Šta je novo?

Dark Souls II

Radi gamepad kada prebacim na xinput.
Ne pamtim da sam skoro igrao težu igru.. 0.0
 
Relativno brzo se udje u stos, a posle nekih 10-tak sati je mnogo lakse. Posle 50-tak se igra sa povezom preko ociju :)
 
A onda probaj Demon's Souls u kome nije postojao poise, pa da pricamo ko ljudi :)

Ha ha :) Neka odigra dvojku da se navikne malo na stil igre. Ima vremena kada ce da cupa kosu i polupa sve zivo za ove pomenute igre :p
 
A iza toga dolazi vreme kada će uživati u svakoj svojoj pogibiji :)
 
Nakon što uđem u početnu oblast - malo šta mi je jasno.
Npr, ne vidim nikakav main quest - već tumaram po mapi i ginem :)
Jedino što sam skapirao je da sakupljam duše i da svaki put kada poginem ih sve izgubim. I da sam neka vrsta undead-a. ,)

Kako sam veliki fan gothic (1 i 2 su bar meni, među najinteresantnijim ostvarenjima ikada), baldurs gate (još imam tih 5 CD-ova:) ) , nwn i generalno frp igara, ovaj početak mi je prilično obeshrabrujući..
 
Poslednja izmena:
Nisi ti prvi koji se tako oseća, kroz identičnu mešavinu osećanja su prošli svi koji su igrali DkS-DeS serijal :D, nema main questa na papiru, slušaj dijaloge svih npc-ova, klikći više puta na talk sve dok ne iscrpe dijalog i krenu da ponavljaju, tako "učiš" story. Samo lagano :D. Šteta što nisi počeo sa DkS 1 već si odmah banuo u DkS2 svet.

ako te zanima detaljniji lore, potraži na YT, preporučujem vaatividya i epic name bro kanale.
 
Jedino što sam skapirao je da sakupljam duše i da svaki put kada poginem ih sve izgubim. I da sam neka vrsta undead-a.
Duše su kao exp. poeni, njih skupljaš i kasnije koristiš za unapređivanje skilova, opreme i za trgovinu. Kada pogineš one ti ispadnu tu gde si poginuo i možeš opet da ih pokupiš, ali samo ako ne pogineš ponovo u međuvremenu... Jer nestanu ako ponovo pogineš, a nisi ih pokupio.
Meni je kec bio bolji od dvojke.

Obavezno čitaj objašnjenja za iteme, oružija i opremu... Dijaloge započinji više puta i posle pređene neke deonice probaj ponovo NPC-ove jer možda imaju nešto novo da kažu... A priča će se polako sklapati kao mozaik.
Ali bolje da si igrao prvo keca.
 
Poslednja izmena:
Koje je meni to trip bio kada sam počinjao DS1, pojma nemam gde se nalazim i šta da radim, posebno što odjednom može da se ide na 5 različitih strana, nije tunel kao skoro sve druge igre :)

Možeš možda malo da pročitaš i na wiki čisto da se upoznaš sa pričom iz prvog dela...
 
Pravilo kod DS igara je ako je AI nenormalno jak onda je to pogresan put :)
 
Iako ni po kom osnovu nisam neki strucnjak za DS, kad su Japanci (pa i Azijati u globalu) u pitanju prica tu nije nesto sto izbija u prvi plan i ako izbija onda uglavnom ne valja.
Kod njih se prvo ustanovljava gameplay pa onda tu pokusava da se da neki smisao naknadnim izmisljanjem price, ne obrnuto.
DS serijal je jedini Azijatska fransiza iliti igra koja je zapravo vise Zapadnjacka nego Istocnjacka ali avaj story telling je takav kakav jeste.
Dodaj na to da je prica nastala od strane jednog Japanca i njegovih tumacenja zapadnjackh/evropskih mitova i legendi, a u takvim okolnostima svasta moze da ispadne.
Najveci DS zaludjenici nisu sigurni oko cele price u potpunosti a mani novajlije koje tek uce kako da ne poginu na svakih 2 minuta...
 
Poslednja izmena:
kec je remek delo,

ali posle 3 DLC-a , dvojka mu se opasno pribižava, + što je tehnički savršena, i mnogo više potezna , nema mesta za suvišne klikove
i treba odredjeno vreme da lik započne svaku radnju ( da potrči, počne da pije estus, da zamahne ... )

fume knight , lud+zalen, ... igra je lepota .
(ako nekog to uopšte i zanima, igram po 100ti put, melee bild , bez summona )

moj glas za igru godine .
 
Upravo sam je "ocistio" :) 100% achivements posle neki laganih 435 sati igranja... Bila je prava uzivancija.... a sad cekamo update :)
 
kako propustih ovo xD

[YOUTUBE]Rcfy-KbEI_0[/YOUTUBE]
 
Nisam igrao ova 3 dlca a vidim da se preko sajtova za kupovinu mahom pridaju ru vpn activated season pass, da li je to bezbedno aktivirati preko vpna?
 
Nista na steam-u nije bezbedno aktivirati preko vpn-a.
 
Jel igra neko BoB arenu? Ne znam da li je do mene ili je ovo iskljucivo za mazohiste.

Sigurno da je 50% (i vise) do mene, ali ja od 10 meceva dobijem 2. I sve isti bildovi u areni. Full havel, havel - jester, sun sword, 99 endurance i spam R1 do beskonacnosti. Likovi 300+ nivo itd. Stvarno frustrirajuce.. :mad:
Dok s druge strane, most u iron keep-u je uglavnom zabavan. Ne interesuje me da li dobijam ili gubim. Cesto te likovi summon-uju u neke kao fight clubove, sto je do jaja. Mada te cesto summon-uju i onda gankuju, sto me uglavnom ostavlja ravnodusnim. Invazije su isto zabavne (dok gledas ljude kako pannice), ali cesto ima lag.

Ne znam da li da batalim arenu skroz, nekad me toliko iznervira, da mi dodje da obrisem igru.. al opet s druge strane, inat radi u meni.
 
Nisam igrao keca gotovo uopšte, ali sam dvojku kupio i ne kajem se ni malo. Posebno jer sam je platio celih 1050 dinara. Nije baš toliko teško koliko sam mislio da će biti, mada mi se možda čini jer sam naučio ipak sam upravo dobio poslednji ačivment. Keca imam isto neko vreme, ali sam čekao Steamworks i umeđuvremenu nabavio i počeo dvojku. Moram da izrazim ponos što je džojstik čitav ostao.
 
Nisam igrao keca gotovo uopšte, ali sam dvojku kupio i ne kajem se ni malo. Posebno jer sam je platio celih 1050 dinara. Nije baš toliko teško koliko sam mislio da će biti, mada mi se možda čini jer sam naučio ipak sam upravo dobio poslednji ačivment. Keca imam isto neko vreme, ali sam čekao Steamworks i umeđuvremenu nabavio i počeo dvojku. Moram da izrazim ponos što je džojstik čitav ostao.

Po meni je DS2 skoro duplo laksi, tako da pazi sa dzojstikom ako pocinjes keca :) Neces videti tamo fast travel opciju duze vreme hehe. Ali dobro posto sada imas iskustvo sa dvojkom bice ti za nijansu lakse.
 
Da, čuo sam da nema to od vatre do vatre neko vreme. Nije da mi smeta toliko za težinu, nego mene mrzi često da trčim tako. I reče mi ortak da je kec nešto teži, pa sam uzeo da igram dvojku da ne bih prešao keca, pa da mi ovo bude prelako.

Videću za keca, ali u dvojci dosta bossova može da se pređe po metodu hoda u desno.
 
Poslednja izmena:
Da, čuo sam da nema to od vatre do vatre neko vreme. Nije da mi smeta toliko za težinu, nego mene mrzi često da trčim tako. I reče mi ortak da je kec nešto teži, pa sam uzeo da igram dvojku da ne bih prešao keca, pa da mi ovo bude prelako.

Videću za keca, ali u dvojci dosta bossova može da se pređe po metodu hoda u desno.

Slazem se potpuno. Ja sam igrao keca jedno 10-ak puta po 5-6 sati ali sam onda iskulirao iz istog razloga i steama. Presao sam keca nakon dvojke ali dvojku sam vec do ng+5 stigao. Kada sam kasnije uz neke tipove dosao lako do full dexterity oruzja jos na pocetku lako sam presao i keca, cak sta vise i brze nego dvojku. Sve u svemu jedan od boljih serijala.
 
Šta si koristio u dvojci? Ja na početku ubijem onog viteza kod drveta i uzmem mačić sa strujom, budžim ga do kraja sve dok ne trejdujem dušu za onaj dragonslejerov veliki mač. Čini mi se da je njegov. Taj budžnem na +5 i cepam sa ta 2. Realno, magija je u DS2 skoro k'o čit. Razvaljuje.

Daj neke tipove za keca. Klasa i ostalo i šta da budžim i dokle. U dvojci mi rekoše da ne idem preko 40 za strength i dex, bar ne u ng. Što mi i nekako logično, slabo se povećava kad pređem 40.
 
Kec je dosta sličan što se tiče statsa, znači soft cap je isto 40, posle toga se javlja diminishing returns. Klasa je skoro pa nebitna mada piromanser jedini kreće kao lvl 1 i sa rukavicom pa je on bio izbor svih power gamera. :)
Najveće razlike su u unapređivanju opreme, za sve grane, npr. fire ili lightning moraš da pronađeš različite embere da bi uopšte mogao da unapređuješ opremu u tom smeru. Takođe čim ench recimo fire na neko oružje gubiš skaliranje na str ili dex ali NE dobijaš skaliranje po int ili fth kao u dvojci. Zato je uvek bolje ići do +15 normal a posle toga možeš da koristiš privremene bafove kao cmw ili one dustove.
I najvažnija razlika je u tome što prvi deo ima dosta bolju atmosferu i priču.
 
Šta si koristio u dvojci? Ja na početku ubijem onog viteza kod drveta i uzmem mačić sa strujom, budžim ga do kraja sve dok ne trejdujem dušu za onaj dragonslejerov veliki mač. Čini mi se da je njegov. Taj budžnem na +5 i cepam sa ta 2. Realno, magija je u DS2 skoro k'o čit. Razvaljuje.

Daj neke tipove za keca. Klasa i ostalo i šta da budžim i dokle. U dvojci mi rekoše da ne idem preko 40 za strength i dex, bar ne u ng. Što mi i nekako logično, slabo se povećava kad pređem 40.

Ja sam isao full dexterity. Imas Uchigatana oruzje kod onog prodavca na pocetku kad udjes u grad (nakon prvog pojavljivanja zmaja), sa desne strane gde su ona 2 lika sa kopljem pa niz stepenice dole (to je lokacija ispred onog bonfire-a u gradu ispred mosta). Ubijes njega i on droppa Uchitaganu (mislim da mora da dropa, da nema neceg "relativnog" ali sve u svemu provericu. Mislim da se ona najbolje scaluje sa dexteritijem u celoj igri.

Sa njom sam presao igru, inace sam koristio halberd pre toga, iza velike kapije kod onog vepra :) Njega sam budzio do maksimuma pa kasnije nalazis i ako se dobro secam kristalni halberd koji ne moze da se popravlja, u principu samo za boss fightove ako si ocajno zaglavljen, eli je dosta sporije oruzje i radi po principu koplja.

Navodno mozes i da kupis Uchitaganu negde dalje kroz igru, eto stranice za info i scale :)
http://darksouls.wiki.fextralife.com/Uchigatana

Iskreno, ne bih nikada provalio to bar ne dok ne predjem jednom, nema sanse da bih ubio prodavca :D

A sto se tice magije u DS2 slazem se, nisam nikada isao tim build-em niti sam koristio magiju, jednostavno ne gotivim to u DS serijalu, stvar ukusa. DS2 sam isao greatswordom u kombinaciji sa bastardom ja mislim, ne pamtim imena :) Ali kada u DS2 ubijes 5-6 gargojila u jednom boss fightu zapitas se zasto si imao muka sa manjim brojem u DS1 :D To mi je bio najtezi bossfight, ali opet nekako random, nekada iz prve nekada 20-ak puta.
 
Poslednja izmena:
Da l je pametno ubijati trgovce? Npr, ovaj što prodaje armor u dvojci, nema ništa korisno, ali na kraju možeš da kupiš armore od bossova(ako potrošiš preko 10 hiljada ruša). Uglavnom sam sve što sam koristio u dvojci nalazio, osim Dragonslayer mača, koji sam uzeo od onog trgovca u ćeliji, što ga otkameniš. Sad ne znam za tog, da li će nešto kul biti sa njim kasnije.

Inače, najviše gotivim one-handed + 100% štit i pomalo rolling.
 
Tog prodavca nikad više nećeš da koristiš kad jednom na početku pređeš tu oblast ali ja ga nisam ubio pre samog kraja ng, posle se svakako respawnuje...
Sorcery build je inače easy mod u ds1 :)
 
Tog prodavca nikad više nećeš da koristiš kad jednom na početku pređeš tu oblast ali ja ga nisam ubio pre samog kraja ng, posle se svakako respawnuje...
Sorcery build je inače easy mod u ds1 :)

Isto kao i za dvicu, magija sabija, a i ne volim tako da igram, više volim onaj stil gore. :d
 
Da l je pametno ubijati trgovce? Npr, ovaj što prodaje armor u dvojci, nema ništa korisno, ali na kraju možeš da kupiš armore od bossova(ako potrošiš preko 10 hiljada ruša). Uglavnom sam sve što sam koristio u dvojci nalazio, osim Dragonslayer mača, koji sam uzeo od onog trgovca u ćeliji, što ga otkameniš. Sad ne znam za tog, da li će nešto kul biti sa njim kasnije.

Inače, najviše gotivim one-handed + 100% štit i pomalo rolling.

Bas naprotiv u DS1 ima par NPC-a koje vredi ubiti zarad nekih itema i slicnih stvari. Ja sam to radio na livestream-u pa sam imao par ljudi da mi daje tipove bez spoilera, solo bih verovatno presao halberdom, dosta jednostavno bez puno tih sporednih stvari.
 
Stigao update oko 500 MB... Priprema za Scholar of the First Sin...

Dark Souls II February 2015 Update! (Ver 1.10, Cal 1.13)
Attention Dark Souls II fans!

A free patch will be available for all Dark Souls II players on February 5th, 2015 bringing gameplay enhancements and new story elements to prepare for the Scholar of the First Sin! (Ver 1.10, Calibrations 1.13)

Check out new screenshots on the Facebook page: https://www.facebook.com/darksouls
And read on below for a full list of changes:

*Warning - Spoilers ahead if you have not finished the game*

-Added new character, The Scholar of the First Sin.
-Additional item description text.
-Choosing to enter the Covenant of Champions will now allow enemies to continue to respawn after being defeated.
-Choosing to enter the Covenant of Champions will now cause enemies to inflict more damage to the player.
-Players will gain access to a new item: The Agape Ring. When players equip the new Agape Ring, souls collected from kills during online play will be absorbed by the ring rather than the player. This allows players to control their online matchmaking experience by limiting their total souls collected.
-Increased effect of Rusted Coin.
-Awestones now dropped more often.
-The bonfire warp selection screen will now highlight the top three areas where players will have the best change to connect with other players online.
-White phantoms will remain in other players' worlds for longer periods of time.
-White phantoms will no longer return to their world if time runs out during a boss battle.
-Players on their first play through can now match with players on their 2nd or further play through.
-Made it easier for players to match online in general.
-Made it so that invading players cannot use items which invite more enemies.
-NPC conversation text is now displayed more prominently than online notices.
-Players may now choose to cancel out the effect of the Human Effigy at bonfires.
-When a player cannot take part in online play due to the effect of the Human Effigy, made it so that the player can still write signs. (They still cannot summon during this period.)
-The Imitation spell now affects normal enemies.
-The Hush spell is now more effective on normal enemies.
-Load times shortened (PS3 only).
-Calibrations no longer saved each time before the title screen.
-Fixed issue causing map name listed on save data and actual map name after loading to not match.
-Made it possible to skip the ending sequence the 2nd time through and beyond.
-Removed the blur effect used when looking through the binoculars.
-Rouge Water, etc.: Fixed issue causing the user not to recover spell usages for spells only able to be used once.
-Made Old Iron King's Crown's effect function consistently throughout the game.
-Adjusted price for Crown of the Ivory King, Ivory King Armor, Ivory King Gauntlets, Ivory King Leggings.
-Fixed Issue whereby the sign in the Iron Keep was not displayed as intended once the player spoke to Lucatiel of Mirrah in Harvest Valley.
-Corrected issue whereby users could not use Bonfire Ascetics at Undead Crypt Entrance Bonfire.
-Adjusted timing for Licia of Lindeldt to become the player's enemy.
-Adjusted conditions for lighting Majula map from "Defeat Nashandra" to "Defeat Throne Defender and Throne Watcher."
-To prevent invasion after defeating area bosses, made the Human Effigy effect function in this situation automatically.
-Made it possible to get the reward items after defeating area bosses even if your inventory is full at the time. (Items will drop in front of the player.)
-Made it possible to get the reward items after using Crushed Eye Orb and defeating Licia of Lindeldt even if your inventory is full at the time. (Items will drop in front of the player.)
-In Black Gulch, made it possible to receive Forgotten Key after defeating a Giant when the player has 99 Souls of a Giant.
-In Grand Cathedral, made it possible to still receive the item you are supposed to get when talking to Alsanna, Silent Oracle even if your inventory is full.
-At the Ending, if the player has fulfilled the conditions to receive Illusory Ring of a Conqueror and Illusory Ring of the Exalted but their inventory is full, made it possible to receive the rings properly. (Players will receive the rings as soon as space is opened in their inventory.)
-Adjusted rewards in online play:

(Normal Online Play)
-Host vanquishes invading dark phantom or arbiter spirit: Human Effigy
-Host vanquishes a dark phantom summoned through red sign: Human Effigy
-Host vanquishes invading grey spirit (Bell Keeper): (1 of the following) Titanite Chunk, Titanite Slab, Twinkling Titanite, Petrified Dragon Bone.
-Vanquish host you invade at the covenant "Rat King" area: Added Smooth & Silky Stone in addition to Pharros' Lockstone

(Covenant "Blue Sentinels")
-Vanquish dark phantom when summoned as help by a Way of Blue host: Devotion to covenant up +1.

(Covenant "Rat King")
-Vanquish client summoned to Rat King area: Added Smooth & Silky Stone in addition to Pharros' Lockstone.

(Covenant "Bell Keeper")
-Vanquish host when invading as grey phantom: (1 of the following) Titanite Chunk, Titanite Slab, Twinkling Titanite, Petrified Dragon Bone.

(Covenant "Pilgrims of Dark")
-Host vanquishes abyss spirit in Dark Chasm of Old: added Human Effigy to Bonfire Ascetic.

(Covenant "Brotherhood of Blood")
-When invading, vanquish Blue Sentinel summoned as help: Devotion to covenant up +2.
 
Nazad
Vrh Dno