Šta je novo?

Dark Souls

^magic built weapons su njesra u ovoj igri , narocito ako nemate built koji moze da izvuce bonuse (za razliku od demon`s souls-a) :p Forsirajte ili Lightning ili Fire.
 
Pa da, samo lightning i fire, trenutno secam sa sobom Quelaag's Furysword +4 i Lightning Spear+3, onog vuka sam iz 6 puta oborio, a pre neki dan nismo mogli da ga pobedimo nas dvojica zajedno sa Drake sword-om.
 
Poslednja izmena:
Necu ja jos onda u katakombe, sad sam stigao u Anor Londo dosao sam do ispred shining light kapije i tu stao za danas.
@malimravbg
Cisto da znam gde i kako si upgradeovao claymore u taj divine claymore, zanima me cisto postupak, mozda ja za sebe nadjem neko prikladnije oruzje.

I jos nesto jel mogu armori da se upgradeuju u neke lightning il sta vec varijante il su samo oruzja ogranicena na to. nabavio sam takodje onion armor set XD pa me zanima jel ga vredi upgradeovati il ce se naci u anor londo neki bolji armor set
 
Ides claymore +5 pa onda treba neki kamencic da imas da mozes da predjes na divine. Ne znam tacno ima na DS wiki a onaides claymore divine +1 .... Tako je za svako oruzje.
 
Isto bi trebalo da znas Erotikus da ti je divine built gde je forsiran faith , tj najveci bonus ce oruzje upravo odatle izvlaciti. Jos nesto , ne mozes kod svakog blacksmitha da preradjujes oruzje u koje god hoces. Taj koji je za divine , zna samo oruzja u divine , i mozda magic , ali nisam siguran. Za magic je i onaj , cim udjes u new londo ruins pa sa desne strane ,za fire je onaj kostur blacksmith u katakombama , a za Lightning je onaj u anor londo.

Da bi bilo koga od njih naterao da ti budze bilo koje oruzje +5 u recimo fire ili lightning , moraces da im das odgovarajuci fire ili lightning amber , koga ces dobijati ili od glavnih , ili skrivene po svetovima.

Armore ne mozes da budzis u lightning ili bilo sta drugo , jer , pa ne udaras ih armorima :d Kada se budes odlucio koji ces armor da budzis (isto zahtevaju specijalne kamencice , barem ovi bolji armori) obrati paznju na njegove osobine , tj. otpornost na fire , lighning , magic , na poison i curse i naravno na physical damage. Isto bi bilo dobro da obratis paznju na tezinu armora.
 
Poslednja izmena:
Nervira da je igra 5x laksa za Magic/Pyromancer igrace. Gledam kako se bore protiv Four Kings, bezi opali magiju, bezi ... Ne dotakne ga.
Pyromancer baci ono cudo sto ga zamrzne, i bez stita samo udara, uopste se ne obazire na udarce jer mu skine skoro nista.
Melee borba je pakao, nema veze s predhodnim. Tako da je i tezina igre relativna.
 
Secam se da sam jos onom prvom blacksmithu dao 2 ambera 1 je bio divine a drugi ne secam se sta bese. Skapirao sam da mogu da ih iskoristim za upgradeovanje al nisam znao kako pa sad iz vasih postova vidim da prvo trebam da upgradeujem oruzje normalno do maxa pa cu onda moci da ga pretvaram u te druge varijante ako oruzje to podrzava.

Jos mi nesto nije jasno kod armora, gledao sam sad listu armor setova na DS wikii, i po pocetnim statovima Smough's set (to je izgleda armor od nekog bossa do kojeg jos nisam dosao) izgleda kao najbolji e sad ako moj lik ima endurance da nosim taj armor bez nekih vecih usporenja (moj prag tezine koji mogu da nosim je 85 a taj armor tezi 41 sto je izmedju 25-50%) ne vidim ikakav drugi razlog da uzimam neki drugi armor, cak i ovaj catarine armor kad se upgradeuje sumljam da ce biti bolji od tog, pa sad jel mi onda bolje da stedim duse za nesto drugo il ima nesto sto propustam. Pretpostavljam da se Smough's armor nece moci upgradeovati kao ni stone armor jer oba seta imaju uzasno dobre pocetne statove. E sad naravno ta oblast upgradeovanja armora sa kamencicima mi je totalno strana pa moguce da se kroz taj nacin moze naci i nesto jos bolje
 
Poslednja izmena:
Ako je taj armor set tezak 41 a ti mozes da nosis ukupno 85 racunaj da ce ti sa jos macem i stitom lako preci 50% sto znaci da moras jos da budzis staminu. Moj stil igre je da nosim lak armor koji sa oruzjem ne prelazi 25% i skakucem okolo i trudim se da mi ne prodje kroz shield tako da mi nesto nije bitno da budzim armor. Sto se tice oruzja te amber kockice dajes samo jednom (svaku imas po jednu) da bi odredjeni blacksmith mogao da ti pravi divine/fire/lighting itd oruzja. Ne budzis obicno oruzje do max nego vidis kad pocinje da se grana, obicno na +5 ili +10, recimo lighting pocinje tek od normal+10 a divine od normal+5.
 
....
Melee borba je pakao, nema veze s predhodnim. Tako da je i tezina igre relativna.

Tacno tako. Ono sto je meni po malo glupo je sto te igra prosto forsira da koristis Lightning oruzja i piromancy. Demon`s souls je imao ogromnu slobodu izbora sto se toga tice , mogao si da budes ko god pozelis. Magije su komicne , a miracles tu i tamo korisni samo za regeneraciju i dopunjavanje zdravlja...

Ono sto su stvorili je u stvari samo malo drukciji demon`s souls , sto se strukture nivoa tice. 70% su sve uske stazice/platforme , koje i ako se racvaju , uvek zavrsavaju u istoj lokaciji , osim ako se ne radi o stazi do sledece area-a. Jedino darkroot basain i ona suma sto malo zrace prostranoscu , a i to su cele 3 poljane.

Ovo ne bi bilo nista da je multy zanimljiviji , a ni sa tim delom nisu bas pogodili. Mada je mozda jos rano. Demone sam ja poceo da igram kada su se svi ustosili , a i serveri stabilizovali ,pa je bilo upadanja kod mene i fantasticnog igrackog iskustva. Sa ovom igrom sam se jedva nasao sa zmay-em , sa kojim sam se dogovorio gde i kako da se nadjemo i koji je bio isti moj lvl.
 
Da zaboravih na oruzje:lupko:Al ako nabudzis endurance dovoljno da mozes da se rollas i u najtezim armorima onda ti slabiji nisu potrebni, ja se tripujem da sve da mora biti neka caka sa ovim stone armorom osim tezine jer je meni sluzio dosta dobro do sada, mada planirao sam da kad tad(u daljoj buducnosti) pocnem s novim likom, neki caster ili archer pa cu onda isprobati tu light weight kategoriju:). btw kaku mogu znati kada se javlja ta mogucnost grananja upgradeova za oruzja? do sad jos nisam imao susrtea s tim tek sam poceo malo po malo da upgradeujem neka oruzja tipa black knight sword pa cisto da skapiram kako ide da ne ubadam u prazno ne baca mi se jos dusa uzalud:)

@malimravbg

Eh ja sam pyromancer a prvog pyro vendora sam slucajno ubio a drugi u blightownu (neka zenica) mi se ne pojavljuje ali to je bila moja rdjava sreca, mada mislim da pyromanciju moze svako da koristi trebati ti samo ona ruka i udri upgrade, nikad nije kasno pridruziti se mracnoj strani XD Ali imas i bossova gde range borba failuje strasno tipa stray demon, mene je on insta killovao svaki put kada sam se i malo udaljio od njega, tako da slazem se tezina je relativna, mada nekada zbog lose komunikacije s igrom zna da bude jeftina :)
 
Tacno tako. Ono sto je meni po malo glupo je sto te igra prosto forsira da koristis Lightning oruzja i piromancy. Demon`s souls je imao ogromnu slobodu izbora sto se toga tice , mogao si da budes ko god pozelis. Magije su komicne , a miracles tu i tamo korisni samo za regeneraciju i dopunjavanje zdravlja...

Ono sto su stvorili je u stvari samo malo drukciji demon`s souls , sto se strukture nivoa tice. 70% su sve uske stazice/platforme , koje i ako se racvaju , uvek zavrsavaju u istoj lokaciji , osim ako se ne radi o stazi do sledece area-a. Jedino darkroot basain i ona suma sto malo zrace prostranoscu , a i to su cele 3 poljane.

Ovo ne bi bilo nista da je multy zanimljiviji , a ni sa tim delom nisu bas pogodili. Mada je mozda jos rano. Demone sam ja poceo da igram kada su se svi ustosili , a i serveri stabilizovali ,pa je bilo upadanja kod mene i fantasticnog igrackog iskustva. Sa ovom igrom sam se jedva nasao sa zmay-em , sa kojim sam se dogovorio gde i kako da se nadjemo i koji je bio isti moj lvl.

Pa i nije baš tako, Demon`s souls je imao Firestorm koji je iz jednog, dva, tri korišćenja ubijao većinu bossova. Doduše on bi se dobio tek pri kraju prvokg prelaska.
 
Poslednja izmena:
a ovde imas fireball sa kojim ja ubijam boss-ove iz 3 castovanja a cak ni nisam jurio da budem piromanser :p
 
Ipak uzimam za PS3, tako da ono dodajte me pa da ginemo zajedno :)
 
Posle 30 i kusur sati igranja jos uvek postoje elementi igre koji meni nisu jasni sada me zanima sta znaci ovo Maximum Magic Adjustment sto se nalazi kod talismana i catlysta? Kapiram da kod prvih zavisi od faitha o kod drugih od intelligencea al mi nije uopste jasna korelacija izemdju tog statusa na oruzju i kod lika.

Isto mi nije jasno cemu sluzi damage kod stitova, posto sam primetio kod skoro svih, ako ne i svih, kod upgradeovanja jedino se to povecava, malo sam uporedno koristio razlicite stitove sa istim physical reductionom a razlicitim damageom i ako se nevaram efekat je isti.
 
na wiki kaze

The Magic Power of the catalyst. This value scales with the user's Magic stat, according to the catalyst's AddedParam. Hence, the values displayed in the table are taken with 18 Magic. Also the Miracle Power of the talisman. This value scales with the user's Faith stat, according to the talisman's AddedParam. Hence, the values displayed in the table are taken with 18 Faith.

tako da ni meni nije bas najjasnije. pretpostavljam da treba traziti catalyst sa sto vecom vrednoscu jer se scale-uje sa inteligencijom i faithom .

stitovima mozes da udaras , samo mora da bude equipovan u desnu ruku laksi , a oni tezi , posto nemaju parry , njima je L2 udarac.
kod budzenja stitova se uglavnom menjaju samo taj dmg i guard break reduction , odnosno vrednost do koje stit podnosi udarce i stiti igraca.

ja sam uveliko na ng+ , tu negde 85lvl , trazim retke iteme za PvP :d
 
Skino sam onaj offical guide punu verzjiu i tamo citam i kaze da int i fiath ne treba upgradeovati vise od 50 jer onda kao svi spellovi i miracles rade na punom kapacitetu a zatim dodaju moze i preko ako pravite lika za pvp XD malo oni zajebavaju. Mada gledao sam nema bas puno catlysta i talismana pa cim nadjes bolji drzi se toga verujem da tako to ide.

Nego jel posle new game + moze da se napravi novi lik a da zadrzis duse i iteme? Ja onako bezveze napravio jos jednog lika i za pola sata presao ono za sta mi je sa sa prvim likom trebalo 6 sati, kontao sam da ovoga novog pravim totalno u faith build fazonu jer koliko vidim to je dosta dobro za pvp, pa me zanima jel isplativije zavrsiti igru sa prvim likom pa ga menjati za pvp il poceti novog odmah gradjen za pvp? Dosta mi je bio zabavan pvp tamo u anor londou primetio sam da je koncetracija igraca tamo izuzetno visoka XD
 
Da , faith je dobar build , ja sam cuda pravio sa takvim likom u Demon`s souls-u , ali posto sam se ovde zeznuo i krenuo kao thief/magic build a mrzi me da krecem sve iz pocetka, iako ne sumnjam da bih se sad jako brzo nabudzio , sada mi nista drugo ne preostaje nego da provalim gde su svi iole korisni predmeti u igri , pa tamo zimus kada bude palo skucavanje po kuci , tada da krenem fino i lepo sa novom gradjom.

Na NG+ ne mozes graditi novog lika , znaci samo onaj sa kojim si poceo. Ako jos nisi presao igru , preporucujem da je predjes sa tim "losijim" profilom , pa kada pokupis cake i fore za sve , da to slicno uradis i sa tim PvP profilom jer neces moci sve da pokupis bez NG+ , jer takva je igra.

Za talismane si u pravu , drzis se onog koji ti najvise odgovara. Imas recimo Demon`s talisman koji pored dobrog Magic Adjustment scale-ovanja pravi i dobar dmg , ali je dosta tezak kao equipment ( 8.0 cini mi se , sto nije malo za talisman ).

Ali ti je PvP sustina DS-a , stvar koja je meni ogadila ostale RPG-ove , jer gde je zabava kad mogu da bijem samo sablonirane Ai -ove i NPC-ove i ko ce da mi vidi i divi se mom build-u i ceska se po glavi kada se zapita sta ga je snaslo :d
 
koliko izmena u 12mb patch-a...

Version 1.05
Release Date

11th November 2011 (Japan)
22th November 2011 (US-EU) (1.04 cumulative)
24th November 2011 - AS1

fixed online summoning issues introduced by 1.04.
relaxed the conditions towards invading other players.
readjusted the parameters of the Elite Knight Armor set.
enemy placement adjusted
the two soldiers guarding the tower overlooking the Taurus Demon fight are both situated to the right of the ladder
the initial location of Shiva of the Easts Bodyguard is inland from his previous cliff edge start point in the Darkroot Garden
a Minor Capra Demon is moved from the area of the second bonfire in Demon ruins, to a corpse drop before Demon firesage (he is visible from the bonfire)

Magic Changes

Pyro Glove nerfed from 270 to 230
You can see resonance signs now
Vow of Silence range increased
Sorcery spell damage as a whole was slightly buffed, but Homing Soul Mass and other pursuit style spells were nerfed
Magic Shield duration lowered to ~11 seconds
Strong Magic Shield duration lowered to ~11 seconds. Invincibility removed. Effect on Stamina drastically reduced
Tranquil Walk of Peace and other Slow duration reduced to ~10 secs. Effect supposedly changed from 100% encumberance to 50%. Rolling possible if your equip burden is lowered. Slowness is similar to swamp effect
Iron Flesh effectiveness nerfed
Invisible Body duration remains unchanged

Status Changes

Base Equipment Burden increased (~6-10 points)
Humanity Item drop rate increased from 10 to 210
Medium roll recovery faster? (unclear and unconfirmed)
Defensive bonuses gained via Humanity reduced. Other defensive bonuses remain unchanged
Item discovery gained via Humanity improved. Capped at 20

Equipment General Changes

Reported some weapon scaling gets improved at higher normal upgrades (+15 uchi dex scaling goes to A)
Some scaling reported as changing from A to S with higher upgrades

Upgrade Changes

Normal scaling buffed by 5-20% (20% at +14).
Crystal scaling buffed by 5-20% (20% at +4).
Lightning +4 nerfed by 2% (+5 remains unchanged)
Raw scaling buffed by 10% (all levels)
Magic stat scaling buffed by 10-20% (20% at +9)
Enchanted stat scaling buffed by 15-20% (20% at +4)
Divine stat scaling buffed by 10-20% (20% at +9)
Occult stat scaling buffed by 15-20% (20% at +4)
Fire +9 nerfed by 2%. (+5 remains unchanged)
Dragon stat scaling buffed by 5-20% (20% at +5)

Specific Gear Changes

Grant scaling changed to Strength:B and Faith:A
Gold-hemmed nerfed, still can't be upgraded
Dust skirt nerfed hard (streamlined to match the other pieces)
Silver Knights, Sun, Hollow Soldier's Shield and other medium shield stability nerfed to ~70 at max upgrades to improve Great Shield viability
Crystal Ring Shield scaling drastically nerfed. Does around ~200 +-50
Dragon Greatsword buffed from 360 to 390
Silver Knight's Sword lightning effect removed. Now enchantable
Elite Knight gear nerfed, then buffed slightly in 1.05

Combat Changes

Lock-on acquisition range increased
Lock-on changing/switching got easier (more responsive).
Ring of Fog users can now be locked on.
Play in standard definition
Play in high definition

PvE Changes

Overall increase in souls gained (~2-2.5 times more)
Damage reduced on some mobs?
HP lowered on some mobs?
Reduced acquisition range on normal enemies.
Reduced poise on some enemies.
Distance at which enemies are aggro has been reduced
Bosses drop Humanity and Homeward Bones
Ghosts and Skeletons give souls now
Twinkling Titanite drop rate improved
Pyromancers in Catacombs drop Skull Lanterns
Darkwraiths in New Londo drop Dark Hand

Online Changes

You can see resonance signs
Some invasion restrictions possibly changed? Darkwraith upperlimit confirmed as unchanged
1.05: Summon restrictions improved slightly again
Amount of souls the Master of the game gains changed
Cracked Eye Orbs no longer get consumed on failure. Confirmed
You can hit Select to rate messages.
1.05: Fixed 1.04 bug where summon signs were invisible.

Covenant Changes

Covenant Material drop rate improved.
Lowered requirements for Sunbro covenenant (requirements moved from 50 to 25. 3/4 assists should do the trick)

Merchant stock updates

Male Undead Merchant: Also sells bottomless box
Female Undead Merchant: Sells Arrows / Crossbolts
Andrei: Sells Arrows / Crossbolts
Domnhal of Xena: Sells Arrows / Crossbolts, Master Key (5000)
Giant Blacksmith (Fapsmith): Sells Arrows / Crossbolts, Small Titanite Shards, Large Titanite Shards, Twinkling Titanite (8000 per, inf amount), Green Shards, Repair box, upgrade boxes
Vamos: Arrows / Crossbolts, Small Titanite, Large titanite, Repair box / upgrade boxes
Ingward: Sells Transient Curses

Fixes

Fixed some freeze issues
Lvl up screen displays souls needed properly now
Dragon-head glitch, snuggly, and magic shield glitches fixed
Fixed a bug where your inputs come out 1 second later
Fixed a bug where the second solaire event wont progress
Fixed a bug where feeding frampt a titanite stone then going over 99 resulted in having zero
Fixed some specific map areas where you'd get stuck or be unable to progress
Changed some english subtitles on the overseas port

Other Changes

Official Guide nerfed
Forest Hunter NPC farming remains unchanged
Dark Anor Londo NPC farming remains unchanged
Kiln Skip Glitch still works in 1.05
 
Ja uzeo sinoc platinum :D , nije me mnogo igra namucila kao Demon's Souls,tamo sam jurio onaj pure bladestone nedelju dana, nisam bio spreman za onakvo mucenje pored danasnjih igara sa F5 quicksave-om, deluje mi da je za nijansu laksa ili sam mozda vec navikao i znam sta da ocekujem. PVP fight je bila uzivancija, 1 na 1, bez ring of fog,tranquil walk of peace i wrath of god, viteski :) . Najjace je kad hoces da uletis u mracni Anor Londo kao blademoon covenant sa njihovim prstenom a tamo te cekaju dva profi lika spremna da te nataknu na kolac, 100% izgubljena partija.
 
a ja poceo da bildujem cleric tj. faith lika za PvP partije... iako nema nekih sustinskih promena , sve ove male promene nekako menjaju igru. Ali summon-ovanje nije vise onako mucno , to je najvaznije :)
 
Ipak ima nesto i od ovih peticija :)

Namco Bandai pokazao interesovanje za Dark Souls peticiju


Za sedam dana, čak 65.000 igrača potpisalo je peticiju u kojoj traže da japanska kompanija izbaci svoj hit i na PCju.

“Vi ste neverovatni!” napisao je menadžer za odnose s zajednicom, Tony Shoupinou. “Zaista nisam očekivao ovako masovnu podršku. Moji šefovi su čak došli da popričaju sa mnom nakon što je ovo eksplodiralo širom sveta. Ako ste želeli pažnju Namco Bandaia, sad je imate”.

On je poručio igračima da nastave sa prikupljanjem potpisa rekavši im kako je sudbina sada u njihovim rukama. U ovom trenutku, njih je već 80.000!

http://petitionbureau.org/DarkSoulsForPC
 
Ubacicu i ja svoj potpis u peticiju, igra je zaista odlicna i izgleda kao tip igre koji bi jako dobro prosao na pc-ju, pogotvo ako odluce da ga distribuiraju preko steama
 
A ja bas mislim suprotno :/

Prva i najvaznija stavka u oba DS-a je bila mehanika igre i gameplay ... pa tek na 167. mestu grafika , zvuk i td.
Ne zato sto je igra toliko lose izgledala ili zvucala , ali su konzole ogranicene hardverom , tako da su igre morale da pobedjuju na ostalim (po meni bitnijim) poljima.

Isto tako jedva cekam da neki balavko pocne da mi kuka na PC kako mu je igra preteska , pa se krene u peticiju i sa tim . I dok trepnete , DS je kastriran , prave se DLC-ovi , reboot-ovi , u online borbama se koriste cheat-ovi i hakovi...

Ako neka igra zasluzuje da bude koka nosilja onda je to DS , da se ne lazemo , svet bi bio mnogo bolje mesto kada bi se sve igre pravile da budu tako izblalansirane , zanimljive, i pruzaju takav level accomplishment-a. Ali igrati DS na tastaturi i misu , mislim da bi borbeni sistem morao totalno da se menja , kao i svetovi a samim tim i atmosfera.

A od tih 80ak hiljada koji su potpisali peticiju , kladim se da ce jedva polovina kupiti original ako i kada se bude pojavio.
 
Poslednja izmena:
^ Slazem se u potpunosti. Poslednje sta nam treba na PC-ju je jos jedan osrednji hack&slashic, cija combat mehanika se oslanja na allmighty kotrljanje. :d Igra koja nema nikakvu pricu, dialogue based sitem, nelinearnost ili uopste bilo sto je zaista bitno za RPG, ali zato ima "tezinu" nije RPG, ali, avaj ti to nikada neces shvatiti, jer je ovo verovatno jedini "role playing u pokusaju" naslov koji si probao uz Elder Scrolls igre. Kamo srece kada bi ste na konzolama dobijali jos ovakvih "bisera", a prave RPG-jeve ostavili PC zajednici koja zna sta hoce od igre i koja je razjarena svakakvim multiplatformskim trashevima, koji se pojavljuju kao alva i svi su pravljeni da budu "dzojped/kinetik/nekakav drugi teletabiski konroler" friendly. Kada budem dovoljno zaludan pa da mi se igra nesto sto zahteva 2 grama mozga i svodi se na konstantno ubijanje buljuka neprijatelja koji nailaze u talasima, igracu D3. Ako nista, makar je borba raznovrsnija, a i nema kotrljanja... :d
 
Evo ja koji igram rpg-ove na PC dobrih 12-13 godina, mogu reći da su oba DS najbolje igre koje sam odigrao u prethodnih par godine i jedne od retkih igara koje su mi opravdale kupovinu konzole, a za neko veće objašnjavanje mi se neda da trošim tastaturu.

A bolji borbeni sistem nismo videli od legendarnog Blade Of Darkness-a.

A ako ćemo ići tom logikom šta jeste, a šta nije RPG. Ni Diablo ne bio nikada bio rpg, a ni 90% mmorpg-ova, ne bi zasluživala taj rpg nastavak, poput WoW, pošto ni tu ništa ne menjaš epohalno u svetu sa svojim odlukama. Inače Demons Souls svet se itekako menja u odnosu na tvoje akcije, posto postiji tzv. World Tendency. Na žalost u Dark Souls to ne postoji.
 
Poslednja izmena:
Problem je u tome sto se danas svasta smatra RPG-jem, a raja je navikla na ispod prosecne crossover naslove, kojima nas developeri bombarduju zanjih par godina. Veliki broj consumera je u "dok ima leba i igara, ja sam happy" fazonu, te su svesno dozvolili da im forsiranje takvih naslova izmeni ukus i "prosiri" toleranciju na sveopste zaglupljivanje. Ovo, doduse, vazi na globalnom nivou, ne samo u sferi zabave... Ako igra poput Fallouta 3 moze da vazi za "dobar RPG", onda zasto ne bi mogao i DS? Jos ako dobije 9-ku na IGN-u, ihaaj... :d

Ja upravo u svom prethodnom postu navedoh Diablo kao zabavu za "2 grama mozga". :) Hack&slash zanr i jeste napravljen za tu namenu, obaraj talase neprijatelja dok se ne smoris, a onda napravi pauzu. :p Za MMO je, takodje, pitanje da li treba da se ubaci u RPG zanr, jer, iako sa njim deli kombat mehaniku i sistem levelovanja/talenata/klasa/skillova itd, nelinearnost i storyline su prakticno na nuli... Doduse, opet na vecem nivou od one pateticnosti "World Tendency" iz DS-a. :d

I da, Blade Of Darkness nikad nije bio, niti se trudio da bude RPG. U to vreme se to zvalo 3D fighting/adventure game. :) I po 100-ti put - combat mehanika nikad nije bila i ne treba da bude okosnica pravog RPG-ja! Nelinearnost, character progression, storyline, dialogue system, talent i class balance su ono sto treba da cini role playing game.
 
...koji je danasnjim naslovima totalno izbanalizovan :p

Ne , stvarno , odluke koje se prave u takvim igrama su smesne. Cak i kada postoje , imas opciju da li da potkupis strazara , da li da ga uspavas , da li da napravis diverziju... a u 98% svih slucajeva igraci ce se opredeliti za najlaksu/najbrzu opciju. Samo 2% vas istinskih ljubitelja RPG ce po 5x prelaziti istu deonicu samo da bi ivdeli kako se otvaraju vrata samice, kako strazar pada pospan na pod , i kako naseda na diverziju :p

Ovde uopste nije rasprava o tome da li je DS rpg ili nije , vec da li ovo treba prebacivati na PC.

btw rAMA , world tendency postoji i u Dark souls. Pristupanjem u Gravelord covenant i koriscenejm eye of death , svima (kada igras online) koji su u tvom lvl range-u stavljas Black world tendency i u slucaju da poginu dobijas njihove soulse. :) Oni ce isto tako videti taj eye of death u njihovom svetu i moci da te izazovu. Ako te ubiju , BW tendency im prestaje i normalno uzimaju ti humanity i soulse.

Dark souls sa tim covenantima dobija i multiplayer zadatke , koji mogu da budu zanimljivi (u vecini slucajeva) i dosadni. Nesto sto je drukcije od RPG-disanja konstantno sa (hyperpredvidljivim) NPC-ovima u TES-ovima :p
 
Poslednja izmena:
I da, Blade Of Darkness nikad nije bio, niti se trudio da bude RPG. U to vreme se to zvalo 3D fighting/adventure game. :) I po 100-ti put - combat mehanika nikad nije bila i ne treba da bude okosnica pravog RPG-ja! Nelinearnost, character progression, storyline, dialogue system, talent i class balance su ono sto treba da cini role playing game.

Naravno da Blade od Darkness nije bio ni "r" od rpg-a, ali sam ga psomenuo zbog odličnog borbenog sistema :)

I teško da je DS igra za široke mase, prva igra (Demons Souls) je planirana samo za japansko tržište i njihove ukuse, tek ih je dobar glas naterao da je izdaju i za zapadno tržište. A i kao takva nije prešla milion prodatih kopija, jer nije za svakog. A što je najgore nije ni preterano teška kao što se priča, već jednostavno moraš naučiti kako se suprostaviti određenom protivniku, a pored toga ništa u igri ti nedaje smernice, šta i kako.
 
Poslednja izmena:
Ne daj Boze da izadje na PC-u ima stvarno da bude kukanja kako je tesko, ne vidi se dlaka na zadnjici glavnog junaka/junakinje :) , ovo je neki sr*nje port sa konzole, a uzgred ne da ce pola njih da kupi original nego moyda 20% pa mislim da im se i ne isplati da prave za PC.....
 
Kladim se da prodaja na PC neće biti daleko od konzolne ;)

Ne prodaje se ovo ko alva na konzolama, jer igra baš i nije za tipične današnje konzolaše. Uostalom Demon's Souls se prodao samo u 800k primeraka. Dark Souls verovatno malo bolje, pošto je izašao i za x360, ali opet ne verujem da su bili daleko uspešniji. PC igrači jednostavno vole takve igre, eno Witcher 2 ode dosad na preko 1.5 miliona prodatih kopija.
 
Nazad
Vrh Dno