Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja


 
Otprilike koliko para toliko muzike,mali broj kanala u HD,ima jos dosta kanala koji bi se trebalo ubaciti.Malo se za ovih dodinu dana odmaklo sa pocetne tacke! Meni ugovor sa MTS-om istice u maju meseci i bio sam cvrsto resen da sve svoje usluge iz telekoma prebacim u yettel.Ali sada videci ovaj spisak kanala i citajuci o raznoraznim problemima sa televizijom debelo sam se bacio u razmisljanje
A i koja je garancija da se u skorije vreme nece kao dodatni paket naplacivati arena sport koja je ekskluziva telekoma
 
Rado ćemo proveriti šta je uzrok takve situacije, kucni nam putem privatne poruke.

Lep pozdrav!
Vi proveriti,ma daj...vi imate jedino resenje "resetuj uredjaj","prenecemo tehnickoj sluzbi",samo ne znam kojoj kad vi to ocigledno nemate...
Radi smo da saslušamo sve želje i sugestije naših korisnika, na osnovu čega i formiramo ponudu ;)
...jos koji mesec i sto se mene tice necete morati nista slusati
 
Poslednja izmena:
@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
  • Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
    Samsung - 1
    Panasonic - 2
    LG - 3
    Sony - 4
    Philips - 5
    Toshiba - 6
    Sharp - 7
    Orava - 8
    JVC - 9
    Grunding - 0

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
    Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.

  • Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:

    Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.

    Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
    Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.

  • Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
    Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.

Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.

~Dejan
Ne uspevam da pair-ujem Yettel daljinski sa LG Smart Tv-om pritiskom na TV + 3, da li je neko imao sličnih problema?
 
Hej zdravo,



Maksimalan broj registrovanih uređaja na kojima korisnici mogu biti istovremeno prijavljeni je 8, maksimalan broj istovremenog gledanja na više uređaja je 6, maksimalan broj gledanja na STB uređajima istovremeno je 5, takođe i gledanja na mobilnom/tabletu. Dok je maksimalan broj istovremenog gledanja na WEB platformi PC/laptop/Mac 3 :)

Lep pozdrav!
Zasto je onda kod mene maksimalni broj dozvoljenih 6 a ne 8 kao sto ste naveli???
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    59.8 KB · Pregleda: 120
Nisu, ne izmišljaj
Snimak ekrana 2023-02-18 200838.png
 
Zdravo,
Ne uspevam da pair-ujem Yettel daljinski sa LG Smart Tv-om pritiskom na TV + 3, da li je neko imao sličnih problema?
Vidim da si nam pisao i putem privatne poruke, pa predlažem da nastavimo tim putem, radi efikasnosti.
Zasto je onda kod mene maksimalni broj dozvoljenih 6 a ne 8 kao sto ste naveli???
Reci mi, da li je reč o istovremenom strimovanju ili o broju prijavljenih uređaja?
 
Da li je do box-a ili do chromecast-a pojava da kad nešto kastuješ sa računara na box, on nastavi u pozadini da vrti audio od prethodne aplikacije - TV-a uživo, na primer? Nikad to nisam video do sad, osim na ovom box-u... ? Je li probano neko?
 
Da li je do box-a ili do chromecast-a pojava da kad nešto kastuješ sa računara na box, on nastavi u pozadini da vrti audio od prethodne aplikacije - TV-a uživo, na primer? Nikad to nisam video do sad, osim na ovom box-u... ? Je li probano neko?
Ja moram da deinstaliram TuneIn radio, jer nakon slušanja i izlaska iz App-a, čim pauziraš TV, on preuzme zvuk.
 
Ako se to desi, ubij app ručno.
Hipernet app da ubijem ručno? Nisam probao, zar se neće samo restartovati?

Ja moram da deinstaliram TuneIn radio, jer nakon slušanja i izlaska iz App-a, čim pauziraš TV, on preuzme zvuk.
Da, meni se to dešavalo sa Deezerom, ali je stajao "notification" kod zvona i tu si mogao da ga ugasiš. Štaviše, baš mi je bila cool fora, čak mi se i svidelo. Dok nisam shvatio da to isto radi Hipernet aplikacija 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Jesi na M ili L paketu?
M paket. Nego kada koristiš 2 njihova BOX uređaja, tada je moguće biti registrovan maksimalno na 6 uređaja, dok istovremenog gledanja može biti 3. Prilikom korišćenja više BOX uređaja, povećava se i broj maksimalno registrovanih kao i istovremenog gledanja.
 
Poslednja izmena:
M paket moze 6 komada, pored njihovih STBova, L moze 8.

Kad uracunas STBove, za M je 8, za L 10.
 
Ne mogu da verujem da imam 70% sansi da mi app zakuca na loading screen-u, tj. Hipernet TV i tu dolazimo u dvoboj - ja vs app, ko ce prvi da popusti. Ako budem dovoljno strpljiv, dobijem home screen box-a, sa listom app. Ako ne, uradim fizicki restart i to obicno pomogne, ne i obavezno. Koliko sam ukopcao, problem je sto box ne vidi WiFI, sto je apsurdno, jer se nalazi u istoj sobi kao i modem. Posto imam i SBB paralelno, nisam kacio box na drugi WiFi osim Yettel-ovog. Sreca je sto ne moram i ne gledam previse TV preko Yettel box-a, inace bih ga izbacio kroz prozor. Isto se desava i na drugom box-u koji stoji u drugoj kuci u istom dvoristu.

Da li je moguce da tako osnovna stvar, kao sto je app launch, ne moze da radi sa pouzdanoscu od barem 90%? Mozda sam ja kriv, mozda treba da bude ukljuceno non-stop i onda necu imati problem. :)
 
Sam si nasao resenje, ne gasis ili spojis zicom umesto wifi.
 
Workaround nije resenje, cela poenta jeste da se ratosiljamo kablova. Ali avaj, izlgeda nije tako lako. :)
 
Ne mogu da verujem da imam 70% sansi da mi app zakuca na loading screen-u, tj. Hipernet TV i tu dolazimo u dvoboj - ja vs app, ko ce prvi da popusti. Ako budem dovoljno strpljiv, dobijem home screen box-a, sa listom app. Ako ne, uradim fizicki restart i to obicno pomogne, ne i obavezno. Koliko sam ukopcao, problem je sto box ne vidi WiFI, sto je apsurdno, jer se nalazi u istoj sobi kao i modem. Posto imam i SBB paralelno, nisam kacio box na drugi WiFi osim Yettel-ovog. Sreca je sto ne moram i ne gledam previse TV preko Yettel box-a, inace bih ga izbacio kroz prozor. Isto se desava i na drugom box-u koji stoji u drugoj kuci u istom dvoristu.

Da li je moguce da tako osnovna stvar, kao sto je app launch, ne moze da radi sa pouzdanoscu od barem 90%? Mozda sam ja kriv, mozda treba da bude ukljuceno non-stop i onda necu imati problem. :)
Zdravo,

Kako bismo izvršili dodatnja podešavanja i provere na samom uređaju, zamoliću te da nam se javiš sa svim detaljima putem privatne poruke.
 
Workaround nije resenje, cela poenta jeste da se ratosiljamo kablova. Ali avaj, izlgeda nije tako lako. :)
Probao sam malopre par puta na wifi to sa gasenjem i desava se ako gasis skroz box (na dugme na samom boxu npr.) Tako se onda sporije startuje box kad upalis ponovo i duze mu treba vremena da skenira i konektuje wifi, a nekad i ne uspe kao sto kazes. Medjutim ako gasis na dugme daljinca onda je to standby rezim pa se brzo upali box i koliko sam primetio ne dolazi do prekida wifi uopste, verovatno je konstantno povezan na wifi i dok je u rezimu “spavanja”.
 
Probao sam malopre par puta na wifi to sa gasenjem i desava se ako gasis skroz box (na dugme na samom boxu npr.) Tako se onda sporije startuje box kad upalis ponovo i duze mu treba vremena da skenira i konektuje wifi, a nekad i ne uspe kao sto kazes. Medjutim ako gasis na dugme daljinca onda je to standby rezim pa se brzo upali box i koliko sam primetio ne dolazi do prekida wifi uopste, verovatno je konstantno povezan na wifi i dok je u rezimu “spavanja”.
Kao sto sam napisao, ja ne koristim Yettel box precesto, ponekad ne i dan ili vise. Kombinujem Arene i gledam tamo sta mi treba, pa prosto nemam potrebu. Tako da box uvek stoji na stand by rezimu i nije hard off ili kako god, vec uredno na daljinac. TV je S95B, uredno se ukljucuje/iskljucuje preko Yettel daljinskog, sve fercera u tom smislu. Ali izgleda da stand-by nije dovoljno 'azuran' da bi drzao WiFi konekciju u mom rezimu koriscenja. :)
Juce mi se desilo da posle par minuta cekanja, dobijem Settings meni na boxu i pise WiFi OFF. Pokusam da ukljucim na toggle ON poziciju, ne vidi nijedan od 4 WiFi mreze koje ja imam u kuci, niti bilo koju drugu. Na kraju sam toggle-uje na OFF i krene da loaduje Hipernet app ponovo. Ono.. jako frustrirajuce a imao sam strpljenja 20ak minuta i na kraju je radio hard reset, i tek posle drugog puta je proradio. :)
 
BIo sam kod kuma blizu ZR pre par dana, on je uzeo Yettel pre koji mesec, jer su dobili optiku u selu pre izvesnog vremena. Uzeo je da učita EPG, ja gledam koliko brzo učitava i ne verujem. Kod mene to traje bar 5 sekundi duže nego kod njega, a isto je preko Wifija povezao box...
 
Poštovani,

Učinite prvo sebi uslugu i pročitajte šta Vas korisnik pita. Van pameti je da (šatro nevešto) odgovarate na pitanje koje Vam nije postavljeno, a izignorišete postavljeno. Poštenije je reći "ne znam" ili "nije moguće"...možda "ne podržavamo to", ali je jako neprofesionalno odgovoriti na nešto što Vas nisam pitao. Trošite vreme. Svoje. Uz to, ne poštujete SVOG korisnika (u konkretnom slučaju: MENE).

Dakle, slatko (zaslađeno šećerom i drugim zaslađivačima) da Vas zamolim: pročitajte pitanje.

Sa ciljem da dodatno "nacrtam" šta pitam, u prilogu je slika podešavanja televizora (marke LG, daljinac koji se pokušava "adaptirati" na vaš STB uređaj je tzv. LG-ev "Magic Remote").

Pogledajte prilog 376423

Hvala unapred.


edit: typo
Nije da ih nesto branim, pa koliko vidim ovde LG treba da podrzava telenor box, a ne da telenor podrzava lg. Znaci pisi LG-u.
 
Nazad
Vrh Dno