Da li će neko nešto da kaže o samoj igri ili ćete da nastavite da drvite narednih 10 strana o 4k teksturama i performansama?
Ja sam milion puta pita dokle će da se drvi samo i samo o grafici, al niko mi nije odgovorio. Evo na primer tema za Mad Max... Pršte pohvale, igra sabija, zanimljiva, ovo-ono, a zapravo jedina pozitivna stvar koju su naveli je 60fpsa. Ja kupio, kad ono sve isto nakon pola sata, jednostavno smara, ali je imala potencijala dosta.
Neka se jednostavno otvori "Benčmark igrica" i nek se drvi tu na toj temi/podforumu, al nije zanimljivo hoće ljudi da kažu da njihova kutija za igrice bolje radi od drugih.
Za 4K teksturama nema potrebe ako se tiling tekstura uradi kako valja. Naravno kao sto starac kaze, toga u Skajrimu nema jer je ta igra u tehnickom smislu jedno deset godina stara. Nema potrebe ni za teselacijom a ni za POM jer iako dalju sjajne rezultate ipak su veoma intentzivni za GPU. POM mozda vise od teselacije posto nove graficke imaju specijalne jedinice za teselaciju ali ukoliko se pretera sa teselacijom onda ni to ne pomaze (Tress/Pure Hair su primer preterivanja).
Samo je potrebno biti dobar radnik sto kaze Borat. Uradis high poly model, od njega napravis low poly model koji ces koristiti u igri, izmapiras sve sto treba, bejkujes detalje sa high poly modela na texture uv map. Normal mapping 101, sto bi se reklo. Ako se uradi dobro i kvalitetno, nema potrebe za teksturama vece rezolucuje od 1024. Niti za suvisnom geometrijom jer neces da je zagledas na pola incha razdaljine da vidis jel fejkovano ili nije. Za destrukciju koristis decals, a ako treba large scale destrukcija onda ima i resenja i za to ali to vec zalazi u polje rada sa geometrijom a ne teksturisanjem.
Koliko vidim oni u Mankind Divided obilato koriste POM (displacement mapping) sto objasnjava zahtevnost ali ne bi trebalo da utice na VRAM usage.
To je tačno, s tim što to stvarno mora biti odrađeno jako dobro. Ja lično kada bih radio teksture ne bih išao preko 2k rezolucije u ovom momentu. Generalno za većinu tekstura je dovoljna rezolucija 1024 piksela, 2k i preko se koristi samo za neke stvari (najčešće za skybox i pojedine objekte kojima kamera prilazi često blizu). Cela suština je da se normal mape odrade kvalitetno i da su pre svega te teksture u viskoj rezoluciji. Dobar primer je recimo Quantum Break, gde su ove teksture izuzetno precizno odrađene pa zato objekti izgledaju veoma detaljni u geometriji.
Međutim priča sa teksturama je usložena zadnjih godina. UE4 koristi materijale, koji se mogu sadržati teksture a i ne moraju. To znači da kombinovanjem određenih samo matemateičkih parametara i nodova ili recimo teksura manje rezolucije, možeš napraviti kvalitetan materijal kojim možeš obložiti neku površinu velikih dimenzija. Ovaj metod rasterećuje VRAM, plus što površina izgleda realističnije s obzirom da su materijali Physically Based.
Primer - Unreal 4 teskturiranje:
[youtube]FPRe1COFQXs[/youtube]
Što se tiče displacement mapa moraš imati u vidu da su i to teksture takođe, tako da bi one morale da utiču na VRAM u nekom procentu.
Igrao do sada 2 sata, 2 puta me izbacilo na desktop, jednom sam sam morao da izadjem zbog nekih grafickih artefakata... O performansama na gtx 1070 ne bih.
GJ Square Enix!
o cemu pricas
RX470
Pogledajte prilog 208358
GTX1060
Pogledajte prilog 208359
Obrati paznju na ovaj krug koji je zumiran pa uporedi razliku.
I koja je tu slika sad bolja ? Onaj krug podjednako ružno izgleda na obe karte.....
Meni izgleda isto, samo drugačiji je malo ugao i na RX470 ono metalno izgleda kao da je zarđalo, texture su iste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari