tacno tako,mada realno ako crkne proc nikako ne mogu da provale koji je uzrok sem ako im ti ne kazesVerujem da ne
(Ako dokazu da je bio overklokovan).
pa da ali koliko je to cesto?mozda ako bi ti se sistem podigao sa procesorom na 2vI ako se istopila plastika na soketu
Neki su pricali da im se procesor zalepio![]()
Mada najbolji su oni sto im grom oprzi pola ploce i oni je nose na garanciju bez srama![]()
Sa tim likovima iz servisa imam gadna iskustva uvek pokusaju da svale na tebe krivicu pogotovo ako ti neka komponenta ode dva puta a da nepricam za cekanje po 15 dana ko da oni mogu nesto ustanoviti kako je ploca riknula. A najgore od svega je kad im trazis pare da ti vrate a kad uzimaju pare nije problem nego kad treba da vrate onda je svadja.
ti BI crko?
Mislim da gresis. Radio sam dugo u servisu (ili servisima) i ono sto zvuci kao "pokusaj svaljivanja krivice" je u stvari samo pokusaj da se sazna sta se TACNO dogodilo, tj da se utvrdi uzrok kvara. Preko 90% slucajeva je bilo da ljudi dolaze sa konstatacijom "crklo, ne radi iz cista mira" a kroz naknadni razgovor se utvrdi da bas i nije tako. Ili je nesto cackano ili menjano ili instalirano ili, cak, jednostavno ispalo.
Ali ne, nije mi to nikada bio razlog da ne priznam garanciju, vec jednostavno zelja da manje vremena potrosim na dijagnostiku i kvar resim sto pre jer je to i u interesu kupca a i meni u interesu. Drugo, ako i treba nesto da vracam dobavljacu sto je na ivici da ne bude priznato ili sigurno nece biti priznato kao garancija, da znam sta je uzrok pa ipak da pokusam na neki nacin da resim sa dobavljcem.
Na primer dolazili su ljudi sa skoro novim spaljenim DVD rezacem kada su oni jos kostali malo bogatsvo. Kako? Jednom kaze covek, okrenuo konektor za napajanje, ne zna kako ali uspeo. Sta moze da se uradi. Lepo ga spakujem dobavljacu i kazem da je takav stigao i primeceno da nesto nije uredu kada smo ga ugradjivali... Epilog zamenjen coveku za dan dva. Itd itd itd....
Ne kazem da su svi serviseri ovakvi ali nisu svi ni drugaciji. Imas i jednih i drugih. Isto kao i korisnika. Eeeeeee..... Kad bi samo znali kakvi su sve ljudi dolazili.... C C C
Uglavnom (skoro) svaki se problem moze resiti na zadovoljstvo svih, samo je potrebno dobre volje....
I to pogotovu zadnja serija jer kod jednog mog druga potpuno ista ploca crkla posle nekih 20 dana. Ja neznam sta ili je naisla takva serija ili kod nas salju najlosije primerke ploca.uh al su neshto falicni i meni bila crkla ove turbo iz potpisa posle 5 dana pa sam cekao mesec dana na RMA ali sad izgleda da ostajem na gigabyte-u![]()
Grom je visa sila i ne spada pod garanciju. Nije predvidjeno da radi pod tim uslovima. Isto kao kada bi potopio plocu u vodu i cudio se zasto ne radi pa trazio garanciju. Nabavis surge protector ili voltage regulator da pegla napon ako ti je npr. losa struja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari