He promises there will still be "hidden" elements in the story and world which can be missed.
I will follow the same concept as Dark Souls, but there were a lot of hidden story elements that some players may not have caught before and I'm hoping to make some of that a little bit more clear or directly expressed to the player as well, not just in the story but messaging
isto za gravelord covenant - da se pristupa tako sto legnes u onaj mao odskrinuti kovceg...
pazi , malo sam razmisljao o tome i to ne mora da bude losa stvar.
meni (nekom ko je imao Demon`s souls u malom prstu) je trebalo dosta vremena da predjem dark souls prvi put , oko 80h (igrajuci online).
iz principa taj prvi prelazak nisam hteo da konsultujem wiki jer sam hteo da predjem igru onako kako je to zamisljeno , i kada sma na ng+ konacno posetio wiki (koji je tada imao neke entry-e , bas sam se iznenadio sta sam sve ispropustao... znaci ja kome koncept nije nepoznat i koji sam stvarno zavirivao u svaki kutak koji sam mogao , sam propustio bas dosta (pojma nisam imao za painted world i kako tamo da udjem , isto za gravelord covenant - da se pristupa tako sto legnes u onaj mao odskrinuti kovceg...)
po meni je bolje da ti sve vreme ostanes u igri i imas neki wink-wink za takve stvari , nego da ih totalno promasis ili da ih otkrijes kasnije pa onda nazad u igru i shvatis da je prekasno jer si recimo napredovao u nekom covenantu... znaci ta vrsta olaksanja mozda ne bi bila losa , narocito ne novim igracima.
sa druge strane , rekli su da ce kontrole (samim tim i mehanika borbe najverovatnije) ostati iste + sto ce biti cak i poboljsane , jer je ovaj novi director neko ko ima iskustva sa akcionim igrama , sto mislim da nece smetati combat sistemu.
jedino mozda sto se meni licno nije bas mnogo svidelo je to sto je on za razliku od Miyazakia , vise za direktniji pristup prici i odvijanju iste...
Miyazaki je vole oda ostavi igraca da se pita i da sam zamisli neke stvari , sto je meni bilo super.
no ni ovaj drugaciji pristup ne mora biti los. mozda se nagledamo nekih do yaya cutscena , umesto da za sve stopiram igru i pisem na blokce opis sa itema i posle kao detektiv povezujem dva i dva.
igra bi izgubila na misterioznisti i ne bi bilo to to , ali ajd da sacekamo pa vidimo koliko bi to bila losa a koliko dobra stvar![]()
pa to je njegov covenant. moras da pridjes njegovom dzinovskom sanduku (iz koga izlazi kada dodjes da se boris protiv njega , u cutscene) i onda ti se javljaju one opcije.
Some info from an interview with From Software's Hidetaka Miyazaki. Not sure if this is new or not.
- Acting as a supervisor for Dark Souls 2. Setting the general course for development, will fix said course if development goes offtrack.
- Doesn't want to lock up Dark Souls within his own narrow framework. Believes Dark Souls has a lot of potential and wants to leave things to the discretion of Shibuya (the director for DS2) as much as possible.
- VGA trailer wasn't in-game.
- Shares worldview with Dark Souls, but the story won't directly link to Dark Souls? Set in a different time period, as well.
- If Dark Souls is the north pole, then Dark Souls 2 is the south pole.
- Keyword is: time.
- Game engine has been changed, aiming for photo-realism. Will improve movement (guessing controls?), as well.
- Investigating having players directly get involved with one another (not sure what this is implying).
http://remoon.blog15.fc2.com/blog-entry-23856.html
Mislim da bi DS2 imao neverovatan benefit da igra koristi proceduralne umesto predefinisanih animacija borbe. To bi igri dalo mnogo veci next-gen feel nego bilo kakva zastava i odeca koja se vijori, a same borbe bi bile jos i vise zanimljivije.
Inace, interesantna stvar je da onaj Capcomov DS lookalike Deep Down engine podrzava proceduranu animaciju, samo je pitanje da li ce to biti implementirano...
Objavljen verovatan mesec izlaska, tek u martu 2014.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari