Šta je novo?

Diablo 3

BF3 vs COD
WoW vs GW
fifa vs pes
Diablo vs Torchlight
blablaablbalalblala

ljudi koji igraju pisu sve manje u temi, pitam se zasto i zbog koga
 
Cek, cek , :d samo da stavim ubacim tamo neke relacije.

BF3 > COD (velike mape naspram zgoljave krave muzare)
WoW > GW (wow ?, naspram necega sto je uspelo kao free)
fifa == pes (sportove samo uzivo konzumiram, i na TV)
Diablo ? Torchlight (2. igra nije jos izasla, mora pod prstima da se oseti)
Realno neke igre je ne moguce poredi, svaka prica da je X igra bolja od Y igre iz Z prizvodi samo subjektivan blablablabla.
 
Ne kontam zasto u D3 topicu pokusavas da dokazes kako je TL2 dobar, i da jeste i da nije nije mesto toj diskusiji ovde isto ko sto D3 igraci ne bi trebali da truju TL2 topic.
Ja cu licno obe igre igrati jer su obe dobre.

+1
 
- Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty
- Nephalem Valor stacks are now restored whenever a player rejoins the last multiplayer game he/she was disconnected from

hvala ti boze...
 
Gomila stvari koje su trebale biti od samog pocetka. Imam prilican hejt prema tokovima kroz koje igra prolazi. 1.04 nije trebalo da postoji uopste... I da, naravno da ce nerfovati wizarda do iznemoglosti dok ce ostale klase dobiti krila.. ok WD-a ne racunam jer njega retko ko i igra i zaista se divim ljudima koji ga igraju...

Mogu da se kladim da ce posle ovog patch-a roll 63 itema biti jos gori nego u ovom 1.04 raspadu sistema. Meni nista ne znaci sto ce izbaciti lvl 58 iteme jer ih preskacem uvek, vec sto od 30 lvl 63 koliko ume da ispadne po run-u, bukvalno se ne nadje 1 koji bi bio upgrade ili se eventualno prodao.

Usrali su sa tim losim roll-om i bez obzira na lvl paragona i na MF, i broj run-ova i sati - ja kazem da je u 1.04 drop toliko ocajan da nije ni cudo sto je gomila ljudi prestala da igra, a vidim ako se u 1.05 nesto ne promeni povodom toga, i ja odoh i to je to : )

Ova igra je postala gora nego LOTO ili kladionica. Nista osim "srece" [ koja je kao i uvek kontrolisana ] ne odlucuje. Cak mi se ni pvp ne igra gde cu da lomim druge pacenike jer znam da moram da cekam na to jel te zadovoljstvo barem godinu dana.. Plus sto ne moze da se kupi sa bt net parama je komentar za sebe. Nadam se da ce blizzard propasti do nove godine. Aj cao.
 
Dosta dobrih promena, jedva čekam. :)

Kada se očekuje da će PTR biti live?
 
Poslednja izmena:
Prijavio sam se za PTR na account managementu, skinuo Diablo-III-Public-Test-Setup-enGB.exe od 63MB ali dalje ne ide :)
Verovatno ce biti moguce instaliranje u toku dana, jedva cekam da probam!

Inace, probao sam sinoc malo konkurenta - mlaki utisci, ostajem veran mom WW barbu ;)
 
Gomila stvari koje su trebale biti od samog pocetka. Imam prilican hejt prema tokovima kroz koje igra prolazi. 1.04 nije trebalo da postoji uopste... I da, naravno da ce nerfovati wizarda do iznemoglosti dok ce ostale klase dobiti krila.. ok WD-a ne racunam jer njega retko ko i igra i zaista se divim ljudima koji ga igraju...

Mogu da se kladim da ce posle ovog patch-a roll 63 itema biti jos gori nego u ovom 1.04 raspadu sistema. Meni nista ne znaci sto ce izbaciti lvl 58 iteme jer ih preskacem uvek, vec sto od 30 lvl 63 koliko ume da ispadne po run-u, bukvalno se ne nadje 1 koji bi bio upgrade ili se eventualno prodao.

Usrali su sa tim losim roll-om i bez obzira na lvl paragona i na MF, i broj run-ova i sati - ja kazem da je u 1.04 drop toliko ocajan da nije ni cudo sto je gomila ljudi prestala da igra, a vidim ako se u 1.05 nesto ne promeni povodom toga, i ja odoh i to je to : )

Ova igra je postala gora nego LOTO ili kladionica. Nista osim "srece" [ koja je kao i uvek kontrolisana ] ne odlucuje. Cak mi se ni pvp ne igra gde cu da lomim druge pacenike jer znam da moram da cekam na to jel te zadovoljstvo barem godinu dana.. Plus sto ne moze da se kupi sa bt net parama je komentar za sebe. Nadam se da ce blizzard propasti do nove godine. Aj cao.

hehe..nemoj tak WD je bas cool:) mislim da nas sa bencha ima bar 3ca :D
 
za mene ogroman buff :D

Spectral Blade
Weapon damage increased from 135% to 165%
Angle of damage increased from 60 degrees to 90 degrees
Range increased from 10 yards to 15 yards (range of Thrown Blades will remain at 20 yards)
Skill Rune – Deep Cuts
Weapon damage from Bleed increased from 35% to 45% over 3 seconds

Skill Rune – Healing Blades
Removed Critical Hit requirement

ali i veliki nerf :(


Energy Armor
Armor bonus reduced from 65% to 35%
Skill Rune – Prismatic Armor
Resistance bonus reduced from 40% to 25%


ima par stvari koje mi se dosta svidjaju, recimo ovo :
Followers, pets, and summoned creatures will no longer attack enemies that are in an idle state unless the player is within 10 yards of the enemy



I konacno vise nikad ne moramo da gledamo u plavi drop :)

Jeweler Designs that drop in the world will now show up as Rare quality (yellow) to make them more visible on the ground
 
Poslednja izmena:
Ima nas 3-5 najvise i ne cudi me ni malo. Stvarno naporno igrati sa WD, presao sam na Monka i toliko je lakse da nemam reci.

- Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty
- Nephalem Valor stacks are now restored whenever a player rejoins the last multiplayer game he/she was disconnected from

hvala ti boze...

Ovo za NV je bilo krajnje vreme da ubace. Za godinu dana ako ne balans barem ce srediti ove tehnicke stvari koje su katastrofa.
 
ja bih voleo da vidim opciju "identify all"
kad napunim inv sa rare itemima, da ne moramo svaki posebno, vec platis recimo 100-1000golda NPC-ju i odradis identify all
 
Cemu ta indentifikacija kad i ovako nista ne kosta. Bas ne vidim neki smisao iste.
 
kosta vreme :( ma koliko ti cudno zvucalo meni je glupo da odvojim pola sata na tu identifikaciju...

to grupno identifikovanje itema je trebalo da radi treci npc, pored jewelcraftera i blacksmith-a, nemojte da me drzite za rec, ali verujem da se zove mystic ili tako nesto... ubacice oni nju, polako... cuvaju je za neki tamo patch.

inace odlicna novina ovo za nv stack. to je trebalo da postoji od lansiranja igre...
 
Sad nam ostaje ganjanje Infernal Machine eventa, jer grindanje jos oslabljenih neprijatelja ce biti smor, ili dogovor partyja oko stelovanja Monster Power.
Samo malo me plasi ovaj nerf na
  • Monk
    • Passive Skills
    • Seize the Initiative
    • Conversion of Dexterity to Armor reduced from 100% to 50%

Sad u sustini bice isplativo radi i eventove, i otvarati one velike chestove.

Resplendent Chests will now operate similarly to Elite packs in Inferno difficulty:
When players open a Resplendent Chest, they will receive a reward based on how many Nephalem Valor stacks they have active at the time Opening a Resplendent Chest will grant one stack of Nephalem Valor

Major in-game events in Inferno difficulty that involve a special chest or Unique monster (ex: ) will now also drop additional loot for every stack of Nephalem Valor a player has active at the time of the event’s completion
Several events have had Unique monsters added to them for this purpose
 
Poslednja izmena:
odlicna izmena za zlatne kovcege.

postace igra znatno zanimljivija sa ovim izmenama...

samo je uzasno bzv sto su nerfovali monkovima pasiv za armor, jer monkovi ionako imaju slab armor, za razliku od barb-a. meni je to gori nerf od leap: iron impact
 
Poslednja izmena:
Kad ovaj patch treba da zasivi na serverima?
 
MONK
Resolve
Damage reduction reduced from 25% to 20%

Seize the Initiative
Conversion of Dexterity to Armor reduced from 100% to 50%

Znao sam vec za ovo, ali je bas veliki nerf za monka. Mucim se da mu dignem dps bas na racun armora i difensa. Sad ima da ginem mnogo brze
 
Mislim da su objasnili da ce smanjiti damage koji prave monsteri, pa ce se to nekako sve iznivelisati.
 
^^ da to je jedan od razloga za ove nerfove defense skillova, samo najgore je sto negde mogu da preteraju.

Monk sa velikim Armor (shield obavezno), moze da prođe, ali vecina itema mora da imaju bas visok armor rate i +Armor afixe, ili negde i +STR... ali svaki +Armor afixe oduzima slot za neki DPS stats, ako racunas da imas i VIT/Life% i resove.
Bolji je monk sa dodge, ali mana je sto moras da imas brdo DEX (2000+) da dodge ima full potencijal, a jos pored ti treba VIT, AR i neki res, sto je dosta tesko, jer opet manje mesta za DPS statse.
Zato kod DH DPS se mnogo brže zbudzi jer ne treba tolko da se branis tj. imas afixe za defense, cisto da izdrzis 1-2 udarca.
 
Poslednja izmena:
Za sada ne vidim problem kod monka sa ovim promenama ali ako budu nesto gadno radili sa "all as one" (ili kako vec) onda ce biti problema.
 
Zanimljive promene, vecina deluju odlicno, e sad dok se ne proba necemo znati dal ima tu nekih skrivenih gluposti :)
 
khm. randome afixe roll na serveru, yeah rigth randome :D
 
PTR klijent je dostupan za DL, težak je nešto više od 8gb. :)
 
^ Da li je dostupan za sve ili je potrebna neka procedura, prijava i slicno?
 
Tvoj WD udara guze :d
 
Vrh Dno