Šta je novo?

Doom3 Benchmarking na nV40 i R420 i roundup aktuelnih kartica

pa dobro sa dx8 kartom mozda i bude tako jer se nece videti dosta toga sti je "ukodirano"...
dobro sad bas AA i AF...:)
 
ma nema sanse... Ti4200 ce terati na nekom mediumu, do high, ali u 800x600... za 1024 ce biti potreban 9600XT ili 9700... A za high sa ponekom highest opcijom 9800XT. Za sve na max u 1024 + 8x AF, dovoljan ce biti X800 XT, tako planiram i da igram... AA ne ukljucujem, smara me.
 
Broz je napisao(la):
pa dobro sa dx8 kartom mozda i bude tako jer se nece videti dosta toga sti je "ukodirano"...
Kakve ima veze da li je karta DX8 ili DX9 ako je igra OpenGL? :)

byMaX je napisao(la):
ma nema sanse... Ti4200 ce terati na nekom mediumu, do high, ali u 800x600... za 1024 ce biti potreban 9600XT ili 9700... A za high sa ponekom highest opcijom 9800XT. Za sve na max u 1024 + 8x AF, dovoljan ce biti X800 XT, tako planiram i da igram... AA ne ukljucujem, smara me.
Jel to predviđaš da će Doom 3 biti zahtevniji od FarCry-a? Meni deluje obrnuto, zbog onih najava po netu "igrivo na 1.5GHz i MX440"...
 
Da igra je u open gl-u tako da ce i onaj sa mx 420 videti ista detalje ko i onaj sa 6800 Ultra malo sporije ali ce videti :) Zbog toga ce i moci da se igra sa mx440 jer on je u OpenGL-u brz ko radeon 9000PRO. Ja cenim da ce TI4x00 da lesi na crti R9600XT ko nista.
 
Pa licno mislim da bi bila katastrofa kada bi ljudi morali da bace ogromne pare na nove graficke kartice samo da bi igrali ostvarenje kao sto je Doom 3. Zato ce se ekipa iz ID-a morati potruditi da Doom 3 zaista bude koliko-toliko igriv na low-end kartama kao sto je MX440..
 
Pa nekom je igrivo 640*480 16bita windowed,sve na lowest sa 20 FPS:D

poz
 
Meni je sve ovo skepticno za sada, probao sam oba ona demo-a sto su izasli, doduse samo u 640x480 sa low texture qualiti a na 9700 Pro padalo i na 4 fps-a u igri, dok timedemo koji je objavljen na sajtu ide i na 72 dok kod mene je islo i na 45 sa ati 9700 Pro pa to znaci da se i nije bas nesto mnogo promenilo i da nas ceka 10-30 fps u realnoj igri u nekoj skromnoj rezoluciji...

Dok u HL2 kako sam cuo ATI bi trebalo da pogazi nV .... zivi bili pa videli
:whip:
 
Kao prvo D3 jeste OpenGL, ali Carmack-ov ogl, sto znaci da je inkorporirano milion efekata :) Tako da ce biti osetne razlike izmedju DX8 i Dx9 karti u kvalitetu prikaza, a vi sa MX-evima se nadajte da postoji setovanje 0 na skali od 0 do 10 da biste imali preko 10 fps :d

Drugo apsolutno ne bi bila katastrofa da igra radi lose sa slabim kartama, to ne bi ugrozilo prodaju, a ruku na srce i bolje je u smislu da je D3 endzin za buducnost, nikakvi bespotrebni kompromisi nisu potrebni.
Licno bih daleko vise voleo da igra bude graficka bombona pa makar je i ne poterao na 9700 nego da svima ide u nekim sakatim modovima...To je ipak D3
 
ako je Q3 tako isao po pojavljivanju onda nema razloga za pobunu oko broja frejmova u D3 sa ovim novim karticama...
 
Ser_Zile je napisao(la):
ako je Q3 tako isao po pojavljivanju onda nema razloga za pobunu oko broja frejmova u D3 sa ovim novim karticama...

Imas pravo, sacekacemo jedno godinu - dve pa cemo skinuti doom3 sa polica, otresti prasinu instaliramo sa nekim hyper-quad xxx speed DVD-om Pa se bacimo na igranje ! :d
 
Vojkan je napisao(la):
Kakve ima veze da li je karta DX8 ili DX9 ako je igra OpenGL? :)

pa ima veze, i preko openGL-a se pozivaju PS i VS, s tim sto dx8 karte (ti4200 npr) crtaju samo 1.4 PS a dx9 karte crtaju i ps 2.0
prosto receno, secate se razlike u prikazu vode u CoD na mx440 i ti4200.

e sad, da se ne bih ja frljao s nechim sto ne kapiram dovoljno, imate na Beyond3D forumu i ne samo u ovom topicu iz linka, vec i u ostalim.
 
"id Software programmer Robert Duffy updated his .plan file with information about Doom 3's "Ultra" quality option, which is being recommended for graphics cards with 512MB of memory. He also covers the software development tools they found useful during the development of Doom 3.
In Ultra quality, we load each texture; diffuse, specular, normal map at full resolution with no compression. In a typical DOOM 3 level, this can hover around a whopping 500MB of texture data. This will run on current hardware but obviously we cannot fit 500MB of texture data onto a 256MB card and the amount of texture data referenced in a give scene per frame ( 60 times a second ) can easily be 50MB+. This can cause some choppiness as a lot of memory bandwidth is being consumed.

It does however look fantastic :) and it is certainly playable on high end systems but due to the hitching that can occur we chose to require a 512MB Video card before setting this automatically.

High quality uses compression ( DXT1,3,5 ) for specular and diffuse and no compression for normal maps. This looks very very close to Ultra quality but the compression does cause some loss. This is the quality that for instance the PC Gamer review was played in.

Medium quality uses compression for specular, diffuse, and normal maps. This still looks really really good but compressing the normal maps can produce a few artifacts especially on hard angled or round edges. This level gets us comfortably onto 128MB video cards.

Low quality does everything medium quality does but it also downsizes textures over 512x512 and we downsize specular maps to 64x64 in this mode as well. This fits us onto a 64MB video card."

Znaci tek sa buducim 512mb kartama ce moci da se igra u "ultra quality" mod-u sve ispod toga koristi kompresovane teksture...
 
Ma daj, sve teksture su u istoj rezoluciji a DXT kompresija radi dobar posao pa su gubici prihvatljivi. Normal mape se ne kompresuju, jer bi doslo do narusavanja izgleda objekta, ali verujem da ce JC u nekom patchu podrzati ATI-jev 3Dc... Po nekim izjavama ljudi koji su igrali press verziju, Ultra se ne razlikuje od high quality, bar se uopste ne vidi...

2 Vojkan - da, verovatno ce biti zahtevniji ali je mnogo skalabilniji engine - ogl je to, ne zavisi od shader jedinice samog gpu-a, vec vise od njegove sirove snage. FC je d3d igra, pa su joj vrlo potrebni shaderi, osim ako neces da izgleda ocajno. Doom III ce izgledati isto i na MX440 i na nV40 kada ga stavis u 512 x 384, na low :)
 
Za one koji kartice posmatraju kao DX7, DX8 ili DX9 proizvode pa shodno tome sagledavaju njihove mogucnosti. Da bi se lakse orjentisali koja pravila vaze kada se koristi OpenGL na primeru Doom³ engine-a:

*ARB1-DX7 level hardware via standard OpenGL (ATI Radeon 7000+, Intel i830G+, SiS, whatever). Will not have specular lighting.
*nv1x-original GeForce through GeForce4MX. All rendering options, five passes, no vertex programs so your CPU does more work.
*nv2x-GeForce3/4Ti, All rendering options, two or three passes, vertex programs
*R2x0-Radeon 8500 through 9200. All rendering options, usually one pass, vertex programs
*nv3x-Dropped.
*ARB2-uses arb_fragment_shader for the Radeon 9500+, nv30+, S3 DeltaChrome, XGI Volari, etc. All rendering options, one pass, vertex programs.
 
i sad ono sto vecina ljudi koji nema radeon kartice ima je "*nv3x-Dropped" :D Sta to treba da znaci ? Da nece raditi doom3 na fx karticama ?! :) A ja taman uzo jednu da testiram...
 
byMaX je napisao(la):
2 Vojkan - da, verovatno ce biti zahtevniji ali je mnogo skalabilniji engine - ogl je to, ne zavisi od shader jedinice samog gpu-a, vec vise od njegove sirove snage. FC je d3d igra, pa su joj vrlo potrebni shaderi, osim ako neces da izgleda ocajno. Doom III ce izgledati isto i na MX440 i na nV40 kada ga stavis u 512 x 384, na low :)
Dobro, i po tebi, šta mogu da očekujem ako mi je FC radio u 1024 medium tečno, zaseckao je možda 3-4 puta u toku cele igre.
XP 2.2GHz, Ti4200 sa 64MB (jel i to sad konačno ima veze? :))
Hoće li i Doom-u značiti sistemski RAM kao i FC-u?
 
gx-x je napisao(la):
i sad ono sto vecina ljudi koji nema radeon kartice ima je "*nv3x-Dropped" :D Sta to treba da znaci ? Da nece raditi doom3 na fx karticama ?! :) A ja taman uzo jednu da testiram...

ne, to znachi da ce nv3x chipovi raditi preko arb2 rendering putanje, znachi kao i ati i nv4x.
chini mi se, e sad ne znam da li je i dalje aktuelno, ali tada kada su odluchili da se ukine poseban render path za nv30, buduci da je nv35 dosao dosta optimizovaniji i da chak GPU ne mora ni da radi full precision (dovoljno je i FP16) a prikaz efekata je jednako kvalitetan kao i sa FP24/32.
Tako sam nesto prochitao, nisam imao zivaca da se preterano udubljujem u temu, to nek rade ovi graphics experti i gurui :p :p :d
 
nemoj samo da oni to rade ! treba to i citati posle ! :D

inace hvala na pojasnjenju, sad kapiram, a i ne interesuje me vise, ovaj fx5900 ima znatno losiju sliku od mog starog ti4200, tako da se bacam na ATI-ja...pa kako bude radilo, tako mora, ne verujem da ce doom3 raditi slavno ni na fx5900...
 
kako losija slika na fx5900? :trust:
secam se da je za klasu bila ostrija slika kad sam stavio 5900 posle ti4200.

a sto se tiche brzine 5900 u dumu, ne zelim da se izlecem ali sigurno znam da necu da menjam graficku ni zbog duma ni hl2 :) bar dok 6800GT ne bude 200€ :d
 
da ne zagusujem topic, opis problema naci ces ovde: http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?p=398272#post398272

inace ni ja vise necu da se opterecujem grafikom dok ne bude ta cena za tu kartu koju si naveo ;) uzimam 9600xt i vozim do daljnjeg...inace ne favorizujem ni jednog proizvodjaca kartica, uzimam ono sto je meni naj po cena/performanse...
 
Vojkan je napisao(la):
Dobro, i po tebi, šta mogu da očekujem ako mi je FC radio u 1024 medium tečno, zaseckao je možda 3-4 puta u toku cele igre.
XP 2.2GHz, Ti4200 sa 64MB (jel i to sad konačno ima veze? :))
Hoće li i Doom-u značiti sistemski RAM kao i FC-u?

Naravno da mu znaci, i Doom III ce osetiti 768 MB u odnosu na 512, to su i rekli na HardOCP-u. Najbitnije je da sam ja dobio zeleno svetlo da napravim raundap kartica samo u DOOM-u III, pa ce da vidimo kako sta radi od MX-a pa na dalje ;)
 
byMaX je napisao(la):
Naravno da mu znaci, i Doom III ce osetiti 768 MB u odnosu na 512, to su i rekli na HardOCP-u. Najbitnije je da sam ja dobio zeleno svetlo da napravim raundap kartica samo u DOOM-u III, pa ce da vidimo kako sta radi od MX-a pa na dalje ;)
Bravo byMax :) to je definitivno pravi potez.
Jedno pitanje: hoces li cekati ATi-jeve "nove" drajvere, dopunjene za Doom3: We expect to have updated drivers available in the coming weeks ili ces bench-ovati i sa ovim Cat.4.7 ?
 
meaculpa je napisao(la):
Pa vec ima da se dwl. catalyst 4.8, doduse u beta verziji, ali moze da posluzi.
http://www.station-drivers.com/page/atidriv.htm
Poz.
Hvala na informaciji ali posto ja koristim samo "modovane" drajvere (9500->9700) a ovi to nisu, moracu da ih preskocim ... mada bih mogao da pokusam da ih modujem sa RivaTuner-om ali pitanje hoce li da ih patch-uje :sceptic:
Najvazniji razlog da ih ne skinem je: nemam zasta da ih skidam - nemam Doom3 ;)
Kad nabavim oboje ... legalno :D ... :type: :sceptic: :wall: :crash: :smoke:
 
maxer je napisao(la):
Hvala na informaciji ali posto ja koristim samo "modovane" drajvere (9500->9700) a ovi to nisu, moracu da ih preskocim ... mada bih mogao da pokusam da ih modujem sa RivaTuner-om ali pitanje hoce li da ih patch-uje :sceptic:
Najvazniji razlog da ih ne skinem je: nemam zasta da ih skidam - nemam Doom3 ;)
Kad nabavim oboje ... legalno :D ... :type: :sceptic: :wall: :crash: :smoke:
Ma evo ih idu i DNA i NGO i Omega za koji dan, verovatno se pripremaju za Doom3 i HL.
:d
 
byMaX je napisao(la):
Naravno da mu znaci, i Doom III ce osetiti 768 MB u odnosu na 512, to su i rekli na HardOCP-u. Najbitnije je da sam ja dobio zeleno svetlo da napravim raundap kartica samo u DOOM-u III, pa ce da vidimo kako sta radi od MX-a pa na dalje ;)
To zmaju :d
Ubaci i Ti4200 obavezno ;)
 
OptiPlex je napisao(la):
Mazi, nemoj da pricas da ce imati neku od onih uzasnih zastita tipa Starforce i slicno ? :(

Vecina ljudi predvidja da ce biti StarForce 3.x znastita. Ono sto je zastrasujuce je nova fora koju su implementirali - silent alarm. Ukratko, ta stvarcica detektuje promene u kodu aplikacije, i postepeno degradira i sabotira igru, a zamke i namerne "bugove" prave sami developeri :d . Loodoo burazeru :)

Uglavnom, zbog takvih stvari necu sebi da kvarim uzitak u Doom-u, te cu se castiti sarenom kutijicom :d .

Sto se roundapa tice, pozdravljam i podrzavam u potpunosti, a znajuci MaX-u on ce to stvarno i da uradi :d . Evo i zvanicno da kazem da nudim pomoc tako sto cu sve sto on odradi na AMD platformi ja odraditi na Intel platformi pa da svi budu potkrepljeni i zadovoljni.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Vecina ljudi predvidja da ce biti StarForce 3.x znastita. Ono sto je zastrasujuce je nova fora koju su implementirali - silent alarm. Ukratko, ta stvarcica detektuje promene u kodu aplikacije, i postepeno degradira i sabotira igru, a zamke i namerne "bugove" prave sami developeri :d . Loodoo burazeru :)

Uglavnom, zbog takvih stvari necu sebi da kvarim uzitak u Doom-u, te cu se castiti sarenom kutijicom :d .

.

Sta mislis koja ce cena originala biti kod nas i koliko ce da kasni u odnosu na svet.
 
bice oko 3890 dinara.... (skuplje nego u USA)
 
Vrh Dno