Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

@Yettel Srbija Evo da vam javim preko javne poruke, prošlo je godinu dana otkad sam vam ukazao na nemogućnost promene jezika audio komentara na Eurosportu, te da sam prisiljen da slušam domaće navijače Đokovića, u slobodno vreme alapače srpskog Eurosporta koji mi idu na živce i ne mogu na miru da uživam u tenisu dok oni ne zatvaraju usta smarajući s nekim dosadnim statistikama koje bi po njima trebalo da budu “wow” a ustvari je “ućuti i pusti me da gledam na miru tenis dosado božija!”
Znači vrlo prosto, treba samo da omogućite promenu jezika komentara i svima lepo - oni nek se klanjaju Novaku Đokoviću dok bi trebalo da kolko tolko nepristrasno kometarišu mečeve, a ja ću da slušam engleski komentar. (Što je već bar 15 godina dostupno na SBB)
Rekoste tada da je to jedna od stvari koje ćete predložiti tamo kome treba, i evo prođe godina, dođe novi AusOpen, ista meta isto odstojanje.
Pa čisto da vas obavestim da ako se to ne reši dok mi ne istekne ugovor, ja odoh kod nekog ko ima tu opciju. Znači imate još nekih godinu dana, što čisto sumnjam da će se išta promeniti po tom pitanju kao i u prethodnih 12 meseci, ali eto da ne bude nisam ni rekao.
Dao sam vam šansu, još uvek je imate ali stvari ne izgledaju baš najbolje što se tiče poboljšanja vaše usluge na minimum potreban da bih je zadržao i nakon isteka ugovora.

O drugim problemima neću ni da pričam, kad ni ovu sitnicu niste u stanju, a što ne zahteva apsolutno nikakve kule u gradove već samo da omogućite opciju koja već postoji, a koja ne znam iz kog razloga nije već omogućena u vašem softveru. Valjda znate da u Beogradu ima i dosta stranaca koji bi po difoltu pratili strani komentar a što im vi ne dozvoljavate. Ili imate dovoljno mušterija, ne trebaju vam stranci? 🙄

Uglavnom to vam je to, baciću još jednu godinu tenisa na nerviranje zbog smarača ali to će biti poslednja.
Pozdrav!

Ihaaa... Šta smo sve tražili i šta su nam sve obećavali u protekle dve godine... pa (skoro) pa ništa ne dobismo... tek u nekoj minimalnoj-zadovoljavajučoj formi.

Rezime (šta je sve i kada ovde traženo i obećavano):
Bolji, brži i stabilniji rad servera i box aplikacije još novembra-decembra 2021., EPG, radio kanale, razne nove TV kanale i video klub još u februaru 2022., listu brzih kanala i favorit listu odabranih kanala od proleća 2022., mobilnu aplikaciju (android, iOS) i TV aplikacije (LG, Samsung, Android, SONY) isto od proleća 2022., bagove sa daljincem od leta 2022. i podsetnik za gledanje željenih emisija u EPG-u isto od leta 2022., da se sa Search pretražuju i sami TV kanali (emisije-filmovi-utakmice unutar aplikacije po kanalima) a ne samo YouTube kao i da ne pretražujemo samo po nazivima več i po glumcima, rediteljima, scenaristi,... - od jeseni 2022., da se mogu blokirati-zaključati i pojedinačni kanali (recimo Pink) a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast kao i da se poveca broj HD kanala - traženo i obaćavano da će moći još od jeseni 2022., da se omogući odabir jezika na Euro Sportu kao i odabir titlova na raznim kanalima (na Discavery-u, na Animal Planet-u, BBC Earth-u, National Geographic-u,... kao i na raznim filmskim kanalima) od zime 2023., da se omogući snimanje svake epizode neke serije automatski dok to ne deaktiviramo - isto od zime 2023., info kanal sa raznim informacijama kao i da se uvede lista brzih kanala i u mobilnoj aplikaciji kako bi se lako i brzo u njoj menjali kanali kao i Mute ikonica za brzo i lako utišavanje - na proleće 2023., da tastature na Air-Mouse-u funkcionišu i u samoj aplikaciji (Search) a ne samo kada si na YT ili Play prodavnici - isto na proleće 2023., da se poveča i/ili pojednostavi maksimalan broj uređaja na kojima možemo gledati Hipernet TV u zavisnosti od broja boxova koliko smo uzeli - od leta 2023., da se ubrza EPG a premotavanje učini stabilnijim kao i da mogu brzo i lako da se prebacujem na zadnjih 6 gledanih kanala dužim pritiskom na Last taster - isto od letos 2023., da se uvede kategorizacija i tematika u EPG radi bolje preglednosti i lakše pretrage - od jeseni 2023., da se Meni dopuni kategorijama "Serije Dana", "Politika i Zabava", "Reprezentacije", "Krimi", "Ratni", "Vestern", "Avanture",... - od jeseni 2023. kao i da se ispravi bag kada pretražujemo utakmice isto sad od jeseni 2023., da se uz donju ivicu ekrana u crnom pravougaoniku (gde prikazuje šta je trenutno na tom kanalu iz brze liste - naziv filma-utakmice-emisije sa kraćim opisom) u jednom delu crnog pravougaonika pored sličice kanala doda krupni slovima ispisan naziv tog kanala pa da lako znamo koji je to tačno kanal - od jesenas 2023.,... manje-više sam sve pokrio što je ovde traženo.

E sad sam zaključi šta je od svega toga gore nabrojanog do danas (maltene smo februar 2024) omogućeno i realizovano, koliko toga je teško ili lako za realizaciju, koje su stvari manje a koje više bitne (važnije) za korisnike i uopšte za normalno korišćenje kao i koliko smo dugo čekali na neke stvari koje su realizovali (recimo na EPG, brzu listu kanala, nove kanale ili na mobilne ili TV aplikacije i sl.).
 
Poslednja izmena:
Ihaaa... Šta smo sve tražili i šta su nam sve obećavali u protekle dve godine... pa (skoro) pa ništa ne dobismo... tek u nekoj minimalnoj-zadovoljavajučoj formi.

Rezime (šta je sve i kada ovde traženo i obećavano):
Bolji, brži i stabilniji rad servera i box aplikacije još novembra-decembra 2021., EPG, radio kanale, razne nove TV kanale i video klub još u februaru 2022., listu brzih kanala i favorit listu odabranih kanala od proleća 2022., mobilnu aplikaciju (android, iOS) i TV aplikacije (LG, Samsung, Android, SONY) isto od proleća 2022., bagove sa daljincem od leta 2022. i podsetnik za gledanje željenih emisija u EPG-u isto od leta 2022., da se sa Search pretražuju i sami TV kanali (emisije-filmovi-utakmice unutar aplikacije po kanalima) a ne samo YouTube kao i da ne pretražujemo samo po nazivima več i po glumcima, rediteljima, scenaristi,... - od jeseni 2022., da se mogu blokirati-zaključati i pojedinačni kanali (recimo Pink) a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast kao i da se poveca broj HD kanala - traženo i obaćavano da će moći još od jeseni 2022., da se omogući odabir jezika na Euro Sportu kao i odabir titlova na raznim kanalima (na Discavery-u, na Animal Planet-u, BBC Earth-u, National Geographic-u,... kao i na raznim filmskim kanalima) od zime 2023., da se omogući snimanje svake epizode neke serije automatski dok to ne deaktiviramo - isto od zime 2023., info kanal sa raznim informacijama kao i da se uvede lista brzih kanala i u mobilnoj aplikaciji kako bi se lako i brzo u njoj menjali kanali kao i Mute ikonica za brzo i lako utišavanje - na proleće 2023., da tastature na Air-Mouse-u funkcionišu i u samoj aplikaciji (Search) a ne samo kada si na YT ili Play prodavnici - isto na proleće 2023., da se poveča i/ili pojednostavi maksimalan broj uređaja na kojima možemo gledati Hipernet TV u zavisnosti od broja boxova koliko smo uzeli - od leta 2023., da se ubrza EPG a premotavanje učini stabilnijim kao i da mogu brzo i lako da se prebacujem na zadnjih 6 gledanih kanala dužim pritiskom na Last taster - isto od letos 2023., da se uvede kategorizacija i tematika u EPG radi bolje preglednosti i lakše pretrage - od jeseni 2023., da se Meni dopuni kategorijama "Serije Dana", "Politika i Zabava", "Reprezentacije", "Krimi", "Ratni", "Vestern", "Avanture",... - od jeseni 2023. kao i da se ispravi bag kada pretražujemo utakmice isto sad od jeseni 2023., da se uz donju ivicu ekrana u crnom pravougaoniku (gde prikazuje šta je trenutno na tom kanalu iz brze liste - naziv filma-utakmice-emisije sa kraćim opisom) u jednom delu crnog pravougaonika pored sličice kanala doda krupni slovima ispisan naziv tog kanala pa da lako znamo koji je to tačno kanal - od jesenas 2023.,... manje-više sam sve pokrio što je ovde traženo.

E sad sam zaključi šta je od svega toga gore nabrojanog do danas (maltene smo februar 2024) omogućeno i realizovano, koliko toga je teško ili lako za realizaciju, koje su stvari manje a koje više bitne (važnije) za korisnike i uopšte za normalno korišćenje kao i koliko smo dugo čekali na neke stvari koje su realizovali (recimo na EPG, brzu listu kanala, nove kanale ili na mobilne ili TV aplikacije i sl.).
Naravno, da ne bude zabune, ne sporim to što @kriket tražiš vezano za ES da ne treba da se realizuje - naprotiv. Samo navodim šta im je sve traženo i šta sve još uvek nisu ispunili i realizovali. Trebalo bi shodno tome svi mi masovno da pređemo kod nekih drugih ozbiljnijih dobavljača usluga.

Ili da i dalje strpljivo čekamo i nadamo se ili da krenemo sve ovo gore navedeno da im svakog dana uporo tražimo preko Call Centra što reče @libra878 (pošto ni pisanje na fejsu nema prevelikog efekta i smisla, isto mu dođe ko i ovo ovde).
 
Dragi Benchmarkovci,



Obaveštavamo vas da ćemo uskoro objaviti nove verzije aplikacija za LG & Samsung Smart TV uređaje.

Naknadno ćemo javiti kada aplikacije postanu dostupne za preuzimanje na app store-u.



~Vaš Yettel
 
Pošto su izašle aplikacije za pametne TV, da li ima nekih promena u broju uređaja koji istovremeno mogu da gledaju program? Neka nova table ili ...
 
Pošto su izašle aplikacije za pametne TV, da li ima nekih promena u broju uređaja koji istovremeno mogu da gledaju program? Neka nova table ili ...
Do pre 3-4 meseca si, osim preko box-a, moga da ih gledaš samo na računaru ili telefonu/tabletu. I za to je bio definisan max broj uređaja još od leta 2022. Logično je da sada kada imaš opciju da gledaš i na pametnom TV-u da se taj max broj uređaja poveća bar za 1 uređaj.
Odgovor na to (novu tabelu sa brojem uređaja po box-u) evo čekamo 3 meseca...
Pogotovo što je ona stara tabela nestala sa njihove stranice još letos, sklonjena je pre 7-8 meseci. Tako da bi promena svakako trebalo da bude ali nikako da se objave.
 
Naravno, da ne bude zabune, ne sporim to što @kriket tražiš vezano za ES da ne treba da se realizuje - naprotiv. Samo navodim šta im je sve traženo i šta sve još uvek nisu ispunili i realizovali. Trebalo bi shodno tome svi mi masovno da pređemo kod nekih drugih ozbiljnijih dobavljača usluga.

Ili da i dalje strpljivo čekamo i nadamo se ili da krenemo sve ovo gore navedeno da im svakog dana uporo tražimo preko Call Centra što reče @libra878 (pošto ni pisanje na fejsu nema prevelikog efekta i smisla, isto mu dođe ko i ovo ovde).
Naravno da treba. Jer pazi, kad izbije haos i 800 ljudi odmah pozove, da vidis kako se cimaju sve da rese. Pa razmisljam, da se svi sakupimo, i krenemo da zovemo svi u isto vreme, mozda uspemo, i to tipa 4x mesecno. I tako dok neusvoje nase zahteve 🤣
 
E nasmejah se slatko, pa i za to ima rešenja od strane yettel-a da nikom neće pasti na pamet da zovu bez preke potrebe.
 
Ihaaa... Šta smo sve tražili i šta su nam sve obećavali u protekle dve godine... pa (skoro) pa ništa ne dobismo... tek u nekoj minimalnoj-zadovoljavajučoj formi.

Rezime (šta je sve i kada ovde traženo i obećavano):
Bolji, brži i stabilniji rad servera i box aplikacije još novembra-decembra 2021., EPG, radio kanale, razne nove TV kanale i video klub još u februaru 2022., listu brzih kanala i favorit listu odabranih kanala od proleća 2022., mobilnu aplikaciju (android, iOS) i TV aplikacije (LG, Samsung, Android, SONY) isto od proleća 2022., bagove sa daljincem od leta 2022. i podsetnik za gledanje željenih emisija u EPG-u isto od leta 2022., da se sa Search pretražuju i sami TV kanali (emisije-filmovi-utakmice unutar aplikacije po kanalima) a ne samo YouTube kao i da ne pretražujemo samo po nazivima več i po glumcima, rediteljima, scenaristi,... - od jeseni 2022., da se mogu blokirati-zaključati i pojedinačni kanali (recimo Pink) a ne samo celokupan sadržaj u odnosu na uzrast kao i da se poveca broj HD kanala - traženo i obaćavano da će moći još od jeseni 2022., da se omogući odabir jezika na Euro Sportu kao i odabir titlova na raznim kanalima (na Discavery-u, na Animal Planet-u, BBC Earth-u, National Geographic-u,... kao i na raznim filmskim kanalima) od zime 2023., da se omogući snimanje svake epizode neke serije automatski dok to ne deaktiviramo - isto od zime 2023., info kanal sa raznim informacijama kao i da se uvede lista brzih kanala i u mobilnoj aplikaciji kako bi se lako i brzo u njoj menjali kanali kao i Mute ikonica za brzo i lako utišavanje - na proleće 2023., da tastature na Air-Mouse-u funkcionišu i u samoj aplikaciji (Search) a ne samo kada si na YT ili Play prodavnici - isto na proleće 2023., da se poveča i/ili pojednostavi maksimalan broj uređaja na kojima možemo gledati Hipernet TV u zavisnosti od broja boxova koliko smo uzeli - od leta 2023., da se ubrza EPG a premotavanje učini stabilnijim kao i da mogu brzo i lako da se prebacujem na zadnjih 6 gledanih kanala dužim pritiskom na Last taster - isto od letos 2023., da se uvede kategorizacija i tematika u EPG radi bolje preglednosti i lakše pretrage - od jeseni 2023., da se Meni dopuni kategorijama "Serije Dana", "Politika i Zabava", "Reprezentacije", "Krimi", "Ratni", "Vestern", "Avanture",... - od jeseni 2023. kao i da se ispravi bag kada pretražujemo utakmice isto sad od jeseni 2023., da se uz donju ivicu ekrana u crnom pravougaoniku (gde prikazuje šta je trenutno na tom kanalu iz brze liste - naziv filma-utakmice-emisije sa kraćim opisom) u jednom delu crnog pravougaonika pored sličice kanala doda krupni slovima ispisan naziv tog kanala pa da lako znamo koji je to tačno kanal - od jesenas 2023.,... manje-više sam sve pokrio što je ovde traženo.

E sad sam zaključi šta je od svega toga gore nabrojanog do danas (maltene smo februar 2024) omogućeno i realizovano, koliko toga je teško ili lako za realizaciju, koje su stvari manje a koje više bitne (važnije) za korisnike i uopšte za normalno korišćenje kao i koliko smo dugo čekali na neke stvari koje su realizovali (recimo na EPG, brzu listu kanala, nove kanale ili na mobilne ili TV aplikacije i sl.).

Hvala na vrlo konstruktivnoj povratnoj informaciji.

Pored već najavljene SmartTV aplikacije, uskoro planiramo i ažuriranje STB aplikacije.

Nova verzija donosi mnoga rešenja pomenuta na ovoj listi, kao i veliki broj unapređenja u smislu performansi.

Pozivamo te, kao i sve druge korisnike foruma, da se prijavite ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima će aplikacija biti ažurirana. Ukoliko postoji interesovanje, možete se prijaviti putem sledećeg link-a.
 
Hvala na vrlo konstruktivnoj povratnoj informaciji.

Pored već najavljene SmartTV aplikacije, uskoro planiramo i ažuriranje STB aplikacije.

Nova verzija donosi mnoga rešenja pomenuta na ovoj listi, kao i veliki broj unapređenja u smislu performansi.

Pozivamo te, kao i sve druge korisnike foruma, da se prijavite ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima će aplikacija biti ažurirana. Ukoliko postoji interesovanje, možete se prijaviti putem sledećeg link-a.
Ja se prijavio volim novine i poboljšanja uvek.
 
I ja sam naravno
 
Jel vidis @LionacBG cim se spomene veci broj poziva ka kontakt centru, odmah reaguju sa uskoro azuriranje stb aplikacije sa unapredjenjima. 🤣

@Yettel Srbija Sta vama znaci uskoro? 1 mesec, 6 meseci ili 12 meseci? Posto od decembra 2021 slusamo uskoro, uskoro, a sve sto je uskoro bilo je sto ste resili bagovanje koje je pocelo negde juna/jula 2022 a resili februara 2023. Pa bi bilo pozeljno da precizirate u duhu ozbiljnosti poslovanja.

Srdacan pozdrav,
 
Hvala na vrlo konstruktivnoj povratnoj informaciji.

Pored već najavljene SmartTV aplikacije, uskoro planiramo i ažuriranje STB aplikacije.

Nova verzija donosi mnoga rešenja pomenuta na ovoj listi, kao i veliki broj unapređenja u smislu performansi.

Pozivamo te, kao i sve druge korisnike foruma, da se prijavite ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima će aplikacija biti ažurirana. Ukoliko postoji interesovanje, možete se prijaviti putem sledećeg link-a.
Ma prijavićemo se mi, samo nemojte da čekamo 6 meseci ko prošli put :)
 
Hvala Jetelu što sprema nova ažuriranja i što internet ne štuca, ali to jednostavno nije dovoljno.
Glavna i najveća zamerka je činjenica da nema novih kanala. Odgovori tipa "Biće, spremamo" i "Strpljenja, biće" su već izlizana kao i ono čuveno "Ako imaš problema, kucni nam poruku".
Ne tražimo N1 i NovaS pa da smo nerazumni iako ste nam već rekli da su pregovori sa UM propali, ali makar HRT-ove kanale, to svi operateri imaju u svojim ponudama.
 
Kako da vidim broj uredjaja? Imam ih dva!?
EDIT
Pronašao.
 
Dobar dan svima. Kako se radi premotavanje kanala unazad? Npr. Na RTS1 se prikazuje film ali je ona zelena crta na sredini, kako da vratim nazad 10-20 minuta ili ceo film da počne ispočetka? I da još jedno pitanje ali ću morati ovako da pitam : Npr. Na RTS1 je trenutno Šarenica, a ja hoću da prebacim na Vesti da gledam. Šta ja moram da pritisnem da bih vratio na Vesti, da gledam prethodni kanal na RTS1 (sa Šarenice na Vesti i obrnuto)?
 
Dobar dan svima. Kako se radi premotavanje kanala unazad?
Ako hoćeš trenutni film koji ide da vratiš za neki minut-dva... Daljinkim ili mišem staneš na "tu zelenu traku" i vučeš ulevo.
Pisaće ti za koliko vraćaš. Ako hoćeš od početka, ispod "zelene trake imaš tri opcije" Spusti se daljinskim na jednu od njih i pojaviće ti se opcija "pusti od početka"!
I još jedno pitanje ali ću morati ovako da pitam : Npr. Na RTS1 je trenutno Šarenica, a ja hoću da prebacim na Vesti da gledam. Šta ja moram da pritisnem da bih vratio na Vesti, da gledam prethodni kanal na RTS1 (sa Šarenice na Vesti i obrnuto)?
Kada biraš kanale i trenutno ide Šarenica "što će ti se pojaviti u prozorčetu". Opet ideš ulevo i pojavljivaće ti se emisije koje su bile ranije: vesti, jutarnji program... Kad izabereš šta te interesuje ide dugme O.K.
 
Ako hoćeš trenutni film koji ide da vratiš za neki minut-dva... Daljinkim ili mišem staneš na "tu zelenu traku" i vučeš ulevo.
Pisaće ti za koliko vraćaš. Ako hoćeš od početka, ispod "zelene trake imaš tri opcije" Spusti se daljinskim na jednu od njih i pojaviće ti se opcija "pusti od početka"!

Kada biraš kanale i trenutno ide Šarenica "što će ti se pojaviti u prozorčetu". Opet ideš ulevo i pojavljivaće ti se emisije koje su bile ranije: vesti, jutarnji program... Kad izabereš šta te interesuje ide dugme O.K.
Hvala Vam mnogo na odgovoru Gospodine!
 
Juče se ovde prijavio za novo ažiriranje preko onog linka, koji je pustio Yettel. Kada sam danas uključio box, na tren mi se pojavio meni i posle toga je krenuo i već duže vreme vrti se na sredini ekrana onaj krug.
Koliko može da traje ažuriranje, jer ovo vrti već duže od 15 minuta.
U pozadini ide ton od History. To gledao zadnje.
 
Zanate sta mi se bas onako jako svidja, sto EON aplikacija na samom STB uredjau radi bolje nego na samom EON boxu i sto je EON aplikacija bolje optimizovana za Yettel-ov box nego njihova aplikacija...
 
Deder, pa sporija aplikacija od HNTV je jedino Kodi ili tako neki frankenstajn.
 
Dobro veče svima! Kako da rešim ovaj problem na Yettel TV : kada se gleda neki kanal, ponekad ode u manju rezoluciju, zakoči i vrti onaj krug 5 sekundi pa nastavi. Već za sat vremena je 10 puta zakočilo-otkočilo.
 
Znam da je ovo tema za Hipernet digitalnu TV, ali često se spominje kako “Internet radi super”, međutim to nije baš tačno. Njihova interna veza jeste stabilna, znači fizička infrastruktura je ok, ali mrežna konfiguracija je problematična.
Često mi se dešava da na mobilnom (ili laptopu) neke stranice neće da otvori, (sa nekom glupom greškom u browseru) te da moram da prebacujem na 4G mobilni net da bih nastavio sa surfanjem (gde naravno sporni sadržaj trenutno otvori).
Isto tako torrenti sporo rade, brže mi je skidao SBB 150/15 nego Yettel 300/150.
Na Stremio, 4G sadržaje mogu da pustim bez baferovanja samo ako ima tipa 100 seedova inače moram da se zadovoljim 1080p ili 720p.
Znači njihovi NAT-ovi preko NAT-ova itekako baguju, a ljudi misle ako puste Speedtest i tamo im izađe brzina 300/150 da to znači da internet savršeno radi.
SBB znam da bolje radi čak iako je nominalno sporiji.
Tako da ni to nije razlog da zadržim Yettel kad mi istekne ugovor. Sve se nadam namestiće ali to jako sporo ide.

Ova lista istorijskih zahteva koju je korisnik iznad naveo, neki od njih zahtevaju ozbiljnije softverske zahvate u samoj aplikaciji, a neki (kao npr. biranje jezika audio komentara na Eurosportu) zahtevaju minimalnu intervenciju. To već postoji na drugim kanalima, znači bukvalno samo treba omogućiti opciju, ali i to je problem.

Znači Yettel će morati baaaš da se potrudi da ih zadržim i nakon isteka ugovorne obaveze, a ovim tempom ne vidim da će uspeti da postignu.

Nažalost, jer nije da želim da menjam po svaku cenu nego prosto ne ispunjava mi minimum kriterijuma kvaliteta usluge.
Dobro veče svima! Kako da rešim ovaj problem na Yettel TV : kada se gleda neki kanal, ponekad ode u manju rezoluciju, zakoči i vrti onaj krug 5 sekundi pa nastavi. Već za sat vremena je 10 puta zakočilo-otkočilo.
Probaj da promeniš kanal na CH+/- ili klikni Back. Meni često tako izađe iz tog death loop kružića.
Isto kad se pojavi na ekranu ono da je “wifi veza prekinuta - pokušaj ponovo”, pa neće ni kad klikneš to “pokušaj ponovo” na ekranu ali hoće kad kliknem Back polukružnu strelicu na daljinskom.
 
Poslednja izmena:
Ako pocne da prekida wifi na boxu, ne vredi smarati se stim, jer tu i nema nekog konacnog resenja, jedino povezivanje kablom.
 
Ako pocne da prekida wifi na boxu, ne vredi smarati se stim, jer tu i nema nekog konacnog resenja, jedino povezivanje kablom.
Ja mislim da to nije do prekida veze nego je neki softverski bag u pitanju, jer to nisam video da se desilo dok aktivno gledam TV, nego tipa kad dođem kući s posla, upalim TV i zateknem tu poruku.
Kao ne može da se rekonektuje ali čim ga restartuješ onda može. Ili u zadnje vreme kliknem Back na daljinskom i radi.
Znači ne radi zeleni button na ekranu “Pokušaj ponovo” ali radi Back.

Isto kao što ako duže vreme idluje box pa prikazuje na svakom kanalu trenutnu emisiju sa RTS1 kad klikneš da vidiš koja emisija ide.
To je tako otkad su uveli taj zapper ili štaveć i još nisu ispravili.
Isto kao što moram stalno dvaput da stiskam pauzu ili premotavanje na daljinskom jer se prvi put samo pojavi OSD a drugi put actually prihvati operaciju.

Možda bi se povezivanjem kablom izbegao taj bag, ali to je klanje svinje za kilo mesa. Meni konkretno bi smetao taj kabl u prostoriji.
 
Juče se ovde prijavio za novo ažiriranje preko onog linka, koji je pustio Yettel. Kada sam danas uključio box, na tren mi se pojavio meni i posle toga je krenuo i već duže vreme vrti se na sredini ekrana onaj krug.
Koliko može da traje ažuriranje, jer ovo vrti već duže od 15 minuta.
U pozadini ide ton od History. To gledao zadnje.
Taj krug se vrti iz raznoraznih razloga, da ih sada ne nabrajam, ne samo kada je ažuriranje u pitanju. Zadnje ažuriranje je bilo još u maju mesecu prošle godine a krug mi se od tada za ovih 8 meseci vrteo barem 10 puta... Pogotovo je u decembru i januaru bio čest.
 
Hvala na vrlo konstruktivnoj povratnoj informaciji.

Pored već najavljene SmartTV aplikacije, uskoro planiramo i ažuriranje STB aplikacije.

Nova verzija donosi mnoga rešenja pomenuta na ovoj listi, kao i veliki broj unapređenja u smislu performansi.

Pozivamo te, kao i sve druge korisnike foruma, da se prijavite ukoliko želite da budete u prvoj grupi korisnika kojima će aplikacija biti ažurirana. Ukoliko postoji interesovanje, možete se prijaviti putem sledećeg link-a.
Mogu li se negde nekako videti-saznati koja rešenja, novine i unapređenja donosi novo najavljeno ažuriranje BOX aplikacije?
Pa da na njih obratimo pažnju i njih odmah u aplikaciji potražimo i isprobamo prilikom testiranja pre puštanja u promet. Osim brzine, optimizacije i stabilnosti same aplikacije.
A ne da sami istražujemo, bunarimo, isprobavamo po aplikaciji i nagađamo šta je sve novo ili izmenjeno u novom ažuriranju, gde je šta od novih opcija i kako šta radi ili je drugačije nego do sada. Biče učinkovitije i ako ništa drugo uštedeće vreme za testiranje i isprobavanje nove verzije aplikacije. Kada znaš šta je izmenjeno - na to se fokusiraš.
A i možemo na spisku novosti odmah videti šta i tom sada ažuriranju nedostaje od onoga što smo tražili i naveli da sadašnjoj verziji treba omogućiti.
 
Poslednja izmena:
Znam da je ovo tema za Hipernet digitalnu TV, ali često se spominje kako “Internet radi super”, međutim to nije baš tačno. Njihova interna veza jeste stabilna, znači fizička infrastruktura je ok, ali mrežna konfiguracija je problematična.
Često mi se dešava da na mobilnom (ili laptopu) neke stranice neće da otvori, (sa nekom glupom greškom u browseru) te da moram da prebacujem na 4G mobilni net da bih nastavio sa surfanjem (gde naravno sporni sadržaj trenutno otvori).
Isto tako torrenti sporo rade, brže mi je skidao SBB 150/15 nego Yettel 300/150.
Na Stremio, 4G sadržaje mogu da pustim bez baferovanja samo ako ima tipa 100 seedova inače moram da se zadovoljim 1080p ili 720p.
Znači njihovi NAT-ovi preko NAT-ova itekako baguju, a ljudi misle ako puste Speedtest i tamo im izađe brzina 300/150 da to znači da internet savršeno radi.
SBB znam da bolje radi čak iako je nominalno sporiji.
Tako da ni to nije razlog da zadržim Yettel kad mi istekne ugovor. Sve se nadam namestiće ali to jako sporo ide.

Ova lista istorijskih zahteva koju je korisnik iznad naveo, neki od njih zahtevaju ozbiljnije softverske zahvate u samoj aplikaciji, a neki (kao npr. biranje jezika audio komentara na Eurosportu) zahtevaju minimalnu intervenciju. To već postoji na drugim kanalima, znači bukvalno samo treba omogućiti opciju, ali i to je problem.

Znači Yettel će morati baaaš da se potrudi da ih zadržim i nakon isteka ugovorne obaveze, a ovim tempom ne vidim da će uspeti da postignu.

Nažalost, jer nije da želim da menjam po svaku cenu nego prosto ne ispunjava mi minimum kriterijuma kvaliteta usluge.

Probaj da promeniš kanal na CH+/- ili klikni Back. Meni često tako izađe iz tog death loop kružića.
Isto kad se pojavi na ekranu ono da je “wifi veza prekinuta - pokušaj ponovo”, pa neće ni kad klikneš to “pokušaj ponovo” na ekranu ali hoće kad kliknem Back polukružnu strelicu na daljinskom.
Za Stremio koristi realdebrid ili neki drugi debrid.
 
Nazad
Vrh Dno