Šta je novo?

DEL inspirion n5110 r15 i5 problem

cvrlemitrv

Slavan
Učlanjen(a)
17.12.2006
Poruke
153
Poena
320
Lap top je odlicno radio 2,5 godine. Tada se pojavio problem sa hardom. Hard u servisu /ovlasccenom/ zamenjen /cekalo se oko mesec dana/. Instaliran sistem. Lap top pocinje ponovo iz cista mira da ima iste ismptome, resetuje se sam od sebe, razno razne greske u vraca se u serivs oni ga testiraju oko 10 dana kazu da je sve ok. po izlasku iz servisa posle dva dana istisimptomi Plavi ekran. sa raznoraznim porukama u dmp fajlu. Flai neki drajver ili kernel pnp. Odlazi u servis. Kazu ploca opet se ceka oko mesec dana u medjuvremenu pretpostavljam da je garancija istekla posto je bila do 15 jula. Odmori Lap top radi jedo 10 dana ok. I ponovo ista stvar. Reinstaliram sistem. Zabada opet plavi ekran. Resetuje se sam od sebe. Licno sam pustao testove Memorije HDD, Prime, u principu ne nalaze nista i najgore reset se desava kada Lap top ne radi nista. Evo par slika. Sta raditi. Inace pri kupovini je u njega dodato jos 4 gb rama tako da ima 8 umesto standardnih 4 ali do prvog problema sa hardom sve je radilo OK. Na ovih 70 je zabo i mo ro rucno da se iskljuci i posle jenastavio i sve OK.
 

Prilozi

  • DSCI0160.jpg
    DSCI0160.jpg
    415.3 KB · Pregleda: 111
  • DSCI0161.jpg
    DSCI0161.jpg
    540.2 KB · Pregleda: 83
  • DSCI0176.jpg
    DSCI0176.jpg
    679.2 KB · Pregleda: 87
  • DSCI0162.jpg
    DSCI0162.jpg
    518 KB · Pregleda: 82
  • DSCI0175.jpg
    DSCI0175.jpg
    1.1 MB · Pregleda: 84
Pogledaj u logovima šta izaziva taj BSOD. Lako može da bude neki sistemski drajver tj neka nekompatibilnost intaliranih drajvera.
 
Imas tri problema koji uzrokuju :
1) Ne dozvoli UPDATE Windows jer verovatno Drajveri nisu Kompaktibilni sa tvojim uredjajem
2) Nedovoljno prostora na Hard disk-u ( neverujem )
3) Uradi Update BIOS-a

i jos moguca varijanta da ti je ili slot za RAM ili sam RAM u kvaru, ako imas mogucnosti zameni ih
 
Instaliran sa njanovijim drajverima sa DELLA- a Posumnjao na njih pa instalirao drajvere koje sam skinuo kada sam kupio LAP TOP imam ih narezane. Nikada mi win automacki ne instalira drajvere. Znaci sa kojima je radio sve OK, do odlaska u servis /n.....sys..../ i zamene hard diska. Update Bios-a kada su menjali plocu uradili oni na 10. stabilnu verziju. Na disku prostora do mile volje. samo me buni sto je disk 750 gb, a win ga vidi kao 699 gb. Takav je stigao sa servisa. Inace ista stvr mu se desava kada instaliram i ubuntu 12.04. TLS. Hvala na pomoci. Posto je kod njih bio sve ukupno od zamene diska i ostalih reklamacija oko 2 meseca. /trebalo bi da je za toliko produzena garancija/ Sutra ga nosim da vidim da li ce uvaziti garanciju/, ako uvaze ostavljam ga njima, ako ne vidceu sta cu. Ipak je on bio prilicno skup. Inace radim desk racunare u firmi, ali lap topove nikada nisam otvarao, samo sam radim instalacije i do sada bez ikakvih problema. Ne mogu da verujem da se jedna zamena harda ovoliko iskomplikovala. Hvala unapred na svim savetima.
 
Na ploču i na hdd imaš garanciju 24 meseca od datuma kada je zamenjen. Naravno treba da imaš neki papir (dokaz) da je to zamenjeno.
 
Sto se garancije tice za vreme koje je uredjaj proveo u servisu toliko se produzava garancija... u tvom slucaju za 50-tak dana...

Meni je na n5010 pregrevanje postalo problem posle 15 meseci... simptom pregreje se i ugasi...
Otvoren, ociscen i radi normalno do dan danas (otvaram ga i cistim na 12 meseci) evo vec treba da obrne cetvrtu godinu...

Pre mesec dana sam otvarao Y500 ne bi li i njega cistio...
On povremeno kad se pregreje prebaci iz aero u crap mod grafike pa se nakon hladjenja vrati u aero...
 
Za nove delove (hard i matična ploča) treba da dobije novu garanciju znači 24m na oba.
 
Za nove delove (hard i matična ploča) treba da dobije novu garanciju znači 24m na oba.

Trenutno je u servisu. Prihvatili su garanciju. Upravo danas sam dobio poruku da je procesor. Da kada je prvi put otisao u servis zbog harda, rekao sam im da ociste, zamene pastu oni su prihvatili naravno to sam platio, al ajd kada ga otvaraju neka urade i to da posle budem miran 1000 din i nije neka stavka. Vidceu kada se vrati sta ce biti. Ali opet ponavljam. Od kraja marta se ja preganjam sa njima i ne znam sta su testirali i kako testiraju. Ovo sve posle harda /koji sam i ja istestirao i video da ne valja/ mi lici na uzorak slucjnog pogadjanja. Hvala svima na savetima. Deo se ceka minimum 15 dana. Pa videcemo sta ce posle biti.
 
Poslednja izmena:
Samo da odgovorim,da ne bude zabune, za nove delove koje su promenuli dobio sam samo garanciju dok traje garancija na lap top/ ceo uredjaj/. Odnosno za onoliko koliko su produzili dok je bio kod njih. Kupljen disk kod njih garancija 3 godine. Zamena hard diska garancija dok traje garancija za ceo uredjaj. Tako su mi rekli.
 
Imaš full garanciju na te proizvode a ne samo do kraja garancije za uređaj
Zakon o obligacionimi odnosimia

Produženje garantnog roka

Član 503

(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.

http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_obligacionim_odnosima.html

Čak je diskutabilno da li imaš novu garanciju na ceo uređaj pošto je zamenja matična i hdd.
 
Poslednja izmena:
Imaš full garanciju na te proizvode a ne samo do kraja garancije za uređaj
Zakon o obligacionimi odnosimia

Produženje garantnog roka

Član 503

(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.

http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_obligacionim_odnosima.html

Čak je diskutabilno da li imaš novu garanciju na ceo uređaj pošto je zamenja matična i hdd.

Hvala!
 
Da zavrsim sta bi sa lap topom. Posle mesec dana preuzeh ga u servisu. Tri dana ga mucim i radi ok. Ali sada ne radi kamera. Verovatno ga necu vise vracati, ako ne bude nekih drugih problema. Iako je brljavio Win je normano video kameru. Sada je jednostavno nema i nicim se ne moze aktivirati. Nikakvim drajverima softverom jednostvno je nema. Mikrofon radi normalno.Jednostavno N...Sy... su mi se smucili vise.
 
Sto se tice kamere pogledaj u bios-u posto kod nekih laptopova se kamera moze potpuno iskljuciti u bios-u.
 
Moze da se desi da je ispao kablic od kamerice ili da prilikom servisa nije vracen kako treba. Ako vec nije u garanciji i ne zelis da ga nosis ponovo rasklopi ga i proveri konekcije.
 
To cu i uraditi, malo samo da sacekam posto je garancija produzena za onoliko koliko je bio kod njih. I da vidim kako ce se sada ponasati, Ovih mesec koliko je jos u garanciji tako bar oni kazu. Nista od garancije na komponente i ako su zamenjene. Ali nema veze bar ovih prvih pet dana je OK. Samo me zanima situacija da mi je to jedini racunar i da mi stoji posao sve ovo vreme ,,ko je kriv".
 
Vrh Dno