Posto smo na GAF-u uspeli da navatamo Lead Designera i Lead Combat Designera da nam odgovore na crapton pitanja, evo nekih informacija koje ranije verovatno nisu bile poznate:
- 25h je potrebno da se predje main content, to je bez side-questova.
- Za vreme prvog playtrougha Death i njegova oprema moze da se leveluje na 20. nivo, u New Game+ limit se pomera na 30. nivo.
- u New Game+ zadrzavamo svu opremu iz prvog playtrougha i skill poene. Najjaca oprema i monsteri su u NG+.
- Possessed Weaponi moraju da se hrane ostalim itemima, i oni mogu da leveluju 5 nivoa od njihovog pocetnog [sa 12. na 17. na primer]. Veoma su retki, i tokom jednog playtrougha cemo mozda naci 4 posessed oruzija. U zavisnosti kakvim itemima ih hranite, takve abbilitije ce dobijati i PW.
- Re-Spec skill tree-ova moze da se kupi kod merchanta.
- Diablo Hardcore mod je prisutan [pod imenom Nightmare Mod], jedna smrt = kraj.
- Postoje arene za wave bassed combat, te arene su deo online leaderboards sistema.
- Trgovina itemima je pristutna, ali nema centralizovanog marketa. Jedino je podrzan direktan trade sa steam friend listom. [ako hocete da hranite svoj Possessed Weapon sa odredjenim itemima [to mnogo znaco] ili da pomognete druarima, ovo je jedina sharing opcija].
- Engine je drasticno poboljsan da prikazuje mnogo bolje visualse na istom harveru [PC hw req je smesno mali]. Konzolne verzije nemaju tearing.
- Svi loot itemi koji leze na zemlji odma mogu da se uporede sa trenutno equiopovanom opremom. Takodje, odma sa zemlje je moguce ili ubaciti item u inventar ili ga poslati na intant equip.
Combat je napravljen od strane lika koji je veoma postovan na fighting sceni [1vs1] igre, i ovo je segment igre koji je najvise upgradeovan u odnosu na orginal. Najbitnija stvar je da ce pocetnici moci veoma lako da predju igru sa osnovnim taktikama borbe, ali advanced igraci ce moci da udju i u najvece fightove i da u jednom free-flowing combou raznesu sve i ne budu ogrebani nijednom.
- Nema blok dugmeta, Death mora da dashuje, evadeuje, canceluje enemy poteze, ili da nadje bilo kakav drugi nacin da prezivi neprijateljske napade. Ovo cini igru mnogo brzom i fludinijim.
- Combo sistem dozvoljava da linkujete sve zivo u fluidan combat sistem koji moze vecno da traje ako imate skilla.
- Primarni napad [Scythe] omogucava standardne komboe koji se kupuju, ali kao npr u Kingdom of Amaluru, dodatni komboi se mogu aktivirati preko delayed press-ova. Ovo otvara nove i mnogo jake comboe.
- Sekundarni napadi [slow&powerful heavy weapons kao i brzi/ali manje mocni MELEE weapons] imaju svoje standardne komboe, ali heavy weapns ima dodatni sistem "Just Frame" udareaca, u kome morate tajmirati pritiske dugmadi radi bas masivnih damage-ova.
- Crossover napadi - komboi mogu da se instantno nadograde koriscenjem primarnih i sekundarnih napada. Bas mozete da ih mesate i pravite lude kombinacije.
- Abbilities/magija mogu da se takodje instantno nadograde na vase postojece kombo napade, od "dungeon itema", do magija i konja, sve moze da se iskoristi da se poveca vas kombo skor i neprijatelji postave u situaciju za bolji napad. [sa demon handom mozete da privlacite protivnike, summonig duhova ce oko vas stvoriti kovcege koji ce lansirati neprijatleje u vazduh, mozete na brzaka pozvati konja da produzite combo, ostale magije, etc].
- Skoro svaki potez koji napravite [ili neprijateljski potez koji stize ka vama] moze da se canceluje na nekoliko nacina i time produzite vas combo -
Dashing [brzo pomeranje],
Evade [pomeranja bas kada vas neprijatelj udara],
Flip Jump [kada pritisnete "jump" dugme, automatski lansirate i sebe i protivnika u vazduh], Charge Attack, Magije [teleport slash, murder,etc], privlacenje pritivika ili privlacenje death-a ka protivnicima, i jos. Sve ovo je totalno integrisano u combo sistem, sto znaci da mozete u bilo kom trenutku da napustite vas trenutni combo, i zapocenete novi ili se premestite na novi deo battlefielda.
Vredi spomenuti da Dash nije limitiran kao u prvom delu. Posle jednog dasha Death se necemo automatski zaustaviti, vec cemo moci da linkujemo cak 3 Dash-a jedan za drugim. Posle treceg dasha cemo dobiti kratki movement cooldown, ali nista nas ne sprecava da posle 2. dash-a linkujemo neki drugi fast moving potez [charge attack npr] i da odma posle toga nastavimo da dash-ujemo sa novim dash stack-om.
Evo jednog showcase-a combo sistema u kome je bas lead combat designer igrao, ali nije hteo da pokaze sve sto sistem nudi.
[YOUTUBE]K9K_aSV8UpI[/YOUTUBE]
Sve sto sam napisao gore je incomplete, ima jos mnogo toga sto je prisutno.
Sve u svemu, ceka nas ****no neverovatna igra!

Jos samo da se pojavi u prodaji [evropska verzija kasni nedelju dana u odnosu na US

]