Šta je novo?

Cudna pitanja od strane provajdera

ssasa81j

Slavan
Učlanjen(a)
02.03.2009
Poruke
106
Poena
320
Danas i juce nije bilo neta i zvoni mi fon kad ono opatorka mog provajdera.Ja mislo da zove da mi kaze nesto u vezi prekida kad ona mene pita:"Da li mi mozete reci zasto imate toliko abnormalni saobracaj?" Bio sam totalno zatecen tim pitanjem pa bi vas zamolio ako mi mozete razjasniti to pitanje?

Posto nije znala da mi kaze koliki je saobracaj nacinjen i u kom period,pitala me je samo sta radim sad na netu? Da li mi radi torent??? Ona sumnja da ja imam virus i da mi on pravi "abnormalni saobracaj" te se boji da mi se slucajno neko nije nakacio i vuce mi net??? Gde mi se nakacio? Na ruter nije sigurno. Ona misli da mi neko sa nekog udaljenog racunara vuce net, i ako ja nisam nista primetio,pa se "brine" za mene. Pita me koliko cesto skidam sa torenata??? Sta koga to brine.

Da li neko moze da mi "vuce net" i pravi abnormalni sadrzaj sa mreze,a da nije preko rutera? A ne razumem ni sta je to abnormalni sadrzaj,ako ja ima 6mb/s uplaceno onda i taj sto krade preko mreze bi mogao toliko da vuce,ne bi sigurno mogao 100 mb/s.

Ako neko nesto zna vise o ovome?
 
Koji provajder je u pitanju ? Ja sam na SBB-u pravio sigurno preko par terabajta saobracaj mesecno na najvecem paketu i nikog nije bilo briga. Pretpostavljam da je neki manji provajder u pitanju ?
 
Manji.Ne bi da navodim ime. Nije bilo to pitanje izgleda,da je mesecni saobracaj u pitanju nego trenutni. To mi nije jasno. Kako moze "virus" da mi trenutno pravi abnormalni saobracaj,a da nisam ja.
 
Može, ima više načina. Virus radi svašta. Može čak i da rudari za tebe :D ono što je zabrinjavajuće je da to operater pita.
 
To ti je tzv. pilićar provajder. "Nemamo dovoljno protoka (jer smo pilićari), pa bismo Vas molili da ne koristite internet u periodu od 10 do 20 časova, jer nam opterećujete mrežu." sindrom.

Iskuliraj ih ili pređi na drugog provajdera koji nije pilićar. Normalan provajder nema šanse da te nazove i pita šta radiš ti sa svojim Internet pristupom (eventualno u ugovoru imaju zabranjene stavke koje dovode do prestanka ugovorne obaveze).
 
"Hteli bi da pitamo zašto koristite uslugu koju plaćate, i da to malo smanjite."
 
Kad vidim ovako nešto, zaista izgubim želju da pružim priliku malom privredniku. :D
 
Zašto kriti koji je provajder u pitanju?
 
Mad net. Bio sam na Go net-u pa su ih Mad net kupili. Aj nazovi manji provajder,mislim,nije od vodecih.
 
To si radili neki lokalici kod nas u Jagodini pre 20 godina. Još u eri Dial-up. Svi su propali :D
 
U eri dial-up i Telekom je slao opomene da telefonska linija nije predviđena za internet :)
 
Ovde je bila priča da ako posećuješ neke adrese (sajtove) onda si haker :D
 
Kaži im da gledaš porniće ceo dan u fullhd.
Kakvi *****i, ne verujem. :D

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Meni se to događalo kod DoNet a, tj gazde, koji mi je smanjivao protok i stalno plasirao neke laži, da ne valja ruter ili nešto drugo, a on mi je smanjivao, jer je procenio da previše koristim internet

Šta smo sve pretpeli, od gazde, koji je jedan sadista i tako loš čovek, jako tužno. Bio sam ubeđen, da je madnet, mnogo mnogo ozbiljnija firma. Od nekoliko (verovatno) hiljada korisnika, našli da te smaraju, da li ti se neko nakačio na ruter, kao da je to neka ubitačna razlika i ne znam šta. Beži, ti kod njih, najbolje na telekom, ako postoje uslovi. Da ne bi trpeo te gluposti, ako ne moraš

Od kako sam na ADSL u, posle donetovog vajerlesa, koristimo internet, kao gospoda. Za 3-4 godine, bilo je možda 4 prekida. Verovatno i ti imaš vajerles. Nadam se da imaš mogućnosti za ADSL
 
Ништа чудно, што мањи провајдер, то већи пилићар. Узме минимално обавезан линк и онда пази да неко не претера али ипак ретко читам да се неко распитује о саобраћају. Мада ... пре ~20 година када је dial-up био коришћен 90% доведу нама у фирму кабл са 128/128 што је тада било ем скоро незамисливо ем 24/7 да мало тестирамо. Наравно, колега и ја посвећени послу ;) па кренемо да тестирамо, ја музику а он филмове ... после месецак дана долази тип из те фирме (иначе наш бивши колега) да нас пита шта се дешава са нашим линком, мора да је нешто покварено. Код нас у фирми (а углавном смо то користили колега и ја и понекад директори, остали нису ни знали шта је то интернет) је био већи проток него код свих осталих заједно ... а у питању су били академска мрежа и неки факултети. ;) Брзо су нам укинули тај кабл. :(
 
Jesi li siguran da te je operater zvao? Ovo mi prosto neverovatno, kao da se neko šali sa tobom. Ako je stvarno tako, spusti im protok na 0 tako što ćeš da odeš od njih.
 
:) siguran sam da me je operater zvao. To je njihov broj od tehnicke podrske. Juce sam im odma sastavio jedan poduzi mejl i lepo im obijasnio neke stvari,sad cekam odgovor :) Rekao sam im,sto se tice i ucestalih prekida i ovaj koji je trajao dva dana,zbog toga sto je navodno crkao svic, (trebalo im je 48h da zamene skretnicu) da ocekujem da mi se pretplata za naredni mesec umanji srazmerno problemima koje su imali. Bas me zivo zanima sta ce mi odgovoriti. Kasnije odem na njihov sajt i procitam u onom odeljku de su njihova pravila,koja su napravljena da oni,naravno,nizasta nisu krivi i ne odgovaraju na nikakve probleme,pise da ako imas prekid duzi od 48h onda mozes da trazis da ti umanje pretplatu za naredni mesec.Znaci i to je po njihovom pravilu,sto nisam ni znao,pa cu videti sta ce mi reci.Misli nije bitno sto ce mi smanjiti 200 din,nego je bitno da im neko pokaze da ne moze da rade sta hoce i kako hoce.
 
Jesi li siguran da te je operater zvao? Ovo mi prosto neverovatno, kao da se neko šali sa tobom. Ako je stvarno tako, spusti im protok na 0 tako što ćeš da odeš od njih.
+1
Imaš druge provajdere kod tebe?
Boldovano je pravi savet.
 
:) siguran sam da me je operater zvao. To je njihov broj od tehnicke podrske. Juce sam im odma sastavio jedan poduzi mejl i lepo im obijasnio neke stvari,sad cekam odgovor :) Rekao sam im,sto se tice i ucestalih prekida i ovaj koji je trajao dva dana,zbog toga sto je navodno crkao svic, (trebalo im je 48h da zamene skretnicu) da ocekujem da mi se pretplata za naredni mesec umanji srazmerno problemima koje su imali. Bas me zivo zanima sta ce mi odgovoriti. Kasnije odem na njihov sajt i procitam u onom odeljku de su njihova pravila,koja su napravljena da oni,naravno,nizasta nisu krivi i ne odgovaraju na nikakve probleme,pise da ako imas prekid duzi od 48h onda mozes da trazis da ti umanje pretplatu za naredni mesec.Znaci i to je po njihovom pravilu,sto nisam ni znao,pa cu videti sta ce mi reci.Misli nije bitno sto ce mi smanjiti 200 din,nego je bitno da im neko pokaze da ne moze da rade sta hoce i kako hoce.

Jeste da nije vezano za temu ali i eps ima takođe po nekom zakonu 48 sati da otkloni kvar na mreži, kad sam to video rekoh da li je moguće da po zakonu mogu da ostave ljude i 48 sati u mraku. Tako da ovo je Srbija i ovde radi ko šta hoće. Kod telekoma na vdsl-u sam pravio mesečno par TB, a jedan mesec čak 12TB zbog 4K youtuba i filmova, pa me nisu zvali niti smarali.
 
nije mi jasno kako neko na 6mbps linku moze da ima abnormalnu potrosnju.. pa da pustos youtube ima da odvuce sav protok na hd stream. i ja sam pre par godina imao iskustvo sa takvim wifi pilicarima koji su smanjivali protok svim vecim potrosacima.. kada je stigao adsl u selo, ostali su na par korosnika. ako imas alternativu, bezi od njih..

Послато са SM-N7505 уз помоћ Тапатока
 
Vrh Dno