Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Za one koji se pitaju da li mogu da nastave sa svojim starim Save-om.
Pri pokretanju igre dobicete kvest "DOG EAT DOG" i u njemu ce biti objasnjeno sve sto se tice novih mehanika.
Sad cuo na stream-u.
 
Ništa, idem ispočetka, po peti put.
 
Za sad je ovo bitno... Sve na max 1440p konstantno 140fps naravno sa DLSS + FG, graficka nikad na 100%... Znaci sto se mene tice mogu jos malo da je nasminkaju i povecaju zahtevnost sve je prihvatljivo dok ima 120~140fps :p
Cyberpunk2077_2023_09_21_17_47_22_384.jpg
 
Zasto ti GPU nije na 100%? CPU max out ili FPS lockan ?

Ja sam je obrisao pa pristavio da je skine nanovo. Da budem 100% siguran da nema nekih starih fajlova.
 
Voznja je dosta bolja kao i murija. Sa starim likom se napucavao malo sa murijom i vidi se da su ipak na kraju priklonili rockstarovom receptu. Baš dobro roštiljanje. Veceras novi lik nova avantura 😊
 
Zasto ti GPU nije na 100%? CPU max out ili FPS lockan ?

Ja sam je obrisao pa pristavio da je skine nanovo. Da budem 100% siguran da nema nekih starih fajlova.
Monitor je 144hz, a fps ogranicen na 140, 90% je dovoljno da izgura 144fps, kad iskljucim vsync zuzece je konstatno 99~100%.
 
DLSS 3.5 JE VRH...BOLJE OD NATIVE!!!
 
Da je igra izasla u ovakvom stanju kao sto je 2.0 bila bi to cista 9. Sve su namincali kako treba, voznja je utagnutija - sada mogu normalno da uhvatim krivinu (vau), murija - covece koliko doprinosi samo sto se cuje njihova komunikacija i sto to sve konacno radi, kao da igram skroz drugu igru.
Redizajnirani UI, telefon je super, zvukovi razni za svaki meni, nema sta nisu dotakli. Odlicno za sad.

edit:
Jedno glupo pitanje, kako da znam da sam ukljucio DLSS 3.5, jel dovoljno da stavim neki od preseta na "DLSS super resolution" ili moram da ukljucim i "DLSS Frame generation" ?
 
Fps ne treba da se ogranicava kada se koristi frame generation.
Treba da ne bi dolazilo do stuttering u pojedinim igrama, ako je 144hz monitoir ogranici se na 140 ukljuci vsync/gsync i problem resen za slucaj da ga ima, slika ko staklo milin da se igra :) Sa freesync nije tako, radi to nesto ali nije to to, mozda i jeste sa novijim modelima monitora, nisam skoro poredio.
DLSS 3.5 JE VRH...BOLJE OD NATIVE!!!

Da li ima negde poredjenje kako radi sa FSR u odnosu na DLSS, pre svega kvalitet prikaza ?
 
Što se vožnje tiče:
We implemented various changes and tweaks to vehicle performance and handling:
  • New speed-sensitive steering applies to most vehicles. The max turn speed and radius adapts to different vehicle speeds better than before.
  • All engines have torque curves now, which reflect the engine’s character and any power modifiers (e.g., supercharger, turbo, hybrid, etc.). Some adjustments and balancing have been made to vehicle acceleration and top speeds.
  • Conducted a full pass on adjustments to braking force. For slower vehicles it has been dramatically increased, and all stopping distances were measured and adjusted as necessary.
  • All vehicles react better to rough terrain and impacts with curbs, meridians, etc. Vehicles feel "heavier" now, as we have improved how we apply gravity as the suspension moves.
  • Many vehicles were fully retuned or their tuning was heavily revised.
  • Multiple other small improvements.

    Traffic
    • NPC vehicles can now switch lanes to avoid obstacles.
    • Pedestrians will now try to avoid running into moving vehicles.
    • NPC drivers are now better at avoiding you when you are on foot.
    • Improved braking, acceleration and suspension of cars in traffic.
    • Some NPCs now might react aggressively when you hijack their vehicle.
    • Various improvements to traffic density depending on time of day and night, resulting in more realistic traffic behavior.
    • Driving with a quest-related NPC in your vehicle no longer disables traffic in the occupied lane, resulting in the feeling of a busier city.
 
Da je igra izasla u ovakvom stanju kao sto je 2.0 bila bi to cista 9. Sve su namincali kako treba, voznja je utagnutija - sada mogu normalno da uhvatim krivinu (vau), murija - covece koliko doprinosi samo sto se cuje njihova komunikacija i sto to sve konacno radi, kao da igram skroz drugu igru.
Redizajnirani UI, telefon je super, zvukovi razni za svaki meni, nema sta nisu dotakli. Odlicno za sad.

edit:
Jedno glupo pitanje, kako da znam da sam ukljucio DLSS 3.5, jel dovoljno da stavim neki od preseta na "DLSS super resolution" ili moram da ukljucim i "DLSS Frame generation" ?

Inside DLSS 3.5 Ray Reconstruction stavis na ON to je 3.5 DLSS...i ukljucis i fg ako zelis zavisi koliko fps zelis...ali kvalitet slike je mnogo dobar...pogledao sam 10 testova svi kazu isto...​

 
kako da znam da sam ukljucio DLSS 3.5
Koliko sam video DLSS 3.5 je moguce ukljuciti samo nakon sto se ukljuci path tracing. Dok je path tracing off, Ray Reconstruction je greyed out.

Inace, 2.0 je zaista bas bas CPU heavy. Sa 5600X ide ispod 60fps dok se vozi, cak i sa crowd density na medium i bez RT.
 
Treba da ne bi dolazilo do stuttering u pojedinim igrama, ako je 144hz monitoir ogranici se na 140 ukljuci vsync/gsync i problem resen za slucaj da ga ima, slika ko staklo milin da se igra :) Sa freesync nije tako, radi to nesto ali nije to to, mozda i jeste sa novijim modelima monitora, nisam skoro poredio.

Da li ima negde poredjenje kako radi sa FSR u odnosu na DLSS, pre svega kvalitet prikaza ?
 
Heh, opet na nekih 150m granica na kojoj se meshevi pretvaraju u sprajtove i modeli NPCa nestaju. Mislim da je situacija na nekim drugim mjestima drugacija, da se mnogo dalje desavaju ove tranzicije. Naravno popup mesheva je i dalje dosta izrazen. :/
1695316360692.png
 
@milimili86
Ovaj kanal nista ne testira, sve je fake... Samo uklopljen video prema performansama kave bi trebalo da budu. Nego vise me zanima kvalitet prikaza od fps-a posto je vec jasno da su AMD karte za ovu igru los izbor.
 
@r0nIn i @emaremare da li su napravili da možeš da uđeš u sajberpsihozu usled previše implanta?
 
Heh, opet na nekih 150m granica na kojoj se meshevi pretvaraju u sprajtove i modeli NPCa nestaju. Mislim da je situacija na nekim drugim mjestima drugacija, da se mnogo dalje desavaju ove tranzicije. Naravno popup mesheva je i dalje dosta izrazen. :/
Pogledajte prilog 405588
Što se open worlda tice, osim policije, igra je ista. Isti NPC-evi, isto je sve. Stvari nestaju iza ledja, spawnaju se jako blizu tebe i auta recimo ne mogu da zaobidju tvoje parkirano auto na cesti.

Treba ovo igrati kao linearnu igru.
 
Sjajno izgleda igra, Frame reconstruction je budućnost. Nikad nisam gotivio ray tracing jer je uvek unosio podosta šuma u sliku, sad su to rešili i igra zaista izgleda super. Doduše, nekad mi se čini da karakteri izgledaju malo... bleđe izbliza, ali možda treba da pojačam sharpness.

Cyberpunk 2077 Super-Resolution 2023.09.21 - 20.19.22.00.pngCyberpunk 2077 Screenshot 2023.09.21 - 20.18.20.25.pngCyberpunk 2077 Screenshot 2023.09.21 - 20.15.20.52.png
 
@r0nIn i @emaremare da li su napravili da možeš da uđeš u sajberpsihozu usled previše implanta?
Nisam testirao jos, a rekli su da valjda kada udjes u sajberpsihozu to traje odredjeno vrijeme.

Sto se Path tracinga i Ray tracinga tice mislim da je to i dalje sve u nekoj ranoj fazi razvoja, nisam bas preterano odusevljen jer i dalje je nekako scena mutnjikava i pored DLSS 3.5, jeste mnogo bolje u odnosu na prethodnu verziju DLSSa ali opet PT sam po sebi je cudan, narocito kada se svetla brzo pale ili gase - na primer kod mene, dok je ukljucen PT, rotaciona svetla od policije se uopste ne prikazuju. Takodje neke scene meni izgledaju lepse bez PT a neke su odlicne.

Što se open worlda tice, osim policije, igra je ista. Isti NPC-evi, isto je sve. Stvari nestaju iza ledja, spawnaju se jako blizu tebe i auta recimo ne mogu da zaobidju tvoje parkirano auto na cesti.

Treba ovo igrati kao linearnu igru.
Da, izgleda da je to to. Ocekivao sam vise. Makar je voznja koliko toliko bolja.
 
Poslednja izmena:
Fr je samo za 4xxx seriju? Nisam pratio na casu.
 
Nazad
Vrh Dno