Zlopatiš se bezveze sa tom Sigmom Telo je skroz ok, ali na FF bi imao veći izbor objektiva i mogao bi da se otarasiš third party stakala, uzmeš recimo kršten 16-35 f2.8l II kao što ja planiram, ako mi ikada stigne Tamron 24-70 f2.8 da ga utopim za koje god pare... 17. marta sam ga poslao na servis, evo koji je danas datum, potpuno sam izgubio poverenje u mađarsku garanciju i third party proizvođače...
Pa recimo nema rezervnog dela a onda čeka nedelju-dve da se prikupi lista delova koji treba da se poruče pa uradi narudžbinu, onda čeka ko zna odakle da to stigne. Samo jedna od mogućnosti.Nadam se da nije problem što te citiram u ovoj temi. Zanima me a bezveze da tamo raširimo priču.
Šta je problem, kako je moguće da je toliko dugo i servisu u HU i koje im je obrazloženje?
Evo iz prve ruke oko garancije. Posedujem LG 32ln575s koji je kupljen preko svima poznatog sajta gde se reklamiraju "madjari" pre oko godinu i po dana. Pre neki dan mu je crko pozadinsko osvetljenje koje je popravljeno u zvanicnom LG servisu u Beogradu u Radnickoj ulici za tacno 5 dana. Odneo sam ga u ponedeljak u petak je bilo gotovo. Za ostvarivanje garancije je potreban samo racun iz radnje sa datumom kupovine (cuvao sam i ambalazu, ali to nije bilo
potrebno). Skroz pozitivno iskustvo
Jel nije problem da uslikas taj racun, cisto da vidimo sta se priznaje?
Po ovome ispada da lg iz mađarske ima dve godine garancije kod nas???Evo iz prve ruke oko garancije. Posedujem LG 32ln575s koji je kupljen preko svima poznatog sajta gde se reklamiraju "madjari" pre oko godinu i po dana. Pre neki dan mu je crko pozadinsko osvetljenje koje je popravljeno u zvanicnom LG servisu u Beogradu u Radnickoj ulici za tacno 5 dana. Odneo sam ga u ponedeljak u petak je bilo gotovo. Za ostvarivanje garancije je potreban samo racun iz radnje sa datumom kupovine (cuvao sam i ambalazu, ali to nije bilo
potrebno). Skroz pozitivno iskustvo
Meni je hard WD 2TB red bio pri crkavanju itd. Pošaljem ga ja početkom februara na reklamaciju i hard bude 2x odbijen i kažu da je hard ispravan ili da nije detaljno opisan kvar. I lik od koga sam kupio, kaže da je odneo treći put i da su ga poslali proizvođaču. Nije mi jasno uopšte to kako funkcioniše, ali svakako već sam 3 meseca bez harda i morao da kupim novi. I što je najgore još uvek nemam nikakvih informacija šta se dešava sa hardom. I rekao mi je lik, ako nešto ne bude u redu, da će on kupiti novi i poslati mi...Šta će biti na kraju, ništa ne znam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari