Šta je novo?

Dozivljaji sa LIST COMPUTERS-om

Zorro

Čuven
Učlanjen(a)
18.01.2001
Poruke
1,478
Poena
660
Nisam znao u koju rubriku da stavim ovaj post...S obzirom da se radi o skeneru, stavio sam ga ovde...
Uglavnom, smatrao sam da bi bilo zanimljivo cuti moje iskustvo sa pomenutom firmom, kao i kako sam (koliko-toliko) dobio satisfakciju od njih.

Prica je duga, pa cu se truditi da budem koncizan: februara prosle godine sam uzeo kod LIST-a skener (Plustek 1248U). On je fino radio sve do tacno 15 dana nakon isteka garancije (od godinu dana), kada su iz njega poceli da izlaze zuto-zeleni "skenovi". Narednih dana ova anomalija bi nestajala nakon nekoliko ponovljenih pokusaja skeniranja, medjutim mesec dana po isteku garancije to vise nije bilo moguce; sta god mu radio, kakve god magije i/ili mucenja primenjivao, skener bi izbacivao samo "ekoloske" skenove.

E sad, LIST u svom garantnom listu tvrdi da, nakon isteka regularne garancije, sledece dve godine obezbedjuje servis za komponente kupljene kod njih. Delove placa musterija, a LIST ih besplatno zamenjuje. Lepo zvuci, zar ne? Bar na papiru...

Odnesem ja skener kod njih na popravku, sluzbenik mi rece da ce me vec sutra obavestiti o "rezultatima". To se, naravno, nije desilo, pa sam sledecih 10-15 dana ja skoro svakodnevno zivkao njih i dobijao kontradiktorne odgovore tipa "jos nismo nasli deo", "poslali smo skener dobavljacu na reklamaciju", "sutra cemo ga poslati dobavljacu", itd. Otprilike 15. dana serviser mi je saopstio da se skener ne moze popraviti... S obzirom da sam znao u cemu je problem (riknula "elektronika"), ispravio sam ga da se skener moze popraviti, ali da oni nemaju potreban deo. Sto je on nevoljno aminovao, ali je dodao da se taj deo ipak ne moze nabaviti i da ja mogu doci da preuzmem svoju komponentu. Dakle, da je uzmem i bacim u prvi kontejner.

Tu sam definitivno popizdeo! Razumeo bih da se sve ovo desava recimo 20 meseci nakon isteka garancije, ali nakon samo mesec dana, to je stvarno bezobrazluk. Da u garantnom listu ne pise to sto pise (a sto sam gore naveo), ne bih mogao da se bunim, ali ako su vec to naveli, red je da to i ispostuju. Ovo uopste nije nebitan detalj, oni su ga svesno uneli u garanciju da bi kod kupca izazvali efekat "ozbiljne firme". I ja sam, kada sam pre nekoliko godina prvi put nesto kupio kod njih i video tu klauzulu, nadalje skoro sve sto mi je trebalo nabavljao u LIST-u najvise bas zbog te stavke u garanciji!

Uglavnom, ja sam serviseru rekao da insistiram da oni ispostuju to sto pise u garantnom listu, da mi nabave deo (koji cu platiti) i da mi vec jednom poprave fuckin` skener. On je otisao na konsultaciju sa "nadredjenima", i posle 10 minuta mi saopstio da ce "vec sutra poslati skener dobavljacu, na reklamaciju":p . I da ce skener biti popravljen za najvise 45 dana od prijema u servis. Tu mi je sve bilo jasno, ali sam se zainatio i pristao da igram igru do kraja, cisto da vidim sta ce se desiti. Ako treba i zakon da uplicemo u pricu, nema problema. Vise nisu bili u pitanju ni stari skener, ni pare potrebne za ocigledno neminovnu nabavku novog, vec suvi princip...

Sledecih mesec dana sam ih povremeno zvao, skener je "uglavnom" bio kod, pogadjate vec, "dobavljaca na reklamaciji"... 45. dana je i dalje "bio tamo", ali sam od tog dana nadalje poceo da ih zovem dva puta dnevno (sa perverznim zadovoljstvom...:D). Konacno, 50. dana serviser mi je saopstio da se "skener ne moze popraviti,i da mogu doci da ga preuzmem".

Otisao sam tamo, zatrazio svoju komponentu, ali takodje i zahtevao da porazgovaram sa nekim od sefova jer smatram da garancija nije ispostovana. Fino & kuturno, bez dranja i pretnji. Sluzbenici na prijemu su mi ponovo ispricali sve sto i serviser (potreban deo je nemoguce nabaviti ovde, Plustek se vise ne uvozi, taj skener se vise ne proizvodi...). Ja sam i dalje mirno insistirao da razgovaram sa nekom "visom instancom". Posle nekog vremena dosla je devojka iz prodaje, ispricala identican set objasnjenja, no ja sam tvrdio da to nije moj problem, da oni to moraju nekako da nabave ako su onakvu klauzulu naveli u garanciji, i da je strasan blam za firmu ako nesto kupljeno kod njih mozes da odneses na otpad mesec dana nakon isteka garancije. A slogan im je: "prodajemo komponente vrhunskog kvaliteta"... Ona je rekla da stvarno ne zna kako da mi pomogne, ja sam je potom priupitao "Da li je to definitivan stav LIST-a, i kako se zove vlasnik firme?". Ova indirektna ali ocigledna pretnja zakonom je izgledala delovala veoma ubedljivo, tako da je ona rekla da bi najbolje bilo da razgovaram sa vlasnikom LIST-a...

Posle nekih sat vremena javio se i g. Vlada, vlasnik. Imali smo poduzi razgovor, prilicno nezgodan ali ipak kulturan. On se drzao standardnih argumenata, ja sam drvio svoje. Pokusao je i da me malo zaplasi na foru "OK, nabavicu taj deo, kupicu isti polovan skener i izvaditi ga iz njega, ali popravka ce biti skupa". Ja sam i na to pristao, idemo do kraja, je li? Kada je covek definitivno uvideo da stvarno ne nameravam da odustanem, prihvatio je da mi na neki nacin kompenzira to sto nisu popravili skener. Doduse, on je i dalje tvrdio da je garancija ispostovana, ali da zeli da mi kompenzira to sto sam cak 50 dana cekao da mi saopste da se skener definitivno ne moze popraviti. Whatever. Na kraju je dogovoreno da dobijem 15 eura popusta na novi skener kupljen kod njih. Tj. uzeo sam BearPaw-a 1200cu za 53 eura. I jos me isto vece, volsebno, zvao neki tip da pita hocu li da mu prodam ispravljac ?!?

Kako vam sve ovo izgleda? Cinjenica je da bi u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se mnogo vise pazi na kupce, slucaj sigurno bio resen na za mene bolji nacin. Opet, na osnovu iskustava drugih ljudi koja sam cuo, kao i nekih postova ovde, ispada da je LIST cak i ispao korektan u odnosu na praksu vecine domacih firmi. Poenta je izgleda da, bar sa "velikim" firmama, ukoliko imate valjane argumente i budete uporni ali smireni i kulturni, mozete makar donekle isterati svoja prava...
 
Bas si im pokazao, da si bio uporniji u nameri da ih nateras da ispostuju zakon i ono sto su sami naveli uz garanciju mozda bi dobio novi skener free.
 
Postoje propisi koji tacno odredjuju koja je zakonska obaveza proizvodaca ili uvoznika u garantnom i van garantnom periodu.
Znaci i da nije pisalo nista u garanciji, poenta je da prodavac
mora da obezbedi servis za odredjeni vremenski period.
E sada, postoji, a uvek je koriste, opcija da servis kaze, ima deo ali bi popravka kostala 150 DEM, a novi skener je recimo 100 DEM i to se naravno ne isplati.

Nego ja jedva cekam da ova drzava konacno pocne da primenjuje regulativu evropske unije, pa da pocne da se daje dve godine garancije na sve. To ce automatski da smanji prodaju krsa u ovoj zemlji.
 
Dejo

Jos se sve i zavrsilo dobro :)
Probajte u MONITOR-u da ostvarite prava u garantnom roku !!! :D
 
Re: Dejo

E i tome ce se stati na put, samo nemoze se sve odjednom.Pootvarali su firme uvozili bez ikakvog obzira i to bulk opremu.Jedva smo skupili pare za racunare i jos te isti prodavci *****avaju po pitanju garancije.I treba njima Djelic i Dinkic.NA zapadu je kupac zastice ko beli medved, aovde prodavac od neozboljih kupaca koji hoce da im oprema radi kako treba?!Bez veze, jel da?
 
E zato ja kupujem kod onih najgorih valjatora i švercera... Kad te oni za*ebu za garanciju nije ti ni žao :D
 
JA sam imao slican problem samo sa zvucnicima u garanciji!
Rec je o Teac PM500........ cekao sam nekih mesec do mesec i po dana da se to sredi a u medjuvremenu sam poludeo pa im uzeo nove zvucnike i onda ja njih zezao kada su moji dosli sa servisa!
 
Ja nisam niti za jedan od HP-a 1125C koji su se kvarili u garantnom roku uspeo da ostvarim garanciju a firme su bile redom

COMTADE kom.1
DESK kom.2
INFOGRAF kom.1

u comtrade-u mi je serviser onako konspirativno na kraju jednog gugog i neprijatnog razgovora priznao da oni cak i nemaju nikakav ugovor za HP-om
U Infografu su mi drugi naplatili cak 120 DM-a vise jer ih tada nije bilo na trzist a oni navodno "nabavljaju" u Shvarcaskoj a tamo je skuplje, da bi moj stampac na reklamaciji nekako zavrsio u Technicom-u odakle su mi javili da ne podleze garanciji jer je prljav
Jok drzacu ga pod staklenim zvonom kada dam pare za njega

voleo bih da cujem jedno ali bar jedno pozitivno iskustvo sa ostvarivanjem garancije a da to nije mis, zvucnici ili nesto drugo od 10eur.
 
Da dodam i ja komentar u vezi prvog posta...

Skener od 150DM se NE popravlja. Takav skener se baca i kupuje novi, tako je predvideo i prodavac. NE POSTOJE "rezaervni delovi" za tog tvog Plusteka, a "serviser" sa kojim si razgovarao nije serviser nego je, verovatno, izvukao najkracu slamku kad su odredjivali ko ce sa tobom da razgovara.
To sto u "garanciji" pise da u vangarantnom periodu pruzaju usluge placenog servisa, moze da vazi za npr. monitore, ali verovatno isti tekst koriste i za monitore i za miseve i za skenere....
Uglavnom, imao si srece sto ti je taj skener radio dok je bio pod garancijom, da ti je tada riknuo, tesko da bi ti nabavili novi (posto se ne proizvodi vise) a servisa, kao sto rekoh, nema.

Inace, nisam jos cuo da se neko pohvalio uslugom u Listu, u stvari, nisam to cuo ni za jednu nasu firmu... :(

Pozdrav...
 
Dejo

Da nebi smo sve kritikovali, sve pohvale za PAKOM i AN-Elektronik.

Ako svi korisnici prolaze kao sto sam i ja
onda stvarno ljudi rade profesionalno.

Nije mi namera da bilo koga reklamiram,
ali treba ipak napomenuti obzirom da
su i komponente i konfguracije za nase
dzepove jos prilicno skupe moramo voditi
racuna kod kog dilera treba nabavljati opremu.

Neka svi postuju samo garantni rok i
mislim da ce svi korisnici biti i vise nego
zadovoljni !
 
g00die je napisao(la):
voleo bih da cujem jedno ali bar jedno pozitivno iskustvo sa ostvarivanjem garancije a da to nije mis, zvucnici ili nesto drugo od 10eur.

Moje!!! Crkao mi je ceo komp od strujnog udara (sem memorije i floppy - ja) a dobio sam garanciju na sve sem na procesor. I to u garantnom listu pise da NEMA garancije na strujni udar! Oni momci u servisu mi lepo rekli da ce probati sta mogu kod dobavljaca da bih dobio garanciju. Poslali sve lepo u delovima gde je sta trebalo i dobio sam garanciju cak i na modem na kome se fizicki videlo da je chip spaljen od struje! Jos su mi na kraju rekli da im je zao sto nisam dobio garanciju i na procesor! Jeste da sam malo duze cekao (mesec i po dana) da se sve to sredi, ali nisu oni bili krivi za to vec jedna veoma poznata firma za koju nemam nijednu lepu rec (ma ajde da napisem koju, PackomFX ). Oni su ladno vise puta slali kao nove komponente koje su servisirane i stare i po dve, tri godine. Jedna takva zamalo da zavrsi u mom kompu, ali su videli o cemu se radi. Naravno odmah su zvali telefonom i naje*ali im se majke.Kao da je neko lud! Totalno su neozbiljni.
A firma za koje imam samo reci hvale je Alti iz Cackactp;

Eto, ima ih jos postenih
 
Crkao mi HDD pre mesec dana.Istog dana sam ga odneo na reklamaciju i na moje zaprepascenje dobio novi HDD za 2 sata.A,sta kazete.I to sa instaliranim WIN-om.Svaka im cast,Nova Computers.Dobro,jesam im rekao da sam ga detaljno testirao,menja kablove,proveravao sve i svasta,ali sto bi oni meni verovali?
 
mmarky je napisao(la):
Da dodam i ja komentar u vezi prvog posta...

Skener od 150DM se NE popravlja. Takav skener se baca i kupuje novi, tako je predvideo i prodavac. NE POSTOJE "rezaervni delovi" za tog tvog Plusteka, a "serviser" sa kojim si razgovarao nije serviser nego je, verovatno, izvukao najkracu slamku kad su odredjivali ko ce sa tobom da razgovara.
To sto u "garanciji" pise da u vangarantnom periodu pruzaju usluge placenog servisa, moze da vazi za npr. monitore, ali verovatno isti tekst koriste i za monitore i za miseve i za skenere....
Uglavnom, imao si srece sto ti je taj skener radio dok je bio pod garancijom, da ti je tada riknuo, tesko da bi ti nabavili novi (posto se ne proizvodi vise) a servisa, kao sto rekoh, nema.

Inace, nisam jos cuo da se neko pohvalio uslugom u Listu, u stvari, nisam to cuo ni za jednu nasu firmu... :(

Pozdrav...
odakle ti ovo leba ti? pre godinu dana dok sam jos bio srecno zaposlen, crko je skener u firmi, bas jedan iz "plustek" familije, taj za 100 maraka.

odnet je u servis i popravqen za 2-3 dana. ne secam se koji je prodavac bio u pitanju.
 
Meni se kvario monitor. Kupljen je pre oko 1.5 god. u List-u. Nisam hteo da nosim gore kod njih, jer bi me izvozali (a bližili su se prvomajski praznici) i načekao bih se, pa sam pozvao Pakom. Oni su mu rekli, pošto se slika malo iskrivila, da ako mi nije teško proverim podešavanja za geometriju, jer se dašava da se usled nestanka struje i sl. pogube setovanja. Rekao sam im da i kada se stisne recall isto je iskrivljena, pa su mi rekli da donesem monitor kod njih na servis u Niš. Odneo sam ga u Niš (tj. moj ćale), izdiktirao im ser.broj sa kutije na osnovu čeka su iz baze izvukli podatke gde je kupljen i ko ga je kupio (znači ja u Listu). Moj ćale im je samo napomenuo da bi bilo dobro da bude gotov pre praznika. Pitali su ga standardno da li je otvaran, na šta je moj ćale odgovorio odrično.
Kada sam nazvao posle dva dana izvinili su mi se što me nisu nazvali i rekli su mi da je monitor gotov i da dođem da ga uzmem. Kada sam otišap tamo je tamo bilo najmanje pedeset (ako ne i duplo više) monitora na servisu, radilo je desetak servisera i monitor su mi sredili za samo dva dana! Što se tiče Pakoma stvarno su maximalno korektni i jedna od retkih firmi koja se trudi da bude profesionalna. Tako da sam sada siguran da onih 3 god. garancije nije samo marketing, za razliku od mnogih firmi koje ne poštuju ni onih 1 god. garanacije.

Kada sam odneo HDD (legendarni LCT20) u List pre više od godinu dana (samo 3-4 meseca po kupovini) čekao sam tri dana na dijagnostiku (bio je običan logički BS, ali ja nisam hteo da se zezam sa time, jel imam, kao garanciju kod njih) i četvrtog dana sam otišao po formatirani HDD... Zbog takvih firmi sam prešao da hardver kupujem preko oglasa u yu.oglasima, jer i jedni i drugi mogu da te zavrnu tako da ti je isto, samo kod raznih e-mail firmi platiš 10-20% manje, a i flexibilniji su po pitanju PP-a za pojedinu robu ;)
 
mmarky je napisao(la):
Skener od 150DM se NE popravlja. Takav skener se baca i kupuje novi, tako je predvideo i prodavac.

To sto u "garanciji" pise da u vangarantnom periodu pruzaju usluge placenog servisa, moze da vazi za npr. monitore, ali verovatno isti tekst koriste i za monitore i za miseve i za skenere....

Uglavnom, imao si srece sto ti je taj skener radio dok je bio pod garancijom, da ti je tada riknuo, tesko da bi ti nabavili novi (posto se ne proizvodi vise) a servisa, kao sto rekoh, nema.

Pozdrav...

Aman, kakav je ovo stav?! Naravno da se sve popravlja dok moze, i dok je rezonski popraviti ga.I to sto pise u garanciji, ako nije eksplicitno navedeno drugacije - je tako, i tu diskusije nema.Pa to bi ti bilo kao da sklapas ugovor sa nekim i da ti on kaze," da, ali ja sam mislio drugacije nego sto tu pise", ukoliko dodje do spora.
A to sto bi mi tesko nabavili novi ako crkne u garantnom roku-njihov problem. Ako vec ne mogu, morali bi da ponude adekvatnu zamenu ili potpuni povracaj novca. Daleko smo jos od dana kada ce se nadoknaditi potrosacu propustena dobit zbog takvog kvara, ali bi definitivno trebalo biti rigorozan po pitanju prodaje sredstava za rad, uvesti odredjenu vrstu licenci, pa ako oces da radis i da se predstavljas kao velika firma, izvoli-isprsi se kad nesto crkne a ti ne pokrivas svoje obaveze. Problem koji drzava treba da resi, na nekom osnovnom nivou, sto bi se reklo "sistemski".
Na kraju, nije List jedini, sve su to kod nas glumci i "ozbiljni poslovni ljudi". Iako nisam imao neprijatnih iskustava, definitivno necu ici kod "firmi" dok ne budem morao. I jos kad bi im na njihov bezobrazluk odgovorio tako sto odas tamo i spontano i demokratski zapnes za kabl i oboris nekoliko monitora i racunara vodeci racuna o tome da se svaki dobrano odsteti-ispadas ti grbav! Bruka, ali to je drzava u kojoj zivimo, a takvi prodavci su samo posledica i proizvod okruzenja. Idealna je situacija da takve *****avas kad ne zavisis od njih, a pogotovo ako nekad dodjes u situaciju da oni zavise od tebe (ostvari se pre ili kasnije, verujm mi, samo treba biti strpljiv: licno imam poduzu listu cekanja "na zicer", na kojoj su kojekakvi mehanicari, taksisti, policajci, salterski radnici, pa do odredjenih samouverenih princeza-moja omiljena kategorija. Vec sam realizovao delimicno program, ali ima jos bitangi koje cekam).
 
Izgleda da samo ja imam nesto lose da kazem za Pakom. Po ovome sto ste rekli, ja verovatno gresim. Uostalom, na nekom se nesto mora zalomiti. Ne tece uvek med i mleko
Eto, cisto da povucem ono misljenje odozgo, posle toliko lepih reci:D
 
Ma ljudi sta je vama?
To sto je kod nas uobicajeno da se sve krpi, pa makar bilo 20 godina staro, ne znaci da tako treba da bude.
Skener koji kosta 150DM je niza ekonomska klasa, zvao se on Mustek, Plustek ili neki drugi "__ tek". Za njih nema servisa. Moze samo da se menja novim. Ako je neko otvarao skener i cackao, to je njegov problem, mozda ga i resi, mada u takvim skenerima nema delova koji se menjaju kada crknu, moze samo da se "budzi" - znam to mi je posao. Jedino sto bi, eventualno, moglo da se "popravlja" to je adapter za napajanje.
Uglavnom, budite srecni ako vam komponente rade i u garantnom roku, proci ce jo0s mnogo vremena dok ovo nme postane normalno trziste, a tada vise i necete kupovati skenere od stotinjak DM, jer necete imati potrebe da bacate pare na jeftine i neupotrebljive stvari, imacete dovoljno love za mnogo bolje...

Pozdrav...
 
eee ajd i ja malo da se hvalim kako nisam imao problema sa domacim firmama, a razlog je vrlo prost:) verovali ili ne od neke 98 ili 99 godine mi ama bas nista nije crklo u compu(D) i nadam se da nece ni nadalje!

pozdrav
 
Re: Dejo

Dejo je napisao(la):
Jos se sve i zavrsilo dobro :)
Probajte u MONITOR-u da ostvarite prava u garantnom roku !!! :D

a kakav si ti problem imao sa monitorom, zanima me cisto informativno?? (tamo sam radio do vojske)
 
mmarky,
Sta je s tobom? To sto sam rekao " Naravno da se sve popravlja dok moze, i dok je rezonski popraviti ga" je upravo zato sto ljudi ovde nemaju novca za neke stvari, a bas to ne znaci da tako treba da bude.
Do sada, koliko sam imao prilike da vidim, nema popravke samo za procesor. A sve ostalo se prvo pokusa krpiti i budziti pa tek onda menjati novim, pa makar to bio i flopi od 5 godina starosti i 15 dem vrednost.
Kakav god da ti je posao, lepo je ako imas toliko novca da odmah odes i taj skener zamenis novim. Verujem da vecina clanova foruma ili nema toliko novca, ili (moj slucaj) spada u kategoriju da ce prvo pokusati da budzi i krpi pa tek onda da ga baci na djubre i menja novim.

A sto se tice bacanja para za jeftine i neupotrebljive stvari to je jos diskutabilnije. Potpuno se slazem da kad bih imao dovoljno para za kompjuter, verovatno bih otisao i kupio nesto sa etiketom (apple-ibm-hp, sony-monitor, visu klasu HPa za printer/skener, itd), medjutim ako mi i taj kung-fu-drastic-plastic obavi posao u periodu u kom mi treba i garantnom roku-odlicno, posle sve sto mi posluzi je cist car (a nekako mi se cini da je stvar upotrebljiva). Mogao bih navesti argumente pro/contra tvoje teze, ali ne bih da sirimo diskusiju dalje. Naravno, kriterijumi u slucaju preduzeca se bitno razlikuju od onih koji su prisutni kod kucnog korisnika opreme.
Da ne bude zabune, nisam prodavac, serviser, promoter i slicno, i ovo je prosto misljenje jednog kupca (govorim u svoje ime). Inace, Definitivno nam se misljenja poklapaju o slici naseg trzista.
 
Strasno....dobro je sto si istrajao, ja ne bih mogao "mirno&stalozeno"....bilo bi svega i svacega:)
Garantni rok? To izgleda za neke ne vazi kao i odredbe koje su sami napisali!
Zato bih ja da pohvalim firmu EUProSoft gde su ljudi vrlo fer i korektni....

P.S. Imao sam i ja jednu "crkotinu" ali nije bilo parce hardwera vec obican CD. Doticni je imao "deklarisanih" 2000 fontova (i to YU) od kojih 30 % je bilo samo YU a i nije ih bilo 2000.
Doticni prodavac, kojem sam samo 1h posle kupovine istog doneo drsko je tvrdio da disk radi a da uzasno zavijanje njegovog CD ROMa i zakucavanje sistema nema ama bas nikakve veze sa tim:) I posle prepirke od pola sata uvideo sam da od uljudnosti nema nista i da covek nece popustiti (nije zbog para ili diska vec samo princip) morao sam da podignem ton glasa ali kad i to nije pomoglo, jer sam bio vrlo besan, dohvatio sam prvi cd sa stola i prelomio ga:)
Situcija je dalje tekla ko po loju...covek je video da nije samnom sve ok, i dao mi da uzmem drugi disk (koji je srecom po njega radio:))
 
brzi je napisao(la):
mmarky,
Sta je s tobom? To sto sam rekao " Naravno da se sve popravlja dok moze, i dok je rezonski popraviti ga" je upravo zato sto ljudi ovde nemaju novca za neke stvari, a bas to ne znaci da tako treba da bude...

Ne, mislim da si ti mene pogresno shvatio. Nisam "lovator sa severa" i ne kupujem "samo najbolje za svog Pericu", ako ti je to bas toliko bitno i ja imam Plusteka :)
Inace jos uvek stojim iza onoga sto sam rekao da se takve stvari ne popravljaju - jer se ne popravljaju. Ako neko popravlja "sve drugo osim procesora" onda taj neko mnogo laze, jer se to ne radi. To ne rade ni proizvodjaci. Da, znam da ima slucajeva da je "budzena" npr. ploca, recimo ode sekcija za peglanje napona (posle EPS-ovog "pozdrava") pa se to cacka ne bi li se izbegla kupovina nove ploce, ali to je sve na licnu odgovornost kupca i "servisera", nema tu legalnog uvoza "rezervnih delova"jer isti ne postoje, valjda se sad razumemo :).

Pozdrav...
 
kakva iskustva imate sa onima sto prodaju preko yu.oglasi sto se tice postovanja garancije?
 
oni shto prodaju u yu.oglasi-ma te komponente nabavljaju kod imtela, sinteha pa verovatno i lista, tako da vishe nikad ne morash ni da ih vidish, jer imash "izvorne" stickere....
 
driver je napisao(la):
oni shto prodaju u yu.oglasi-ma te komponente nabavljaju kod imtela, sinteha pa verovatno i lista, tako da vishe nikad ne morash ni da ih vidish, jer imash "izvorne" stickere....

da li oni u imtelu i ostalim firmama prihvataju bez racuna?
da li je neko uspeo da reklamira neku komponetu, ali posle nekoliko meseci recimo, a ne posle par dana od kupovine?
pozdrav
 
Pa verovatno mo?e. Ja sam naveo svoju situaciju...Monitor kupljen kod Lista nosio sam na servis u Pakom. Niko ra?un nije ni tra?io, a i da jesu iz Lista mi nisu ni dali ra?un. To je kupljeno u ono vreme kada je porez bio preko 30%, ali ga je svako utajivao tj. nije pla?ao, tako da se sve pla?alo u markama i u ke?u. Ja sam tra?io krajnju cenu koja mi je re?ena i to sam platio. Da li je tu ura?unat ili nije porez mene ne zanima, sa moje ta?ke gledi?ta ja sam platio sve ?to treba da se plati. Tada sam prilikom kupovine ra?unara dobio samo garantni list u kome su navedeni standardni i nestandardni uslovi kojih se moram pridr?avati. Zanimljivo je (iako sam nepu?a?) da mi garancija (po njima) ne bi va?ila ukoliko bi duvanski dim doveo do o?te?enja komponenti. Neki su jo? bolji pa zahtevaju i odr?avanje odgovraraju?e sobne temperature i sli?ne gluposti.
 
mmarky je napisao(la):
... pa se to cacka ne bi li se izbegla kupovina nove ploce, ali to je sve na licnu odgovornost kupca i "servisera", nema tu legalnog uvoza "rezervnih delova"jer isti ne postoje, valjda se sad razumemo :).

Pozdrav...

Upravo tako, slazemo se, a tvoj prethodni post je bio iskljuciv. Nisam ni ja mislio da to rae prodavci/ovlasceni serviseri/uvoznici nego prosecan YU-mucenik usled nedostatka para.

Samo jos da vidis sta je jedan moj oprtak sve budzi i popravljao, jasno bi ti bilo ono sa nemogucnoscu da se opravi samo procesor.

Pozdrav.
 
Nazad
Vrh Dno