Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Iz web browsera hipernet tv uopste ne radi... :(
 
menije radilo do 13:30 to znam jer sam gledao izvlačenja grupa za LE
i sada radi
 
pa bas to sam hteo da gledam i nije mi radilo :)
 
Јеси ли ресетовао стб? То прво пробаш, па онда остала хакерисања
 
iz browsera sam probao, stb ni ne koristim... :) imam eon
 
Meni sutra instaliraju opremu, imam na TVu Chromecast sa Google TV nakacen i tu mi je EON, lakse zbog kablova i rekoh da instaliram aplikaciju odmah, kad ono samo madjarski Yettel ima... @CarnX koji je link za browser gledanje, da mogu bar da kastujem, jer ce Chromecast da se premesti od sutra?
 
NIje to aplikacija, to je link za gledanje preko web browsera
 
Ja sam prešao na SBB i prezadovoljan sam !
Slika je vrhunskog kvaliteta i ništa ne secka i ne muti, prekida..
Yettel opremu sam vratio, platio 2.000 din ( popust koji sam imao do sada) i raskinuo ugovor.
Ne pada mi na pamet da čekam oktobar niti mi trebaju bilo kakvi promo meseci.
Totalno su neozbiljni, ne poštuju korisnike i tu se svaka priča završava.
 
Ovo i mene interesuje. Imam yettel tv, samo tv, već dva tri meseca, i mogu slobodno da kažem da sad radi mnogo gore nego na početku. Kad sam ga uzeo slika uopšte nije štucala, mada i nije bilo nekog sporta preko leta. Danas je vrteo kružić pa bar 15 puta tokom meča aston vila - vest hem. Verujem da će oni to srediti i biti bolji od mts na primer, ali to će biti možda sledeće godine. Box je ok, daljinac je ok, ali je aplikacija užasno spora.
Ako sam je koristio tri meseca i imam ugovor na godinu dana, ako bih hteo da otkažem, da li bih morao da platim za sve preostale mesece ili ne?
 
Ne placas. Placas ta tei meseca po punoj ceni. Jedino nisam siguran za instalaciju - to mora neko strucniji da ti kaze.
Kad amo kod upucenijih ljudi - ko ima MTS optiku, Yettel menja samo opremu. Tu verujem da nema instalacione takste, ili bi bilo malo suludo?
 
Pa ja sam uzeo onaj sportski paket dok ga je još bilo u ponudi i plaćam ga onoliko koliko je bio, valjda 1100 dinara, više i ne znam tačno. Znači ništa praktično ne bi plaćao. Šteta što je kilavo to sve još, stvarno je taj paket najjevtinija varijanta za Arene, al ne vredi kad je već počelo da ide na živce.
Alternativa mi je Iris tv, koji da bi ga uzeo moraš da uzmeš i fiksni telefon🤯. Neverovatno. Ili Arena cloud, ali interfejs im je UŽASAN, a i nije neka razlika sa ovim poskupljenjem. Najžalije mi je u stvari što moram da napustim EON, oni su bar tri puta bolji od MTSa što se tiče tv. Jedino ako se tu nešto nije promenilo, jer sam Iris koristio tek kad se pojavio i baš mi je tad isticao ugovor sa njima. Sećam se da su bili prilično spori.
 
Poslednja izmena:
Pa za uvodjenje (instalaciju vlakna) internet optike u ugovoru pise instalaciona taksa nesto tipa 100eura. Ali za TV servis preko postojeceg interneta na lokaciji verovatno nema nikakva instalaciona taksa, jer nista i nisu instalirali. Dobijes samo box, koji vracas i kraj price.
 
Ja sam prešao na SBB i prezadovoljan sam !
Slika je vrhunskog kvaliteta i ništa ne secka i ne muti, prekida..
Yettel opremu sam vratio, platio 2.000 din ( popust koji sam imao do sada) i raskinuo ugovor.
Ne pada mi na pamet da čekam oktobar niti mi trebaju bilo kakvi promo meseci.
Totalno su neozbiljni, ne poštuju korisnike i tu se svaka priča završava.
A ja sam napustio (zbog Arene sporta) SBB i pokajao se.Završna rečenica u komentaru ti je 100% tačna.
 
Obecavaju poboljsanje aplikacije od oktobra, e sad bas me interesuje od ljudi koji duze vreme imaju hipernet tv kad su problemi poceli, ako je u skorije vreme sve gore i gore, realno je zakljuciti da je to posledica povecanja broja korisnika, sto onda znaci da i nije toliko do aplikacije vec do njihovog dogovora (ugovora) sa MTS-om
 
Ja imam od januara Hipernet i slično je kao i na početku.
Neke stvari su bolje.
Za nijansu brže menja kanale, brže se uključuje app, ubačen epg.
Gore stvari su: pad rezolucije na HD kanalima, to se nije desavalo. Zakuca live stream češće nego ranije. Kod vraćanja unazad sad nemam problem sa pucanjem programa što je ranije bio standardni problem (doduše, nisam mnogo vraćao zadnjih mesec dana).
 
Obecavaju poboljsanje aplikacije od oktobra, e sad bas me interesuje od ljudi koji duze vreme imaju hipernet tv kad su problemi poceli, ako je u skorije vreme sve gore i gore, realno je zakljuciti da je to posledica povecanja broja korisnika, sto onda znaci da i nije toliko do aplikacije vec do njihovog dogovora (ugovora) sa MTS-om
Ja koristim od juna i cini mi se da, iako je bilo prolema, nije bilo ovoliko lose. Ja sam se rukovodio time da su novi i da ce se vremenom poboljsavati i uvoditi nove opcije a oni idu u rikverc. To se vidi i po podrsci ovde, bukvalno odgovore na svaku 50-u poruku.
 
Ja koristim od avgusta prošle godine - dakle više od godinu dana. Poslednjih par meseci sve češće imam probleme - pojavljuje se kružić i slika se zatamni neko vreme. Onda neko vreme radi OK, pa se ponovo pojavi kružić, itd... Zanimljivo je što dok se kružić vrti, slika i zvuk idu kako treba - nema seckanja ili zastajkivanja. Ponekad se slika zakoči i sama nastavi posle sekund-dve. U poslednjih nekoliko dana, par puta je nakon pojave kružića slika potpuno nestala (crn ekran) na nekoliko sekundi. Ovo se ranije nije dešavalo.
Box je povezan preko 5G WiFi, probaću da ga prebacim na kabel - da izbacim WiFi kao mogući uzrok problema, mada iskreno verujem da je problema na strani Yettel TV headend-a i linku Yettel-MTS.
Pozdrav
 
Ja koristim od avgusta prošle godine - dakle više od godinu dana. Poslednjih par meseci sve češće imam probleme - pojavljuje se kružić i slika se zatamni neko vreme. Onda neko vreme radi OK, pa se ponovo pojavi kružić, itd... Zanimljivo je što dok se kružić vrti, slika i zvuk idu kako treba - nema seckanja ili zastajkivanja. Ponekad se slika zakoči i sama nastavi posle sekund-dve. U poslednjih nekoliko dana, par puta je nakon pojave kružića slika potpuno nestala (crn ekran) na nekoliko sekundi. Ovo se ranije nije dešavalo.
Box je povezan preko 5G WiFi, probaću da ga prebacim na kabel - da izbacim WiFi kao mogući uzrok problema, mada iskreno verujem da je problema na strani Yettel TV headend-a i linku Yettel-MTS.
Pozdrav
Isto ovako se meni dešava. Isto sam na 5Ghz. Javi da li je kabel rešio stvar, ali sumnjam u to.

Inače sam sad u CG, i pokušavam preko lokalnog neta da gledam hntv.rs, dosta je stabilan izvor interneta, ali dobijam sledeću grešku:

1661874011722.png
 
Pa ja sam uzeo onaj sportski paket dok ga je još bilo u ponudi i plaćam ga onoliko koliko je bio, valjda 1100 dinara, više i ne znam tačno. Znači ništa praktično ne bi plaćao. Šteta što je kilavo to sve još, stvarno je taj paket najjevtinija varijanta za Arene, al ne vredi kad je već počelo da ide na živce.
Alternativa mi je Iris tv, koji da bi ga uzeo moraš da uzmeš i fiksni telefon🤯. Neverovatno. Ili Arena cloud, ali interfejs im je UŽASAN, a i nije neka razlika sa ovim poskupljenjem. Najžalije mi je u stvari što moram da napustim EON, oni su bar tri puta bolji od MTSa što se tiče tv. Jedino ako se tu nešto nije promenilo, jer sam Iris koristio tek kad se pojavio i baš mi je tad isticao ugovor sa njima. Sećam se da su bili prilično spori.
ne moras da imas fiksni, ako ide preko optike. Fixni dolazi u paketu jer ga podrazumevaju u vecini box paketa. Iris deluje sada dosta stabilnije, ali moze da se koristi samo na mts internetu, od skora. Jedino ako si njihov korisnik mobilnog broja pa tako da uzmes. Soko lite je oko 3300 valjda i ukljucuje Iris Go na 2 godine, start paket, nepgranicen net, minute i pozive i jos neke aplikacije, mozda i deezer free na 2 godine.
 
Nema veze sa kablom. Ja sam na kablu (iako nemam potrebe za time, uređaj je tik pored rutera. Probao oba scenarija...ostao na kablu reda radi, ali potpuno je isto.

Ja sam od početka marta na Yettel-u, pre svega zbog interneta (optika), koju SBB nije mogao da mi ponudi i tu sam zaista "progledao". Bitno mi je i zbog posla, jer radim od kuće.


Što se TV-a tiče....kriminalan je, ali...prosto mogu da živim sa time. Knjigu bih napisao sa kritikama koje imam, ali kapiram da bih samo gubio vreme. Ne znam šta im je problem. Da li ih MTS sabotira jer im uzimaju korisnike ili pak nisu u stanju da naprave kako treba - ne znam i teško mi je da sudim i da pri tom budem objektivan.
 
Definitivno ne može preko crnogorskog fiksnog interneta da se gleda web tv, dok na paketu za roming zapadnog Balkana radi...
 
ne moras da imas fiksni, ako ide preko optike. Fixni dolazi u paketu jer ga podrazumevaju u vecini box paketa. Iris deluje sada dosta stabilnije, ali moze da se koristi samo na mts internetu, od skora. Jedino ako si njihov korisnik mobilnog broja pa tako da uzmes. Soko lite je oko 3300 valjda i ukljucuje Iris Go na 2 godine, start paket, nepgranicen net, minute i pozive i jos neke aplikacije, mozda i deezer free na 2 godine.
Nema optike, mada mi je nelogično da moraš da platiš fiksni, al dobro. Ne koristim mts mobilni. Ne mogu da nađem nikoga da uzmem iris tv go, da probam da li bi radila na mojoj mreži, lokalni provajder, koristi mts infrastrukturu, pa možda bi radilo, mada ne verujem, ako su ukinuli, onda su ukinuli za sve, osim mts mreže.
Hipernet tv, na žalost, ne valja i sve je gori. Nema veze da li je povezan kablom ili ne, mislim da je potpuno svejedno. A šteta zaista.
 
Ja koristim od avgusta prošle godine - dakle više od godinu dana. Poslednjih par meseci sve češće imam probleme - pojavljuje se kružić i slika se zatamni neko vreme. Onda neko vreme radi OK, pa se ponovo pojavi kružić, itd... Zanimljivo je što dok se kružić vrti, slika i zvuk idu kako treba - nema seckanja ili zastajkivanja. Ponekad se slika zakoči i sama nastavi posle sekund-dve. U poslednjih nekoliko dana, par puta je nakon pojave kružića slika potpuno nestala (crn ekran) na nekoliko sekundi. Ovo se ranije nije dešavalo.
Box je povezan preko 5G WiFi, probaću da ga prebacim na kabel - da izbacim WiFi kao mogući uzrok problema, mada iskreno verujem da je problema na strani Yettel TV headend-a i linku Yettel-MTS.
Pozdrav
Spojen je meni box žicom, nema razlike, desava se identicno sto si opisao.
 
Nazad
Vrh Dno