Šta je novo?

Da li vazi garancija kad se sprzi OC-ovan procesor?

doggmania

Slavan
Učlanjen(a)
13.01.2009
Poruke
2,051
Poena
390
Pitanje kao u naslovu: Da li vazi garancija kad se overclockovan procesor pokvari? (Nije mi nista crklo nego cisto da znam)
 
Verujem da ne :)
(Ako dokazu da je bio overklokovan).
 
I ako se istopila plastika na soketu :D
Neki su pricali da im se procesor zalepio :)
 
Hehehehe koja 2 na 12 V :D
Znaci vazi, jedino ako ga ne istopim zajedno sa pola kucista :D
Hvala drugari. Sad mi je lakse :)
 
Kao jedan moj drug. Crkla mu graficka, i zove telefonom za garanciju, i objasni im lepo kako je drzao komp pored radijatora, i kako nikada nije cistio graficku. I onda kad mi je to pricao kao "i ne mogu da prihvate garanciju jer je moja krivica".... ja reko.. "e alo bre, ludaku, odnesi im to i reci im ne radi mi graficka, imam garanciju izvolte popravite. Sta im objasnjavas radijator, prasina k..c palac."


LOL... neki ljudi kao da zele sebi da otezaju zivot.
 
Sto vise pricas lakse ce naci razlog da ti NE PRIZNAJU garanciju. Zato samo kazes crkla graficka evo popravite. Da kazes da si prdno pored kompa nece da ti priznati garanciju :D
 
Kad vracate nesto tipa grafika ploca i procesor netreba im nista govoriti nego kazes neznam sta je bilo.
 
Mada najbolji su oni sto im grom oprzi pola ploce i oni je nose na garanciju bez srama ;)
 
SAmo cutis i kuliras i pravis se da imas minimalno znanje. kazes lepo to i to ne radi, zasto ne znam..
 
nema shanse da provale da si ga sprzhio OC-jem, lepo kazhi da je prso (ako ti se desi) i da ti je otishlo i recimo napajanje (ako pitaju za detalje)
spavao si, probudio se, komp neche da se upali... taaaadaaaaa ;)
 
Mada najbolji su oni sto im grom oprzi pola ploce i oni je nose na garanciju bez srama ;)

stani a tebi da spali grom plochu od 150E ti bi ladno kupio novu, a ne bi da imash moguchnost reklamacije otishao i zamenio?
ili imash puno para ili si stvarno :zgran:
 
Grom je visa sila i ne spada pod garanciju. Nije predvidjeno da radi pod tim uslovima. Isto kao kada bi potopio plocu u vodu i cudio se zasto ne radi pa trazio garanciju. Nabavis surge protector ili voltage regulator da pegla napon ako ti je npr. losa struja.
 
Poslednja izmena:
my bad, izvinjavam se... to vech nisam znao...
 
ma nema sanse da ja sprzim oc-om bilo sta. ja sam lepo odneo u servis ceo kompjuter i rekao da je napajanje crklo i da mi zamene, ali pametan serviser kaze(ja nisam bio tu) "Ajd da ja vidim sta tu fali" i on ukljuci napajanje u struju i da upali komp kad ono magla iliti crn dim i on meni lepo spali plocu, sreca da mi nije spalio i hdd i ostalo. jos pokusaju mene da optuze da sam ja spalio i da ne mogu da mi priznaju garanciju morao sam da im odem u servis sa namerom da ih spalim :) i kad sam im rekao da mi je to jutro pre nego sto sam dosao do njih radio komp i da sam ga lepo ugasio i doneo njima i poceo malo da dizem galamu i da pitam sta su oni radili, lepo su mi priznali sta se stvarno desilo.
 
Sa tim likovima iz servisa imam gadna iskustva uvek pokusaju da svale na tebe krivicu pogotovo ako ti neka komponenta ode dva puta a da nepricam za cekanje po 15 dana ko da oni mogu nesto ustanoviti kako je ploca riknula. A najgore od svega je kad im trazis pare da ti vrate a kad uzimaju pare nije problem nego kad treba da vrate onda je svadja.
 
mene zanima kakav interes ima obican serviser da NIKADA ne prizna garanciju, da li su oni prmorani da to rade zbog radnog mesta, imaju neku vajdu od toga, ili su prosto %&#$@*#...

sa druge strane, ja sam imao super pozitivno iskustvo pre nekoliko dana, kupio sam novu plocu, komp je radio ali je zabadao, odneo sam je sa sve procesorom kod distributera, i decko u servisu umesto da me zavlaci dobio sam novu plocu sledeceg radnog dana.. :D
 
Evo ja vec cekam 12 dana na zamenu doduse jekli su da moze potrajati.
 
Sa tim likovima iz servisa imam gadna iskustva uvek pokusaju da svale na tebe krivicu pogotovo ako ti neka komponenta ode dva puta a da nepricam za cekanje po 15 dana ko da oni mogu nesto ustanoviti kako je ploca riknula. A najgore od svega je kad im trazis pare da ti vrate a kad uzimaju pare nije problem nego kad treba da vrate onda je svadja.

Mislim da gresis. Radio sam dugo u servisu (ili servisima) i ono sto zvuci kao "pokusaj svaljivanja krivice" je u stvari samo pokusaj da se sazna sta se TACNO dogodilo, tj da se utvrdi uzrok kvara. Preko 90% slucajeva je bilo da ljudi dolaze sa konstatacijom "crklo, ne radi iz cista mira" a kroz naknadni razgovor se utvrdi da bas i nije tako. Ili je nesto cackano ili menjano ili instalirano ili, cak, jednostavno ispalo.
Ali ne, nije mi to nikada bio razlog da ne priznam garanciju, vec jednostavno zelja da manje vremena potrosim na dijagnostiku i kvar resim sto pre jer je to i u interesu kupca a i meni u interesu. Drugo, ako i treba nesto da vracam dobavljacu sto je na ivici da ne bude priznato ili sigurno nece biti priznato kao garancija, da znam sta je uzrok pa ipak da pokusam na neki nacin da resim sa dobavljcem.

Na primer dolazili su ljudi sa skoro novim spaljenim DVD rezacem kada su oni jos kostali malo bogatsvo. Kako? Jednom kaze covek, okrenuo konektor za napajanje, ne zna kako ali uspeo. Sta moze da se uradi. Lepo ga spakujem dobavljacu i kazem da je takav stigao i primeceno da nesto nije uredu kada smo ga ugradjivali... Epilog zamenjen coveku za dan dva. Itd itd itd....

Ne kazem da su svi serviseri ovakvi ali nisu svi ni drugaciji. Imas i jednih i drugih. Isto kao i korisnika. Eeeeeee..... Kad bi samo znali kakvi su sve ljudi dolazili.... C C C

Uglavnom (skoro) svaki se problem moze resiti na zadovoljstvo svih, samo je potrebno dobre volje....
 
uh al su neshto falicni i meni bila crkla ove turbo iz potpisa posle 5 dana pa sam cekao mesec dana na RMA ali sad izgleda da ostajem na gigabyte-u :D
 
Mislim da gresis. Radio sam dugo u servisu (ili servisima) i ono sto zvuci kao "pokusaj svaljivanja krivice" je u stvari samo pokusaj da se sazna sta se TACNO dogodilo, tj da se utvrdi uzrok kvara. Preko 90% slucajeva je bilo da ljudi dolaze sa konstatacijom "crklo, ne radi iz cista mira" a kroz naknadni razgovor se utvrdi da bas i nije tako. Ili je nesto cackano ili menjano ili instalirano ili, cak, jednostavno ispalo.
Ali ne, nije mi to nikada bio razlog da ne priznam garanciju, vec jednostavno zelja da manje vremena potrosim na dijagnostiku i kvar resim sto pre jer je to i u interesu kupca a i meni u interesu. Drugo, ako i treba nesto da vracam dobavljacu sto je na ivici da ne bude priznato ili sigurno nece biti priznato kao garancija, da znam sta je uzrok pa ipak da pokusam na neki nacin da resim sa dobavljcem.

Na primer dolazili su ljudi sa skoro novim spaljenim DVD rezacem kada su oni jos kostali malo bogatsvo. Kako? Jednom kaze covek, okrenuo konektor za napajanje, ne zna kako ali uspeo. Sta moze da se uradi. Lepo ga spakujem dobavljacu i kazem da je takav stigao i primeceno da nesto nije uredu kada smo ga ugradjivali... Epilog zamenjen coveku za dan dva. Itd itd itd....

Ne kazem da su svi serviseri ovakvi ali nisu svi ni drugaciji. Imas i jednih i drugih. Isto kao i korisnika. Eeeeeee..... Kad bi samo znali kakvi su sve ljudi dolazili.... C C C

Uglavnom (skoro) svaki se problem moze resiti na zadovoljstvo svih, samo je potrebno dobre volje....

A sto ne uvedete posebnu sluzbu za ispitivanje musterija?
Neki Gvantanamo recimo? Pa dok lepo ne prizna nema kuci da ide, to bi bilo najlepse. :)
 
Poslednja izmena:
uh al su neshto falicni i meni bila crkla ove turbo iz potpisa posle 5 dana pa sam cekao mesec dana na RMA ali sad izgleda da ostajem na gigabyte-u :D
I to pogotovu zadnja serija jer kod jednog mog druga potpuno ista ploca crkla posle nekih 20 dana. Ja neznam sta ili je naisla takva serija ili kod nas salju najlosije primerke ploca.
 
Grom je visa sila i ne spada pod garanciju. Nije predvidjeno da radi pod tim uslovima. Isto kao kada bi potopio plocu u vodu i cudio se zasto ne radi pa trazio garanciju. Nabavis surge protector ili voltage regulator da pegla napon ako ti je npr. losa struja.

sve je to super ali u srbiji je visha sila i ako serviser dodje i razbije ti komp sekirom
 
garancija je za devojcice :)
 
Meni je stigla nova ploca ovog puta su bili veoma ljubazni i izvinjavaju se.
 
Nazad
Vrh Dno