a u stvari si u drugom pokušaju znao šta te čeka. Meni to pre dođe kao neko varanje (stalno neki quick save pre ulaska u narednu prostoriju) nego kao streamline-ovano igranje™. :)

Starac je lepo rekao. Dragon Age uopšte nije preterano komplikovan, te se i te pauze uglavnom svode na gutanje napitaka i izvođenje nekih rudimentarnih operacija, barem za većinu tipova klasa/igrača. Kod mene je odnos bio, recimo, 70-30 u korist real time-a, a kada razmislim, to znači da sam barem 3-4 sata proveo u pauzi (bez ekspanzija :d ).
 
Poslednja izmena:
Nijedna RPG igra nije komplikovana niti zahteva ne znam kakvo razmišljanje. RPG igre se igraju zbog drugih stvari.

Tačno je da povećanje težine u najvećem broju slučajeva dovodi samo do povećanja moći protivnika ali su današnje igre suviše lake na default nivou težine i ako neko želi bar malo izazova da ga podseti na kakve su igre bile (Super Mario je ekstra težak za 90% modernih igara) mora podići nivo težine na max. Dragon Age je igra kojoj pristaje potezna borba više nego akciona i ako podizanje nivoa težine forsira igrača da igra potez po potez, onda je svakako dobrodošlo.

Nažalost igre, iako su pre 10 godina obećavale da će jednog dana biti omogućeno inteligentno igranje, nisu nikada došle do tog stadijuma čak naprotiv, idu u rikverc. Pod inteligentnim igranjem mislim na ostavljanje opcije za inteligentno rešavanje problema. Ako već imamo fiziku i videli smo destruktabilna okruženja u nekim igrama zašto sve igre forsiraju igrača da rešava probleme kao da je Ogre a ne čovek. Igre u tom smislu nisu nimalo napredovale.

Mada ne znam zašto tebi ovo pričam kada si ti u tridesetim doživeo prosvetljenje, prozapadnjačio se i čvrsto držiš Dildo pobede (Move po srpski). Mlati tim čudom možda i nabilduješ mišiće, moždane vijuge nećeš sigurno.
 
Kompleksne igre ne prolaze, pa ih stoga i malo ima. Jedino je Total War serial, umjereno kompleksna igra koja ulazi u domenu Wargaminga, zazivio.

Btw, nikad nisam bio pretjerani ljubitelj pauziranja. A nekad sam vecinom igrao strategije, pa valjda zbog toga.

Bilo bi mi draze da DA2 bude malo umjereniji po tom pitanju.
 
Ja sam odrastao uz FRP-ove koji su bili zasnovani na potezima i akcionim poenima, tako da mi je to pauziranje potpuno prirodno i očekivano čim vodiš više od jednog lika istovremeno. Iskreno, ne volim igre koje me primoravaju da po svaku cenu reagujem što brže. Ok je to za FPS, ali za RPG ne.
 
Ja sam odrastao uz FRP-ove koji su bili zasnovani na potezima i akcionim poenima, tako da mi je to pauziranje potpuno prirodno i očekivano čim vodiš više od jednog lika istovremeno. Iskreno, ne volim igre koje me primoravaju da po svaku cenu reagujem što brže. Ok je to za FPS, ali za RPG ne.

+1
 
Ja sam pauzirao za svaki napad/odbranu...pa onda podesi svakog iz druzine...i sve tako. I ne znam kako bi bez toga presao igru na hard ili nightmare tezini.
 
...moze da se podesi taktika za svakog lika, tako da sam pauzu retko koristio... Samo protiv boseva i kad padnu 2 lika... Magovima treba podesiti u taktici da piju mana potove i to je to...obavezan healer da igra defanzivno...
IMHO, lose su izbalansirali igru, malo magova protivnika, puno mocnih spelova, za sicu moze da se napravi brdo potova, tupavi protivnici...
Btw, nikad nisam bio pretjerani ljubitelj pauziranja. A nekad sam vecinom igrao strategije, pa valjda zbog toga.

Bilo bi mi draze da DA2 bude malo umjereniji po tom pitanju.
Valjda to od tebe zavisi...
...kontam da na easy ne treba pauza uopste...
 
Poslednja izmena:
IMHO, lose su izbalansirali igru, malo magova protivnika, puno mocnih spelova, za sicu moze da se napravi brdo potova, tupavi protivnici...
Уф, кад дођеш до неке derelict house у Денериму, где те чека гомила blood mage који бацају fireball, без паузе и тактизирања нема шансе да се пређе, бар за мене.
 
Уф, кад дођеш до неке derelict house у Денериму, где те чека гомила blood mage који бацају fireball, без паузе и тактизирања нема шансе да се пређе, бар за мене.



...sve bi to bilo OK. da im nije zakrzljao AI... i da ne mogu da bacam death cloud i jos neke spelove kroz zidove(kao sto mogu), a oni jadnici samo stoje i umiru...
untitled-1.jpg

...ovo je demostracija death clouda na mojim jadnicima:D... healer kao nesto pokusava ... sve ce biti gotovo za koji sekund.
 
ni meni nije bilo jasno cemu mogucnost da gledas krzo zidove i jos i bacas magije... izgubilo je svaki smisao setkanje i lurkovanje... mada kod mene je ai istrcavao na vrata i napadao, ali dok istrci krz kombo magija koje sam bacio ostane im 10-20 % healtha i caozdravo moji tenkovi ih ubiju mrkim pogledom :)
 
Naleteo sam na ovaj preview: http://kotaku.com/5692653/dont-worry-dragon-age-ii-is-for-you-too

Stvarno razočaravajuće. Evo nekih delova.

-The bigger change, however, is that the game will no longer support an overhead tactical view on any platform. PC gamers, your version will include a special option to zoom the camera out, just not up. Console gamers won't get that.

-By catering to the more reckless of those playing styles, the designers were forced to make the game's difficulty fairly low

-The PC version will also handle combat commands a little differently, letting a player click to issue a continued attack command, instead of forcing them to button-mash (or mouse-click like maniacs, as it were). Leave that to the console gamers.
 
...i jos jedna igra pravljena za istrenirane shimpanze... pa dokle! stvarno misle da nas srozaju do nivoa retardirane amebe!
 
haha, oooovo-je-smesno!

ali dobro bar ce konzolasi dobiti next gen igru :d
 
Pa i prvi DA je bio pod EA.
 
DA je u razvoju pre nego što ih je EA kupio i samim time je verovatno je bilo prekasno da utiču na dizajnerske odluke koje bi napravile igru privlačnom široj publici i tako proširli potencijalnu bazu ljudi za kupovinu. Mada, ovo što sada rade (isto kao i u slučaju ME1->ME2) nema smisla jer se DA prodao više nego ME2 koliko ja znam. Ovo će samo odvratiti veći deo postojećih DA fanova. Biće zaniljivo videti kako će igra proći komercijalno.
 
Nije u potpunosti, DA je bio potpuno razvijena igra u trenutku kada je Bioware pao pod kandze EA, samo su je malo nasminkali. Mislim da cemo posle DA2 moci mirna srca i savesti da kazemo da je i Bioware mrtav. A bili su najveci indipendent studio na svetu...
 
...dok oni budu razmisljali kako ce igre komercialno da prodju, i izlazice ovakvi shkartovi... Ne vredi to kad se gleda kroz dolar...
Ocigledno je krenulo nizbrdo i jedino nase bespostedno i najbrutalnije pljuvanje po svima i na svim forumima i po netu moze to da zaustavi!!! A ako ode sve u q**** , proci ce opet godine da se pojave prave igre...
 
Оће да помогне, као што су помогле петиције да се убаци ЛАН подршка за старкрафт 2, и сл.
 
...to bi trebalo toliko isprovaljivati, da ljude bude sramota da kupe... kao sto smo arcaniju...
 
...to bi trebalo toliko isprovaljivati, da ljude bude sramota da kupe... kao sto smo arcaniju...

Najjači su mi oni kojima smeta kada se hejtuje solidna igra samo zato što je lošija od prethodnika. Pa zbog toga ih treba i najviše popljuvati, nećemo valjda nazadovanje da nagrađujemo. Jedan od načina da stavimo developerima do znanja šta mislimo o njihovim igrama jesu kritike po forumima. Naravno bole njih za to ako prodaja ide dobro ali ne treba ćutati. Oni koji ćute i ne kukaju kada stvari idu nizbrdo ne cene svoje vreme koje troše na igranje video igara.

Studio koji napreduje, ma koliki napredak bio treba pohvaliti. Pa čak i slučajevima kada je prva igra smeće a druga malo manje, ipak se popravljaju i možda će jednog dana napraviti nešto da valja. Ove što naprave čudo prvi put pa drugi put uvale kosku treba tako napljuvati da im se zavrti u glavi, da im se ne bi više ponovilo.
 
Evo ga napokon i video o combat sistemu za PC (Hawke nam postade akrobata :D):

[youtube]1ojefQlGTzE[/youtube]

To illustrate the difference, BioWare videoed the same fight within the PC version of Dragon Age 2 approached, one after the other, in both ways.

Dragon Age 2 lead designer Mike Laidlaw presents the footage.

He picks Hawke to be a Rogue for the first, action playthrough. He charges into a pack of baddies and flips and vanishes his way around them, slashing and stabbing with his dual-wielded short swords. Half-way through the battle he switches to the supporting party members to conjure covering spells and arrow fire. Hawke comes close to death, but after a quick and bloody battle he prevails. "The Rogue really shines here," comments Laidlaw.

Hawke remains a Rogue for the second, strategical playthrough. This time the game is paused before tackling the oncoming pack. The warrior in the party opts to taunt the onrushing enemies, the mage sets a Glyph of Paralysis trap and the archer and rogue prepare stun bombs for the two opposing sets of archers. The fight takes longer and is a jerkier, stop-start experience. Strangely, hero Hawke manages to come even closer to death this time around; what should have been an organised slaughter turns out to be no more effective than the first reckless, action RPG romp.

"So there you have it," Laidlaw concludes. "Dragon Age 2 can be played with the smooth responsive controls of an action RPG or more tactically, pausing and controlling your actions that way. Or of course, any combination of the two."
 
I upravo kada sam juče video ovaj gameplay video mi se DA2 i ogadio.U odnosu na DA:O ovo je veeeeeliki korak unazad.Hawke skače kao u cirkusu, bljak.
 
http://www.eurogamer.net/videos/dev-roars-about-dragon-age-2

"If you press a button something awesome happens."

http://www.gamespot.com/pc/rpg/unna...o/6284996/the-making-of-dragon-age-ii--part-1

"if you're telling a dark fantasy, you don't want combat to feel like you're playing chess with your friend"


Ugh... No comment. Izgleda kao loš Dynasty Warriors klon sa manje napada i dosta manje neprijatelja. Bioware-ova definicija "mature" je izgleda "over-the-top gore/blood/lifeless backgrounds". Koliko znam, DA se prodao bolje od ME2. Na osnovu glasina o SWTOR, baš me zanima šta čeka Bioware kada ovo i SW ne prođu dobro u prodaji.
 
Vrh Dno