Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Da li je neko upratio, da li su i jednom spomenuli FOV za konzole? Pretpostavljam ne, pogotovo sa zahtjevnijom ekspanzijom.
 
Da li je realno da igra postane odjednom toliko CPU zahtevna? Sta su to izmenili, ako ne racunamo ono sto sam cuo da se spekulise da je sam RT CPU intezivan, posto je zahtevnost veca i kada je to iskljuceno. Da li je zbog povecanja broja NPC-jeva?
Vecina developer se trudi da igra bude dostupna sto vecem broju korisnika, oni koji to ne rade verovatno su pomognuti od strane proizvodjaca hradvera (nvidia u ovom slucaju) kako bi ta igre naterala korisnike da trose novac na novi haradver... Niko razuman ko razmislja o profitu ne pravi igru kojoj je zbogo zahtevnosti ciljna grupa 5~10% potencijalnih korisnika.
Tako je The Witcher 3 kada se pojavila bila prezahtevna, ista pricak kao sada sa Cyberpunk 2077, isto su se tako zdusno trudlil da se ta zahtevnost povecava kako je vreme prolazilo, sada sa RT + DLSS + FG tek sa 4090 moze da se igra sa 144fps.
 
Ali W3 je opravdao svoju zahtevnost,šta se tiče grafike.

Ako pogledaš koje su igre izašle te goidine,nije da su orale ledinu.
 
Zašto bi nVidia uticala na povećanje CPU zahtevnost, to mi nema nikakvog smisla.

To da game kompanije povećavaju zahtevnost igre kako bi naterale igrače da kupuju bolji hardver potpomognute nekakvim podsticajem HW kompanije mi spada u domet teorija zavere. Ispade da CEO nVidie ima kristalnu kuglu koja mu omogućava da predvidi uspeh neke igre sedam godina u budućnosti i tako opravda trošak od par stotina miliona dolara koji daje CDPRED kako bi oni napravili igru zahtevnijom i time im nadomestili gubitak zbog igrača koji neće moći zbog toga da je igraju a samim tim i kupe. Mislim, kako bi to uopšte funkcionisalo? Bolje još ako bi i bilo stvarno to bi bila najbolje čuvana tajna industrije jer još uvek nije procurela čak ni od strane extra nezadovoljnih devova koji su bežali iz CDPRED.

Pre će biti Starfield nivo outsorsovanja visoko obučenim Indijcima pa jedna kocka koja realno treba da ima manje od 1000 poligona završi sa 137.000 i onda igra ne radi kako treba.
 
@dzonihsv znam ali ne govorim o tome, gledajući zvaničnu zahtevnost između high i low, bez RT, I razlika je ogromna: 7800X3D vs R5 1600. Zato i pitam ako povećanje nije zbog povećanja broja NPC koji sada imaju neke kompleksne rutine, šta li su oni to uradili. Ovo je jedina igra, za koju znam, koja ima ovako drastični razliku za CPU zahtevnost pri promeni grafičkih podešavanja.
 
Jos jedan test.
 
Jel' neko testirao gde kupiti DLC a da se "slaže" sa onim GOG Project RED bundle preorderom koji je uzelo pola foruma?
 
Zašto bi nVidia uticala na povećanje CPU zahtevnost, to mi nema nikakvog smisla.

To da game kompanije povećavaju zahtevnost igre kako bi naterale igrače da kupuju bolji hardver potpomognute nekakvim podsticajem HW kompanije mi spada u domet teorija zavere. Ispade da CEO nVidie ima kristalnu kuglu koja mu omogućava da predvidi uspeh neke igre sedam godina u budućnosti i tako opravda trošak od par stotina miliona dolara koji daje CDPRED kako bi oni napravili igru zahtevnijom i time im nadomestili gubitak zbog igrača koji neće moći zbog toga da je igraju a samim tim i kupe. Mislim, kako bi to uopšte funkcionisalo? Bolje još ako bi i bilo stvarno to bi bila najbolje čuvana tajna industrije jer još uvek nije procurela čak ni od strane extra nezadovoljnih devova koji su bežali iz CDPRED.

Pre će biti Starfield nivo outsorsovanja visoko obučenim Indijcima pa jedna kocka koja realno treba da ima manje od 1000 poligona završi sa 137.000 i onda igra ne radi kako treba.
Mislim isto ovo sto i ti, ipak ne mogu da nadjen drugo objasnjenje zasto prave i guraju na trziste vec drugu igru za radom koja je po zahtevnosti ispred svog vremena minimum 2god i po min i po max potrebnoj konfiguraciji za ugodno igranje. Tu neka veza postoji.
 
Mjok, ljudska glupost je bezgranicna. Evo sa komsijskog, SK, foruma:
IR21fAo.png
 
Minimalni zahtevi traze Ryzen 5 1600 uz rx 580 za 30fps low
Po gamegpu testovima, na low podesavanjima - ryzen 5 1600x ima 52 fps sa rx 580, uz fsr ide do 59 fps

svakako su zahtevi nasvirani previse, ako igra radi dobro na 1.63 onda nece biti nikakvih problema na 2.0, cak ce mozda i bolje da radi.
 
^
Odlicno,to mi se jako svidja.
 
Ja sam bio nomad, pa sad poceo street kid, sad cu verovatno corpo riba takodje.

PS5 spreman za download.
Ko hoce neka me doda, da razmenimo utiske. :D
 
Svidja mi se što su izmenili ovo sa odećem i što su smanjili loot ali je smisleniji. Još samo da vidimo to uživo.
 
Jos jedan test.
Ne vidim da su negde stavili chartove za
RT (ili PathTracing) + DLSS 3.5 Quality + FG

Možda namerno nisu to uradili jer za AMD ima tek FSR 2.1 pa nije pravedno porediti noviji upscaler sa starim. Ima u zaključku spomenuto koliko 4090 dobija sa DLSS Quality i FG.
 
Na Epic-u 27,9GB,ne znam dali je u to ukljucen i Phantom.
Edit:Kupio sam Phantom Liberty.
 
Poslednja izmena:
+1 mada nije sigurno, nije free dlc
 
Svidja mi se što su izmenili ovo sa odećem i što su smanjili loot ali je smisleniji. Još samo da vidimo to uživo.
To je odlicno ako su zaista uradili, dojadile su mi igre u kojim se skuplja milion itema i sve se na kraju svodi na to, tipa Borderlands 3 koja je sampion na tom polju... Remnant je po tom pitanju najbolje izbalansiran, ima svasta nesto da se nadje al taman koliko treba da ne ugisi samu igru, da se igra ne pretvori u loot menadzer :p

1695309890776.png
 
Nazad
Vrh Dno