Šta je novo?

Da li ste testirali madjarsku garanciju?

Meni stigao tv pre dva popravljen otišla matična ploča (kod nas ko zna dal bi priznali garanciju, s obzirom da nije crkao sam od sebe, nego mama nešto čistila šporet i odmašćivač ušao u utičnicu i bio kuršlus) bio sam bez tv 28 dana...
 
Isto kao i uvek :D
 
Znaci ako uzmemo LG tv imamo garanciju u Srbiji, ako uzmemo Samsung, nemamo? Kakva je situacija sa Sonijem?
 
Tako je. Sto se tice Sonya ne znam.
 
Zlopatiš se bezveze sa tom Sigmom :) Telo je skroz ok, ali na FF bi imao veći izbor objektiva i mogao bi da se otarasiš third party stakala, uzmeš recimo kršten 16-35 f2.8l II kao što ja planiram, ako mi ikada stigne Tamron 24-70 f2.8 da ga utopim za koje god pare... 17. marta sam ga poslao na servis, evo koji je danas datum, potpuno sam izgubio poverenje u mađarsku garanciju i third party proizvođače...

Nadam se da nije problem što te citiram u ovoj temi. Zanima me a bezveze da tamo raširimo priču.
Šta je problem, kako je moguće da je toliko dugo i servisu u HU i koje im je obrazloženje?
 
Jako korisna tema posto i ja razmisljam da uzmem neki tv preko madjara. Iz svega sto sam procitao ljudi imaju generalno pozitivna iskustva samo treba voditi racuna da se kupi od nekog ko ima pozitivne kritike i nadati se da ne moras da proveravas da li je covek od reci :)
 
Nadam se da nije problem što te citiram u ovoj temi. Zanima me a bezveze da tamo raširimo priču.
Šta je problem, kako je moguće da je toliko dugo i servisu u HU i koje im je obrazloženje?
Pa recimo nema rezervnog dela a onda čeka nedelju-dve da se prikupi lista delova koji treba da se poruče pa uradi narudžbinu, onda čeka ko zna odakle da to stigne. Samo jedna od mogućnosti.
 
Mađarska garancija... evo moje priče. U februaru 2015. godine sam putem oglasa kupio Tamron 24-70 f2.8 objektiv sa zamisli čak 5 godina mađarske garancije, preostalo četiri godine do isteka garancije, rekoh super je to. Ubrzo nakon kupovine sam primetio da nešto nije u redu, da se baterija fotoaparata troši previše brzo kada je isti isključen i na njemu se nalazi pomenuti objektiv. Elem, u međuvremenu sam morao da idem na MWC u Barselonu i da nosim objektiv koji mi je cedio bateriju aparata kada ga nisam koristio.

Problem - elektronika, ploča u objektivu koja se ne slaže dobro sa Canon EOS 6D aparatom, pa zato drainuje bateriju ko blesav. Izguglao problem, nisam jedini slučaj i drugima sa 6D + ovaj objektiv se isto dešava. Rešenje - poslati u servis da se promeni elektronika u objektivu nakon čega će prestati da crpi bateriju kad se ne koristi. Kontaktirao sam originalnog vlasnika i dobio odgovor da je objektiv kupljen od dobro poznatog mađarskog prodavca Andora, nakon čega sam našao njegov e-mail i objasnio mu da imam problem sa objektivom. Odgovorio mi je da je upoznat sa tim problemom, da je imao takvih slučajeva i složio se da mu pošaljem objektiv kako bi ga odneo u Budimpeštu na servis.

17. marta sam poslao objektiv u nadi da će problem biti rešen za par nedelja, kako mi je Andor sugerisao. Postojala su dva rešenja, originalno da se moj objektiv zameni sa drugim primerkom u sličnom stanju kako ne bih morao da čekam na servisiranje i to mi je odgovaralo.

16. april - Andor je najzad dobio drugi objektiv od naizgled nesposobnog servisa, nakon čega ga je probao na Canon EOS 6D i došao do saznanja da i taj drugi primerak ima problem sa elektronikom i takođe crpi bateriju u mirovanju... Pošto je Andor jedan od poštenih i dobrih ljudi i veoma korektan prodavac, sam mi je ponudio da mi pošalje drugi objektiv dok se ne reši ovaj problem, jer sam više od mesec dana bio bez objektiva, koji mi je u to vreme zapravo i bio jedini koji sam posedovao. Nisam mogao da fotkam ništa da nisam od kolege pozajmio Canon 50mm 1.8. Pitao sam Andora šta ima da mi ponudi kao zamenski objektiv i reče da ima Canon 24-70 F4L, na šta sam rekao da će mi svakako poslužiti.

24. april - Andor šalje nazad taj drugi objektiv u Budimeštu i očekuje ovog puta primerak bez problema.

17. maj - Dobija odgovor iz servisa da mu nude drugi primerak objektiva, po koji mora da dođe iz Segedina u Budimpeštu, ili da čeka da se moj objektiv popravi, koji takođe mora tamo da pokupi.

23. maj - Ipak se čeka da moj objektiv bude popravljen, a pošto je servis nesposoban i trebaju im meseci da dođe na red na popravku, Andor mi šalje Canon 24-70 F4L da imam da koristim dok moj ne bude popravljen. Uzeti u obzir da mi je čovek poslao nov neotvoren objektiv da ga koristim, koji će posle morati da proda kao polovan.

29. maj - Stiže mi zamenski Canon 24-70 F4L i napokon ponovo imam walkaround zoom objektiv, jeste da propušta duplo manje svetla, ali ok, vrši mi posao.

16. jun - Andor je dobio obaveštenje da je pre pet dana popravljen moj objektiv i da će mi ga poslati kada se bude vratio sa mora.

4. jul - Nesposobni servis šalje Andoru objektiv na pogrešnu adresu, objektiv se vraća nazad u Budimpeštu, ponovo stiže kod Andora i saznaje da opet servis nije ništa uradio kako treba... Da li je moguće? Očigledno da jeste.

2. avgust - Objektiv bi trebalo da bude najzad servisiran kako treba, poslali su mu opet.

5. avgust - Napokon je moj po drugi put popravljeni objektiv kod Andora, trebao da mi donese ako bude u Srbiji pre nego što krenem u inostranstvo, pošto sam 13. avgusta putovao za Nemačku. Nismo se iskombinovali do tad, šta da se radi.

15. avgust - Andorov kolega me kontaktira dok sam u Nemačkoj, ali ja se vraćam tek 1. septembra kako bi mogao iz Temerina da mi pošalje objektiv.

4. septembar - Skoro 6 meseci od slanja, dobio sam nazad svoj objektiv i imao šta da vidim. Jedan od staklenih elemenata u objektivu je odlepljen i šeta slobodno unutra... Čime su ga u servisu lepili, lepkom za papir? Takođe, poslata mi je pogrešna Servisna istorija od tuđeg Canon 100 F/2.8 USM EF Macro objektiva... Izgubili su mi originalni Tamronov zadnji poklopac i zamenili ga Tokinom. Uz sve to, ima većih zadnjih čestica prašine ispod zadnjeg stakla objektiva, što je još gore nego da je prašina u prednjem elementu... Potpuni neprofesionalizam servisa, Andor nema ništa sa tim, njemu svaka čast na komunikaciji i strpljenju.

Kontaktirao sam danas mejlom ponovo Andora da vidimo šta dalje... Zamislite sad situaciju da ponovo šaljem u Temerin, pa njegov kolega iz Temerina u Segedin, pa Andor da nosi to ponovo u Budimpeštu. Pa onda ponovo dok objektiv dođe na red, pa da lepe ponovo staklo, i ponovo da se čeka da to sve urade, usput i zajebu nešto pošto su amateri, pa dok mi se sve to ponovo vrati... Prosto me zaboli glava kad pomislim na sve to.

Čekao sam šest meseci, da tražim pare nazad mi je glupo, da mu tražim nov objektiv opet ću Andoru da pravim gubitak, ali opet i ja sam dao pare za taj objektiv i očekujem ispravnu stvar. Javiću vam dalje šta i kako smo se dogovorili, ali znam da je ovo poslednji put da kupujem bilo šta sa mađarskom garancijom i takođe od sad samo Canon objektive kod kojih ne bi trebalo da bude ovakvih glupih problema.
 

Prilozi

  • IMG_20150904_091049.jpg
    IMG_20150904_091049.jpg
    521.6 KB · Pregleda: 274
  • IMG_20150904_101415.jpg
    IMG_20150904_101415.jpg
    990.8 KB · Pregleda: 283
  • IMG_20150904_101549.jpg
    IMG_20150904_101549.jpg
    728.6 KB · Pregleda: 278
  • IMG_20150904_101639.jpg
    IMG_20150904_101639.jpg
    824.9 KB · Pregleda: 278
Evo iz prve ruke oko garancije. Posedujem LG 32ln575s koji je kupljen preko svima poznatog sajta gde se reklamiraju "madjari" pre oko godinu i po dana. Pre neki dan mu je crko pozadinsko osvetljenje koje je popravljeno u zvanicnom LG servisu u Beogradu u Radnickoj ulici za tacno 5 dana. Odneo sam ga u ponedeljak u petak je bilo gotovo. Za ostvarivanje garancije je potreban samo racun iz radnje sa datumom kupovine (cuvao sam i ambalazu, ali to nije bilo
potrebno). Skroz pozitivno iskustvo :)
 
Jel nije problem da uslikas taj racun, cisto da vidimo sta se priznaje?
 
Evo iz prve ruke oko garancije. Posedujem LG 32ln575s koji je kupljen preko svima poznatog sajta gde se reklamiraju "madjari" pre oko godinu i po dana. Pre neki dan mu je crko pozadinsko osvetljenje koje je popravljeno u zvanicnom LG servisu u Beogradu u Radnickoj ulici za tacno 5 dana. Odneo sam ga u ponedeljak u petak je bilo gotovo. Za ostvarivanje garancije je potreban samo racun iz radnje sa datumom kupovine (cuvao sam i ambalazu, ali to nije bilo
potrebno). Skroz pozitivno iskustvo :)

pozadinsko osvetljenje je crklo? Da li si imao zvuk? Isti model imam isto uzet u BGu od madjara i izgubio je pozadinsko osvetljenje (ili mu je crko panel? nema sliku ekran crn ima ton).
Imam madjarsku garanciju (datum kupovine) na a4 papiru sa cenom i datumima kupovine i pecatima (online racun tipa ima nekoliko televizora koje je "madjar" narucio)

A imam i drugu manju garanciju kao mini LG notes (velicine novcanice) gde je upisan broj televizora ima pecatiran datum kupovine, pecat firme gde je kupljen i IMEI i model TV-a napisan hemiskom , jel samo ovo drugo dovoljno ? Ono prvo mi deluje bez veze da nosim :)
Nemam fiskalni racun.

Jel nije problem da uslikas taj racun, cisto da vidimo sta se priznaje?

Da ovo bi mi koristilo :D
 
Poslednja izmena:
Prvo da se izvinim sto nisam odgovorio ranije.
Iste simptome je i moj tv imao, crna slika potpuno a ton se cuje. Rekli su mi da je crklo pozadinsko osvetljenje, ali su mi zamenili ceo panel. Hvala im na tome :smoke:
Imam i ja neki knjizicu sa nekim pecatima iz radnje gde je kupljen, ali to mi nije trebalo za ostvarivanje garancije (bar u servisu to nisu trazili). Fiskalni racun nemam.
Samo sam odneo fotokopiju racuna.
IMG_20150905_144314.jpg
 
jos jedna stvar
mozes da mi posaljes tacnu adresu radnje i telefon na PM? :D
 
U kom smislu ok? Kupio si, pokvario se i dobavljač ti sve sredio, pošto je tema "Da li ste testirali madjarsku garanciju?"
 
Evo iz prve ruke oko garancije. Posedujem LG 32ln575s koji je kupljen preko svima poznatog sajta gde se reklamiraju "madjari" pre oko godinu i po dana. Pre neki dan mu je crko pozadinsko osvetljenje koje je popravljeno u zvanicnom LG servisu u Beogradu u Radnickoj ulici za tacno 5 dana. Odneo sam ga u ponedeljak u petak je bilo gotovo. Za ostvarivanje garancije je potreban samo racun iz radnje sa datumom kupovine (cuvao sam i ambalazu, ali to nije bilo
potrebno). Skroz pozitivno iskustvo :)
Po ovome ispada da lg iz mađarske ima dve godine garancije kod nas???
Po onome sto sam čuo od drugih koji imaju LG televizore, je to da se dosta kvare.Znam njih nekoliko sa crknutim pločama.
 
Od mnogih drugih ćeš čuti da se uopšte ne kvare i da ljudi godinama nemaju nikakav problem. Ništa to nije posebno vezano za LG. Takve tvrdnje ćeš čuti za sve modele i nema tu pravila.
ps. Pišem o ozbiljnijim markama, a ne onima "no name".
 
Sto se tice LG TV situacija je sledeca, ukoliko dodje do kvara moze popravka kod nas ali ukoliko se ustanovi da treba zamena TV-a mora da se TV nosi za HU i tamo da se zameni.
 
Da li strama garancija prolazi kod nas samo za televizore kupljene u Mađarskoj ili može da prođe i LG tv kupljen recimo u Austriji?
 
Da a sta je ukoliko je reklamacija na zbirnom racunu pa dobijes samo scan na mailu ? Da li je neko imao taj slucaj ?
 
Eto danas se sjebao volan g29 Logitech kojeg sam preprodao od 380e za 220e drugaru iz grada pre 10-ak dana. Kontaktirao sam ih na kp, videcemo kako ce da se zavrsi ali kontam da ce da kontaktiraju radnju sa mojim opisom problema jer je cela serija defektna tj problem se desi pre ili ranije, kontam da ce da rese, iskostace samo postarina jer idu svakog utorka i cetvrtka u Hu svejedno.
 
Meni je hard WD 2TB red bio pri crkavanju itd. Pošaljem ga ja početkom februara na reklamaciju i hard bude 2x odbijen i kažu da je hard ispravan ili da nije detaljno opisan kvar. I lik od koga sam kupio, kaže da je odneo treći put i da su ga poslali proizvođaču. Nije mi jasno uopšte to kako funkcioniše, ali svakako već sam 3 meseca bez harda i morao da kupim novi. I što je najgore još uvek nemam nikakvih informacija šta se dešava sa hardom. I rekao mi je lik, ako nešto ne bude u redu, da će on kupiti novi i poslati mi...Šta će biti na kraju, ništa ne znam...
 
Da nije tema o HU garanciji, ja bi bio siguran da pricas o nasim servisima, jer takva iskustva imaju ljudi bas kod nas ;)
 
Meni je hard WD 2TB red bio pri crkavanju itd. Pošaljem ga ja početkom februara na reklamaciju i hard bude 2x odbijen i kažu da je hard ispravan ili da nije detaljno opisan kvar. I lik od koga sam kupio, kaže da je odneo treći put i da su ga poslali proizvođaču. Nije mi jasno uopšte to kako funkcioniše, ali svakako već sam 3 meseca bez harda i morao da kupim novi. I što je najgore još uvek nemam nikakvih informacija šta se dešava sa hardom. I rekao mi je lik, ako nešto ne bude u redu, da će on kupiti novi i poslati mi...Šta će biti na kraju, ništa ne znam...

Nemam iskustvo sa HU garancijama, ali kad šaljem hdd-ove na servis uvek uz HDD pošaljem screenshot iz HDD Sentinela i Crystal disk info-a gde se jasno vidi SN diska, jasno obeležim broj loših sektora i sl. Ukoliko je bilo BSOD-ova na računaru na koje sumljam da su zbog HDD-a, uradim i listu istih iz BSOD viewer-a. Do sada mi se nikad nije desilo da mi je neko odbio garanciju na HDD i uglavnem sve bude gotovo u roku od nekoliko dana.
 
Uzeo sam jbl flip 3 od zivkovica sa kupujemprodajem, istom posle 10 dana crko jedan zvucnik (poceo da probija najstrasnije) evo 28mi dan kako cekam na vesti...rekao mi je da madjari imaju zakonsku obavezu od 30 dana za razliku od nasih 45 (sa tim sto ga on verovatno nike ni predao odma sutradan na servis vec ko zna posle koliko). Javljam kad bude novosti.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Kupio preko "Mađara" sa kp besan TV 40". Isti počeo da otkazuje posle godinu i 11 meseci (dve bio u garanciji). Cimnem prodavca. Počeo da mrsi, tipa, proizvođač je u međuvremenu sa dve garanciju skinuo na godinu dana garancije na panele. Ja ga iskuliram i pitam možemo li to da završimo ili ne. On odgovara "gledaj i uživaj dok ne nađem rešenje". Posle 10 dana mi se javlja kako TV treba da odnesem kod nj ortaka koji ima divča servis i da mi broj. Ja pozovem tog lika, a ovaj mi priča kako on dalje šalje kod svog ortaka u NS na "popravku". Ja ga pitam jel daješ neki revers da si primio TV ili sl., a on odgovara "kakav revers?". Završilo se tako što sam prodao TV od soma eur sa svom opremom za siću lovu, tj. odustao od za*ebancije sa šatro serviserima i distributerima.. Moje iskustvo.. Ne znači da i drugi put neću kupiti jeftinije..
 
Daj ime tog prodavca, da znamo koga da izbegavamo. I o kom modelu se radi?
 
+1 za ime.
Ja sam pre par meseci uzeo LG IPS TV od tipa sa KP koji nabavlja od Madjara.
S vremena na vreme,jednom do dvaput mesecno se pojave neke sitne linijice.Koristim d3 sbb risiver.Tip bio kod mene,isto mi rekao,imas 2 godine garancije.Gledaj tv i uzivaj,kad zvekne,menjacemo ga.
 
Te njihove garancije što se prenose sa kolena na koleno su zaista smešne.
Jeste da je jeftinija roba ali takoreći nema garancije,pa se postavlja pitanje šta ju tu jeftinije,odnosno tek kada prođu dve godine možeš da podvlačiš crtu.
 
Vrh Dno