tanakmonitor
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.12.2008
- Poruke
- 265
- Poena
- 320
...dok neko malo dodaje, malo popravlja (Prison Architect)
Mislim da ti je Prison Architect jako los primer. Momci svakog meseca redovno izbacuju updejt, snime video gde pricaju sta su novo ubacili a i stalno sire igru. Mnogo toga su ubacili od kad je se igra pojavila, a ne deluje mi da ce stati uskoro.
E sad Dayz...najveci problem Dayz je sto je ekipa koja je krenula da ga radi bila smesno mala na pocetku i jednostavno nisu mogli da postignu da obave kolicinu posla za neko normalno vreme.
Samo pogledaj od kada je rocket(Dean) obecavao dayz standalone.I na kraju kada ga je izbacio to je bilo bukvalno early alpha, malo falilo da igra samo ima meni i to je to.
Tek posle nekoliko meseci su drasticno prosirili ekipu pa je razvoj uhvatio neki tempo.(bas u tom nekom periodu je sony najavio njihov H1Z1 pa je napredak odma krenuo cim se pojavila konkurencija).
Veliki problem su i njihove odluke koje deluju random i poneki put vise unazade gameplay nego sto ga poboljsaju. Npr bio je period kad je Elektro bio Bogotac i tu smo se svi okupljali, ubijali i bilo zanimljivo, iako si imao 4 grada i 3 puske.
E onda su oni resili da je bolje po njima da igraci malo istraze druge delove mape pa su sklonili Elektro spawn. I sad umesto da udjes i da se malo napucavas i izvuces zabave sta mozes iz te early alfe, ne, ti sad bajo lepo trci po livadama i gradovima gde nema zive duse, to je zanimljivo.
Onda game engine... toliko su ga hvalili na pocetku i sad u sred razvoja su videli da ipak to nije to, pa ajde da ga menjamo. Vozila ne ubacuju jer kao iz razvijaju ultra realisticno i neka ludila a na kraju izgleda su uradili
copy-paste iz arminog dayz jer ovo nesto nije funkcionisalo (bar sam tako procitao). Meni je najveci win ipak kad sam prvi put upalio Dayz i video kako zombiji prolaze kroz zid
Ja ne znam ni jednu igru koja ima taj problem
Aj jos nesto da kazem pa dosta,bas sam se raspisao;
Rocket koji je srz projekta posle koliko samo meseci je izjavio da napusta razvoj dayz do kraja godine (cini mi se aprili ili tako nesto).
A posle negde procitam intervju gde on kaze da nije zadovoljan razvojem dayz i da ce verovatno da krene da pravi neki novi dayz koji ce ovog puta biti ono pravo. A cela poenta standalone je i bila da uradi sve sto nije moglo sa arma 2 engine i modovima. Velika vecina koja je kupila Dayz ga je bas zato kupila. Taj covek je teska lazovcina i baron, bar od mene vise dinar nece videti.