Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Zdravo,

Želimo da sa vama podelimo par informacija za koje je na ovoj temi postojalo najveće interesovanje, a tiču se plana razvoja svih TV platformi.

Migracija korisnika STB aplikacije, sa stare verzije aplikacije na novu verziju, je već u toku.
Korisnicima sa ovog foruma je bilo ponuđeno da budu u prvoj grupi kojoj će verzija biti dostupna i verujemo da svi prijavljeni već i koriste novu verziju.
Radi se o potpuno novom framework-u, koji nam omogućava brži razvoj kako bismo efikasnije reagovali na vaše sugestije i otklonili nedostatke, kao i dodali nove funkcionalnosti.

Možemo da potvrdimo da su funkcionalnosti koje su ovde najviše spominjane, Brzi programski vodič (Zapper) i Omiljeni kanali, već u razvoju i biće dostupne u narednom periodu.

Prioritet novih funkcionalnosti u velikoj meri zavisi i od vaših povratnih informacija koje dajete, pa vas molimo da popunite anketu gde ćete iskazati vaše favorite. Anketi možete pristupiti OVDE.

Kada je reč o mobilnim aplikacijama, one su u poslednjoj fazi testiranja i vrlo brzo će biti dostupne na Google PlayStore i Apple AppStore.

Nedugo nakon toga, po našoj proceni na samom početku sledeće godine, možete očekivati i aplikaciju za AndroidTV uređaje, kao i SmartTV aplikaciju (za barem jedan od najprodavanijih brendova televizora).

Ovo su samo neka od unapređenja, a radimo u kontinuitetu i na novim, pa ćemo vas svakako prve obaveštavati.

Hvala za sve pozitivne i negativne komentare koje dajete, i jedni i drugi imaju svoju vrednost u našem nastojanju da prilagodimo aplikaciju vašim potrebama.

Pozdrav,

Yettel

Obecanja, obecanja... a za to vreme placajte uslugu koja ne postoji tj. tek se razvija i bice mozda nesto dogodine...

Anketa je komicna.

Mislim // "Da l bi ste pre aplikaciju za mobilini ili TV...."

hahahahahaha... pa podrazumeva se da SVE ovo sto je pobrojano u anketi treba VEC da bude u sklopu dostupnih funkcionalnosti, a ne da se bira sada kao sta cete eto jednog dana od toga MOZDA da omogucite...
 
Da su barem obecanja, vec samo najave bez rezultata…

Smart tv aplikacije su trebale da budu gotove januara ove godine, a sad mozda bude za jedan brend dogodine, lol.
 
Poslednja izmena:
Da li je realno da imate problem sa anketom, i to ne mislim na tehnicki problem nego sa pitanjima :). Popunjava se za minut i nije moranje da se popuni.
 
Anketiranje je nauka, tj sastaviti pitanja koja ce ti dati odgovore, pogled...na određeni problem, itd, itd...
Da bi postavio pravo pitanje moraš da znaš šta hoćeš, jer ono mora da ti da neki pravac, a ako se postavlja ofrlje ono izaziva sumnju, u nestručnost, naivnost, ozbiljnost, zamajavanje, zle namere...
Tako da...
 
Zdravo,

Želimo da sa vama podelimo par informacija za koje je na ovoj temi postojalo najveće interesovanje, a tiču se plana razvoja svih TV platformi.

Migracija korisnika STB aplikacije, sa stare verzije aplikacije na novu verziju, je već u toku.
Korisnicima sa ovog foruma je bilo ponuđeno da budu u prvoj grupi kojoj će verzija biti dostupna i verujemo da svi prijavljeni već i koriste novu verziju.
Radi se o potpuno novom framework-u, koji nam omogućava brži razvoj kako bismo efikasnije reagovali na vaše sugestije i otklonili nedostatke, kao i dodali nove funkcionalnosti.

Možemo da potvrdimo da su funkcionalnosti koje su ovde najviše spominjane, Brzi programski vodič (Zapper) i Omiljeni kanali, već u razvoju i biće dostupne u narednom periodu.

Prioritet novih funkcionalnosti u velikoj meri zavisi i od vaših povratnih informacija koje dajete, pa vas molimo da popunite anketu gde ćete iskazati vaše favorite. Anketi možete pristupiti OVDE.

Kada je reč o mobilnim aplikacijama, one su u poslednjoj fazi testiranja i vrlo brzo će biti dostupne na Google PlayStore i Apple AppStore.

Nedugo nakon toga, po našoj proceni na samom početku sledeće godine, možete očekivati i aplikaciju za AndroidTV uređaje, kao i SmartTV aplikaciju (za barem jedan od najprodavanijih brendova televizora).

Ovo su samo neka od unapređenja, a radimo u kontinuitetu i na novim, pa ćemo vas svakako prve obaveštavati.

Hvala za sve pozitivne i negativne komentare koje dajete, i jedni i drugi imaju svoju vrednost u našem nastojanju da prilagodimo aplikaciju vašim potrebama.

Pozdrav,

Yettel
A kako da se prijavim da bih dobio novu verziju aplikacije? Mislio sam da sam izlistaoo dobar deo svih postova,ali vidim da sam propustio nešto?!
 
Vrhunac svega je bio kad sam im pre metar dana na FB uputio primedbu da im reklama nije tačna jer pominju sve arena kanale a u tom trenutku nisu imali AS9 i AS10. Odgovor je bio da im pošaljem podatke u inbox kako bi izvršili određene provere. Eto, podrška, nema dalje. Ne znaju ni koja im je ponuda.
 
Meni Hipernet TV box nakon izvesnog vremena idle-ovanja izgubi wifi vezu i ne može da se ponovo poveže bez restarta.

Kada ga pogledam na TV-u kaže izgubio internet vezu, “Try Again” ne radi, odem u settings tamo wifi isključen, uključim ga - ne vidi ni jednu mrežu plus se zaglupi. Jedini lek je da sačekam da se sabere i izaberem restart iz settings menija.
To je očigledno neki bag.

Inače moja jedina nada je da će vremenom da se popravi softver kao i ponuda kanala i da će nakon nekog vremena vredeti pretplate. Ovako za sada mu je najjača strana što mi je 15 meseci fraj.

Ne bih išao tako daleko da pljujem i psujem po usluzi, po meni Hipernet TV nije spreman za primetime, ali nadajmo se da će postati.

Ako biste dodali Pickbox TV kanal (umesto nekog od 100 pinkova, hepija i gomile nebitnih kanala), upotrebljivost bi u mojim očima naglo skočila, barem do “delimično upotrebljivo”. 😉

P.S. Zašto ne može da se potpuno isključi screensaver?
 
Poslednja izmena:
Vrhunac svega je bio kad sam im pre metar dana na FB uputio primedbu da im reklama nije tačna jer pominju sve arena kanale a u tom trenutku nisu imali AS9 i AS10. Odgovor je bio da im pošaljem podatke u inbox kako bi izvršili određene provere. Eto, podrška, nema dalje. Ne znaju ni koja im je ponuda.
Podrska je posebna priča... kazu da ne pružaju pomoc nikome ko koristi njihove usluge, vec za sve mora da pozove vlasnik ugovora lično...

Što se tiče Hipernet tv, nema tu šta da se priča....neupotrebljiva usluga! Čist lopovluk.
 
Da li može neko da mi potvrdi da li daju drugi smart uređaj postojećim korisnicima ili samo onima koji sada sklapaju ugovor?
 
Na sred utakmice BRAZIL SRBIJA - YETTEL TV puca !!! UZAS !!! Stalno im televizija puca bas su losi !!!! Net je ok to je istina !
 

Prilozi

  • viber_image_2022-11-24_22-06-29-885.jpg
    viber_image_2022-11-24_22-06-29-885.jpg
    53.4 KB · Pregleda: 17
Meni veceras proslo bez prekida, a hipernet boxa je bio povezan na sbb net preko wifi :)
 
A kako vam radi web aplikacija? Ja kad se ulogujem izbacuje mi error neki stalno. Ili je to samo ko ima L paket?
 
Web je najbolji definitivno, i radi bez greške od prvog dana
 
E kad ga sinoc nisam polomio, nikada necu. U sred tekme restaruje se box, pa posle nekog vremena greska da nema interneta i onda 5 minuta zamrznuto sve, ne pomaze ni restartovanje. Uff, baaaas katastrofa!!! Sreca u drugoj sobi imam EON inace bi ovo hipersr**e letelo kroz prozor.

Za neverovati je kako tako ozbiljna kompanija poput @Yettel Srbija moze ovako neozbiljno da posluje. Video sam odmah cim sam uveo da ovo nista ne valja, ali rekose monteri da se sprema nova aplikacija koja je na novoj platformi i da ce biti bolja od EONa. Proslo je dosta od tad! imam 2.6.4 i ne znam sada koja je aktuelna verzija, ali ovo nikako ne radi kako treba. Vracanje unazad kao da nemaju jer onaj vodic preko koga sada sve ide je nesto najbesmislenije sto sam ikada u zivotu video. Pre neki dan sam trazio neki crtani za decu, bukvalno su klinci odustali od crtaca dok smo nasli. `A nije da nismo tehnoloski pismeni pa da ne znamo sta i kako. Prebacimo u tom vodicu na subotu, krenemo da listamo programe da dole kako bismo dosli do programa za decu i taman stigosmo nekako do 202 kanala, na vrhu se vratilo na TRENUTNO (live). :) a posto crtaci traju kratko apsolutno nista ne moze da se procita sta je sta jer sirina polja zavisi od duzine trajanja emisije. I onda posle svega toga konacno nesto pustis, REEEEEESTART... samo da odlepi covek. Ne znam zasto jednostavno nisu napravili kao i svi ostali provajderi EON, Supernova, Orion da kada pustis neki kanal, na dnu imas listu emisija koje mozes da vratis, da strelice imaju neke funkcije tj. da na levo / desno dobijes listu kanala, da mozes da premotas trenutni program koliko god hoces unazad, a ne samo do pocetka emisije, da se programi menjaju brze, da moze da se podesi kvalitet slike, da postoji neki njihov interface za jacinu tona i slicno. Ponuda programa je takodje jaaaako oskudna. Da nema Arene bilo bi kao da sam nakacio antenu. Video klub, radio stanice, kategorije programa su nesto sto fali takodje.

Onaj pocetni ekran je tek uzasan. Koci, baguje, vodi na neke emisije koje se jos nisu ni emitovale ili su vec pocele, a ne mogu da se puste od pocetka jer je pocetak u prethodnoj stavki u EPGu-u.

Sve u svemu jedan prilicno los prozivod koji bi trebalo izbegavati. Mozda za par godina i naprave nesto, ali trenutno ovo sto nude ne vredi ni taj jedan dinar za koliko nude. Meni realno televizija nije ni bitna jer gledam na kompu kada nesto treba, ali zena i deca lude, a svi znamo kako je kad zena nije zadovoljna, tako da cu morati da ih menjam. :) ima li neko iskustva sa raskidom ugovora i je l zna po kom osnovu mogu da zatrazim razlaz? I`z MTS-a mi nude 12 meseci za 1rsd, iz Oriona 2 godine s 50% popusta, ali ne znam da li mogu prvo da se otkacim ovog Yettela.
 
Mene ubeđuju preko kol centra da daju samo novim.

Gde da idem, u poslovnicu, pa da tamo tražim?
Немој да зовеш call centar, тражи да ти написмено кажу то што су ти усмено рекли. Можда је неко погрешио па ти усмено рекао, кад пишу писмено неће тако лако да те откаче.
 
U biti, mora da nađem direktno mog akvizitera, pa da ga zamolim za uslugu. Tako mi objasnili, da li je tačno, ne znam. Ako ima nekog na forumu u yettelu ko bi hteo da mi izađe u susret i aktivira popust za drugi box, bio bih mu veoma zahvalan :)
 
E kad ga sinoc nisam polomio, nikada necu. U sred tekme restaruje se box, pa posle nekog vremena greska da nema interneta i onda 5 minuta zamrznuto sve, ne pomaze ni restartovanje. Uff, baaaas katastrofa!!! Sreca u drugoj sobi imam EON inace bi ovo hipersr**e letelo kroz prozor.
Eto, sve sažeto čovek objasnio.
Šalim se, sve je tačno
 
imam 2.6.4 i ne znam sada koja je aktuelna verzija
Zadnju za koju znam i imam je v2.6.2. Dakle ta v2.6.4 mora biti najnovija.
Vracanje unazad kao da nemaju jer onaj vodic preko koga sada sve ide je nesto najbesmislenije sto sam ikada u zivotu video
EPG stranica sama po sebi po mom mišljenju je nešto najmodernije koju jedan TV provajder ima kod nas. Taj tip EPG ima i iris Smart i SN Move Smart ali kod Yettel to izgleda mnogo bolje. Problem je samo što je užasno sporo, uuuužasno sporo. Ne znam kako bi se EPG strana vrtela na nekom high-end Android TV Box-u ali eto očigledno da Hipernet Box i EON Box 'oće da riknu kad im otvoriš EPG. Pogotovo kako priđeš dečijim kanalima koji ubedljivo imaju najviše programa dnevno.
Prebacimo u tom vodicu na subotu, krenemo da listamo programe da dole kako bismo dosli do programa za decu i taman stigosmo nekako do 202 kanala, na vrhu se vratilo na TRENUTNO (live)
To da se vrati na 'Trenutno' je verovatno bug a što se tiče skrolovanja umesto da ideš dole kanal-po-kanal prosto unesi broj kanala ili bukvalno ili približno da odmah "skočiš" do tog kanala. Na taj način uštediš fazon 100x vremena.
a posto crtaci traju kratko apsolutno nista ne moze da se procita sta je sta jer sirina polja zavisi od duzine trajanja emisije
Pa imaš iznad info o programu? Naslov, trajanje, slika, opis, epizoda, štagod.
Ne znam zasto jednostavno nisu napravili kao i svi ostali provajderi EON, Supernova, Orion da kada pustis neki kanal, na dnu imas listu emisija koje mozes da vratis
Bilo u verziji 1.6.2 pa izbacili od ove 2.6.2... I podešavanje kvaliteta videa i odabira određene rezolucije kod svakog kanala isto...

To je najbesmislenije od svega, da D-pad gotovo ničemu ne služi u plejeru... @Yettel Srbija prosto napravite do Gore otvara kratki info programa uz opcije kvaliteta, premotavanja od početka i pauze, Levo da otvara listu kanala, Dole spisak programa tog kanala i Desno detaljan info/epizode/itd.
 
Zadnju za koju znam i imam je v2.6.2. Dakle ta v2.6.4 mora biti najnovija.
Meni je pre tri dana stigla 2.6.4. Nisam bas mnogo stigao da je testiram,ali sam primetio da je dosta brža i malo stabilnija od ver. 1.6.2 koja je prethodno bila instalirana. Još uvek puca i restartuje kad se prebaca sa YouTube-a na TV. EPG je dosta drugačiji nego na 1.6.2. EPG je na prethodnoj verziji vrlo često bagovao, što su sada sredili. Na prvi pogled brža i stabilnija od ver 1.6.2, ali još uvek daleko od dobrog. Ver. 2.6.2 nisam imao prilike da probam.
 
Nazad
Vrh Dno