Šta je novo?

Diablo 3

Molim vas da prodaju naloga oglasite na predvidjenom mestu a ne u ovoj temi inace ce pasti sankcije koje je bearsstorm dobio.
 
Ja sam danas kupio od Vladice D3 i ima 150h^^ Normalno je da dodje do zasicenja posle toliko vremena... Nije to MMO, ipak.

Nevidi razlog da ti kukas zbog toga i da delis epitete ljudima sa foruma koji imaju vise naposanih postova nego sto si ti procitao

Care, on ima 2k postova a ti 20, o cemu pricas? :D
 
@padawan

ajde dodavanje pa peglanje kada se naletimo :) imash topic sa nickovima.. neki lagani farm act 1 act 2 zavisnosti sta si dobio tj kakav karakter ako neces iz pocetka :)
 
Kako je offtopic kritikovanje contenta igre? Igra je donela dosta sati zabave ali nije zavrsena kako bi trebalo. I sto moze vrlo lako da se promeni. Bar neki challange da ubace. Skaliranje opreme ko hoce da opet oseti "progress" itd. I ne mozes da govoris tako, e znate druge igre izbacuju ekspanzijom mnogo manje contenta pa sta se bunite. D3 ekspanzija nije ni najavljena niti znamo sta ce da donese. Mozda samo 1 act to mu dodje isto kao nova kampanja za SC2 i sta onda?

Diablo 2 se mnogo duze igrao.
P.s. Meni pvp u Diablu nece znaciti nista jer bas me zanima kako ce da odrade op klasu koja ce te zvekne sa 500 000 critom itd. Trebao je dosad da izadje, izgleda da biju glavu kako da rese preveliku razliku u opremi/klasama.

Pa vidim da se tema svela na pricu o itemima i medjusobnim dogovorima o party-u,...

Nisam nesto igrao Diablo 3 pa nisam bas najkompetentniji za celu tu pricu, ali csto sumnjam da ce ekspanzija (ako je ikada bude bilo u planu) doneti samo 1 act, ali dobro opet to je isti content.

Vec sam rekao da nisu iste RPG i RTS igre, ali obe se svode relativno na isto beskonacan PvP sto je u Starcraftu pospeseno sa par custom mapa koje su ruku na srce znatno losije u odnosu na one u Warcraftu TFT. Ali ako uporedis WoW i Diablo 3, igre se kasnije svode na isto, PvP i grind u istancama (ovde u act-ovima), tako da su idejno 2 jako slince igre u lategameu, a tek su igraci od Cate poceli da se bune zbog nedostatka sadrzaja, mada WoW ipak donosi nesto sadrzaja. Po mom misljenju jako zanimljiv bi bio neki battleground kao recimo Arathi Basin u WoW-u, mlatilo bi se dosta vas medjusobno, dobijali bi neki honor koji bi kasnije menjali za iteme. Razlika izmedju klasa bi bila zanemarljiva u vecim fightovima 2v2 ili 3v3.

Ako se uvede PvP gear, dok PvE gear ne moze da se koristi u PvP onda dolazi do ogromnog nezadovoljstva igraca i bukvalnog okarakterisanja grinda kao beskorisnim. U pravu si da je ogroman gap izmedju klasa, ali opet u WoW-u imas izrazito dps klase (rogue), dok su pojedine i healer i dps i tank (pala), tako da ako je cak postignut balans izmedju ogromnog broja klasa ne vidim razloga da to nece uciniti i sa ovih 5 klasa.
 
ajde dodavanje pa peglanje kada se naletimo imash topic sa nickovima.. neki lagani farm act 1 act 2 zavisnosti sta si dobio tj kakav karakter ako neces iz pocetka

mozda tamo kad se malo uhodam, poceo lagano iz pocetka sa barbom (posto me Secret World trenutno dosta okupira), ali mi je uzasno lako, a jos grdje je sto imam toliko zlata i opreme u stashu da se osecam ko najgori cheater :D moracu da sebe nateram da to ne koristim.. dobio sam 2 lvl 60 DH i Monka, i lvl 30 barbarina :)

^^ oooo padawan, cestitam

heh hvala hvala :D
 
PvP bi trebalo po meni da ima posebnu opremu koja bi se dobijala sa progresom. Recimo, svi krecemo tek na lvl 60 pvp, sa svim ability-ima koje imamo, ali sa osnovnom pvp opremom (jer pvp bi trebalo da je samo skill a ne gear) koju bi dobili od blizza. Kako nam rating raste tako imamo pristup novoj opremi (par setova, recimo da barb moze da bira da li ce da ide na str opremu ili ce da ide na vitality opremu gde bi recimo uz str opremu isao veci crit chance a uz vitality opremu za nijasnu veci ress od str opreme) i samo tako dolazimo do opreme. Svaki komad opreme na pocetku po meni ne bi trebao da ima socket mesto jer onda opet ne bi bilo fer da neko ko hoce da igra pvp, dodje do lvl 60 i krene pvp bez kesa da kupi gemove igra protiv nekog ko ima najjaci gem. Znaci bez socketa i samo optimizovan gear i tako bi po meni bilo OK. Ako dozvole sa PvE opremom da se igra to nece biti zanimljivo uopste.

Ja bih pvp drugacije resio. Koristila bi se ista oprema zaradjena u pve, ali bi algoritam racunao kvalitet opreme, dodeljivao poene za charactere i filtrirao bi ih u grupe (lige). Tako ne bi moglo da se desi da se neko sa jadnom opremom sretne sa 'nabudzenkom' :)
 
Ako se uvede PvP gear, dok PvE gear ne moze da se koristi u PvP onda dolazi do ogromnog nezadovoljstva igraca i bukvalnog okarakterisanja grinda kao beskorisnim. U pravu si da je ogroman gap izmedju klasa, ali opet u WoW-u imas izrazito dps klase (rogue), dok su pojedine i healer i dps i tank (pala), tako da ako je cak postignut balans izmedju ogromnog broja klasa ne vidim razloga da to nece uciniti i sa ovih 5 klasa.

Sve je to lepo po usmenom predanju, ali je realnost malo surovija, i mnogo vise glavobolje zadaje blizzardu taj PvP nego sto se cini. Vidim da si u WoW svetu, pa cu ti to slikovitije obijasniti :)
Recimo da neki osrednje girovani hiler u wow-u ima okvirno 150-160k hp-a, i zamisli da isti taj rogue koga navodis ambushuje 500k. Ja koji sam izlvlovao DH-a pre lupam 10 dana, uz dnevno igranje po lupam sat/dva, kritujem 3-4x kolicinu prosecno girovanog chara koji farma act I/II, sto znaci 120k, ide i vise, ali ajde i da je prosecan krit koji je cesci koji iznosi oko 80k, moze da te dovede do zakljucka da je to mnogo overkilla. Ok stoji sve da charovi imaju armor, pa da ubace i taj rezilijans ko u wow-u, opet je to previse dmg-a. Tako da im je sad problem kolko ja kontam razdvojiti PvP od PvE-a, jedino sto mi eventualno pada na pamet, je nerf svih abilitija, sto onda predstavlja problem u pve-u jer i ovako ljudi imaju dosta problema sa napretkom u infernu, sa druge strane, onemoguciti upotrebu PvE skilova u PvP-u, i razvijanje novog PvP talent tree-a, kontam da ni to nije resenje tako da ko zna sta ce na kraju ispasti od svega :D
 
PVP treba da bude resen po principu liga kao u SC2, svi krecu iz iste i onda oni najbolji formiraju sledeci visi nivo po zavrsetku prvog kruga dok ostali ostaju u istoj diviziji i cekaju svoju sansu.
Zatim u drugom krugu ti iz vise lige formiraju jos jednu iznad od najboljih igraca, a oni najgori ispadaju u ovu pocetnu i sve tako dok se ne formiraju sve divizije.
Tako bi se najbolje odredilo ko gde pripada jer nije sve u opremi, bitan je i skill build i kako se on primeni u praksi.
 
U sustini nebi trebalo da se mnogo bakcu sa PvP, jer i sami su rekli da ga ubacuju samo For Fun i da nece biti takmicarski esport.

A sad sto neko kaze DH te crita sa 80k, ja sa monkom mogu da mu odradim Dashing Strike pa ga lepo blindujem sa Blinding Flash i za te 3 sekundu nema ga.
Ili Barb ako pogodi skok, pa neki stun i WotB, i svaka glass cannon klasa je reš pečena.

Ako uopšte budu čačkali opremu i skillove u PvP bezveze troše vreme jer PvP komponenta nije primarni deo multiplazera vise je Coop ,ali to što mnogo naloženih WoW-aša to želi nek igraju wow tamo imaju to s****a kolko hoće.
 
Spirit walk pa hex i onda jedna tura medveda i kraj, tako da ni glass cannon nije bez sanse :)
 
Ma sve je to lepo, al pogledajte PvP u obliku 3v3? Sta onda? Koji dashing strike koji bakraci, dovoljno je da iz smoke skrina iskoci DH sa max razdaljine i da te naseva dok ti nesto se cimas sa lupam mili klasom. Kako trenutno stvari stoje, nije mi bas najjasnije kako su planirali ovo da izvedu, ali vidim dosta prepreka i ne izbalansiranosti.
Sto se tiche machmakinga u to ne sumnjam da ce odraditi dobar posao, cak cini mi se da sam negde naleteo da igrice koriste neki chuveni shahovski MM algoritam, koji se primenjuje uspesno u igrama (vrlo moguce u doti, wow-u, i sl.), tako da sto se tog segmenta tice, ne verujem da ce biti nekih problema i da tu znaju sta rade, al sto se tice balansa klasa ziv nisam... xD
 
Ne vidim problem PvP uopste...
Potpuno je nebitno kako si dosao do opreme. Jeste, neki imaju karakteri imaju ocigledne prednosti ali nije da ne mozes da ih pobedis. Pa ljudi bre, ubijali smo mobove sa neunistivim minonima! Sve je stvar vezbe. Ja bih najvise voleo kad bi bacili veliki akcenat na PvP komponentu igre. Meni bi to bila odlicna dopuna singleplayeru.
 
@orckristeg Igrao sam pre nesto wow vise od dve godine ne igram, ali nekako te dve igre su jako priblizne za pravljanje paralela.

Po tvojih prici jeste dmg mnogo jak u odnosu na hp, ali slicnu situaciju imas i u wowu, ako je 1v1 dodje covek sa hunterom, pet stoji ispred kao neki tank, postavis koji trap, ima melee klasa opasno da se pomuci dok ti pridje, a ti ga nesmetano lomis, a ako krene tebe da juri, njega ce pet lepo da omlati. Ako igras 3v3 isto ce hunter da napravi strasan dps, dok u diablu kako ti kazes nije bas tako lako, DH sa tim critovima moze da sredi trojicu relativno brzo (ako ga ostave da nesmetano mlati).
 
U sustini nebi trebalo da se mnogo bakcu sa PvP, jer i sami su rekli da ga ubacuju samo For Fun i da nece biti takmicarski esport.

A sad sto neko kaze DH te crita sa 80k, ja sa monkom mogu da mu odradim Dashing Strike pa ga lepo blindujem sa Blinding Flash i za te 3 sekundu nema ga.
Ili Barb ako pogodi skok, pa neki stun i WotB, i svaka glass cannon klasa je reš pečena.

Ako uopšte budu čačkali opremu i skillove u PvP bezveze troše vreme jer PvP komponenta nije primarni deo multiplazera vise je Coop ,ali to što mnogo naloženih WoW-aša to želi nek igraju wow tamo imaju to s****a kolko hoće.

Ja kao barb ukljucim Overpower sa Crushing Advance runom koja reflektuje 30% DMG napadacu, tako da kada me DH pukne sa critom od preko 100k izracunajte sami koliko se njemu vraća. :)
 
^^ Recimo tako nesto, opet zaboravljate Monk ima serenity koji majka skill za preživljavanje, i tako dok sam ja jos i besmrtan 4 sekunde DH može da bega 1 sekundu u smoke screen ili Tumble da odradi.

Svaka klasa ima neki skill sa kojim moze da counteruje skill neke druge klase.

I opet sta ako DH opali 100k crit opet zaboravljate da melee klase ili imaju ogroman Armor i Ressove (Barb) ili manji Armor, Ressove i Dodge.

Recimo sa monkom ako imam dual wield stavim skillove za dodge i imam 65% dodge sa visokim DEX (ovo sam lupio hipotetički), plus jedno 5000-6000 Armor sto je 65-70% Dmg. reduction, plus visoki Physical Res, i kad se to sve izračuna kolko ostane tog 100k cirita.... ups :p a šta ako odradi dodge 2-3 udarca za redom.

Ko ima onu knjižicu što je došla sa CE verzijom može da vidi kolko to oprilike prave damage (mada je manji od 1.0.3v) monsteri pa da vidi kako ta redukcija radi.
 
i onda ti dodje DH sa 400k crit :p
 
pa neko ko ima 50% crit chance i 400% crit damage i 2hand cross sa 1300 damage... pa racunaj sta se desi kada te opali :)
 
Pa nece se DH u areni boriti protiv mobova da lupa kritikale 100k ***... Valjda ce armor smanjiti tih 100k na 10k ili manje, pa dodge pa blok i tako :)

Ja bi licno vole da ubace arenu i posvete se PVP-u. Igra bi bila odma zanimljivija, pa i farmovanje za bolju opremu bi imalo smisla.
 
Poslednja izmena:
Ja bi licno voleo da bude kao u D2. Kakve arene kakvi bakraci... Izadjes u polje i naletis na coveka i olupas ga :) ili popijes batine, izgubis uvo i gotovo... Za****te te WoW *******cije!
 
Pa nece se DH u areni boriti protiv mobova da lupa kritikale 100k ***... Valjda ce armor smanjiti tih 100k na 10k ili manje, pa dodge pa blok i tako :)

Ja bi licno vole da ubace arenu i posvete se PVP-u. Igra bi bila odma zanimljivija, pa i farmovanje za bolju opremu bi imalo smisla.

Farmanje opreme u pvp ne bi trebalo da postoji. Kao sto sam na prethodnoj stranici rekao da bi igra bila ravnopravna i da ne bi bilo op ljudi sa opremom od 1000e najbolji nacin je da se limitira PvP oprema, tj da se ona dobija kako raste rating, ali videcemo. Ja sam misljenja da bi tako bilo najravnopravnije tj tako bi samo skill dosao do izrazaja i da samo igraci u istom ratingu mogu da se "peglaju"
 
^^ onda bi PVE otisao u K... :) Pa najbolje je farm za opremu i onda PVP ali da se ubace neki lvli a ne da ja lvl 1 upadam protiv nekog lvl 10 pvp rank i tako. Naravno i taj neki prepucani ce biti lvl 1 dok ne stigne do 10 ali to jeste fazon :) Smoricemo se od PVE ***.

Na koju poljanu da izadjem? Kad je max 4 igraca da nekog jurim po mapi...
 
Jel moguce dovodite u pitanje matchmaking sistem, pa veorvatno da ce da bude jako slican onom u SC 2 koji je barem po meni trenutno najbolji na trzistu, onaj u Doti 2 mu nije ni prici.
 
Sve se dovodi u pitanje jer su toliko toga usrali kad je D3 u pitanju.
 
Kahm...evo ga "neki" cova siri Diablo zarazu na Blicu :D hahaha
"EdHunter
Utorak, 31. 07. 2012. 15:30h
neregistrovan korisnik
Jesu li ubili Diabla? :)"
 
Nazad
Vrh Dno