Šta je novo?

Dark Souls II

ne bi bilo lose da ubace malo vise lokacija sa NPC-ovima, kao sto je bilo ono svetiliste na pocetku... mozda neko vece utvrdjenje ili gradic, vise NPC-ova i kripova koji bi razlicito reagovali i ponasali se zavisno od nasih odluka ili reputacije... Veci uticaj conventanata na igru... sekte ili frakcije...
 
Poslednja izmena:
^Ja to ne bih voleo, nekako mi je DS unikatni RPG, bez razvodnjavanja radnje i suviše sporednih questova i likova. Imaš osećaj da si sam na svetu i da si naj*bao, mislim da bi se ta atmosfera poremetila.
 
Par bolesnih sekti ili frakcija sa nekim izopacenim stavovima ili verovanjima po meni ne bi razvodnili tenziju... mozda na prvu loptu, ako je neko lakoveran i ocekuje utociste u takvoj grupi, ali na duze staze mogu se ubaciti posledice, patnja i mucenje jos gore nego sa obicnim kripovima i bosovima..
Malo neizvesnosti... ovako je sve crno-belo.
 
Poslednja izmena:
Direktor u game industriji nije bas isto kao direktor u javnom preduzecu u srbiji, ali nadam se da nisu toliko blesavi da bi prokockali ono po cemu je serijal stekao toliku popularnost. Pa ipak su to tvrdoglavi japanci. Oni vole da podilaze zapadnoj publici ali, nekako, uvek zavrse neshvaceni... sto je dobro. Ako se po trejleru igra poznaje, odlicno su poceli. Posebno uzbudjuju najave o mnogo boljoj grafici...

Pitanje je sta oni misle pod more approachable. Da li ce uticati samo na priblizavanje sveta igracu ili ili ce biti olaksana mehanika, sto nikako nije dobro.

Sto se tice price, vecina igraca je jedan klik daleko od interneta. Svi su tako igrali Dark Souls. Nedelju dana nakon sto se igra pojavi vec ce neko zaviriti u svaki cosak, pojavice se video uputstva na jutjubu, bice oznacena zgodna mesta za farmovanje, ispisanog lora na wikiju za jednu malu enciklopediju. Svaka rupa koja nedostaje u igri popunice se. Promenio se nacin na koji igramo ovakve igre... Osecaj cudjenja, otkrivanja nepoznatog, satisfakcija kada sami pronadjete resenje nekog problema - sve je to stvar proslosti. Potpuno je svejedno da li vam se servira resenje unutar igre ili na internetu. Naravno mozete da se odsecete od interneta i igrate ovo kao u kamenom dobu - ali nesto sve mislim da to nece biti slucaj.
 
Sto se uvek vatate za te "direktore"? Pa nije on Hideo Kojima pa da mora on da radi na igri da bi bila dobra...

Hidetaka Miyazaki je osmislio citav svet i u demonima i u dark souls-u , jos kada je igra bila najavljena , pricao je kako je kao mladji voleo da cita takve price i kako bi voleo jednog dana da napravi takvu igru. Rama je izgleda video samo ovo za protivnike , ali cak i dizajn protivnika je po sebi veoma opravdan i u skladu sa pricom.
npr: Chaos Witch Quelaag

Chaos_Queen_Quelaag.png


One of the Witch of Izalith's daughters, transformed into a monster by the flames of chaos. She guards the second Bell of Awakening. U principu su sve one (witches) mutirale oslobadjanjem chaos-a , pa cak i brat jedne od njih Ceaseless Discharge

Img0032.jpg


koji cuva les/grob svoje starije sestre. Tek se aktivira kao boss ako se napadne ili ako se poremeti vecni pocinak njegove sestre , uzimanjem njenog (vrlo korisnog) armora.

Ovakve stvari ne vaze samo za krupne/boss protivnike vec i za ostale:

npr: Undead Crystal Soldier

6209527156_8f85835028_o.jpg


koji su u principu kidnapovani ili primorani undeadovi na experimente sa kristalnom magijom, koja je dozvoljena Seath The Scaleless kao vojvodi zbog njegove uloge (izdajnicke) protiv everlasting dragons ( against his own kind ).

Sve u tom svetu ima vrlo dobar razlog zasto je tu i zasto je tako , nema samo tu vukodlake , tamo pauke pa idi i kolji. Problem je samo sto taj lore nije serviran u tanjir kao u ostalim igrama slicnog tipa , nego morate malo da se iscimate i razmisljate.

Isto mi je jedan drugar rekao da ne valja u igri sto svet nema mapu. Za malo je izbegao krvav samar.

A sto se tice tih sekti o kojima pricate , stvarno mislim da bi ste trebali igru da igrate online , ili na xboxu ili na ps3. Nema sanse da vam ne upadne neki "sektas" na svakih 10ak minuta ako igrate kao human , zbog mnogo vece i bolje komune nego na pc (gde su cheateri , tenkovi , i neoriginalni buildovi).

Mislim da je jedan zivi black phantom mnogo vece uzbudjenje nego 10 tih ai sektasa ... koji su u principu cak i slicna stvar , je svi invaderi u DS su u nekom covenantu (sekti) i napadaju sa razlogom/ciljem (humanity , Souvenir of Reprisal , dragon scales , ...)

Napisah sastav ovde , al osetih priliku da prosvetlim malo nevernike :d

edit: @padawan , slazem se , ali kada se igra pojavila i kada sam ja uzeo igru , wiki nije postojao (ni cela knoledge baza), nego su ga formirali fanovi , a sve bazirano na licnim iskustvima. Zbog toga se igra gustira , cita se description za svaki item , uzima drugaciji pristup svakom protivniku ako se zagine i td.. igra se gustira . Normalno , oni slabiji ili oni koji nemaju vremena uvek imaju mogucnost pomoci sa interneta u svemu a ne samo u ovakvim igrama.
 
Poslednja izmena:
Mislim da je jedan zivi black phantom mnogo vece uzbudjenje nego 10 tih ai sektasa ... koji su u principu cak i slicna stvar , je svi invaderi u DS su u nekom covenantu (sekti) i napadaju sa razlogom/ciljem (humanity , Souvenir of Reprisal , dragon scales , ...)
sta ti to vredi kad ima citera. Ja sam probao malo DayZ, taman lepo krenuo, pojavi se lik pobije nas sve i cao... ne vredi MP tako.
 
Poslednja izmena:
a sta bi ti ,da imas chellenge ali da uvek ti izvoljevas pobedu? :p

uostalom , ja sam i rekao da to treba da se odigra na konzolama jer je tamo mnogo bolja komuna.
 
Marko svaka cast. Igra na pocetku deluje kao neki jednodimenzionalni h&s bez ikakve posebne price i smisla, a zapravo je do detalja razradjen univerzum koji moras da istrazujes da bi ga shvatio. Ono za mapu je dobra fora. Nisam daleko stigao ali mislim da mogu svaki cosak da premotam u glavi B-)
 
a sta bi ti ,da imas chellenge ali da uvek ti izvoljevas pobedu?

Najbolje bi bilo da mogu sam da izaberem sta mislim da je pametno, a posle da snosim posledice tog izbora... Slicno kao kod izbora skilova i opreme... sa nekim skilovima cu lakse da ubijam, a sa nekim cu da se patim 10min. Tako je i kod frakcija samo dublje i sa vecim posledicama...
Do cilja ili pobede vecina stigne pre ili kasnije, ali nacin ili put koji vodi do tog cilja kod RPG-eva bi trebao da se razlikuje. U nekim igrama se cak i kraj razlikuje zavisno od nacina igranja i odluka.

Da su prvi deo tako napravili mogao bi bez problema da se igra vise puta... Ovako ne znam zasto da pravim novog lika kada necu videti nista bitno novo i drugacije, samo sto cu sada ubijati npr. maljem, a ne helebardom i soulmas zvezdicama kao u prvom prelazu.
 
Poslednja izmena:
ovako je sve crno-belo.

Nije crno-belo. Qualaag i sestre su najbolji primer. Ukoliko nemas vesticin prsten uopste ne znas sta se krije iza cele price. Ima takvih primera koliko hoces.
 
Isto mi je jedan drugar rekao da ne valja u igri sto svet nema mapu. Za malo je izbegao krvav samar.

Slazem se. Misljenja sam da u RPG igrama mapa ne bi smela da se automatski otkriva niti da postoji mini mapa vec da mape poznatih oblasti kupujes od trgovca a mape tamnica odakle se retko ko izvuce ziv da moras sam crtati kao u paintu.
 
***. uruk slazem se da bi mozda bolje bilo da mozes da utices na promene i kroz te sekte i sve , ali reci mi sta ti toliko imas u drugim igrama kod kojih imas taj izbor?

pritstupis sekti i sta , pokupis quest na tacki A odes do tacke B , zakoljes/silujes/spalis/ukrades ili sva 4 i onda se vratis na tacku A gde pokupis xp i reward?

Ja licno tu nikada nisam imao neki osecaj accomplishementa , jedini razlog zbog koga sam radio sve to jeste levelovanje, cak mi ni itemi kao nagrade nisu bili bitni , jer te igre meni nisu predstavljale chellenge , osecao sma se kao cheater koji neopravdano dobija svu tu opremu.

Secam se kada se pojavio Skyrim (inace jako dobra igra sto se mene tice , voleo bih da se za DSII leveling sistem preuzme kao i jos gomila stvari..) i kada su ljudi poceli da slikaju ponosno svoje armore , koje su kuvali i krckali po 100tinak sati a koji ima daju debele benificije i cinile ih generalno dosta jacim...

Ali je sve to iluzija , jer sam ja taj isti Skyrim presao promenivsi 2~3 armora (nisam ih budzio jer nije bilo potrebe). Nisam presao sve sporedne questove ali jesam one najinteresantnije. One tipa da donesem 5 vucjih sapa , zuba ili cega vec , sam zaobilazio u sirokom luku.

Mene Skyrim nije nacinio boljim igracem. Baldur`s Gate , Planescape ,i DS-ovi jesu. :)

Skrenuh malo sa odgovora, sustina je da svako od nas ima drugacije zelje i potrebe od ovakve igre. Fora ja sto mislim da ce takvih stvari biti , narocito sto se sada kuva od starta za PC . Ja se jedino plasim da igra ne izgubi na svojoj misticnosti , balansu i opstem surovom osecaju.
 
Poslednja izmena:
Nije crno-belo. Qualaag i sestre su najbolji primer. Ukoliko nemas vesticin prsten uopste ne znas sta se krije iza cele price. Ima takvih primera koliko hoces.

pa nema bas koliko hoces... ima nekoliko. Ali ono sto sam hteo da kazem da takvih stvari treba biti sto vise u ovakvim igrama. Ne treba sve da bude dostupno, i morale bi neke stvari da se otvaraju ili ostaju zatvorene zavisno od naseg izbora i nacina igranja.


ali reci mi sta ti toliko imas u drugim igrama kod kojih imas taj izbor?

pritstupis sekti i sta , pokupis quest na tacki A odes do tacke B , zakoljes/silujes/spalis/ukrades ili sva 4 i onda se vratis na tacku A gde pokupis xp i reward?

to je kao kad npr. u prvom prelasku ne provalis svet one Ulikele carobnice jer si je ubio... na takve razlike mislim. Nisu tu samo goli exp. poeni, nego cele nove lokacije, npc-evi i dogadjaji.

Sto se mape tice, po meni nije bila potrebna u prvom delu, ali da je igra veca u nekoliko nivoa, gradova kao u gotiku, arx fatalis ili arcanumu onda bi bila neophodna. E onda mogu opet da se ubace razni nacini kako doci do mape, crtati kako se istrazuje ili opljackati, kupiti... neko ti podvali neku laznu mapu da bi tebe opljackao, itd.
 
Poslednja izmena:
mape tamnica odakle se retko ko izvuce ziv da moras sam crtati kao u paintu
Ovo zvuči vrlo zabavno...
 
Niko te ne tera da detaljises. A dobar je fazon sto ako pogresno nacrtas mapu onda sledeci put neces moci da snadjes :D

Ljudi su to nekada radili i nije im padalo tesko, cak naprotiv.

Zapravo ne moras ni crtati mapu ako neces. Igraj kao u Dark Souls, bez mape. Pamti lokacije.

Bitno je da se izbace automatski mehanizmi koji su ubaceni u igre koji ne doprinose uzivljavanju u igre i cine ih trivijalnim iskustvom.
 
Poslednja izmena:
Ja i hoću da mi se automatski crta mapa, u najvećem broju slučajeva. Crtanje me ne zabavlja, to ne želim da radim, i ne želim da budem prinuđen na to. Najbolje je da se automatski crta kako prolaziš kroz mapu, mislim da je tako bilo u BG i Torment igrama. Mada, i to dosta zavisi od igre, nisam igrao DS pa ne mogu da kažem da li to odgovara tamo :)
 
ne odgovara nikako..

smack_in_face_slap_computer.jpg
 
Ja i hoću da mi se automatski crta mapa, u najvećem broju slučajeva. Crtanje me ne zabavlja, to ne želim da radim, i ne želim da budem prinuđen na to. Najbolje je da se automatski crta kako prolaziš kroz mapu, mislim da je tako bilo u BG i Torment igrama. Mada, i to dosta zavisi od igre, nisam igrao DS pa ne mogu da kažem da li to odgovara tamo :)

Vidis, da se mapa ne crta automatski to su mogli da iskoriste u svrhu unapredjenja gejmpleja. Svaka radnja koja se automatizuje u igrama krade od igrivosti, gubi se na mogucim opcijama. Tako su u mnogim igrama automatizovali preuzimanje kvestova, izbore tokom igre, borbeni sistem itd. sto je dovelo do gomile dosadnih igara.

Edit: Evo jedan primer da crtanje mape ne znaci uvek gubljenje vremena. Igrajuci Diablo II kao klinja imao sam taj obicaj da moram da cekiram svaki cosak mape, da je otkrijem u potpunosti. To je bilo potpuno gubljenje vremena jer sama mapa nije toliko bitna u toj igri a ionako se resetuje pri svakoj promeni tezine. Da nije bilo te mini mape moja kompulzivno opsesivna zelja za otkrivanjem iste ne bi postojala a u slucaju da mi je mapa zaista potrebna istu bih mogao kupiti u papirnom formatu kod trgovca ili je crtati sam, sto na papiru olovkom sto nekim alatom u samoj igri (sto bi trajalo ohoho krace nego otkrivanje mape u celosti) da je Blizzard to uradio drugacije. Ali nije, jer u Blizzardu oduvek rade majstori ciji je jedini cilj da ubace sto vise gluposti na koje ce ljudi bacati vreme i pri tom postajati zavisni od njihovih, inace supljih i ispraznih igara.

Jos jedan primer novije igre gde se mora crtati mapa ili traziti po netu ako zelis da zavrsis taj quest je Two Worlds II. Mada je to zaista mucenje jer se kvest sastoji iz posete 20tak podzemnih grobnica u egipatskom stilu koje su u mrklom mraku i pritom svaka sledeca zamrseniji lavirint od prethodne. A mini mape nidge. To jeste mazohizam ali je takodje jedna od retkih stvari koje se secam iz te igre.
 
Poslednja izmena:
Jos jedan primer novije igre gde se mora crtati mapa ili traziti po netu ako zelis da zavrsis taj quest je Two Worlds II. Mada je to zaista mucenje jer se kvest sastoji iz posete 20tak podzemnih grobnica u egipatskom stilu koje su u mrklom mraku i pritom svaka sledeca zamrseniji lavirint od prethodne. A mini mape nidge. To jeste mazohizam ali je takodje jedna od retkih stvari koje se secam iz te igre.

uff.. secam se i ja toga. Teti grobnica. Zamalo da ostanem u njoj :)
-668174875.jpg

Zna da bude glupo to overavanje coskova da bi se lepo iscrtala mapa, cesto tako ostanu neki nedovrseni delovi pa ne znas posle da li tu ima neki prolaz, ali opet je mnogo lakse i preciznije od rucnog crtanja.
 
za 3 dana cemo znati nesto vise o nastavku.

576456_416993341707049_566751844_n.jpg
 
[YOUTUBE]L19-TM50oQ0[/YOUTUBE]
 
Imam los osecaj sto se ovih olaksanja tice. Ko ce da doceka 2014...
 
sve - sve ali kontrole...ne mogu odustao sam posle par sati...a deluje jako fino sa lepo atmosferom. Ima li neki patch koji daje smisao tastaturi i misu?
 
sve - sve ali kontrole...ne mogu odustao sam posle par sati...a deluje jako fino sa lepo atmosferom. Ima li neki patch koji daje smisao tastaturi i misu?

***,jedino joypad da nabaviš sa dve pečurke.
 
sve - sve ali kontrole...ne mogu odustao sam posle par sati...a deluje jako fino sa lepo atmosferom. Ima li neki patch koji daje smisao tastaturi i misu?

Ma veruj mi naviknes se ako si dovoljno uporan. Ja po ko zna koji put obrcem preko tastature.
 
sve - sve ali kontrole...ne mogu odustao sam posle par sati...a deluje jako fino sa lepo atmosferom. Ima li neki patch koji daje smisao tastaturi i misu?

a sta ti tacno smeta na misu i tastaturi? Ja sam bio brzo prebacio u opcijama komande gde mi odgovaraju na tastaturi, namestio levi klik na misu leva ruka, desni desna, i smanjio osetljivost tako da je okretanje slicno kao i sa pecurkama.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam kako možeš da igraš ako ne smanjiš osetljivost. Kamera toliko skakuće da glava boli. Mada ima tema za DS, da ne oftopičarimo ovde.
 
Ja ne znam kako možeš da igraš ako ne smanjiš osetljivost

pa sve vreme pricam da treba smanjiti osetljivost


Imam neki logitechov program i tamo sam smanjio x-axis na 300dpi, a y na 200. Ne klizi kad se okrece bas kao na pecurkama, ali blizu...nije mi nepodnosljivo... A precizniji je.

evo kako izgleda malo duzi gemplay sa takvim podesavanjem:

[YOUTUBE]Kn1aK-Bi9HY[/YOUTUBE]


i ovde se dosta okrece na klipu u kojem sam isprobavao helebarde:

[YOUTUBE]b_gR56zEHaE[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
pa sve vreme pricam da treba smanjiti osetljivost...

Znam, odgovarao sam na post iznad tvog ali si se umešao ;)

Sa kojim karakterom igraš? Ja sam krenuo sa ratnikom ali koliko god je melee borba izvedena maestralno suviše je teško. Ne mogu da savladam ni jednog viteza, mislim da ću probati sa wizardom na daljinu.
 
e momci , mogli bi diskusiju o prvom delu da nastavite u temi.
 
Nazad
Vrh Dno