Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Ja najverovatnije neću uzimati tu CAM karticu, ali znam ljude koji bi je uzeli i koji su me više puta pitali da li Yettel to ima u ponudi i kada će je imati.
Imam prijatelja koji je na A1 uveo tu karticu i koji preko nje ima 2-3 hiljada kanala, ne znam koliko tačno, evo on ih gleda. Odgovara mu valjda zato što je u penziji. A šta će nekome toliko kanala i ko i kad stiže toliko njih da gleda je pitanje za njih, ja ionako jedva da gledam više od 25-30 kanala koje imamo u ponudi, ali ima nas raznih. A izbor kanala je uvek diskutabilan, šta ko voli, tako da tu temu ne bih otvarao
Izvini kada je A1 uveo da se gledaju kanali preko kartice? Koliko znam kartica služi samo za coax kabl. Oni su tek počeli s radom i nude samo aplikaciju i da se prate kanali preko interneta kao i kod yettel-a?
 
Zdravo svima,


Nastavljamo sa kontinuiranim poboljšanjem Hipernet TV platforme. Trenutno u finalnoj fazi razvoja Hipernet TV Samsung i LG Smart TV aplikacija pa vas pozivamo da ih testirate pre puštanja u produkciju.


Da biste mogli da koristite aplikacije, neophodno je da imate odgovarajući uređaj Samsung ili LG SmartTV (Tizen OS 4.0 i viša, WebOS 4.0 i viša), kao i aktivnu Hipernet TV pretplatu. Ovo ne znači da aplikacije neće raditi i na nižim verzijama ali nismo u mogućnosti da garantujemo korisničko iskustvo.

Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: PRIJAVA ZA TESTIRANJE

Samsung SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.

Samsung SmartTV aplikacija ima ograničen period trajanja koji se završava 03.10.2023.



LG SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Napomena: proces instalacije za LG TV uređaje je tehnički vrlo složen i, pored detaljnog uputstva koje možete preuzeti, Yettel neće biti u prilici da puža podršku za instalacioni proces testne aplikacije. Testna verzija ove aplikacije ima ograničen rok na 3 dana, nakon čega je neophodno ponoviti proces instalacije.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel!
 
Philips 43pus8505/12, model za 2021god.
Instalirana verzija za telefon, sve radi normalno.
Da dodam, na aplikaciji je slika podešena kao na SBB-u (boja, osvetljenje, oštrina, kontrast itd), za razliku od Yettel box-a gde su bile potrebne promene podešavanja da bi dobio dobar kvalitet slike.
 
Poslednja izmena:
Zdravo svima,


Nastavljamo sa kontinuiranim poboljšanjem Hipernet TV platforme. Trenutno u finalnoj fazi razvoja Hipernet TV Samsung i LG Smart TV aplikacija pa vas pozivamo da ih testirate pre puštanja u produkciju.


Da biste mogli da koristite aplikacije, neophodno je da imate odgovarajući uređaj Samsung ili LG SmartTV (Tizen OS 4.0 i viša, WebOS 4.0 i viša), kao i aktivnu Hipernet TV pretplatu. Ovo ne znači da aplikacije neće raditi i na nižim verzijama ali nismo u mogućnosti da garantujemo korisničko iskustvo.

Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: PRIJAVA ZA TESTIRANJE

Samsung SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.

Samsung SmartTV aplikacija ima ograničen period trajanja koji se završava 03.10.2023.



LG SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Napomena: proces instalacije za LG TV uređaje je tehnički vrlo složen i, pored detaljnog uputstva koje možete preuzeti, Yettel neće biti u prilici da puža podršku za instalacioni proces testne aplikacije. Testna verzija ove aplikacije ima ograničen rok na 3 dana, nakon čega je neophodno ponoviti proces instalacije.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel!
Sve sam odradio po uputstvu, ali kod poslednjeg koraka pri instalaciji aplikacije dobijam grešku:
[Install] ares-install ERR! Error: Command '/bin/rm -rf /media/developer/temp && /bin/mkdir -p /media/developer/temp' exited with code=1 (signal: undefined)
Sve sam odradio po uputstvu, ali kod poslednjeg koraka pri instalaciji aplikacije dobijam grešku:
[Install] ares-install ERR! Error: Command '/bin/rm -rf /media/developer/temp && /bin/mkdir -p /media/developer/temp' exited with code=1 (signal: undefined)
Ok, skinuo sam onaj drugi CLI fajl i prekopirao u folder gde je hula instalacija i uspeo sam da instaliram.
 

Prilozi

  • 20230911_204232.jpg
    20230911_204232.jpg
    268.7 KB · Pregleda: 86
Poslednja izmena:
@Yettel Srbija za sad radi ok, fluidnije je nego na boxu.
Ja sam na kućnom netu, pa se desi da smanjuje kvalitet (što meni ne smeta).
Samo evo, na svakih par minuta se pojavi greška pri reprodukciji.
Biće tv upaljen non stop pa ću ispratiti šta se dešava.
 

Prilozi

  • 20230911_210205.jpg
    20230911_210205.jpg
    168.5 KB · Pregleda: 85
Jel do BOX-a ili samog App-a, ali ne radi mi Volume Up/Down u HBO Max kad reprodukujem sadržaj. Ima li ko još ovaj problem?
 
Jel do BOX-a ili samog App-a, ali ne radi mi Volume Up/Down u HBO Max kad reprodukujem sadržaj. Ima li ko još ovaj problem?
Imam ja. Nisam ga imao samo na prvoj verziji Hipernet aplikacije... Nakon toga, taj problem je postao trajan, iako su se izmenjale i verzije Hipernet aplikacije i HBO Max aplikacije... Pojma nemam zašto je to tako. Volume Up and Down od televizora radi, tako da nije sad strašno, ali jeste strašno glupo.
 
Ja najverovatnije neću uzimati tu CAM karticu, ali znam ljude koji bi je uzeli i koji su me više puta pitali da li Yettel to ima u ponudi i kada će je imati.
Imam prijatelja koji je na A1 uveo tu karticu i koji preko nje ima 2-3 hiljada kanala, ne znam koliko tačno, evo on ih gleda. Odgovara mu valjda zato što je u penziji. A šta će nekome toliko kanala i ko i kad stiže toliko njih da gleda je pitanje za njih, ja ionako jedva da gledam više od 25-30 kanala koje imamo u ponudi, ali ima nas raznih. A izbor kanala je uvek diskutabilan, šta ko voli, tako da tu temu ne bih otvarao
A1 nudi nesto tako?
 
Zdravo svima,


Nastavljamo sa kontinuiranim poboljšanjem Hipernet TV platforme. Trenutno u finalnoj fazi razvoja Hipernet TV Samsung i LG Smart TV aplikacija pa vas pozivamo da ih testirate pre puštanja u produkciju.


Da biste mogli da koristite aplikacije, neophodno je da imate odgovarajući uređaj Samsung ili LG SmartTV (Tizen OS 4.0 i viša, WebOS 4.0 i viša), kao i aktivnu Hipernet TV pretplatu. Ovo ne znači da aplikacije neće raditi i na nižim verzijama ali nismo u mogućnosti da garantujemo korisničko iskustvo.

Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: PRIJAVA ZA TESTIRANJE

Samsung SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.

Samsung SmartTV aplikacija ima ograničen period trajanja koji se završava 03.10.2023.



LG SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Napomena: proces instalacije za LG TV uređaje je tehnički vrlo složen i, pored detaljnog uputstva koje možete preuzeti, Yettel neće biti u prilici da puža podršku za instalacioni proces testne aplikacije. Testna verzija ove aplikacije ima ograničen rok na 3 dana, nakon čega je neophodno ponoviti proces instalacije.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel!
Дајте што пре и Андроид ТВ верзију да испробамо.
 
Izvini kada je A1 uveo da se gledaju kanali preko kartice? Koliko znam kartica služi samo za coax kabl. Oni su tek počeli s radom i nude samo aplikaciju i da se prate kanali preko interneta kao i kod yettel-a?

Uveli su to odavno u Sloveniji, Hrvatskoj i Makedoniji gde posluju več duže vreme kao TV operator. A uvešće i ovde kod nas u skorije vreme

Inace prijetelj koji mi je pokazivao tu karticu i kako sve to kod njega radi (svi ti silni kanali) živi u Skoplju
 
Poslednja izmena:
A sve ovo je povodom komentara šta će nekome toliki broj kanala na kartici kada je i ovo što sada trenutno imamo (pre)mnogo.
Shodno tome je i ovo što sam naveo je vezano za to da pojedinima toliki kanali očigledno ne smetaju i da su ih uzeli (znam masu njih koji vole da imaju što više toga bez obzira da li im to realno treba ili ne i da li to mogu da iskoriste) - ne vezano gde je to, da li kod nas ili drugde - tu je A1 spomenut čisto reda radi, iako nije ovde kod nas. Poenta je u broju kanala i da nekima to očigledno odgovara.
 
A sve ovo je povodom komentara šta će nekome toliki broj kanala na kartici kada je i ovo što sada trenutno imamo (pre)mnogo.
Shodno tome je i ovo što sam naveo je vezano za to da pojedinima toliki kanali očigledno ne smetaju i da su ih uzeli (znam masu njih koji vole da imaju što više toga bez obzira da li im to realno treba ili ne i da li to mogu da iskoriste) - ne vezano gde je to, da li kod nas ili drugde - tu je A1 spomenut čisto reda radi, iako nije ovde kod nas. Poenta je u broju kanala i da nekima to očigledno odgovara.
Ma samo da ima, da se placa, da se prica :)
Koliko videh ponudu na A1.mk jos pre par dana nema neke posebne kartice, optika+XploreTV a i broj kanala u redovnoj ponudi je skoro kao kod nas. S tim da iim KCN paket napalcuju dodato 99mkd (mi prvu, b92, kcn hteli ne hteli imamo) :)
 
Uveli su to odavno u Sloveniji, Hrvatskoj i Makedoniji gde posluju več duže vreme kao TV operator. A uvešće i ovde kod nas u skorije vreme

Inace prijetelj koji mi je pokazivao tu karticu i kako sve to kod njega radi (svi ti silni kanali) živi u Skoplju
Daj ne zezaj ljubim te ko boga. Mi pišemo za Srbiju, a ti nam pišeš za makedoniju, hrvatsku i okolne zemlje. To znamo svi. Ja lični mislio za Srbiju, kad ono u makedoniji. Iskreno da ne bi dalje zalazili u off jer ovo je tema za yettel, ne za okolne operatere u drugim zemljama, kada bi možda ubacili CineStar kanale mislim da bi odradili posao.
 
Mislim da sam u prethodnom komentaru jasno naveo kojim povodom sam to bio naveo - bez namere da navodim bilo kog operatera bilo gde (u Srbiji ili vani - nebitno). Ali po običaju se ljudi uhvate za sporednu stvar a ne za suštinu. Mada ruku na srce ne vidim razloga zašto to ne bi sutra bilo i od nas?
Ma samo da ima, da se placa, da se prica :)
Koliko videh ponudu na A1.mk jos pre par dana nema neke posebne kartice, optika+XploreTV a i broj kanala u redovnoj ponudi je skoro kao kod nas. S tim da iim KCN paket napalcuju dodato 99mkd (mi prvu, b92, kcn hteli ne hteli imamo) :)

 
Poslednja izmena:
Yettel-u, tj Hipernet ili kako ce se vec sutra zvati treba jedno dobro vracnje na pocetak igrice i preispituvanje sta je na kraju: stabilna mobilna mreza ili ofrlje dizajnirana digitalna televizja sa dobrom idejom i losom realizacijom kao i iznajmljena optika. Posto je Mts kupio Globaltel, ne treba iskljuciti ni tu opciju pa da od ura ura izbacili smo Hipernet app za android ispadne Iris3.0. za jedno dve godine :)
Slazem se, fali Cinestar, fale radio stanice, pa cak i po neki od kanala iz MTS ponude. Eto ako Nova S nekad dobije nacionalnu frekvenciju mozda i njih da uvrste u ponudu.
 
Mislim da sam u prethodnom komentaru jasno naveo kojim povodom sam to bio naveo - bez namere da navodim bilo kog operatera bilo gde (u Srbiji ili vani - nebitno). Ali po običaju se ljudi uhvate za sporednu stvar a ne za suštinu. Mada ruku na srce ne vidim razloga zašto to ne bi sutra bilo i od nas?



Ovo nikad neće moći kod nas na Yettelu / A1 / mts-u, jer niko od njih ne koristi koaksijalnu mrežu koja bi podržavala ove kartice i direktno uključivanje koax kabla u TV, ove tri mreže koriste optiku (mts još koristi ADSL i VDSL), jedino što može u ovakvim siutacijama je ili aplikacija pa gledanje preko OTT Aplikacije, ili OTT Boks koji daje provajder ili IPTV kao u slučaju mts-a
 
Kod mene se desava nekad da radi volume up/down a nekad ne. Nisam uspeo da provalim sa cim je povezano
 
Zdravo svima,


Nastavljamo sa kontinuiranim poboljšanjem Hipernet TV platforme. Trenutno u finalnoj fazi razvoja Hipernet TV Samsung i LG Smart TV aplikacija pa vas pozivamo da ih testirate pre puštanja u produkciju.


Da biste mogli da koristite aplikacije, neophodno je da imate odgovarajući uređaj Samsung ili LG SmartTV (Tizen OS 4.0 i viša, WebOS 4.0 i viša), kao i aktivnu Hipernet TV pretplatu. Ovo ne znači da aplikacije neće raditi i na nižim verzijama ali nismo u mogućnosti da garantujemo korisničko iskustvo.

Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: PRIJAVA ZA TESTIRANJE

Samsung SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.

Samsung SmartTV aplikacija ima ograničen period trajanja koji se završava 03.10.2023.



LG SmartTV - Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Napomena: proces instalacije za LG TV uređaje je tehnički vrlo složen i, pored detaljnog uputstva koje možete preuzeti, Yettel neće biti u prilici da puža podršku za instalacioni proces testne aplikacije. Testna verzija ove aplikacije ima ograničen rok na 3 dana, nakon čega je neophodno ponoviti proces instalacije.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel!
Kod mene je aplikacija na LG TV radila oko 30 sati manje vise i nestala, mislio sam da je 3 dana kako ste naveli, pokusacu da je ponovo instaliram.
Inace za kratko vreme koristenja mogu reci da radi odlicno i vrlo je reaktivna, mislim da je dosta bolja od mobilne aplikacije.
Hvala za vasu inicijativu i detaljno upustvo!
 
Јесу ли некоме на пријаву отворили налог? Мени нису. А баш сам имао жељу да им тестирам апликацију.
 
Ako vas dobro razumem vase pitanje se odnosi na app za LG TV? Ako je to pitanje, sigurno ste propustili post 2.492 od Yettel Srbija gde je upustvo ;)
 
Opet su nešto čačkali.. Imam Nord na boxu stalno namešten na srpski server kako bih gledao EON, i sve je normalno radilo do juče, i Hipernet i SBB.. Sad ne mogu uopšte da pustim Hipernet, proradi tek kad isključim VPN.. Ne znam čemu to sad?
 
Do norda je, ti sr serveri trenutno uopšte ne propuštaju internet, imaš i u temi EON sa VPN
 
Ima li neko prekid signala i za internet i tv? Blok 45, Novi Beograd
 
Na Bežanijskoj kosi sve šljaka.
 
zemun sve ok non stop
 
Da li ovaj box i apk (posebno za telefon) imaju mogućnost prikaza kanala, dok radi neki kanal?
Ili moram da znam brojeve kanala?Orion, Eon i Supernova imaju tu mogućnosti!
Apk za telefon mi je konfuna totalno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230916_190206.jpg
    Screenshot_20230916_190206.jpg
    86.2 KB · Pregleda: 41
  • 62118053-eon-tv.png
    62118053-eon-tv.png
    441.9 KB · Pregleda: 37
Telefon ne, box da sa strelicama gore dole.
 
Zdravo,



Kao što smo najavili, počinjemo i sa testiranjem aplikacije za Android TV.



Ukoliko želite da testirate aplikaciju, prijavite se ovde: Prijava za testiranje



AndroidTV
- Proces preuzimanja, instalacije i prijavljivanja na Android TV aplikaciju pročitajte u ovom DOKUMENTU.



Zamolili bismo vas da u narednom periodu aktivno testirate aplikaciju, nakon čega ćemo objaviti anketu putem koje ćete moći da nam prenesete svoje utiske i iskustvo. Hvala vam što nam pomažete da zajedno unapredimo korisničko iskustvo.



Uživajte u korišćenju Hipernet TV-a!



Vaš Yettel
 
Ok je aplikacija, kao i na ZTE, što je i logično, treba poraditi na EPG-u naravno
I čini mi se da je dosta fluidnija na web OS-u

Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno