Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

movie theater cinema GIF

Evo ga, mobilna app i web još uvek ništa..
 
Ja sam uspeo ući u Move Smart aplikaciju i milina :)
 
Sad su i sms poslali da se izvinjavaju i da se trude da sto pre otklone smetnje. Oni se izvinjavaju!
 
Sad su i sms poslali da se izvinjavaju i da se trude da sto pre otklone smetnje. Oni se izvinjavaju!
Pa dobro, ne mogu da izvrše kolektivni harakiri.
Ako hoće da ispadnu šmekeri, mogu za par dana svim korisnicima da daju neki poklončić, nešto da se iskupe. Naravno, i da se pobrinu da im se ovakvi ispadi ne dešavaju više - ovo nije prvi put da im se server raspadne ničim izazvan 😁
Najmanje što mogu je da se izvine, naročito pošto im call centar ne radi 😂😂😂
 
Uradio sam restart Hipernet TV aplikacije preko Yettel portala i proradilo je. Postaje sve zabavnije sa njima.
 
ja sam imao bukvalno isti problem i našao sam rešenje.

pošto sam podesio da mi njihov daljinski za hipernet i tv, onda kontrolišem samo jačinu zvuka sa TV. U prevodu hipernet se utišao, kako i zašto, ne znam. Drži STB i pojačavaj i na taj način pojačaćeš i hipernet tv.
Ako sam te dobro razumeo podesio si da daljincem menjaš kanale na stb-u a pojačavaš zvuk na tv-u?
To je moglo kod Sbb-a ali na ovom daljinskom nisam uspeo...
Može neko novo uputstvo? (bilo je neko na početku teme koje mi nije pomoglo..)
 
Poslednja izmena:
Pozdravljam napore osoblja Yetela na unapređenju sistema i otklanjanju uočenih grešaka, ali mislim da bi morali pre svakih radova koji se vrše na sistemu u eksploataciji da:
1. Prethodno da obaveste korisnike
2. Radove da realizuju u vreme kada je korišćenje sistema minimalno npr u jutarnjim časovima od 2 do 4
3. Da o izvršenom unapredjenju, dogradnji sistema obaveste korisnike
 
Pozdravljam napore osoblja Yetela na unapređenju sistema i otklanjanju uočenih grešaka, ali mislim da bi morali pre svakih radova koji se vrše na sistemu u eksploataciji da:
1. Prethodno da obaveste korisnike
2. Radove da realizuju u vreme kada je korišćenje sistema minimalno npr u jutarnjim časovima od 2 do 4
3. Da o izvršenom unapredjenju, dogradnji sistema obaveste korisnike
ex... da su nadogradjivali nesto bilo bih dobro :cool::p
 
Uradio sam restart Hipernet TV aplikacije preko Yettel portala i proradilo je. Postaje sve zabavnije sa njima.
Vidim ja da ovo ide ka onome obiđite dva kruga oko zgrade unazad, pa onda skačite na jednoj nozi dok ne priđete televizoru i zatim očitajte dva očenaša pre nego kliknete na power taster... :)
 
Pozdrav svima. Koja je procedura oko raskida ugovora? Imam 2 meseca Yettel, naseo sam na gomilu gluposti. ***.
Box puca svaki dan, net cesto, daljinski otkazuje, podrska nula...
 
Upario sam daljinski sa TV-om i ok, tehnicki radi ali jedna stvar je losa.
Da bih menjao volume na STB-u moram da drzim dugme za STB i da pritisnem +/- da bih smanjio/pojacao volume, i inace dok sam u STB mod-u, pritiskanje +/- smanjuje TV volume sto nema nikakvog smisla.
Jel postoji neka mogucnost da se drugacije programira ili da se mozda to popravi nekim firmware update-om u buducnosti?
Cela poenta upravljaca je da imam TB i STB mod, ako sam na STB-u, +/- za volume treba da menjaju volume na boxu a ne na TV-u direktno.
Zasto je volume kao neki "exception", neki specijaln slucaj, ne razumem.
Gubi smisao programiranje daljinskog preko IR-a, jer svaki put sam moram da stiskam 2 dugmeta za obicnu radnju.
 
Pozdrav svima. Koja je procedura oko raskida ugovora? Imam 2 meseca Yettel, naseo sam na gomilu gluposti. ***.
Box puca svaki dan, net cesto, daljinski otkazuje, podrska nula...
Zdravo, žao nam je zbog stečenog utiska, i nadamo se da do raskida saradnje neće doći. Zahtev za raskid ugovora može podneti vlasnik broja u bilo kojoj našoj poslovnici uz ličnu kartu. Rok za obradu zahteva je do 15 dana.
Upario sam daljinski sa TV-om i ok, tehnicki radi ali jedna stvar je losa.
Da bih menjao volume na STB-u moram da drzim dugme za STB i da pritisnem +/- da bih smanjio/pojacao volume, i inace dok sam u STB mod-u, pritiskanje +/- smanjuje TV volume sto nema nikakvog smisla.
Jel postoji neka mogucnost da se drugacije programira ili da se mozda to popravi nekim firmware update-om u buducnosti?
Cela poenta upravljaca je da imam TB i STB mod, ako sam na STB-u, +/- za volume treba da menjaju volume na boxu a ne na TV-u direktno.
Zasto je volume kao neki "exception", neki specijaln slucaj, ne razumem.
Gubi smisao programiranje daljinskog preko IR-a, jer svaki put sam moram da stiskam 2 dugmeta za obicnu radnju.
Predlažem da nam kucneš podatke putem privatne poruke, da proverimo sve detalje.
 
Isti kur, ne radi. Lokacija PA. Ovo vec postaje tragično.
 
Zamolio bih nadležne iz @Yettel Srbija da ovde napišu detaljnu proceduru za raskid ugovora! Verujem da će biti veliki broj zainteresovanih, pa eto, čisto da nam bar u nečemu olakšate i udostojite. Ovo je stvarno bezobrazluk!
 
Poslednja izmena:
Heheheh. Idemo opet. 🤡
 
Očigledno je da Hipernet TV platforma nema dovoljan kapacitet na serverima da bi svima poslali stream. Drugog objašnjenja nema i sva krivica je na njima što nisu uspeli to da reše.
 
@Yettel Srbija: hajde da neko obavesti tetkicu da ne isključuje server za Hipernet TV dok usisava... Stvarno više nema smisla da svako veče u 21:00 usluga ne radi.
Pozdrav
Ne koriste njihove tetkice usisivac nego Hiperusisivac i on mora da povuce vise resursa pa im padne server pogotovo kad krene utakmica 😀
A sad salu na stranu stvarno jeste sramota da posle ovoliko godina oni i dalje na pocetku. Neka stvarno objave kako da raskinemo ugovor da pritom ne placamo penale jer ne isporucuju servis koji mi placamo bez obzirara da li je promotivno 1 din ili kasnije puna cena. Koliko znam nigde u ugovoru ne pise da ce svaki dan biti onemoguceno i ograniceno gledanje i pracenje tv kanala. Ovo je bruka i sramota na ovo bi trebalo i RATEL da reaguje
 
Poslednja izmena:
@Yettel Srbija
Slažem se sa kolegama gore. Jedna stvar su zahtevi za unapređenje funkcionalnosti aplikacije.
Ali potpuno je druga stvar da usluga ne radi čim više od tri korisnika gleda jedan kanal.
Pošto kako vidim, problemi odmah nastaju kada više korisnika gleda "popularan" sadržaj.

Ovakve situacije nisu ni nove, a da li će se nastaviti, to od vas zavisi. Kao i to koliko ćete imati korisnika nakon 2 godine
 
Pa dobro, ne mogu da izvrše kolektivni harakiri.
Ako hoće da ispadnu šmekeri, mogu za par dana svim korisnicima da daju neki poklončić, nešto da se iskupe. Naravno, i da se pobrinu da im se ovakvi ispadi ne dešavaju više - ovo nije prvi put da im se server raspadne ničim izazvan 😁
Najmanje što mogu je da se izvine, naročito pošto im call centar ne radi 😂😂😂
Za 7 godina SBB mi je u prekidu bio samo 2 puta u periodu od po nekoliko sati. Oba puta sam prijavio uredno kvar, pošto je bio grupni kvar, oba puta su uredno umanjili račun.
 
Vrh Dno