zuloom
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.03.2010
- Poruke
- 2,419
- Poena
- 229
Pa finansije su naravno glavni razlog.
Po toj logici na konzolama bi imali 90% ultra kvalitetnih i dobrih igara, što naravno nije slučaj.
Pa finansije su naravno glavni razlog.
Obrnuta logika može da važi i u suprotnom smeru - ako mislite da razvojni timovi žive od novca koji dobiju od Steam rasprodaje tri godine posle izlaska igre kada cena padno na 5-10% prvobitne, svaka vam čast :d
Po toj logici na konzolama bi imali 90% ultra kvalitetnih i dobrih igara, što naravno nije slučaj.
Ne znam otkud ti taj zaključak? Izgleda da uopšte nisi shvatio moju "logiku".
Da pokušam da ti objasnim: ako AC ili CoD donose sigurne pare naravno da ćemo ih dobiti svake godine, počeće i dva nastavka godišnje da izbacuju.
Kriza je, finansiraju se samo sigurni, "low-risk" projekti. Situacija je sasvim razumljiva i lako objašnjiva.
Dokle god donose pare nastaviće da ih prave, kada počnu da posluju sa gubitnkom ćao zdravo, nema ih više.
Izdavači i developeri nisu krivi već isključivo kupci, kao što rekoh, glasa se samo novčanikom.
problem nije u nestajanju kvalitetnih igara, nego u preteranom omasovljavanju gaming populacije čime se gubi na kvalitetu samih igrača koji, opet, zahtevaju igre poput flappy bird-a a ne poput za njih preteškog i pre open world dark souls-a.
setim se uvek moje prijateljice majčeta iz pančeva i njenog komentara na left4dead i čini mi se (da me ****š sad nisam sto posto siguran koji je naslov u pitanju, ali mislim da je) skyrim. l4d je mnogo bolja igra jer znaš šta treba da radiš, a ovde samo jašeš i jašeš i jašeš, i nemam pojma gde treba da idem. kako ti sad njoj da objasniš neku kompleksniju mehaniku od uzmi pušku i pucaj?
a može da se kaže i - nema loše muzike, samo loše publike. odnosno - igrače poput mene je pregazilo vreme i šta njih bole q da dizajniraju kompleksne naslove za drkoše koji su sveje već odigrali, kad ima toliko mlade publike koju možeš zadovoljiti jedostavnim, navodno zaraznim igrama.
da l je konzola, ili je pc, to je najmanje bitno. ionako se najveći broj igara danas pravi za smartphone-ove.
jasno mi je, vukodave, da si zaplovio vodama gde se riba lovi naplatom softvera, ali kao što ti lično godinama pre toga nisi plaćao softver i to ti nije smetalo, nemoj sad da namećeš koncepte koji su realno neprimenjivi.
Lol sigurno su zato nestale...
A u čemu je na DS soniju mnogo teži od PC verzije? Nisam igrao PS3 verziju pa ne znam. U suštini DS nije teška igra nego traži opreznost i poznavanje protivnika.
Koliki su gubici zbog piraterije je teško oceniti ali sigurno da postoje u da nisi mali, ni zanemarljivi.
Lično mislim da bi svima bilo bolje da nema piraterije, ma koliko paradoksalno zvučalo.
Kamo sreće da niko ne gubi vreme na igre koje mu nisu vredne kupovine.
Na stranu cene igara u Srbiji i naša kupovna moć...
A u čemu je na DS soniju mnogo teži od PC verzije? Nisam igrao PS3 verziju pa ne znam.
Ja sam do ng+ 4 igrao sa lock na 30fps-a. Imao sam DSFix samo zbog grafike. Tek sada razmisljam kada pocnem od pocetka steam verziju konacno na 100% completition da otkljucam na 60fps.
Banovanje ne treba da brine sad kad je igra steamworks a nije VAC zasticena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari