Šta je novo?

DELL laptopovi?

salecg

Čuven
Učlanjen(a)
05.08.2005
Poruke
1,625
Poena
675
Moja oprema  
Laptop
Mobilni telefon
Pametni uređaji
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Sta se ovo desava sa DELL laptopovima na trzistu? Planirao sam da kupim neki i3/i5 do 350-400 eur, u ponudi je samo par modela onog ruznog 3521... cijene su skocile... da li zbog promjene stope PDV?
 
Sta se ovo desava sa DELL laptopovima na trzistu? Planirao sam da kupim neki i3/i5 do 350-400 eur, u ponudi je samo par modela onog ruznog 3521... cijene su skocile... da li zbog promjene stope PDV?
Generalno, DELL polako propada, laptopovi su im loshe izrade, prilicno kockasti i robusni. Cene su skocile zbog promene PDV-a.
 
Ali najvise nudi za novac. Pazite se zackoljice sada postoje verzije sa 2 i 3 godine garancije, pra su svi imali 3. I nemojte da zaboravite da dell nema ovlashcjeni servis u Srbiji nego ide kod uvoznika. Shto je jako interesantno. Dell laptop u EWE na servisu prosechno provede 40-50 dana :)
 
Dell propada?! www.gartner.com/newsroom/id/2647517

Uvoznici imaju servise i imam dosta dobro iskustvo sa PIN

www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/Serbia?c=ed&l=en&s=gen

Kontaktiracu ih zasto nema vise modela...
 
Ako se ne varam PiN jos uvek nema ugovor o vangarantnom servisu. U garantnom roku rade EWE i PiN. Sto se provedenog vremena Dell-ovih laptopova u ovlastenim servisima, ne ceka se ni duze ni krace nego kod ostalih brendova u ostalim servisima...
 
Ne mozete u PIN da odnesete laptop koji je uvezao EWE i obrnuto!!!
Tako da pazite :)
 
Meni je danas posle 10 dana stigao laptop iz servisa PIN Computers.
Prvi put kada je riknuo hard čekao sam 40 dana, a sada 4 puta manje (verovatno što su ubacili TOSHIBA MK7575GSX hard umesto WD7500BPVX-75JC3T0 istog kapaciteta)...
Inače laptopu fali nedelju dana da bude godinu star - pa sad vi vidite ...
 
Poslednja izmena:
U zadnjih par meseci sam video dve low cost Toshibe kojima je otišao hard za par meseci upotrebe.

A pre toga poznanik je kupio u G******** Toshibu i kada mu je riknuo hard bilo je: "Gospodine vaš laptop je otvaran i u njemu se više ne nalazi originalan hdd. Žao nam je vaša garancija je nevažeća"
Kupio ga je u prodavnici a laptop niko nije koristio sem njega, niti je teoretski a ni praktično bilo šansi da neko zameni hard bez njegovog znanja.
Dakle..

p.s. A ni ostali brendovi i firme nisu mnogo bolji u našem lepom Srbistanu..
 
U zadnjih par meseci sam video dve low cost Toshibe kojima je otišao hard za par meseci upotrebe.

A pre toga poznanik je kupio u G******** Toshibu i kada mu je riknuo hard bilo je: "Gospodine vaš laptop je otvaran i u njemu se više ne nalazi originalan hdd. Žao nam je vaša garancija je nevažeća"
Kupio ga je u prodavnici a laptop niko nije koristio sem njega, niti je teoretski a ni praktično bilo šansi da neko zameni hard bez njegovog znanja.
Dakle..

p.s. A ni ostali brendovi i firme nisu mnogo bolji u našem lepom Srbistanu..

Ne mogu da kažem oba puta su zamenili hard i nisu pravili nikakvo pitanje, ali se prvi put malo duže čekalo.
Sad je koliko vidim stavljen lošiji hard (bar prema netu) pa je zato brže i došao...

U principu samo da radi :D
 
Ako se ne varam PiN jos uvek nema ugovor o vangarantnom servisu. U garantnom roku rade EWE i PiN. Sto se provedenog vremena Dell-ovih laptopova u ovlastenim servisima, ne ceka se ni duze ni krace nego kod ostalih brendova u ostalim servisima...

Čeka se u proseku duže zbog različite politike nabavke rezervih delova.
 
Jako loše iskustvo sa PIN-on i DELL laptopom, nepoštovanje Zakona o zaštiti potrošača, nisu hteli da priznaju da laptop ima problem, dva puta sam vraćao zbog istog problema, ali ni tada nije rešen.
 
Mozes li pojasniti situaciju, tj sta se tacno desilo ?
 
Pisao sam već na forumu. Kupljen nov dell, nakon 5 meseci kada nasloniš ruke da kucaš na tastaturi čuje se brum, kada skloniš ruke nema ga više. Kada radi na bateriju čuje se pištanje iz gornjeg levog ugla laptopa, na punjaču nema tog pištanja. Poslat na servis, rešenje zamena ploče, nisam pristao na zamenu nego sam tražio nov laptop. Odgovori su bili šta da mi radimo sa ovim, ne možemo mi tako menjati itd. Bez mog pristanka zamenjena je ploča i vraćen mi je laptop, nisam hteo da ga preuzmem. Nakon nekoliko dana ubeđivanja, otišao sam po njega u maloprodaju i bruma više nije bilo, ali ono pištanje kada radi na baterije se i dalje čuje. Vraćen je ponovo, testirali su ga i tvrdili su da oni ništa ne čuju. Vraćen da nije ništa ni rađeno. Opet nisam hteo da ga preuzmem, ali pošto sam dobio informacije da oni neće ništa da urade, a meni je jedino preostalo da se sudim, niti vremena niti volje, tako da je laptop tako korišten i pre izvesnog vremena prodat.
 
***a... Realno, ako cemo po zakonu, trebao si u maloprodaji da trazis nov laptop na osnovu kvara u 6 meseci, a ne da cekas servis/uvoznika... To sta se desava na relaciji maloprodaja<->uvoznik tebe ne bi trebalo uopste da interesuje (pricam o prvom putu kada si ga nosio na servis).

Pored ovoga, iz iskustva znam da su ovakvi kvarovi jako zeznuti, tj da sto nekom zvuci normalno, drugom je katastrofa pistanje i slicno (ne branim nikog, samo sam bio u slicnoj situaciji par puta)...
 
Poslednja izmena:
Naravno da sam ja u maloprodaji to tražio, sve je išlo preko maloprodaje, prodavac se zaista maksimalno angažovao da reši problem, tako da mi je na kraju ostalo da tužim maloprodaju, ne PIN, ali mi je isto sa kime ću gubiti vreme, novac i živce. Svi čuju taj piezo zvuk koji udara u mozak, naravno kada je tišina, ako pustiš muziku ne čuje se :D, čuli su i oni u servisu, ali nisu hteli da priznaju, jer bi onda morali to da rešavaju. U svakom slučaju odnos servisa prema kupcu je na jako niskom nivou, izjave šta da ja radim sada sa tim polovnim laptopom, i neka nas tuži, mi nećemo dati nov itd. Pošto kupac ne učestvuje ni u odlukama na šta će se trošiti zarađeni novac, nema šta da ga interesuje ni šta će servis sa polovnim laptopom.
 
Vrh Dno