Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Pa što se priče tiče, možda. Što se gameplay elemenata tiče... tu baš i ne verujem. Mislim, s razlogom sam skeptičan. Ali teško da će ovaj naslov doći do No Man's Sky iskupljenja. A čak i u slučaju NMS-a, iako su dodali sve te obećane stvari i još toga, i dalje je ne sprečava da bude sasvim prosečna, dosadna igra :D
 
Samo osobi bez imalo mašte NMS može biti dosadan.
 
To mozes reci prakticn za Minecraft, Roblox ili Lego kockice: Samo osobi bez imalo mašte Roblox može biti dosadan.

Ima nas kojima nije 9 godina.

Kontam sta govoris. Ja se ne mogu natjerati s vremenom da probam sve nove update. Imao sam dugo narodnjaka pa kupio i original, ali prije upalim Star Citizen, odradim misiju nego sto mi se grinda u NMS.
 
Ah, a pa sada je jasno... :) Uzgred, i TW3 ima iste mane, samo je prezentacija bolja i igra je duza tj nakrcana kvalitetnijim kvestovima (koji bi mogli cesto da budu i deo glavnog) i loreom pa se manje primete potpuno isti nedostaci. TW1 i TW2 su vrhunac CDPR price. Mogu u pare da se kladim da nece oni vise nikada napraviti nista vise od prosecne igre.
Nema TW3 iste mane.
Ti si izgleda ocekivao da TW3 bude malo drugaciji Skyrim, gdje nista nema smisla, gdje svakih 300 metara imas pecinu punu mrtvih ili nemrtvih kojih je 10 puta vise nego zivih!
Meni u TW3 smeta to sto igra brzo postaje lagana, sto nema TW1 atmosferu, i sto je crtanolik. CP je jos gori, kicaviji.

Hajp podrazumeva nerealna očekivanja gejmera koja nastaju bez osnove.
Kada ti developeri kažu: ovo će biti u igri - to je osnova, to je ono što očekuješ. Kada ljudi ni iz čega govore: ovo će biti najbolja igra svih vremena - to je bez osnove.

Na kraju, nismo dobili ono što je bilo rečeno da će biti sastavni deo igre.
Da ne bude da pljujem igru samo, ima ona sjajnih elemenata. Ali tačno se vidi da dok je jedan tim briljirao, i imao zaista talentovane ljude, drugi timovi su ili zabušavali ili prosto nisu radili svoj posao. Plus na sve to užasan menadžment i upper level kurvini sinovi koji su dodatno *****ali stvar, plus crunch i odlasci developera.

Ma nije to osnova. Developeri su ljudi, a ljudi lazu. Najbolji primjer i jedan od najvecih lazova je Todd Howard, koji je jos od Obliviona lagao u vezi Radiant AI. Pa onda najveci kiks F76.
Osnova je kada developeri obecaju nesto i onda to pokazu putem videa, hvale se s tim. U CP slucaju toga nije bilo. Pokazali su malo grad i jednu misiju. Nikad nista nisu pokazali od kompleksnih i naprednih RPG elemenata, a reklamirali su igru kao buducnost RPG zanra. To je za mene bio znak da nesto nije u redu.
Takodjer nikad nisu pokazali napredan AI, a to je nesto sto bi covjek ocekivao u ovakvoj vrsti igre, plus sto im je ovo prva igra ovakvog tipa.
 
El su popravili AI u odnosu na rane verzije igre?

Igrao sam je kad je izasla ali sam se smorio nakon sto sam napravio stealth build sa nekim revolverom koji je imao masivan bonus za headshot damage. Svaku misiju bih prelazio tako sto bih se sunjao, one-hitovao protivnike al fazon je sto je AI bio tako idiotski da njihovi drugari uopste nisu reagovali na mene kojim delim hedove jedan za drugim sem par ponavljajucih uzrecica.

Nakon sto sam u jednoj misiji (mislim da je ona na kraju koje se bijete sa onom ogromnom amazonkom) odradio celu sobu neprijatelja (bilo ih jedno 5-6) jedan za drugim dok sam cucao sa mojim revolverom u hodniku ispred bez da se oni uopste pomeraju (samo bi vikali tipa gde si, najebaces kad te nadjemo a ne pomeraju se uopste lmao) samo sam izasao i obrisao igru.

Fazon je sto su dva drugara blejala tad sa mnom (hteli da vide igru pa im pokazao moj stealth revolver build na toj misiji) pa su i oni odustali od toga da je probaju nakon toga lol.
 
"El su popravili AI u odnosu na rane verzije igre?"

Nisu. Evo jedan video pa ako ti sta znaci, pogledaj. Znam da je poenta ovih klipova pretjerivanje ali sam pisao vec, nestaju auta kada im ledja okrenes/spawnaju se drugi NPC-evi, clipping NPC-eva, policija ne vrsi nikakvu potjeru itd.



Policija i dalje ne koristi vozila. Mislim... comeone man. Thats malalrki.

 
Ah, steta...

Znaci bolje obrnuti Deus Ex Human Revolution i Mankind Divided duo jos jednom nego se ponovo nervirati na konto nepostojeceg AI-ja protivnika u CP 2077...
 
Ah, steta...

Znaci bolje obrnuti Deus Ex Human Revolution i Mankind Divided duo jos jednom nego se ponovo nervirati na konto nepostojeceg AI-ja protivnika u CP 2077...
Meni je napucavanje u Deus Ex Human Revolution jedno od gorih ikada, a AI je tek tuga... A Mankind Divided nisam ni probao...
 
Meni su obe Deus Ex igre za stealth pristup na nivou Dishonored igara. Drugim rečima, odlične.

Samo šunjanje i, eventualno, non-leathal oruzja tako da mi je tu napucavanje poslednja rupa na svirali.

A što se tiče AI-ja nije ni on super ali barem me traze po mapi kad primete da im nema kolega.
 
Deus Ex se i ne igra kao pucačina, prava draž igre je stealth, i tu su ti date brojne alatke. Plus, kao i svaki dobar Immersive Sim, imaš različite načine rešavanja problema. U CP2077 stealth prosto nema smisla, ne znači ti ništa na kraju.
 
Nema TW3 iste mane.
Ti si izgleda ocekivao da TW3 bude malo drugaciji Skyrim, gdje nista nema smisla, gdje svakih 300 metara imas pecinu punu mrtvih ili nemrtvih kojih je 10 puta vise nego zivih!
Meni u TW3 smeta to sto igra brzo postaje lagana, sto nema TW1 atmosferu, i sto je crtanolik. CP je jos gori, kicaviji.
Pokazujes zapanjujucu upornost da diskutujes u vezi sa igrom koju NISI odigrao. TW3 sam odigrao i nema nikakve veze sta sam ocekivao. Bethesdine igre (osim Fallouta koji ima mana ali i dobrih strana) ne mirisem bas. Imam toliko igrackog staza da znam da ne ocekujem ama bas nista. Zapravo imam vise igrackog staza nego mnogi clanovi ovog foruma godina :) Za atmosferu u TW1 mogu da se slozim, najbolja u serijalu i meni licno i najbolja TW igra od sve tri. TW3 ima pricu koja se raspada kako ides dalje ka kraju, CP ima pricu koja je puna rupa i ne sastavlja se do kraja. TW2 ima sasvim konzistentnu i dobru pricu. Zapravo igras maltene dve igre u dva prelaza. To retko koja igra nudi u danasnje vreme.
Neko je pomenuo AI u CP. AI NPC-ova ne postoji, AI protivnika je los. Detekcija zvuka je rudimentarna do nepostojeca pa je igrati stealth bzvz. AI pucaca je takodje na nivou amebe. Stoje precesto van zaklona i lako je srediti ih. AI pucaca u DXHR je daleko, daleko bolji. Mape su takodje premale za bilo kakav smisleni stealth pristup (osim u par misija). CP, osim graficki i glasovnom i muzickom podlogom bukvalno ni na jednom polju ne blista. Artwork je dosta dobar ali ipak vise volim noir goticki cyberpunk DX-a od sarenisa ciganskog satora...
 
Za sada sam na pola igre (pc) i nisam se susreo sa bagovima. Nisam igrao od kad je izasla i ako neko zeli da proba sad je vreme. Naravno na popustu uzmite igru jer ovo nije igra koja je vredna pune cene. Igra i dalje boluje od toga da imate laznu iluziju izbora konstantno i ne verujem da ce bilo koji update ovo da popravi. Ali ako udjete sa realnim ocekivanjima zabavno je.
 
Meni je napucavanje u Deus Ex Human Revolution jedno od gorih ikada, a AI je tek tuga... A Mankind Divided nisam ni probao...
Sto se napucavanja tice MD je bolji duplo ali je u CP napucavanje i dalje bolje i socnije.
"El su popravili AI u odnosu na rane verzije igre?"

Nisu. Evo jedan video pa ako ti sta znaci, pogledaj. Znam da je poenta ovih klipova pretjerivanje ali sam pisao vec, nestaju auta kada im ledja okrenes/spawnaju se drugi NPC-evi, clipping NPC-eva, policija ne vrsi nikakvu potjeru itd.



Policija i dalje ne koristi vozila. Mislim... comeone man. Thats malalrki.

Da, upravo je to stanje koje nikako da poprave zato je igra i dalje na klimavim nogama. Iako nekima to mozda ne znaci, ti svi detalji doprinose da svijet izgleda i djeluje uvjerljivo, ne treba neki sad realizam ali neke osnovne logike fizike da se ispostuju. Pitanje je da li ce uopste moci to da srede, jer je bas dosta vremena proslo od izlaska. Ocigledno imaju ili nesposobne programere ili je egnine takav da tu ne bi mogao da se snadje ni bog otac. Ali nije samo Ai u pitanju vec i fizika koja ne postoji.
 
Poslednja izmena:
Sto se napucavanja tice MD je bolji duplo ali je u CP napucavanje i dalje bolje i socnije.
Jeste. Gunslinger je bas recimo lep osecaj u cp. Uzivanje je napucavati se pogotovo sa pistoljem. Ai je na very hard prilicno precizan ali je i dalje prelako jer ne zna da koristi mehanicke dodatke kako treba
 
Pokazujes zapanjujucu upornost da diskutujes u vezi sa igrom koju NISI odigrao. TW3 sam odigrao i nema nikakve veze sta sam ocekivao. Bethesdine igre (osim Fallouta koji ima mana ali i dobrih strana) ne mirisem bas. Imam toliko igrackog staza da znam da ne ocekujem ama bas nista. Zapravo imam vise igrackog staza nego mnogi clanovi ovog foruma godina :) Za atmosferu u TW1 mogu da se slozim, najbolja u serijalu i meni licno i najbolja TW igra od sve tri. TW3 ima pricu koja se raspada kako ides dalje ka kraju, CP ima pricu koja je puna rupa i ne sastavlja se do kraja. TW2 ima sasvim konzistentnu i dobru pricu. Zapravo igras maltene dve igre u dva prelaza. To retko koja igra nudi u danasnje vreme.
Neko je pomenuo AI u CP. AI NPC-ova ne postoji, AI protivnika je los. Detekcija zvuka je rudimentarna do nepostojeca pa je igrati stealth bzvz. AI pucaca je takodje na nivou amebe. Stoje precesto van zaklona i lako je srediti ih. AI pucaca u DXHR je daleko, daleko bolji. Mape su takodje premale za bilo kakav smisleni stealth pristup (osim u par misija). CP, osim graficki i glasovnom i muzickom podlogom bukvalno ni na jednom polju ne blista. Artwork je dosta dobar ali ipak vise volim noir goticki cyberpunk DX-a od sarenisa ciganskog satora...
Minja, moras malo bolje obracati paznju na to sto pisem, na tekst.
Ja govorim o TW3 u ovom slucaju, koji sam naravno davno odigrao. Takodjer moras obratiti paznju na to sta pisem u vezi CP.
Btw, rijetko koji open world FPS ima dobar AI jer je nelinearan, i ne moze se porediti sa lineranim, tesko skriptovanim. FPS AI zahtijeva poseban pristup i nije ga lako skriptovati, i lako se primjete nedostatci.
Stealth jedino ima smisla ako te igra tjera da ga koristis. Ako je samo opcija, to jest mozes igru preci na neki drugi laksi nacin, onda to nema smisla. Recimo prve tri Thief igre su stealth.
A sto se tice godina, blizu smo, godinu dana razlike ;)
 
Nece police chase nikada biti u igri.. jer police chase ne postoji u Sonic igrama, jel tako ?

“First of all, not every open world game, right? Because, like, I don’t think that Sonic, the chase game, will have it, or the Elden Ring open world game will have it."
 
A ja ne znam što su svi toliko zapeli za pandure *** najnebitniji deo igre. Nek srede druge stvari, nek porade na looting mehanici, nek dodaju bolju NPC interakciju, nek dodaju nove kvestove.
 
Panduri su deo osnove NC. U loru grad je bio pod vladavinom kriminalnih kartela dok se korporacije nisu umesale i oterale kartele. Jedan deo tog procesa je i modernizacija policije. Max-tac su bukvalno cyberpshycho edgerunner-i na strani vlasti. Mnogo je bitnija policija ovde nego recimo u gta univerzumu zbog same korupcije i maxtaca.
Eksploracija sveta van glavne price je bukvalno protagonista protiv bandi NC. Ovoj igri treba razvijen sistem policije da doda na dubini i znaju to u cdpr, nisu dzabe obecavali kule i gradove vezano za policiju od pocetka.
 
Ali unapređenje AI-ja policije ne radi apsolutno ništa ako ti u osnovu igre i misija nije inkorporirana policija
 
Ali unapređenje AI-ja policije ne radi apsolutno ništa ako ti u osnovu igre i misija nije inkorporirana policija
Pa nije inkorporirana zato sto je jedan od bivsih developera izjavio da su bukvalno na kraju produkcije sklepali policiju jer nisu uspeli da zavrse na vreme planirano. Sve ovo sad u otvorenom svetu je placeholder. Ako ubace policiju kako je planirano promenice se aspket otvorenog sveta. Ovo sad sto imamo u igri je bukvalno sistem koji je napravljen tako da se policija koristi minimalno i samo kad mora. Ceo ovaj sistem gde svaki kriminalac ima bounty pa mozes slobodno da ih ubijas gde stignes je tu jer nemaju policiju. Ja se nadam da se sve to menja kao sto su obecali na pocetku.
 
Realno, sve sa bandama i street cred-om je potpuno prazno u trenutnom stanju. Ali čisto sumnjam da će dublje menjati sisteme, čim su oni skratili plan za jednu ekspanziju, znači da gledaju da se okreću drugim stvarima odmah nakon toga.
 
Problem je što ljudi mnogo očekuju od CDPR. Nikada neće uskladiti igru sa hype-om koji je napravio marketing tim. Imaju oni drugih projekata kojima treba da se posvete.
 
Dobra se vodi ovde diskusija, drago mi je da prepoznajete vaznost tih nekih aspekata koji su jako bitni u CP univerzumu. Zaista ta policija, iako nekome to delovalo beznacajno, jeste nesto sto sam bas zelio da vidim kao neki sistem koji je na mnogo vecem nivou u odnosu na GTA igre i sve ostale igre koje imaju te sisteme sa "strazarima". Njihova obecanja tokom marketinske kampanje su me prilicno zaintrigirala tako da sam ocekivao bas neke fenomenalne misije sa tim korumpiranim policajcima, njihovim potplacivanjem, ucjenjivanjem, bounty hunt-ima i slicno . Na kraju smo dobili samo placeholder.
Ako urade samo jurnjavu sa policijom mislim meni to nece biti dovoljno, jer cu i dalje osecati zal za propustenom prilikom da to sve podignu na neki next gen level.
 
U anime je cdpr pokazao kako max tac i trauma tim trebaju da izgledaju. Oni su pisali pricu i vidim po komentarima da je to zapalo za oko najvise ljudima koji su igrali igru. Jedino sto je ohrabrujuce je da je dosta toga sto je trebalo da ide uz ove sisteme vec napravljeno pa na kraju izbaceno jer nema sistema na koji treba da se osloni sve to. Vidimo to kroz neke misije i dijaloge koji su u igri a ne vode nigde.
 
Vrh Dno