Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

To ih mts namerno sabotira. Videli da se yettel zahuhtava i u startu im dali manji kapacitet mreze 😁
 
Proradi
Banda
 
Za 7 godina SBB mi je u prekidu bio samo 2 puta u periodu od po nekoliko sati. Oba puta sam prijavio uredno kvar, pošto je bio grupni kvar, oba puta su uredno umanjili račun.
Ma znam, i meni isto. Za tri meseca hiperneta sam imao više prekida Hipernet TVa nego kod SBBa za 10 godina. SBB me je iznervirao iz drugih razloga, ali oni barem pružaju uslugu.
Ovo da tri večeri zaredom pada sistem, a @Yettel Srbija ćuti i daje genetička objašnjenja - to nema nigde.
 
Ma ovo garant MTS zeza, pošto su njihove Arene. Kad god je na njima neka dobra tekma - bude nekih problema , biće tako sve dok ne povečaju cene :p:p:p
 
Poslednja izmena:
Ipak mislim da nije problem u mts-u već u tome što nisu lepo dimenzionisali sistem.
 
Хвала Богу па имам Супернову од буразера, иначе бих нервни слом добио због њихове "услуге".
Фасцинира ме како се бар ни из куртоазије нико из Јетела овде не огласи да се извини за ове пи*дарије неколико дана заредом, него само игнорисање и имбецилни одговори на неке леве проблеме, типа, не могу да повежем даљинац са веш машином, "молићемо те да нам куцнеш у поруци који проблем имаш, па да решимо😊😊😊😊"
Ово је стварно срамота, на чему ви људи скоро 2 године радите, ово ми у Камбоџи нема.
 
Ma džaba umanjivanje računa ako mi usluga ne radi kad mi je najpotrebnija. Npr. hoću da gledam ligu šampiona i to je jedino što gledam u toj nedelji na tv-u i nema signala baš ta dva sata. Džaba što oni meni umanje račun za tih dva sata što bi iznosilo nekih 20-ak dinara (računajući broj sati kada ne radi usluga u odnosu na ukupan broj sati kada radi).
Čitam ovu temu i srećan sam što nisam uzeo hiperner, a razmišljao sam ozbiljno o tome. Da ne mogu da gledam četvrtfinala LŠ i LE što je jedna od retkih stvari koje gledam na tv-u tačno bih poludeo.
 
E ajde *****i sa tom politikom, sreće ti. Ako se o svojim pravima informišeš iz medija, najebao si u svakom slučaju, a bogami i u svakoj zemlji.

I Yettel umanjuje račune za prekid usluge, kao i svaki drugi operater u zemlji Srbiji, ali niko to ne radi automatski, već mora korisnik da traži. I tako je da svakim operaterom.

Meni je Yettel umanjivao račun za mobilni zbog brljotina njihove mreže bez problema...
E, ajde obrati pažnju kako se obraćaš nekome. Niti sam ja... Niti ću. Posle ovakvih reči za tebe ignore samo.
 
E, ajde obrati pažnju kako se obraćaš nekome. Niti sam ja... Niti ću. Posle ovakvih reči za tebe ignore samo.
OK, izvinjavam se, reč na j* možda nije primerena , zaboravih da je ovo javni forum. Da preformulišem: nemoj da linkuješ takve medije jer su najobičnije đubre, a nemoj ni da ih čitaš, možeš rak mozga da dobiješ od količine otrova koju šire.

Realno, onog momenta kada kreneš da citiraš Infomer / Kurir / Mondo / Novosti / N1 / Nova kao izvor informacija, sam se bi si urušio kredibilitet - to shvati kao dobronameran savet. Mediji tog tipa služe samo za zamlaćivanje ljudi. Najblaže rečeno - sve ostalo što bih rekao, verovatno bi popio ban :)
 
Neće čak ni da kažu da su "u izazovu"
 
Problem je što ne rešavaju probleme (bilo ovde, bilo preko call centra), nego imaju samo šablonska papagajska ponavljanja odgovora. Ako je i iza telefona/naloga homo sapiens, više liči na nekog bota.
 
Pa lice na bota kad u call centru rade "sekretarice" koje citaju instrukcije sa papira koje su dobile. Nema tu nekog ko poznaje tematiku pa da moze nesto da ti pomogne
 
A iz @Yettel Srbija muk, move along nothing to see here
Baš vala, nerealno kako ćute bez komentara. A i neozbiljno.
Pa lice na bota kad u call centru rade "sekretarice" koje citaju instrukcije sa papira koje su dobile. Nema tu nekog ko poznaje tematiku pa da moze nesto da ti pomogne
I to je razumljivo, tako je u svakom call centru. Ali valjda postoji neki viši nivo podrške koji im prenosi realne informacije, da ne ispadaju totalni idioti? Jer inače...

@Yettel Srbija Malo da skrenemo sa ovih blamiranja oko nestajanja usluge svako veče, ima li nade da ubacite kršteni search u web aplikaciju? Ubacili ste na box, ubacili na Android, jedino vam je web aplikacija ružno pače u koje ne dodajete nove stavke, a ona zapravo najbolje radi od svega :)
 
Pozdrav svima,

Konstantno radimo na Hipernet sistemima, te je nažalost, u kratkom roku dva puta došlo do smetnji ili otezanog korišćenja TV usluge. Sve naše usluge sada funkcionišu normalno. Izvinjavamo se na neprijatnosti i zahvaljujemo na razumevanju.

~Yettel
 
Pozdrav svima,

Konstantno radimo na Hipernet sistemima, te je nažalost, u kratkom roku dva puta došlo do smetnji ili otezanog korišćenja TV usluge. Sve naše usluge sada funkcionišu normalno. Izvinjavamo se na neprijatnosti i zahvaljujemo na razumevanju.

~Yettel
Nije dva, no tri puta.
Nije smetnja, niti otežano korišćenje, no je nestanak usluge.
Ne funkcionišu vam usluge normalno, no kilavo, barem kada je hipernet box u pitanju (ja za web aplikaciju stvarno imam samo reči hvale).
A umesto izvinjenja, mogli ste da date neki mali znak pažnje svojim korisnicima, umesto što nas tretirate kao da smo retardirani 🤔🙄😁
 
Nazad
Vrh Dno