Šta je novo?

Dark Souls II

Ok, izvinjavam se.
 
Samo da ne ubace klasicne kvestove servirane i sazvakane... Meni je bilo mnogo zanimljivije ovako kada se kriju kao zagonetke iza opisa nekih itema, ili samo kao slucajno nagovesteni u dijalozima. Kao ona prica i svet oko misteriozne lutkice, ili priveska iz Dukovih arhiva...
KAd bi na to dodali i one okidace u nekim izborima, pa se i tako, zavisno od odluka i nacina igranja budu pokretale price i otvarali kvestovi i svetovi bilo bi odlicno...


edit;
Nadam se da je ovde mislio na ovo sto sam gore napisao:
He promises there will still be "hidden" elements in the story and world which can be missed.

edit2;
...ali ovo ne obecava:
I will follow the same concept as Dark Souls, but there were a lot of hidden story elements that some players may not have caught before and I'm hoping to make some of that a little bit more clear or directly expressed to the player as well, not just in the story but messaging
 
Poslednja izmena:
pazi , malo sam razmisljao o tome i to ne mora da bude losa stvar.

meni (nekom ko je imao Demon`s souls u malom prstu) je trebalo dosta vremena da predjem dark souls prvi put , oko 80h (igrajuci online).
iz principa taj prvi prelazak nisam hteo da konsultujem wiki jer sam hteo da predjem igru onako kako je to zamisljeno , i kada sma na ng+ konacno posetio wiki (koji je tada imao neke entry-e , bas sam se iznenadio sta sam sve ispropustao... znaci ja kome koncept nije nepoznat i koji sam stvarno zavirivao u svaki kutak koji sam mogao , sam propustio bas dosta (pojma nisam imao za painted world i kako tamo da udjem , isto za gravelord covenant - da se pristupa tako sto legnes u onaj mao odskrinuti kovceg...)

po meni je bolje da ti sve vreme ostanes u igri i imas neki wink-wink za takve stvari , nego da ih totalno promasis ili da ih otkrijes kasnije pa onda nazad u igru i shvatis da je prekasno jer si recimo napredovao u nekom covenantu... znaci ta vrsta olaksanja mozda ne bi bila losa , narocito ne novim igracima.

sa druge strane , rekli su da ce kontrole (samim tim i mehanika borbe najverovatnije) ostati iste + sto ce biti cak i poboljsane , jer je ovaj novi director neko ko ima iskustva sa akcionim igrama , sto mislim da nece smetati combat sistemu.

jedino mozda sto se meni licno nije bas mnogo svidelo je to sto je on za razliku od Miyazakia , vise za direktniji pristup prici i odvijanju iste...
Miyazaki je vole oda ostavi igraca da se pita i da sam zamisli neke stvari , sto je meni bilo super.
no ni ovaj drugaciji pristup ne mora biti los. mozda se nagledamo nekih do yaya cutscena , umesto da za sve stopiram igru i pisem na blokce opis sa itema i posle kao detektiv povezujem dva i dva.

igra bi izgubila na misterioznisti i ne bi bilo to to , ali ajd da sacekamo pa vidimo koliko bi to bila losa a koliko dobra stvar :)
 
pa kad nadjes lutkicu i procitas sta pise za nju onda ne mozes odma da znas sta i gde. Jedini trag je slika i neka devojka koji se pominju, i onda gledas oko toga... Ali kad se pojavila ona velika slika u predvorju nije moglo biti ociglednije. Bilo bi glupo da taj segment bude jednostavniji, i to bi po mom misljenju trebalo biti daleko komplikovanije i skrivenije.
Bolji mi je bio Ulikele svet jer su tamo pomerali NPC-ove pa ne znas gde su kad krenes da trazis i rasplices oko priveska...

Ja nisam odma provalio da se neke stvari otvaraju i okidaju tek ako si u ljudskoj formi pa sam obalizio dosta lokacija 2-3 puta. Takvih okidaca bi moglo biti mnogo vise... u dijalozima, klasama, reputaciji, itemima, opremi, razlicitim resenjima i postupcima... bogatije i zamrsenije malo to da bude...


edit
isto za gravelord covenant - da se pristupa tako sto legnes u onaj mao odskrinuti kovceg...

ja sam odma bio usao u kovceg, ali su me odneli u prostoriju gde je bio Nito.. Nisam nasao nikakav convenant
 
Poslednja izmena:
pa to je njegov covenant. moras da pridjes njegovom dzinovskom sanduku (iz koga izlazi kada dodjes da se boris protiv njega , u cutscene) i onda ti se javljaju one opcije.

inace to za lutku i painted world je meni promaklo iz prostog razloga sto sma ja tad vec uveliko prestao da citam opise itema , zato sto sam to radio na pocetku igre i nije mi otkrivalo nista (jer su bili glupavi itemi). vise sam se koncentrisao na nalazenje itema i na njihove karakteristike , spremajuci se za pvp borbe na koje sam bio navucen jos iz demona :d
 
pazi , malo sam razmisljao o tome i to ne mora da bude losa stvar.

meni (nekom ko je imao Demon`s souls u malom prstu) je trebalo dosta vremena da predjem dark souls prvi put , oko 80h (igrajuci online).
iz principa taj prvi prelazak nisam hteo da konsultujem wiki jer sam hteo da predjem igru onako kako je to zamisljeno , i kada sma na ng+ konacno posetio wiki (koji je tada imao neke entry-e , bas sam se iznenadio sta sam sve ispropustao... znaci ja kome koncept nije nepoznat i koji sam stvarno zavirivao u svaki kutak koji sam mogao , sam propustio bas dosta (pojma nisam imao za painted world i kako tamo da udjem , isto za gravelord covenant - da se pristupa tako sto legnes u onaj mao odskrinuti kovceg...)

po meni je bolje da ti sve vreme ostanes u igri i imas neki wink-wink za takve stvari , nego da ih totalno promasis ili da ih otkrijes kasnije pa onda nazad u igru i shvatis da je prekasno jer si recimo napredovao u nekom covenantu... znaci ta vrsta olaksanja mozda ne bi bila losa , narocito ne novim igracima.

sa druge strane , rekli su da ce kontrole (samim tim i mehanika borbe najverovatnije) ostati iste + sto ce biti cak i poboljsane , jer je ovaj novi director neko ko ima iskustva sa akcionim igrama , sto mislim da nece smetati combat sistemu.

jedino mozda sto se meni licno nije bas mnogo svidelo je to sto je on za razliku od Miyazakia , vise za direktniji pristup prici i odvijanju iste...
Miyazaki je vole oda ostavi igraca da se pita i da sam zamisli neke stvari , sto je meni bilo super.
no ni ovaj drugaciji pristup ne mora biti los. mozda se nagledamo nekih do yaya cutscena , umesto da za sve stopiram igru i pisem na blokce opis sa itema i posle kao detektiv povezujem dva i dva.

igra bi izgubila na misterioznisti i ne bi bilo to to , ali ajd da sacekamo pa vidimo koliko bi to bila losa a koliko dobra stvar :)

Pokvarili su nas pa razmisljamo naopako. Takodje imam potrebu da svakoj RPG igri pristupam tako da moram otkriti sve pri prvom prelasku ali to je pogresno.

Ako vec moraju hintove da ubacuju nek budu u formi traceva kao i do sada.
 
pa to je njegov covenant. moras da pridjes njegovom dzinovskom sanduku (iz koga izlazi kada dodjes da se boris protiv njega , u cutscene) i onda ti se javljaju one opcije.

..e ***.. Ja sam samo usao u tu prostoriju, vec mi bilo frka od svega toga:D, bio sam mali lvl, pa nisam istrazivao. Kada su me preneli u kovcegu ispisalo mi ono Tomb of Giants, reko vazi i vratim se odatle na povrsinu... Posle sam opet ulazio, ali sad citam da ne radi vise kad ubijes Nita.
 
Poslednja izmena:
Mogli bi oni da zgotove jos jedan dlc/ekspanziju dok cekamo na DSII.
 
uf mogli bi ali cisto sumnjam da ce se to desiti.

a sto se tice price i tih hintova, ok bi bilo kada bi igra bila ovako repetativna ali je to poenta - ne znamo da li ce biti tako za ds2. iako su najavili da ce svet biti slicne velicine kao u prvom delu (samo sa vise points of interests) to da li ce igrac hteti da igru ponovi ce zavisiti pre svega od atmosfere i mehanike igre , sto je do sada bio zastitni znak ds-a.

da su na tom polju najavili neke bitnije promene i sam bih bio skeptik. uostalom , do izlaska igre ima jos dosta , mozda se predomisle pod pritiskom igraca i malo pokriju pricu do izlaska , ko zna.

fora je sto nemate vi taj feel kada se najavi novi ds kao sto smo ga imali mi koji smo ga cekali za ps3. ja sam dark souls kada su ga najavili , i na osnovu onoga sto su izjavljivali , zamisljao dosta drugacije (demoni, samo novi svet). i kasnije kada su poceli sa prvim e3 trailerima i kada smo videli o cemu se radi , tek je tada odusevljenje moglo da se nagovsti , ali i dalje se sumnjalo u gomilu stvari.

i sta se desilo - igra je ispala mnogo bolja nego sto sam mogao i da zamislim. osim pari itema koji su prebaceni iz demona i combat sistem , sve ostalo je potpuno drugacije i novo. cak i kada su rekli da vise nece biti mana-e , vec da ce biti odredjen broj castovanja , mnogi hc igraci su se pobunili , pa nisam video da su ispljuvali dark souls. :)

tako da kazem vam, have a little faith. from knows what he`s doing.
 
Concept art:

32f1Y.jpg

7e0hS.jpg

se8ka.jpg

l1Qmf.jpg

D4kWi.jpg

LYI32.jpg

iK56J.jpg

k7Gxb.jpg

w9JYn.jpg

XdP86.jpg


Jos 2 na linku:

http://i.imgur.com/pQDCl.jpg

http://i.imgur.com/3A6Iu.jpg
 
Some info from an interview with From Software's Hidetaka Miyazaki. Not sure if this is new or not.

- Acting as a supervisor for Dark Souls 2. Setting the general course for development, will fix said course if development goes offtrack.
- Doesn't want to lock up Dark Souls within his own narrow framework. Believes Dark Souls has a lot of potential and wants to leave things to the discretion of Shibuya (the director for DS2) as much as possible.
- VGA trailer wasn't in-game.
- Shares worldview with Dark Souls, but the story won't directly link to Dark Souls? Set in a different time period, as well.
- If Dark Souls is the north pole, then Dark Souls 2 is the south pole.
- Keyword is: time.
- Game engine has been changed, aiming for photo-realism. Will improve movement (guessing controls?), as well.
- Investigating having players directly get involved with one another (not sure what this is implying).

http://remoon.blog15.fc2.com/blog-entry-23856.html

secate se cgi devojke iz trailera (koja predaje pero glavnom liku)...

xyCij.jpg

zanimljivo poredjenje :d

ELlzb.png

Inace neko je pustio buvu da bi itemi (stvari kao bottomles box..) i dlc-ovi za ds2 mogli da budu za kupovinu (pravim novcem) , iako niko nije stavio source , ovo je izgleda obicna glupost koju je pustio neki deciji casopis da bi malo privukao paznju (povecao prodaju).
Ovoga je bilo i ranije so don`t pay attention.
 
Poslednja izmena:
inside From Software ..

523136_433307136742336_422668180_n.jpg


269382_433307120075671_678071845_n.jpg
 
Poslednja izmena:
Graficki izgleda isto kao Dark Souls sa dsfix-om, renderovan u visoj rezoluciji. Zaista ne vidim napredak o kome pricaju.

Osim toga mnoge stvari su iste (mnoge animacije) ali jedna stvar mi bode oci vec na samom startu a to je kolicina stete koju nanose protivnici. Nadam se da je ovo neki high lvl lik kojeg vode, jer ako je lvl 1 onda su usrali motku.
 
Baš tako, grafički je tu negde sa prethodnikom, ali to je meni najmanje bitno. A što se tiče težine, nadam se da nisu usreli motku, ali ja se bojim za ovaj naslov još od kada se zna da Miyazaki ne radi na projektu.
 
Meni samo oni mobovi na startu smetaju jer oduzimaju smesno malo HPa. Mada, mozda je ekstremni Vitality build u pitanju. Takodje one kornjace ne oduzimaju puno HPa iako su "normalne" DS tezine. Neki mobovi/bosovi su sasvim okej kao na primer onaj patuljak sa dve sekire (nesto kao Black Knight, ne diraj ga ako nisi u stanju da ga ubijes). Neke novine su ponasanje nekih mobova (sad se krecu i napadaju unazad, vise nije dovoljno samo doci s guza i resio si stvar), cini mi se da je lik jos inertniji nego li ranije (mada ko zna koji mu je DEX rating) kao i onaj sto je razvalio vrata/zid, fala bogu da su to ubacili, nadam se da je to uobicajena pojava u igri.

Osim toga sve ostalo je isto sto uopste nije lose, cak naprotiv sjajno je. Jos malo Dark Souls iskustva, minimalno unapredjenog je bas ono sto ja trazim, ni manje ni vise. Takodje mi se dopada baja iz From Software-a i njegov izbor scena i kada kaze kako su unapredili raznovrsnost umiranja. Dopada mi se taj stav :D

Meni je DS bio potezak u pocetku ali kada sam usao u stos donekle je postao rutina osim na odredjenim mestima. Zato bi voleo jos tezu i nemilosrdniju igru, da na svakom koraku moram da mozgam i da sam uvek u opasnosti da poginem ako nisam 100% koncetrisan na igru i desavanja oko mene.

Generalno, od mene za prvi utisak moze petica iz dva razloga: lici na DS sto je dobro kao i pominjanje i stavljanje kljucnih kvaliteta igre u prvi plan (tezinu kao i dizajn nivoa). To mi je dovoljan garant da znaju sta rade.
 
Poslednja izmena:
Ovo u gameplayu je neki nenormalno high lvl lik, pogledajte HP i stamina bar koliki su. Ovo si mogao tek na NG+ imati.
Pa pazi ako ne naprave opet tesku igru, prsli su, to im je najveci uspeh u moru danasnjih *****nih igara.
 
Koliko vidim nema trcanja sa stitom. I sad bukvalno mozes da padnes na dupe od udarca ili kad protivnik padne na tebe (kornjaca). Ali je lecenje brze, vise nisi ranjiv dok pijes flask, to ce dosta olaksati bosfajtove. Videcemo.
 
... ovo sa kocijom cemo verovatno morati nesto pod tockove... ili stitom kao u gladijatoru.
 
Mislim da je mogao da je izbegne ali je hteo da pokaze da se i na taj nacin moze umreti.
 
Mislim da bi DS2 imao neverovatan benefit da igra koristi proceduralne umesto predefinisanih animacija borbe. To bi igri dalo mnogo veci next-gen feel nego bilo kakva zastava i odeca koja se vijori, a same borbe bi bile jos i vise zanimljivije.

Inace, interesantna stvar je da onaj Capcomov DS lookalike Deep Down engine podrzava proceduranu animaciju, samo je pitanje da li ce to biti implementirano...
 
ja sam samo video da lik namerno ili nenamerno igra kao da je duvao lepak.

bilo ko ko je ikad igrao dark souls ni slučajno neće onako da srlja , da ide napred bez proveravanja sobe, ili da jednostavno popije dve sekire, a i da ne proba da ih izbegne štitom ili kotrljanjem . o kočiji i da ne govorim .
kao što kaže ovaj gospodin iz from-a , hteli smo da pokažemo varijetete umiranja .
 
Poslednja izmena:
Mislim da bi DS2 imao neverovatan benefit da igra koristi proceduralne umesto predefinisanih animacija borbe. To bi igri dalo mnogo veci next-gen feel nego bilo kakva zastava i odeca koja se vijori, a same borbe bi bile jos i vise zanimljivije.

Inace, interesantna stvar je da onaj Capcomov DS lookalike Deep Down engine podrzava proceduranu animaciju, samo je pitanje da li ce to biti implementirano...

Da, ali ovo bas i nije next gen igra. Morali bi sve da menjaju. Bice i toga za koju godinu, bar za DS serijal grafika nije u prvom planu mada ne bi bilo lose da je top.

Sto se tice tog Capcomovog cuda, ako ce da bude kao ostale njihove igre koje su izdali u poslednjih deset godina ni izvanredna grafika me nece naterati da im se posvetim.
 
Samo ne bi valjalo da pozure sa izbacivanjem igre i da ostane nedoradjena kao i Dark Souls.

Bas sam pre neki dan posle dosta vremena poceo da igram Demon Souls, i tek vidim da je bio prilicno dovrseniji od Dark Souls-a, animacije, modeli, okolina i dosta toga pruza igri prilicno ljepsi dozivljaj, iako je izasla 2 godine ranije. Kod Dark Souls-a ih je zezao rok za izbacivanje, i nisu stigli da dorade igru :(

Koga interesuje moze da pogleda ovaj video i da uporedi.
 
Taman da obrnemo keca jos koji put ;)
 
 
[YOUTUBE]EtmY86i0ZH8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]iu9vgT13MV8[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]pDBt00Z9iIg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]IKZfVnaooqc[/YOUTUBE]
 
Vrh Dno