Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Kada ne bi izasla za trenutni gen, izgubili bi stotine miliona. Licno ne mislim da ce PC patiti zbog recimo PS4 verzije isto sto GTA5 i danas odlicno izgleda a izasao je za jadni PS3. Ili sto je BF3 izasao za PS3 i x360 dok je na PC-u izgledao fantasticno.

Neka oni urade dobar port sto se performansi tice jer vec se sada hvale ray t. i Nvidiom sto mi se ne svidja ni malo. Jedino sto mi bode oci su animacije. Izgleda kao alfa. Efekti ce se vjerovatno moci ugasti samo da ne bude forsiran TAA. A za gameplay cemo vidjeti. Ima manje ljudi ali kazu ovi sto su igrali da nije zavrsena. 90% je manje-više odradjeno. 'Will see..

Da jasno mi je baza igraca i sve sto ide uz to, ali opet ogranicavajuci veliki faktor su sadasnje konzole i mislim da su one glavne što koče sve ovo... Btw ovde na osnovu vidjenog meni sve nekako deluje "kruto" .. animacije lose, onaj fajt pogotovo mi smesno deluje, pucanje isto bezveze, uopšte nemaš osećaj da si pogodio protivnika vec on kao sunđer upija sve pa dok se ne iscrpi health.. jasno mi je to je taj tip kao u Borderlandsu napucavanje otprilike..ali opet loše mi deluje.
 
Onaj fajt stvarno izgleda jadno..
 
Meni i dalje to sve u globalu deluje dobro ali igra je blizu izlaska i tu ne moze da bude nekih vecih promena a kao sto je vec dosta ljudi primetilo neke stvari bas izgledaju jeftino. To sto je igra mutna mislim da je vise do efekta opadanja ostrine i hromatskih aberacija (simuliraju los objektiv iz nekog razloga), i verujem da ce to moci da se izgasi, ali da, postavlja se pitanje zasto oni misle da to doprinosi bilo cemu. Pa takav pad ostrine i aberacije nemaju sovjetski objektivi iz 70-ih, pa mi stvarno nije jasno zasto bi u daljoj buducnosti neko ko gleda kroz neke mnogo dobre naocare za augmented reality ili kroz neku kacigu trebalo da vidi to? Mislim ako je cela poenta da bude "immersive" i zbog toga je first-person, onda valjda treba da je u skladu sa settingom tj. svetom igre, zar ne?

Taj fajt deluje jadno, a kazu da i melee fajt macevima isto nije bas sjajan, i u kontekstu toga mi deluje kao da je izbor da bude iz prvog lica tu nekako pucanje sebi u nogu. Citam komentare po YT i dosta ljudi se lozi na ideju nekog sajber-nindza builda ali to po svemu sudeci mozda i nece biti bas najinteresantnija stvar ako to lose odrade. Sa third-person resenjem mi se cini da je lakse napraviti dobru melee mehaniku, a da mehanika pucanja ne ispasta. Ovako ni pucanje nije bogzna sta (iak ovo poslednje sto sam gledao izgleda bolje, i SkillUp kaze da je to skroz ok), a melee za sad ne obecava.

Jasno mi je zasto su izabrali first-person, jer ako je izvedba dobra uz dobar HUD to onda nekako ide uz zanr, ali nosi sa sobom rizik da ispadne jeftino, i na momente zaista tako izgleda.
 
Ja mislim da je trebalo da zadrze miks FP i TP, kao sto su novije Deus ex igre odradile. ,)
 
Navodno je rekao neko iz cdpra da melee postaje bolji sto vise skillova ulazete u njega. E sad koliko je to istina...
 
Uzasan efekat za maskiranje low res textura...secam se Dying Light nisam mogao igrati duze od 10min a da me ne boli glava od tog #anja pomesanog sa motion blurom..uzas

Taj efekat je ubačen očigledno zbog određenih stimulansa koji se mogu koristiti u igri. Dakle to nema veze sa low res texturama i tome sl. Upravo zato i nisam baš ubeđen da će biti moguće eliminisati ga u potpunosti tokom igranja jer dotični efekat silmulira određeno stanje. Koliko vidim u većini slučajeva hromatska aberacija je prisutna samo uz ivice ekrana, što je relativno diskretna upotreba ovog efekta. Pošto je to prilično jednostavan efekat, verujem da ćemo dobiti mogućnost isključivanja istog u podešavanjaima, ali kao što rekoh, to će se najverovatnije odnositi samo na situacije kada ne koristiš neki od stimulansa. ,)
 
Poslednja izmena:
Navodno je rekao neko iz cdpra da melee postaje bolji sto vise skillova ulazete u njega. E sad koliko je to istina...

Ma u to ne sumnjam, nego mislim da se zamerke vise odnose na osecaj same mehanike i kako je animirano to, a ne na to koliko je efikasno i koliko dobar build mozes da napravis. Da bi osecaj bio dobar igra treba da daje dobar feedback i vizuelno/auditorno a i u smislu osecaja "tezine". Ako ne postoji nikakva fizika onda je osecaj nekako jeftin. Tako sam ja makar protumacio komentare povodom melee borbe.
 
Pa da, o tome je kritika, a da li se to zapravo menja napredovanjem ili je ovo bilo cisto da daju kakav-takav odgovor, videcemo.
 
"Meni i dalje to sve u globalu deluje dobro ali igra je blizu izlaska" Pa nece brzo. Animacije se mogu brzo zamjeniti sa boljim animatorima. Daleko je 19 Novembar kada izlazi.
 
^veze nemam s game developmentom pa uzmi to u obzir, nego sam se vodio time da je igra vec 2 puta odlagana, a ovo poslednje odlaganje je najavljeno pre 10ak dana, pa sve nekako kapiram da ako je igra trebalo da izadje u septembru, (sto je za nepuna 3 meseca), da bi igra trebala biti u fazi ispravljanja mozda gomile nekih sitnih bagova tj. u fazi finalnog poliranja. No, ako u taj vremenski okvir do Novembra mogu da smeste i neke ozbiljnije promene, to je sjajno cuti. Mislim da se razumemo, oni sami tvrde da je igra vec sad igriva kompletno, a gledao sam nekoliko game-reviewera koji su sad imali priliku da igraju tih 5 sati, i svi su vise hvalili nego kudili, i nista sto je prikazano od gejmpleja u kom ima tih nekih sitnih nedostataka meni ne deluje kao deal-breaker, ali ako moze bolje, sto da ne.
 
To odlaganje po nekoliko puta definitivno nije dobar znak. Kako sam rekao, i meni izgleda kao alfa u nekim trenutncima dok overall mi puno obecava. Ako je suditi po prikazanom, ovo je lose. Ako cemo biti optimisti, neka jos rade 5m pa cemo da vidim. I ako mislim da je odgodjeno zbog novih konzola, svejedno imaju vremena da je dotegnu.

Na ovom rade osam godina. Ne vjerujem da ce biti krš.
 
Ja ne bih rekao da je po prikazanom ovo loše. Sad da izbace igru ovako kako jeste uopšte mi ne bi smetalo, pod uslovom da je priča dobra a verujem da jeste.

Meni najviše smetaju ove dmg brojke što iskaču ali to je od prvog gameplaya poznato, nije da neću da igram igru zbog toga.

Sent from my SM-G960U using Tapatalk
 
Najveci problem za ovu igru je to sto vrlo lako moze da bude jedan od najvecih promasaja decenije i to samo zbog prevelikih (a rekao bih i nerealnih) ocekivanja. Ova igra ako bude "samo" dobra, to ce otpriike imati efekat kao kad neka obicna igra potpuno podbaci. Nije posteno, ali tako obicno bude kada se nesto preterano nahajpuje - ili pukovnik ili pokojnik.
Dodatno, svi ovi "mediji" sto ih danas dizu u nebesa ce, zarad par pregleda vise, prvi da ih razapnu ako se ovo gore ostvari i da im saspu u lice kritike tipa: "Trebalo je da se drzite Witchera i onoga sto znate da radite".
 
CDPR je bastion poljske industrije zabave, tržišno orijentisana firma sa velikim očekivanjima, ako CP 2077 treba da bude GTA sa šarenim frizurama, tako će i biti radi, što bolje prodaje (dopao mi se komentar autora Vilijem Gibsona, autora knjige "Sajberpank".
Ako ništa drugo bar nije downgrade-ovana kao što je bio slučaj sa W3
 
Za mene sasvim dovoljno, kupicu ga tamo gde bude podrzan za Geforce now ako ne budem zadovoljan kako radi na mojoj masini da mogu da ga igram na max preko geforce now.

Da li je realni da forum i dalje ispravlja u f.u.l l.u i dalje
 
Poslednja izmena:
Ја сам га користио једно два месеца радило одлично на СББ 150/10 пакету. Одустао сам јер стално избацују игре из понуде,мада додају и нове сваког четвртка али углавном неке инди. Можда ће бити више игара у будућности па се и вратим. За ову игру ће тај сервис бити одличан
Geforce Now radi odlično u zadnje vreme, imam FE, probao sad The Shadow of TR, izgleda odlično sa ray traycingom. Nije loša stvar, za male pare igranje na ultra podešavanjima u 1080p sa rt... Realno, Cyberpunk će malo ko moći da potera iznad 1080p na high.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Malo strucne analize trejlera ,)

 
Ovo ce biti bolno igrati na konzolama sa ovim efektiva. Znači stoji lik mirno.

image.png

Kome je u studiju palo na pamet da "rewind system" bude ovoliko u*ran.

image.png

Izgubit' vid života mi.
 
Poslednja izmena:
Glenn opusti se. Radice mi na PS5, samo ce da klizi. Dok na kompu, prodaj bubreg. :p
 
Jel se zna koju rezoluciju ciljaju na PS5? 4k, ili manju?
 
Glenn opusti se. Radice mi na PS5, samo ce da klizi. Dok na kompu, prodaj bubreg. :p


Klizit ce ti na PS5 u 30fps sa minimalnom RT implementacijom, sa uzasnim kontrolama i post processing efektima koje neces moci zasigurno ugasiti. Hvala bogu na PC-u i sto mozemo podesiti gaming iskustvo onako kako nam najbolje odgovara. Tu je i DLSS 2.0 tako da ce biti iskustvo superiornije u svakom smislu.
 
RT implementacija odnosno efekti ce biti prakticno identicni na PC-u i na novim konzolama.

Samo je pitanje da li ove ili sledece godine (patch, enhanced edition ili sta vec).
 
Poslednja izmena:
Trenutne konzole ce biti bez RT-a i 30FSP. Za nove ne znam. A moze ona ici 120 FPS kada ce te ubiti blurrfest. Na PC-u ce se to sve moci pogasiti tako da ne mislim ovo dirati na konzolama. Inace na iste prelazim izlaskom PS5. Multiplayer je postao nemoguc na PC-u.
 
Kao da ne mozemo imati ps5 i pc u isto vreme...meni ps sluzi za ekskluzive, do sada sam uzimao od drugara ps4 pro, a ps5 cu uzeti.

Suvisno je porediti bilo kakvu konzolu koja ceka kosta kao pola solidne 4k graficke i tripovati se da je isto.

Ne moze biti isti RT na konzolini PCu na max, kao sto nista na konzoli nikada nije preslo medium podesavanja na PC-u.
Jos hocete 120fps...ja ne znam da li ovde ljudi veruju u Merlina i Ekskalibur, kada misle da to moze biti blizu realnosti.

Bice 4k(nadajmo se 60fps) uoscale sa 1440p na low/medium settings, sa low RT i zamaskirano sa kilo blurra i magle.



Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Trenutne konzole ce biti bez RT-a i 30FSP. Za nove ne znam. A moze ona ici 120 FPS kada ce te ubiti blurrfest. Na PC-u ce se to sve moci pogasiti tako da ne mislim ovo dirati na konzolama. Inace na iste prelazim izlaskom PS5. Multiplayer je postao nemoguc na PC-u.

Nove konzole ce hardverski podrzavati RT.

Po RT performanasama za nijansu bolje od danasnjih RTX 2xxx karata (najgori slucaj) ili primetno bolje tj. u rangu nadolazecih RTX 3xxx karata (najbolji slucaj).
Jasniju sliku cemo imati tek kada se za PC pojave Navi2X graficke (ista gpu arhitektura kao kod novih konzola).

Ne moze biti isti RT na konzolini PCu na max, kao sto nista na konzoli nikada nije preslo medium podesavanja na PC-u.
Jos hocete 120fps...ja ne znam da li ovde ljudi veruju u Merlina i Ekskalibur, kada misle da to moze biti blizu realnosti.

Nisi me razumeo. Rekao sam da ce RT implementacija (efekti) biti prakticno ista, ne da ce performanse biti iste.
Svima je jasno da se to nece gurati u istom broju frejmova kao na RTX 3080Ti.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno