Šta je novo?

Dark Souls

Obrnuta logika može da važi i u suprotnom smeru - ako mislite da razvojni timovi žive od novca koji dobiju od Steam rasprodaje tri godine posle izlaska igre kada cena padno na 5-10% prvobitne, svaka vam čast :d
 
problem nije u nestajanju kvalitetnih igara, nego u preteranom omasovljavanju gaming populacije čime se gubi na kvalitetu samih igrača koji, opet, zahtevaju igre poput flappy bird-a a ne poput za njih preteškog i pre open world dark souls-a.

setim se uvek moje prijateljice majčeta iz pančeva i njenog komentara na left4dead i čini mi se (da me ****š sad nisam sto posto siguran koji je naslov u pitanju, ali mislim da je) skyrim. l4d je mnogo bolja igra jer znaš šta treba da radiš, a ovde samo jašeš i jašeš i jašeš, i nemam pojma gde treba da idem. kako ti sad njoj da objasniš neku kompleksniju mehaniku od uzmi pušku i pucaj?

a može da se kaže i - nema loše muzike, samo loše publike. odnosno - igrače poput mene je pregazilo vreme i šta njih bole q da dizajniraju kompleksne naslove za drkoše koji su sveje već odigrali, kad ima toliko mlade publike koju možeš zadovoljiti jedostavnim, navodno zaraznim igrama.

da l je konzola, ili je pc, to je najmanje bitno. ionako se najveći broj igara danas pravi za smartphone-ove.
 
Po toj logici na konzolama bi imali 90% ultra kvalitetnih i dobrih igara, što naravno nije slučaj.

Ne znam otkud ti taj zaključak? Izgleda da uopšte nisi shvatio moju "logiku".

Da pokušam da ti objasnim: ako AC ili CoD donose sigurne pare naravno da ćemo ih dobiti svake godine, počeće i dva nastavka godišnje da izbacuju.
Kriza je, finansiraju se samo sigurni, "low-risk" projekti. Situacija je sasvim razumljiva i lako objašnjiva.
Dokle god donose pare nastaviće da ih prave, kada počnu da posluju sa gubitnkom ćao zdravo, nema ih više.

Izdavači i developeri nisu krivi već isključivo kupci, kao što rekoh, glasa se samo novčanikom.
 
Ne znam otkud ti taj zaključak? Izgleda da uopšte nisi shvatio moju "logiku".

Da pokušam da ti objasnim: ako AC ili CoD donose sigurne pare naravno da ćemo ih dobiti svake godine, počeće i dva nastavka godišnje da izbacuju.
Kriza je, finansiraju se samo sigurni, "low-risk" projekti. Situacija je sasvim razumljiva i lako objašnjiva.
Dokle god donose pare nastaviće da ih prave, kada počnu da posluju sa gubitnkom ćao zdravo, nema ih više.

Izdavači i developeri nisu krivi već isključivo kupci, kao što rekoh, glasa se samo novčanikom.

A ti mene nisi razumeo, poenta je (kao što je mmike plastično objasnio) da nije problem piratizacija na PC-u već igračka populacija koja se promenila, u skladu sa tim i dobijamo igre, pirata je bilo i pre, biće ih i u buduće... Ništa novo.
 
ma bre... neki timovi očigledno namerno izbacuju svoja izdanja na piratebay-u (slažem se da su puna bagova, ali su koliko toliko igriva) a sve u cilju dodatnog hype-ovanja. i što neko reče ovde - vidim, sve propade steam zbog tih torenta :)))
 
Koliki su gubici zbog piraterije je teško oceniti ali sigurno da postoje u da nisi mali, ni zanemarljivi.
Lično mislim da bi svima bilo bolje da nema piraterije, ma koliko paradoksalno zvučalo.
Kamo sreće da niko ne gubi vreme na igre koje mu nisu vredne kupovine.

Na stranu cene igara u Srbiji i naša kupovna moć...
 
Zarađuju oni i više nego dovoljno. Pored toga, upravo ti studiji i izdavači koji zarađuju najviše, najviše i recikliraju i najviše izbacuju poluproizvoda. Tako da ta priča ne štima. Što se mene lično tiče, najbolje igre za prošlu godinu su došle sa KickStartera, to dovoljno govori sve...
 
upravo tako. i ne samo prošle godine već i pretprošle a i one pre te.

pritom, teza da bi SVIMA bilo bolje da nema piraterije pije vodu i koliko teza da bi svima bilo bolje kad bi gradski prevoz koštao 1oo eura mesečno i kad bi ga svi plaćali. da ne bi možda prekosutra dobili metro od tih para?

jasno mi je, vukodave, da si zaplovio vodama gde se riba lovi naplatom softvera, ali kao što ti lično godinama pre toga nisi plaćao softver i to ti nije smetalo, nemoj sad da namećeš koncepte koji su realno neprimenjivi.

softverska idustrija se okrenula ka nekim drugim korisnicima, neko sasvim drugi je u fokusu a to nisam ja, i samo u tom smislu ja imam prava da se ljutim i da NEĆU to da plaćam, baš kao što neću to ni da igram.
 
Poslednja izmena:
problem nije u nestajanju kvalitetnih igara, nego u preteranom omasovljavanju gaming populacije čime se gubi na kvalitetu samih igrača koji, opet, zahtevaju igre poput flappy bird-a a ne poput za njih preteškog i pre open world dark souls-a.

setim se uvek moje prijateljice majčeta iz pančeva i njenog komentara na left4dead i čini mi se (da me ****š sad nisam sto posto siguran koji je naslov u pitanju, ali mislim da je) skyrim. l4d je mnogo bolja igra jer znaš šta treba da radiš, a ovde samo jašeš i jašeš i jašeš, i nemam pojma gde treba da idem. kako ti sad njoj da objasniš neku kompleksniju mehaniku od uzmi pušku i pucaj?

a može da se kaže i - nema loše muzike, samo loše publike. odnosno - igrače poput mene je pregazilo vreme i šta njih bole q da dizajniraju kompleksne naslove za drkoše koji su sveje već odigrali, kad ima toliko mlade publike koju možeš zadovoljiti jedostavnim, navodno zaraznim igrama.

da l je konzola, ili je pc, to je najmanje bitno. ionako se najveći broj igara danas pravi za smartphone-ove.

Upravo je to razlog zašto ti svojim novčanikom treba da daš glas ovakvim vrhunskim ostvarenjima, inače će ti ostati mejnstrim igre za najširu populaciju. Ovakve igre nemaju široku publiku, ne mogu da očekuju da će se prodati u osam cifara, srećni su ako pregaze milion i po prodatih kopija na svim platformama, a i to postignu samo oni naslovi koji se uhvate kod igrača.

Ako ne znate, Souls serijal zamalo da je doživeo fijasko i upravo glasanje novčanicima ga je spasilo. Sony nije bio zadovoljan sa Demon's Souls igrom i odbili su da finansiraju izdavanje igre van Japana i azijskog tržišta iako je bila u pitanju njihova finansirana ekskluziva. Na našu sreću glas se proširio među igračima van tih tržišta (a sve je krenulo od jednog običnog bloga nekog amerikanca koji je slučajno kupio igru tokom boravka u Japanu), uostalom forumaši se sećaju da smo nekolicina još tada iz Azije naručivali DeS. Pa je prvo Atlus kontaktirao From Softvare i Sony i dobio dozvolu da izda igru u US, a zatim godinu dana kasnije je i Namco dobio dozvolu za njenu distribuciju u EU. Lako se moglo desiti da sve to pođe u pogrešnom pravcu, a da se to desilo ne bi bilo ni Dark Souls igara, niti bi se čekao Bloodborne.
 
Poslednja izmena:
srecom spasen je , sad je cvrsto pod sony-em.

ali... sony ce od njega sad ocekivati da prodaje konzole , pravi pare a svi znamo sta to znaci.

dark souls za ps3 je bio neuporedivo tezi od ovog za pc . a ovaj za pc je u rangu ds2 sto se tice tezine.
a ono sto gledam za bloodborne , mi deluje kao devil may cry smesten u stari london.
ide se ka mainstreamu...
 
rAMA, nisi me razumeo.
mene lično ne zanima da dark souls izgleda kao najnoviji assassin creed. sviđa mi se njegova mehanika, a za to koliko su love ubucali u produkciju me detaljno zabole drugar. da li je to direct x shader 65 i da li se vidi kako lelujaju trepavice na rogovima uopšte neće učiniti da mi igra bude manje ili više dopadljiva. u tom smislu otvaranje mog novčanika nije uopšte bitno jer i kad se velike kompanije manu hard core naslova (a manje više to već jesu), dobre igre će izdavati manji timovi (a manje više to već rade). fokus velikih se promenio, ali dobre igre se i dalje prave, samo što ne izgledaju po poslednjoj modi, ali kome je to uopšte i bitno?
nadam se da smo se sada razumeli.
 
jasno mi je, vukodave, da si zaplovio vodama gde se riba lovi naplatom softvera, ali kao što ti lično godinama pre toga nisi plaćao softver i to ti nije smetalo, nemoj sad da namećeš koncepte koji su realno neprimenjivi.

Ništa ja ne namećem nikom nego imam mišljenje kao i ti što ga imaš a ovo za vodu i ribolov te nisam razumeo ali nije ni bitno jer je offtopic. ;)

A u čemu je na DS soniju mnogo teži od PC verzije? Nisam igrao PS3 verziju pa ne znam. U suštini DS nije teška igra nego traži opreznost i poznavanje protivnika.
 
A u čemu je na DS soniju mnogo teži od PC verzije? Nisam igrao PS3 verziju pa ne znam. U suštini DS nije teška igra nego traži opreznost i poznavanje protivnika.

Markomaniax verovatno misli na verziju igre za PS3 pre 1.05 patcha koja je u odnosu na tu i kasnije verzije bila poprilicno brutalna :).
 
Koliki su gubici zbog piraterije je teško oceniti ali sigurno da postoje u da nisi mali, ni zanemarljivi.
Lično mislim da bi svima bilo bolje da nema piraterije, ma koliko paradoksalno zvučalo.
Kamo sreće da niko ne gubi vreme na igre koje mu nisu vredne kupovine.

Na stranu cene igara u Srbiji i naša kupovna moć...

Jadni oni nemaju ni za leba da kupe od prodaje igara a da ne govorim o litri mleka. More imaju oni para od prodaje i vise nego sto im treba nego im zinulo dupe za para pa samo daj daj, jos jos, vise vise a kvalitet igara sa pocetka i na kraju dupe i glava poredjenje a da ne govorim o sledecim nastavcima.... znaci svaka sledeca igra koja izadje je gora za nijasnu od one predhodne.
 
A u čemu je na DS soniju mnogo teži od PC verzije? Nisam igrao PS3 verziju pa ne znam.

Teza je u smislu da protivnici vise oduzimaju energije, glavni imaju veci range (dalje bljuju vatru ili stagod, isto tako im oruzja dalje dopiru i brze kombinuju udarce/animacije ...,+ nesto je veci lag na ps3 kontroleru).

Ovo ne bih primetio ali sam skoro instalirao za PC kada se preslo na steam a imam i ps3 verziju koju igrah pre neki dan kada sam odneo drugaru da ga popalim malo i bas sam provalio razliku u tezini.

@kartelusm - bas na tu mislim ;)
 
Poceo po prvi put da igram ovo, skinuo onaj dsfix stavio 2560*1440 rezoluciju za render igre, igra sasvim fino izgleda, ali nema sanse da bude zakljucana na 60fps, redovno spada ispod u nekim delovima mape ili kada neki veci mob krene da rusi okolinu xD Tada spada na 40-45fps. Sto je doduse jos uvek mnogo bolje nego skrnavih 30 bez fix-a, probao malo tako i ne znam ko moze da igra sa tako niskim frejmrejtom. GPU usage je oko 40-50%, cisto fore sam probao 4k rezoluciju da stavim GPU usage naraste ne ~75%, ali FPS padne na 35-40 svuda :D

Sama igra za sada je poprilicno cool treba se navici da ne natrcavas na neprijatelje ko rambo :)
 
Ja sam do ng+ 4 igrao sa lock na 30fps-a. Imao sam DSFix samo zbog grafike. Tek sada razmisljam kada pocnem od pocetka steam verziju konacno na 100% completition da otkljucam na 60fps.
 
Koliko sam ja cuo, i nemoj me drzati za rec posto sam igrao najvise na ps3, ima nekih mesta na mapama (valjda kad klizis niz merdevine, ako se dobro secam), gde mozes da propadnes kroz teksture ako se fps promeni sa 30.
 
Ja sam do ng+ 4 igrao sa lock na 30fps-a. Imao sam DSFix samo zbog grafike. Tek sada razmisljam kada pocnem od pocetka steam verziju konacno na 100% completition da otkljucam na 60fps.

Isto i ja nisam otključavao fps ali igrao sam najviše na TV-u pa mi nije ni smetalo...

Da, piše negde da može da se propadne kroz merdevine ako se brzo spuštaš i još kao upozorenje da je neki lik bio banovan ali to nije potvrđeno da ima veze baš sa unlock-om fps-a...
 
Banovanje ne treba da brine sad kad je igra steamworks a nije VAC zasticena.
 
Propadanje, a i nemogucnost hvatanja nekih precica (skokom na 60fps), kao onih kruznih stepenica u verujem "New Londo" podrucju. Na nekim mestima mora da se smanjuje na 30fps, mada to su sitnice verujem. U svakom slucaju probacu sa 60 sada, to je ionako bindovano na F* neko dugme tako da je lako ingame prebaciti.
 
Neverovatno koliko je aktivan PVP... imao sam 5 invazija za 15 minuta u šumi na putu do Sifa :) Za divno čudo ni jedan haker, za razliku od Olasila. Međutim, imam PVP Watchdog pa sam ih kikovao lako :)
 
kad se setim kolko je muke bilo da se zaigra ovo sa kolegom sa foruma , preko prokletog gfwl... :mad:
 
Ček a jel ima fora da igraš co-op sa svojim prijateljima sada kada je na stimu?

Valjda je i ranije bilo kao veća verovatnoća da ti baci summon znak od nekog ko ti je prijatelj ali ne znam kako je sada.
 
Poslednja izmena:
treba da ste u istom covenantu (ovo povecava verovatnocu) i da se dogovorite za mesto gde ce neko od vas postaviti sign. to je sve.
 
Vrh Dno