Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

@Aleksandar_038 Jel mozes da proveris koja je verzija kod tebe, mozda mi nije azurirano, jer je dugo bio ugasen box, mada i ne znam kako bih ga naterao, radi vec 7 dana.

@treci Po neki argument treba reci, jer bez toga nije korisno za javnu diskusiju. Docsis (kablovska) je inferiorna u odnosu na optiku i ostali provajderi (SBB) je zamenjuju sa optikom gde god imaju priliku. Argument = sta je tacno sporno. Mozes i preko optike imati los servis sa falicnom opremom, i instalacijom. Prijavis kvar pa se popravi.
 
Poslednja izmena:
Kakve benefite daje yettel za produzenje ugovora za paket net+tv?
 
Ne znam sto se toliko uzbudjujes i iz kog razloga ti je toliko tesko da prihvatis neke stvari. Cinjenicno stanje je da mi sbb radi bolje (i internet i televizija) i da ce yettel dobiti sut kartu cim istekne ugovor.

Ni jednog jedinog momenta nisam pomenuo da je kabal superiornija tehnika, ali da ulazim u detalje sta je mts sa optikom uradio ne pada mi na pamet. Prosta stvar, koristicu sta je meni bolje i cime sam zadovoljan, a ostrascene korisnike kao ti cu ubuduce ignorisati.
Ma ne uzbuđujem se, samo pričamo - stvarno je jako neobično da nekome bolje radi coax od optike - otprilike ti si prvi takav slučaj za koji sam čuo :) E sad, možda ima nekih problema kod tebe sa optikom koje ja ne znam, ti i jesi rekao "za mene", ali onda je to nešto što treba podrška da reši - ili ne reši, pa odeš kod drugog, normalno... Ali generalno, 99,95% ljudi je sa optikom daleko zadovoljnije nego coax-om i to je tako, superiorna tehnologija. Što je najgore, MTS optika zaista jako malo i tehničkih problema ima, pu, pu, pu...
@Aleksandar_038 Jel mozes da proveris koja je verzija kod tebe, mozda mi nije azurirano, jer je dugo bio ugasen box, mada i ne znam kako bih ga naterao, radi vec 7 dana.

@treci Po neki argument treba reci, jer bez toga nije korisno za javnu diskusiju. Docsis (kablovska) je inferiorna u odnosu na optiku i ostali provajderi (SBB) je zamenjuju sa optikom gde god imaju priliku. Argument = sta je tacno sporno. Mozes i preko optike imati los servis sa falicnom opremom, i instalacijom. Prijavis kvar pa se popravi.
2.34. Ali to ne vredi ni pišljiva boba - ja imam dva box-a, dva tv-a, oba su 2.34, a ne ponašaju se oba isto :) Zašto, nemam pojma. Npr, na jednom je bag sa brzom šemom nestao još davno, a na drugom tek pre dve nedelje otprilike - a oba su 2.34 verzije aplikacije već dugo.

Mislim da je 90% Hipernet TV problema od firmvera box-a i od back-end brljotina napravljenih u startu kad se servis puštao. Sad kako se to pegla, sve ide na bolje, ali očigledno je da su resursno jako ograničeni u poređenju sa MTS-om i SBB-om...

Kakve benefite daje yettel za produzenje ugovora za paket net+tv?
Ako su kao ostali, a jesu, daj Bože da dobiješ čokoladu ili tri meseca neke aplikacije za dž :) :) :) :)
 
@e6111
Vec sam ranije rekao kakve vrste je problem. Cgnat jednostavno ubija sve prednosti. Znam da ce mnogi reci da se doplati za staticku adresu, ali onda to vise nije ista usluga.

Iz nekog razloga upload je katastrofalan, prijavljeno par puta, ali bezuspesno. Komsija koristi mts optiku i ima probleme (prekid interneta, pa sporo radi, pa brzina bude znatno manja...), cak on redovno prijavljuje ali problemi ostaju. I na osnovu toga sam rekao da ne zelim da ulazim u to sta je mts uradio sa optikom, jer ocigledno je da neki problem postoji. Cim njemu ne radi kako treba, tesko ce i meni biti sve ok.

Ovo je ukratko i nemam uopste zelju da pojedince ubedjujem da li mi je nesto bolje ili losije.
 
Izvinjavam se ako je vec bilo pitanje. Zanima me da li je moguce instalirati i gledati TV preko Hipernet TV aplikacije na 3. televizoru u kuci? Imam vec dva ona box-a za tv, ali imam i jedan stariji LG na kom ne moze da se instalira app pa sam planirao da kupim neki TV stick kao npr MI (XIaomi)?

Hvala na odogovru.
 
@e6111
Iz nekog razloga upload je katastrofalan, prijavljeno par puta, ali bezuspesno. Komsija koristi mts optiku i ima probleme (prekid interneta, pa sporo radi, pa brzina bude znatno manja...), cak on redovno prijavljuje ali problemi ostaju. I na osnovu toga sam rekao da ne zelim da ulazim u to sta je mts uradio sa optikom, jer ocigledno je da neki problem postoji. Cim njemu ne radi kako treba, tesko ce i meni biti sve ok.
S obzirom da postoji problem tehničke prirode - po tvojim rečima, rešenje ti je jednostavno. Traži prekid usluge, naravno -bez penala, jer ne isporučuju uslugu koja je ugovorena, i pređi kod drugog operatera.
 
TV su mnogo ispeglali, iskoro da više ne postoje problemi koje smo mi zamorčići nekada imali
Sada bi bio red da povećaju broj kanala, što se nadam i da hoće, obzirom na ankete koje su sporvodili među korisnicima
Da, loša je ponuda kanala. Pisao sam ranije i ovde i njima, najviše sam se žalio na muzičke kanale. Ponuda je krš. Bila je i dobra diskusija ovde na forumu tad oko toga.
A prva i najbitnija stvar @Yettel Srbija vezana za hipernet je da nema ničeg HIPER dok kanali ne budu bar 90% u full HD rezoluciji i sa zavidnom ponudom 4K kanala. Ovo sad je jad i beda.
 
@e6111
Vec sam ranije rekao kakve vrste je problem. Cgnat jednostavno ubija sve prednosti. Znam da ce mnogi reci da se doplati za staticku adresu, ali onda to vise nije ista usluga.

Iz nekog razloga upload je katastrofalan, prijavljeno par puta, ali bezuspesno. Komsija koristi mts optiku i ima probleme (prekid interneta, pa sporo radi, pa brzina bude znatno manja...), cak on redovno prijavljuje ali problemi ostaju. I na osnovu toga sam rekao da ne zelim da ulazim u to sta je mts uradio sa optikom, jer ocigledno je da neki problem postoji. Cim njemu ne radi kako treba, tesko ce i meni biti sve ok.

Ovo je ukratko i nemam uopste zelju da pojedince ubedjujem da li mi je nesto bolje ili losije.
Ja ne bi tako lako odustao kad je u pitanju tehnicki problem, prijavljivao sam svojevremeno reklamacije svaki dan dok na kraju nije resen problem na cvoristu mreze, zbog koga je bila nestabilna konekcija. Al to je sve bio izuzetak a ne pravilo, tj. bio problem na toj lokaciji. Inace ja i na kablovskoj kod sbba imam cgnat, vec godinama, a u startu je bila dinamicka javna, pa je ukinuto, a zakup javne je skuplji nego kod Hiperneta.
 
Poslednja izmena:
Ne pravi mi toliki problem posto uglavnom koristim kablovski internet i stvarno nemam problema sa njim. Jednostavno nisam zadovoljan hipernetom, tv je raspad sistema (box i daljinski su krvavi), internet zeza i to mi je dovoljno da ne produzim ugovor.

Optika je bolja kad je sve odradjeno kako bog miluje, ali to u mojoj situaciji nije tako. Iz price sa zaposlenima u telekomu video sam da su problemi mnogo veci nego sto se cini i da moj problem i nije tako veliki. Tako da cu se drzati onoga sto radi i ne pravi probleme.
 
Ne pravi mi toliki problem posto uglavnom koristim kablovski internet i stvarno nemam problema sa njim. Jednostavno nisam zadovoljan hipernetom, tv je raspad sistema (box i daljinski su krvavi), internet zeza i to mi je dovoljno da ne produzim ugovor.

Optika je bolja kad je sve odradjeno kako bog miluje, ali to u mojoj situaciji nije tako. Iz price sa zaposlenima u telekomu video sam da su problemi mnogo veci nego sto se cini i da moj problem i nije tako veliki. Tako da cu se drzati onoga sto radi i ne pravi probleme.
Ako i komšija ima problem, onda je jasno da postoji neki problem na lokalu sa optikom - to je onda druga priča.

Što se CGNAT-a tiče, osim MTS-a to je sad kod svih neminovnost :( A i kod MTS-a će se to brzo promeniti, koliko sam ja načuo. I ostaje samo statička adresa kao rešenje.

S vedrije strane, meni torenti solidno rade i sa CGNAT-om, ne mogu baš da se žalim...
Da, loša je ponuda kanala. Pisao sam ranije i ovde i njima, najviše sam se žalio na muzičke kanale. Ponuda je krš. Bila je i dobra diskusija ovde na forumu tad oko toga.
A prva i najbitnija stvar @Yettel Srbija vezana za hipernet je da nema ničeg HIPER dok kanali ne budu bar 90% u full HD rezoluciji i sa zavidnom ponudom 4K kanala. Ovo sad je jad i beda.
Što se mene tiče, ne moraju ni da proširuju ponudu kanala - neka prvo porade na kvalitetu ovih što imaju, naguraju sve u fullHD, šta može u 4K... Pa onda tek da idu dalje. No, mislim da ćemo se načekati, najblaže rečeno...
 
Ma nema od 4K ništa, toga ima jako malo i bilo gde u svetu
 
Nema to veze s “optikom” vs “coax”. To je tek 1. (fizički) sloj u OSI mrežnom modelu od 7 slojeva.
Oni imaju probleme na višim slojevima (data, mrežni, transportni), odnosno u konfiguraciji mreže.
Šta ti vredi što imaš optički kabl ako ti je mrežna konfiguracija loša.
Ne kapiram ljude koji ko papagaji ponavljaju Optika pa Optika kao da je to dovoljno samo po sebi da usluga bude bolja. Bilo bi dovoljno da je sve drugo isto ali kako nije onda gospodo ne vredi vam ni 20 “optika”.
SBB internet radi bolje, meni je Hipernet nepouzdan nekad ne otvara stranice. Kada mi je kritično da imam konekciju prebacujem na 4G mobilni net, eto kolko se pouzdam u tu “optiku”.
Na SBB to nikad nisam imao potrebu da radim. Toliko o tome.

Inače da pohvalim Hipernet TV barem su pustili engleski komentar na Eurosportu, eto i to je bar nešto od njih za ovih godinu i po dana kolko sam korisnik.
 
@Aleksandar_038 Jel mozes da proveris koja je verzija kod tebe, mozda mi nije azurirano, jer je dugo bio ugasen box, mada i ne znam kako bih ga naterao, radi vec 7 dana.

@treci Po neki argument treba reci, jer bez toga nije korisno za javnu diskusiju. Docsis (kablovska) je inferiorna u odnosu na optiku i ostali provajderi (SBB) je zamenjuju sa optikom gde god imaju priliku. Argument = sta je tacno sporno. Mozes i preko optike imati los servis sa falicnom opremom, i instalacijom. Prijavis kvar pa se popravi.
Trenutna verzija je 2.34 još od početka februara OG, iako su je u proteklih 3 meseca desetak puta ažurirali. Po meni trebalo je da promene broj iste i da današnja verzija nosi drugu oznaku, bar koju decimalu više iza brojke 34 (tipa 2.34.8 ili 2.34.12 i sl.) ali nema veze....

A ponoviću još jednom - ne bi bilo loše da anketu vezanu za nove kanale naprave i ovde u ovoj grupi. Da čuju mišljenja svih korisnika. Kao i da kažu koliko novih kanala planiraju da dodaju (npr. 7, 10, 15, 20...) i u kojem paketu će koji kanali biti dodati, da znamo šta da očekujemo (da ne bude razočaranih i nezadovoljnih).
Izvinjavam se ako je vec bilo pitanje. Zanima me da li je moguce instalirati i gledati TV preko Hipernet TV aplikacije na 3. televizoru u kuci? Imam vec dva ona box-a za tv, ali imam i jedan stariji LG na kom ne moze da se instalira app pa sam planirao da kupim neki TV stick kao npr MI (XIaomi)?

Hvala na odogovru.
A da prebaciš jedan od ta dva box-a na taj stariji LG a da na tom novijem TV-u (gde ti je trenutno box) instaliraš TV aplikaciju?
 
Poslednja izmena:
meni je Hipernet nepouzdan nekad ne otvara stranice.
Nije baš tema jer je vezana za tv ali imam isti priblem, ja sam mislio da je to do moje opreme (xiaomi mesh). Menjao wifi kanale, podesavanja, raspored uređaja. Ništa, ponekad samo vrti učitavanje stranice i to traje, traje. I nije samo na telefonu, kod mene isto na laptopovima, pc-u, primetno sporije učitavanje eon aplikacije na smart tv-u itd. Nije to neki veliki problem, reši se pali/gasi wifi ali nije ni da bi trebalo da postoji.
 
Nema to veze s “optikom” vs “coax”. To je tek 1. (fizički) sloj u OSI mrežnom modelu od 7 slojeva.
Oni imaju probleme na višim slojevima (data, mrežni, transportni), odnosno u konfiguraciji mreže.
Šta ti vredi što imaš optički kabl ako ti je mrežna konfiguracija loša.
Ne kapiram ljude koji ko papagaji ponavljaju Optika pa Optika kao da je to dovoljno samo po sebi da usluga bude bolja. Bilo bi dovoljno da je sve drugo isto ali kako nije onda gospodo ne vredi vam ni 20 “optika”.
SBB internet radi bolje, meni je Hipernet nepouzdan nekad ne otvara stranice. Kada mi je kritično da imam konekciju prebacujem na 4G mobilni net, eto kolko se pouzdam u tu “optiku”.
Na SBB to nikad nisam imao potrebu da radim. Toliko o tome.

Inače da pohvalim Hipernet TV barem su pustili engleski komentar na Eurosportu, eto i to je bar nešto od njih za ovih godinu i po dana kolko sam korisnik.
Onda ti imaš neke probleme kod tebe / na tvojoj lokaciji.

Ja sam 20 godina bio korisnik SBB-a, sad na jednoj lokaciji i dalje imam SBB, kod kuće optiku preko Yettel i razlika u korist optike je nemerljiva.

I to se poklapa sa iskustvom 95% korisnika koji imaju optiku.

Izvući zaključak "imaju probleme u konfigurisanju mreže" na bazi par slučaja i ignorisati milion ostalih korisnika je baš onako, dlaka u jajetu. Da ne pričam koliko SBB ima problema na pojedinim lokacijama, ali to je lokalni, a ne sistemski problem...

E sad, nema sumnje da će kvalitet MTS optike u jednom trenutku drastično opasti jer će neko prištedeti na održavanju i podršci, kao i uvek, ali za sada, situacija je zaista za pohvalu.

No, svetu se ne može udovoljiti...
 
Ako imate problem sa otvaranjem stranica, da stuca tu onda promena DNS-a ce vam najverovatnije resiti taj problem. Setujte cloudfare (1.1.1.1) ili Google dns pa probajte tako par dana. Mozete i samo za pocetak na jednom uredjaju da testirate, a mozete i u podesavanjima rutera da namestite da dodeljuje autoamtski svim uredjajima.

Generalno uvek sam izbegavao DNS servis provajdera, uvek sam imao nekih problema sa njima
 
Da se nadovezem na ovo. Ljudi, niko ovde ne zeli da bude tester, hocu uslugu koju placam. Nemam vise 20 godina i vremena na pretek da se igram da bi mi internet normalno radio.

Dakle, hocu kad uvece sednem i ukljucim tv da nesto pogledam, a ne da se *ebem sa daljinskim i boksom. Isto vazi i za internet, jednostavno zna da zabode i da vrti u krug.

Opet kazem, imam sbb i sve sto mi ozbiljnije treba da uradim na internetu koristim kablovski internet. Optika je u mom slucaju na papiru bolja. Sta je sa optikom pogresno uradjeno nije moje da mislim o tome.
 
Izvući zaključak "imaju probleme u konfigurisanju mreže" na bazi par slučaja i ignorisati milion ostalih korisnika je baš onako, dlaka u jajetu.
Kojih su to “milion zadovoljnih korisnika”? Istih onih od kojih 99,9% ne bi umeli ni da prepoznaju probleme u radu, ili 99,9% onih koji misle da je Speedtest jedino merilo za kvalitet interneta?
Daj molim te o čemu ti ovde nama pričaš, ima nas i koji smo malo školovani i iskusni sa računarskim mrežama pa umemo da prepoznamo šta je posredi.
Da ne ulazim u tvoje priče “Optika pa Optika”, kao da je to jedino važno u mreži.

Da li si ikada čuo za OSI layere? Ako nisi onda nemaš šta ti ljudima da soliš pamet šta je šta u računarskim mrežama i da predstavljaš sebe kao kompetentnog da ocenjuje šta šta i zašto je nešto.
 
Kojih su to “milion zadovoljnih korisnika”? Istih onih od kojih 99,9% ne bi umeli ni da prepoznaju probleme u radu, ili 99,9% onih koji misle da je Speedtest jedino merilo za kvalitet interneta?
Daj molim te o čemu ti ovde nama pričaš, ima nas i koji smo malo školovani i iskusni sa računarskim mrežama pa umemo da prepoznamo šta je posredi.
Da ne ulazim u tvoje priče “Optika pa Optika”, kao da je to jedino važno u mreži.

Da li si ikada čuo za OSI layere? Ako nisi onda nemaš šta ti ljudima da soliš pamet šta je šta u računarskim mrežama i da predstavljaš sebe kao kompetentnog da ocenjuje šta šta i zašto je nešto.
Ajd ti malo da smiriš živce, za početak.

Da postoje problemi u konfiguraciji mreže, mnogo korisnika bi imalo raznorazne probleme koji bi se za ovih par godina itekako raščuli. Sve što smo čuli, a i većina nas videla je da MTS optika radi sjajno.

Ali ne, sigurno je neko zajebao nešto u nekom lejeru, a nije problem na tvojoj lokaciji 😂😂😂
Jer ti si stručnjak kakvog nema na internetu u Srbalja 👍 Sad ćeš još i da nam saopštiš koji je OSI lejer MTS zajebao 😀

E sad, da se uozbiljimo: dovoljno je pogledati broj problema na coaxu i na optici u proseku i videti šta daje bolju uslugu - vidi se i ovde na forumu na temama, ko hoće da gleda.

To ne znači da je za svakog tako, nego da je u većini slučajeva tako. To ne znači ni da će zauvek biti bolje, jer ne znamo kako će MTS odgovoran da bude u održavanju, ali sada je tako.

SBBova usluga na pojedinim delovima Vidikovca je na nivou ADSL-a, ali to nije pokazatelj celokupne SBB mreže, nego govori o problemu na lokalu.

Zato je prvi savet svakome kad pita koji internet da uzmem - raspitaj se po komšiluku. Gde sve radi kako treba, obe varijante će da rade posao odlično i onda je stvar cene i ličnih preferencija...
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se ako je vec bilo pitanje. Zanima me da li je moguce instalirati i gledati TV preko Hipernet TV aplikacije na 3. televizoru u kuci? Imam vec dva ona box-a za tv, ali imam i jedan stariji LG na kom ne moze da se instalira app pa sam planirao da kupim neki TV stick kao npr MI (XIaomi)?

Hvala na odogovru.
Svakako predlažemo instalaciju još jednog STB uređaja, budući da on od tvog uređaja "pravi" smart TV, te bi tako nešto bilo dovoljno za neometanim korišćenjem naše digitalne televizije.
Da, loša je ponuda kanala. Pisao sam ranije i ovde i njima, najviše sam se žalio na muzičke kanale. Ponuda je krš. Bila je i dobra diskusija ovde na forumu tad oko toga.
A prva i najbitnija stvar @Yettel Srbija vezana za hipernet je da nema ničeg HIPER dok kanali ne budu bar 90% u full HD rezoluciji i sa zavidnom ponudom 4K kanala. Ovo sad je jad i beda.
Veoma nam je bitno mišljenje naših korisnika, trudimo se da samu ponudu kanala obogatimo kako bi svi korisnici mogli da uživaju u sadržaju. Takođe smo sigurni i da će vremenom sadržaj biti u sve većoj rezoluciji, te je 4K sadržaj očekivan na dosta više kanala.
Ne pravi mi toliki problem posto uglavnom koristim kablovski internet i stvarno nemam problema sa njim. Jednostavno nisam zadovoljan hipernetom, tv je raspad sistema (box i daljinski su krvavi), internet zeza i to mi je dovoljno da ne produzim ugovor.

Optika je bolja kad je sve odradjeno kako bog miluje, ali to u mojoj situaciji nije tako. Iz price sa zaposlenima u telekomu video sam da su problemi mnogo veci nego sto se cini i da moj problem i nije tako veliki. Tako da cu se drzati onoga sto radi i ne pravi probleme.
Kada postoji bilo kakva poteškoća vezana za našu uslugu, ekipe podrške stoje našim korisnicima na raspolaganju svakodnevno, ukoliko već nisi, pozivamo te da nam proslediš podatke ugovora, radi smo detaljnije proveriti tako nešto, takođe te možemo uputiti i u sve procedure vezane za naše usluge kao i same mogućnosti.
 
Vidim da je u aplikaciji za mobilni (zovimo je Yettel Home) promenjen način plaćanja. Sada mora preko "Yettel Pay" inače, ide plaćanje bankarske provizije.
Razumem da je to zbog "Yettel Shopping Manije", ali kod mene nećete taj film gledati zbog celog pravca u kome ide razvoj Yettela i odnosa prema korisnicima (hipernet TV kvalitet i razvoj, "brižno" obaveštavanje korisnika o poskupljenju i slično)
 
Ajd ti malo da smiriš živce, za početak.

Da postoje problemi u konfiguraciji mreže, mnogo korisnika bi imalo raznorazne probleme koji bi se za ovih par godina itekako raščuli. Sve što smo čuli, a i većina nas videla je da MTS optika radi sjajno.

Ali ne, sigurno je neko zajebao nešto u nekom lejeru, a nije problem na tvojoj lokaciji 😂😂😂
Jer ti si stručnjak kakvog nema na internetu u Srbalja 👍 Sad ćeš još i da nam saopštiš koji je OSI lejer MTS zajebao 😀
Od tebe sam svakako veći stručnjak jer tvoj jedini argument je da je svaki problem lokalni zajeb.
Ima nas koji umemo da raspoznamo kad je lokalni problem i kad je globalni.
Ovo što se dešava sa Hipernetom je globalni problem na njihovoj mreži i to na 3. i 4. lejeru, mrežnom i transportnom.
Ako te baš zanima. To je očigledno svakom ko se iole razume u mreže.
S obzirom na to da SBB nema takav globalni problem, znači da može da se iskonfiguriše to da radi kako treba.
Lokalni problemi me ne zanimaju, niti verujem da postoje u nekom značajnom obimu a da se ne rešavaju.

Interna mrežna konekcija jeste stabilnija na Hipernet optici, ali šta mi to vredi kad imaju problema u rutiranju, svičovanju, NAT-u itd. što vrv imaju previše korisnika koji dele isti realni IP što dovodi do problema.

Ne mora da ima “raznoraznih” problema dovoljno je da prečesto imam greške prilikom otvaranja nasumičnih stranica da neće da se otvori ili čak da izbaci grešku da nisam konektovan na Internet(⁉️)
Pa moram da prebacujem na 4G da bih zaobišao tu neispravnu konekciju, koja nakon toga volšebno proradi.
Pritom istovremeno gledam TV ili strimujem što će reći da sam konektovan i da konekcija radi, ali eto u nekim random slučajevima zakaže.
Nemoj molim te više da napamet nagađaš (lupaš) o “lokalnim” problemima, nema smisla.
Znači problem postoji svidelo se to tebi ili ne, a to što 99,9% ljudi ne umeju da raspoznaju pa pripisuju to nečemu drugom a ne provajderu, to je druga priča.
Takođe, torrent teško da postigne i pola te brzine od 300Mbps download koju nominalno imam, dok na SBB postiže max brzinu u roku od odmah.
Da bih strimovao neki 4K sadržaj na Stremio, mora da bude 100 aktivnih seed-ova i onda da moliš boga da ti ne baferuje.
Znači uglavnom samo aktuelni naslovi koji imaju dovoljno seedova.
Nešto starije, zadovolji se sa 1080p.
Itd itd, znači tvoje priče o savršenstvu optike i superiornoj kofiguraciji ne piju vodu onom ko se razume, na tvoju sreću takvih je vrlo malo pa možeš da im prodaješ te amaterske žvake.
 
Potrebna pomoć. Totalno sam zaboravio, kako dodati nov uredjaj. Android tv??
Već pola sata vrtim po app i ne mogu da se setim. Hvala unapred.
 
Kada postoji bilo kakva poteškoća vezana za našu uslugu, ekipe podrške stoje našim korisnicima na raspolaganju svakodnevno, ukoliko već nisi, pozivamo te da nam proslediš podatke ugovora, radi smo detaljnije proveriti tako nešto, takođe te možemo uputiti i u sve procedure vezane za naše usluge kao i same mogućnosti.
Da toliko brinete o korisnicima bar bi resili problem jednog obicnog daljinskog i ne bi se ponasali na ovom forumu kao adolescent (kucni poruku i te tinejdzerske fore).

Za internet ne mozete pomoci jer i sami niste nadlezni sto se tice istog, tako da je suvisno o tome pricati.

Izasli ste na trziste sa poluproizvodom i korisnike koristite kao testere. Najzalosnije je sto ste i mobilni deo unazadili. Jos malo se druzimo sto se Vasih usluga tice i onda da se lepo rastanemo.
 
Od tebe sam svakako veći stručnjak jer tvoj jedini argument je da je svaki problem lokalni zajeb.
Ima nas koji umemo da raspoznamo kad je lokalni problem i kad je globalni.
Ovo što se dešava sa Hipernetom je globalni problem na njihovoj mreži i to na 3. i 4. lejeru, mrežnom i transportnom.
Ako te baš zanima. To je očigledno svakom ko se iole razume u mreže.
S obzirom na to da SBB nema takav globalni problem, znači da može da se iskonfiguriše to da radi kako treba.
Lokalni problemi me ne zanimaju, niti verujem da postoje u nekom značajnom obimu a da se ne rešavaju.

Interna mrežna konekcija jeste stabilnija na Hipernet optici, ali šta mi to vredi kad imaju problema u rutiranju, svičovanju, NAT-u itd. što vrv imaju previše korisnika koji dele isti realni IP što dovodi do problema.

Ne mora da ima “raznoraznih” problema dovoljno je da prečesto imam greške prilikom otvaranja nasumičnih stranica da neće da se otvori ili čak da izbaci grešku da nisam konektovan na Internet(⁉️)
Pa moram da prebacujem na 4G da bih zaobišao tu neispravnu konekciju, koja nakon toga volšebno proradi.
Pritom istovremeno gledam TV ili strimujem što će reći da sam konektovan i da konekcija radi, ali eto u nekim random slučajevima zakaže.
Nemoj molim te više da napamet nagađaš (lupaš) o “lokalnim” problemima, nema smisla.
Znači problem postoji svidelo se to tebi ili ne, a to što 99,9% ljudi ne umeju da raspoznaju pa pripisuju to nečemu drugom a ne provajderu, to je druga priča.
Takođe, torrent teško da postigne i pola te brzine od 300Mbps download koju nominalno imam, dok na SBB postiže max brzinu u roku od odmah.
Da bih strimovao neki 4K sadržaj na Stremio, mora da bude 100 aktivnih seed-ova i onda da moliš boga da ti ne baferuje.
Znači uglavnom samo aktuelni naslovi koji imaju dovoljno seedova.
Nešto starije, zadovolji se sa 1080p.
Itd itd, znači tvoje priče o savršenstvu optike i superiornoj kofiguraciji ne piju vodu onom ko se razume, na tvoju sreću takvih je vrlo malo pa možeš da im prodaješ te amaterske žvake.
Prijatelju, em si bezobrazan, em dokazuješ da blagog pojma nemaš o čemu pričaš...

Što se interneta tiče, ja nijednom za dve godine nisam imao probleme o kojima pričaš... Osim relativno kilavih torenta, ali o funkcionisanju torenta iza CGNat-a su napisani epovi do sad, ali eto tebe da nam otvoriš oči.

I kod SBBa je 90% korisnika iza CGNat-a, i svi novi odreda, bićeš i ti kad se vratiš na SBB i gledaj kako torenti ne da kilave, nego ne rade uopšte 😜

E sad, to što za manje para kod Yettela dobiješ i net i statičku IP nego sporiji net kod SBB-a, nećemo ni da pominjemo. Samo ćemo sa opljunemo.

Ali pošto se ponašaš kao bezobrazno g*** i imaš potrebu da se sa nekim svađaš, slobodno me obiđi u najširem luku ubuduće, i nađi sebi sličnu b*** da isterujete pravdu.

Zabole mene da ja prodajem bilo šta, ovde smo da se međusobno is pomažemo tamo gde ima smisla (i dok ima, ja ću verovatno prvi po isteku ugovora promeniti operatera 😜😜😜), a za lečenje ipak neke druge ustanove...
 
Pozdrav svima!
Kod mene i dalje isto stanje, dali neko zna koji je ovo problem greska 3022 vec neko vreme 2-3 meseca se pojavljuje kad hocu da promenim kanal?
Resetovanje aplikacije, restartovanje itd... nista nevredi, na primer aplikacija RTS Planeta radi bez problema na isti TV.

Hvala!
 

Prilozi

  • IMG_5845.JPG
    IMG_5845.JPG
    172.5 KB · Pregleda: 15
Prilikom promene kanala mi se to nije desavalo… (boks i lg smart tv) U toku reprodukcije jeste, al samo kad zeza wifi ili njihov server.
 
Kod mene se aplikacija na Yettel boksu update-ovala na 2.39.0.
Promenjen uvodni ekran (piše TV Yettel.), na Eurosportu može da se bira jezik zvuka (ne znam jel' to bilo i ranije?).
Pozdrav
P.S. Holi Moli: sad sam probao i prvi put od kad imam Telenor TV/Hipernet TV/Yettel. TV, aplikacija se nije restartovala nakog izlaska iz Play Store aplikacije!!! Umesto očekivanog ponovnog pokretanja TV aplikacije, nakon izlaska iz Play Store, vratio sam se u funkcionalnu TV aplikaciju. Sad ne smem da probam ponovo - da ne bude da se ovo desilo slučajno ;)
 
Poslednja izmena:
I kod mene je stiglo to novo al i dalje zeza ono sa brzom semom da nestaje samo dok se lista :)
 
Nazad
Vrh Dno