Šta je novo?

crysis & Nvidia?

Benny Blanco

Slavan
Učlanjen(a)
25.11.2005
Poruke
629
Poena
380
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel I7 10700k & Arctic Liquid Freezer II 280
Matična ploča
Asus TUF Z590 Plus
RAM
G.Skill 3200 32GB
GPU
Gigabyte gaming OC RTX 3070
Storage
samsung 980pro 1tb, WD 3TB
Zvuk
Motu M2, Dyens Ampino, Monitor Audio BX2
PSU
Silverstone Strider 750w
Kućište
CoolerMaster Stormtrooper
Monitor
DELL S2719DGF
Miš & tastatura
hyperX alloy FPS, Logitech G Pro
Mobilni telefon
S21+
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Evo primera kako mi izgleda crysis na nvidiji , kako idem napred stenje, burici i sl. se pojavljuju postepeno pa ne znam da li je zato sto imam beta drivere ili je to tako na nvidiji.
Nisam siguran ali cini mi se da na atiju nisam imao takvih problema.
Manje fpsa ali cini mi se da nije bilo ovako , sve je iscrtavano , mrzelo me da reinstaliram sistem mozda je do toga nisam siguran , pa reko da proverim da li je svima ovako.

Da li je tako i na atiju ili ne ?
Zamolio vlasnike 3850/70 i 2900xt na high da okace po neki screenshot.

Probao sam svakakva podesavanja i ne pomaze nista.
ovo je na high dx10 tweak al bez info-a 4xAA i u driverima na quality.
 

Prilozi

  • Crysis 2007-12-30 23-25-14-82.jpg
    Crysis 2007-12-30 23-25-14-82.jpg
    337.7 KB · Pregleda: 333
  • Crysis 2007-12-30 23-25-21-28.jpg
    Crysis 2007-12-30 23-25-21-28.jpg
    209.3 KB · Pregleda: 302
Mislim da tripujes... LOD u igri kriv za to.
 
ok mozda tripujem al , reko da vidim SS, sto je sigurno sigurno

yooyo da li si probao na atiju ili pretpostavljas?
 
ok mozda tripujem al , reko da vidim SS, sto je sigurno sigurno

yooyo da li si probao na atiju ili pretpostavljas?

Ne znam dal tripujes al ja i na levom i desnom SSu imam te burice na 8800GT :p

Znaci nesto od podesavanja si prevideo.
 
Da bi igra postigla bolji framerate koriste se razni trikovi. Najcesce je to LOD, tj. Level Of Details. Ukrako, to je skup tehnika kojima se udaljeni objekti crtaju u manjem kvalitetu (ili se ne crtaju) da se ne trosi vreme na nesto sto se nece videti. Tako je i sa buricima. Programeri u Crytek-u su odlucili da se bure na 100m ne vidi, a na 99m se vidi... zato se i pojavljuju iznenada. Tako i trebalo da radi na svim karticama. Ako LOD nije dobro uradjen rezultat se vidi i "bode oci".

Sto se drveca/palmi tice, ono je u daljini billboard (tacnije imposter). Kada se priblizavas drvetu billboard postaje malo providan i preko njega se crta uprosceni 3d model drveta. Kada skroz pridjes drvetu crta se samo detaljan 3d model.
 
znaci lod al ipak da proverimo da bi znao da li da reinstaliram (sto sigurno necu do viste :p)

sta sam to predvideo?
jedino sto vidim da u cfgu nije podrzan gts512 , ima gt ali ne i gts al ne bi trebalo da je do toga.

mozda nema veze sa proizvodjacem(ati, nvidia) mozda je nesto drugo al ipak
cekam da neko sa atijem okaci ss.
 
Poslednja izmena:
interesantno moram da priznam, odigrao sam crysis, ali nisam primetio slicne probleme sa nestajanjem burica,
da nisi nesto pogresno iskopirao, (ili prebrisao) neko podesavanje dok si radio DX10 tweak, nema sanse da moras da reinstaliras sistem
 
I kod mene je prisutno to iscrtavanje, kod frenda isto. Skoro sam ponovo instalirao win i opet isto. Koja god podesavanja stavim, opet iscrtavanja.
 
Poslednja izmena:
Primetio sam i ja to,i ne samo burici na tako vecoj daljini vec i lubenice na 6-7 metara se samo odjednom pojave,i to nije uopste prijatno :)
To jos nisam pokusao da tweakujem,ali hocu pa cu da javim...

Inace drug koji je ranije imao 2900Pro a sada 8800GT kaze da na Atiju to nije primetio,ali trebalo bi da se proveri..Po meni nema smisla da nVidia vara na tome jer se bas primeti.A i to su varijable u samom engine-u igre..
 
Sve je u redu dok nestaju burici u igrama. Ne valja da nestaju iz podruma ;)
 
Takodje i kod mene se desava ista stvar mada me to toliko ne tangira.Kakav je to DX10 tweak i kako se odradjuje da vidimo da li to pomaze?
 
Ehehe, izvinjavam se :d

Evo sam instalirao sada na drugom kompu i isto cas ga ima cas ga nema bure (burici a boga mi i lubenice :D )

Elem ovde gde sam prvi put gledao sam debeeeelo cackao po config-u pa zbog toga imam iscrtavanje na maksimalnu daljinu.
 
Primetio sam i ja to,i ne samo burici na tako vecoj daljini vec i lubenice na 6-7 metara se samo odjednom pojave,i to nije uopste prijatno :)
To jos nisam pokusao da tweakujem,ali hocu pa cu da javim...

Inace drug koji je ranije imao 2900Pro a sada 8800GT kaze da na Atiju to nije primetio,ali trebalo bi da se proveri..Po meni nema smisla da nVidia vara na tome jer se bas primeti.A i to su varijable u samom engine-u igre..


I meni se cini da je LOD-e na atiju po defaltu dalji pa se manje primecuje (neprimecuje) , mozda zbog toga manji fps, bas zato bi bilo lepo da neko sa atijem okaci SS da vidimo da li je tu nesto mutno ili ne.

Inace sa ovim twikom koji je yooyo postavio neprimecuje se LOD znaci radi, samo je fps u :zgran:
Mora da se bolje podesi jer je tamo sve na max, treba da vidim samo za burice i po neku stenu, ne mora da mi se iscrtava i drvece i sl. full na drugoj strani ostrva:D
 
Benny Bianco je napisao(la):
I meni se cini da je LOD-e na atiju po defaltu dalji pa se manje primecuje (neprimecuje) , mozda zbog toga manji fps, bas zato bi bilo lepo da neko sa atijem okaci SS da vidimo da li je tu nesto mutno ili ne.

Nije tacno... LOD ne zavisi od toga da li je ATI ili NV. Ako si primetio u poruci za tweakovanje LOD-a nigde se ne spominje ATI ili NV. Dakle to je tvoj subjektivni osecaj... da ne kazem nesto neprikladno...
 
Svasta! Presao igru i uopste nisam imao ovakvih problema! Mislim sve to izgleda varira od konfe do konfe!

Ali, potpisujem to da je u pitanju LOD, tj. Level of Details; jer se meni u nekim igrama desavala ista stvar!
 
Svasta! Presao igru i uopste nisam imao ovakvih problema! Mislim sve to izgleda varira od konfe do konfe!

Ali, potpisujem to da je u pitanju LOD, tj. Level of Details; jer se meni u nekim igrama desavala ista stvar!

Drago mi je da slazes sa yooyom samo napisi sa kojom si kartom presao igru, ako si sa nvidiom svi vec znamo kako tu radi LOD. Pitanje je da li je drugacije na atiju ili ne(kada je default podesavanje a ne sa twikom), a ne da li postoji LOD.


Nije tacno... LOD ne zavisi od toga da li je ATI ili NV. Ako si primetio u poruci za tweakovanje LOD-a nigde se ne spominje ATI ili NV. Dakle to je tvoj subjektivni osecaj... da ne kazem nesto neprikladno...

Bas zato sto mislim da nije moj subjektivan osecaj , nego je neka muvacina sa The Way It's Meant To Be Played . Evo postavi SS sa 3870 ili 2900xt i demantuj me, ako gresim np, mozda je tvoj "subjektivan" osecaj da nema razlike sa atijem ..da ne kazem nesto neprikladno..
Da li si probao crysis na atiju ili nagadjas da je isto?
Mozda gresim a mozda je i do beta drivera koje koristim ali ipak bi voleo neki dokaz u vidi SS.
 
Poslednja izmena:
Gde ste bili sve ove godine? Tako je radio i FarCry, tako radi i Cryses. Ima neke veze i sa drajverima (vrstom kartice) gde ATI uvek ide na kvalitet a nVidia na broj fps-a, kao i do ocene same igre o kakvoj se konfi radi (količina rama, vrama, brzina procesora i gpu...). Ali, to je to, ušteda. Kinezarenje.
 
Drago mi je da slazes sa yooyom samo napisi sa kojom si kartom presao igru, ako si sa nvidiom svi vec znamo kako tu radi LOD. Pitanje je da li je drugacije na atiju ili ne(kada je default podesavanje a ne sa twikom), a ne da li postoji LOD.

Presao sa 7800GS! A kako sto sam vec rekao, sve to vjerovatno varira od racunara do racunara... Mislim ako vec ne mozete da iznadjete resenje, kontaktirajte ljude u CryTek-u, oni sigurno imaju odgovor na ovaj prob.!;)
 
probajte ovo u system.cfg neka sredina , znaci nije max, al ko da jeste, ali ima bar 10fpsa vise od
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=104498


e_water_ocean_soft_particles = 1
e_water_tesselation_amount = 10
e_water_tesselation_swath_width = 10
e_cull_veg_activation = 100
e_detail_materials_view_dist_xy = 8192
e_detail_materials_view_dist_z = 256
e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1
e_view_dist_ratio_vegetation = 50
e_view_dist_ratio = 90
e_view_dist_ratio_detail = 30
e_lods = 1
e_lod_ratio = 8
e_lod_max = 4
e_terrain_lod_ratio = 1
e_terrain_normal_map = 0
e_terrain_texture_lod_ratio = 2
g_battleDust_enable = 1
r_VSync = 1
d3d9_TripleBuffering = 1
r_WaterUpdateFactor = 0.01
r_WaterUpdateDistance = 0.2
r_OceanLodDist = 200
r_BeamsDistFactor = 0.01
r_BeamsMaxSlices = 200
r_colorgrading = 1
r_UsePOM = 0
r_TexAtlasSize = 2048
r_VegetationSpritesTexRes = 128
r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 32
r_TexturesStreaming = 0


Valjda ce do srpske ng da procita neko i sa atijem temu a ima i Crysis:D
ps. nestalo par burica i iz podruma :D :D :p
 
Poslednja izmena:
:laugh:
 
Hoce li neko zatvoriti ovu temu!
 
Hoce li neko zatvoriti ovu temu!

Ako te ne zanima preskoci , nisi valjda toliki :wall: da ne znas da ne moras da citas nesto sto te ne zanima.


Ovde je Yooyo postavio 2-3 odlicna linka koja su dosta interesantna za svakoga ko twikuje crysis.

a mene je zanimalo zasto igra budjavije izgleda na novijoj i brzoj kartici,
i uz malo twikovanja zahvaljujuci pomoci forumasa (yooyo) problem resen sada izgleda kako ocu:wave:
 
Ako te ne zanima preskoci , nisi valjda toliki :wall: da ne znas da ne moras da citas nesto sto te ne zanima.


Ovde je Yooyo postavio 2-3 odlicna linka koja su dosta interesantna za svakoga ko twikuje crysis.

a mene je zanimalo zasto igra budjavije izgleda na novijoj i brzoj kartici,
i uz malo twikovanja zahvaljujuci pomoci forumasa (yooyo) problem resen sada izgleda kako ocu:wave:

Ok su linkovi, no cini mi se da vec postoje u Crysis temi? Ne zelim vrijedjati nikoga, ali tema ti je promasaj veliki. Igra izgleda isto na svim kartama.

Moguce da igra detektovala 512 bit bus na 2900xt-u u odnosu na 256 bit bus na gts-u i tome prilagodila LOD.
A ovo ti je izjava godine :)
 
I meni se potpuno isto desava na 8800gts 320mb
 
Ok su linkovi, no cini mi se da vec postoje u Crysis temi? Ne zelim vrijedjati nikoga, ali tema ti je promasaj veliki. Igra izgleda isto na svim kartama.


A ovo ti je izjava godine :)

Ok. Probao sam kod mene na masini( ne pricam napamet) sa 2900xt pa sa 8800gts512 i sa istim podesavanjima na HIGH, posle sam probao sva ziva podesavanja. Igra nije ista na svim kartama na istom podesavanju, tako da tvoja izjava da jeste nema veze sa bilo cim.

Do cega je ne znam tacno, nema razlike u kvalitetu prikaza (grafici) , samo jednostavno kutije i burici se nisu pojavljivali kada se pridje na atiju kao na nvidiji,nego su vec bili prikazani (pojavljivle su se stene na vecoj udaljenosti), za 512 bus je samo nagadjanje, mozda je nesto do drivera, i dalje ne znam do cega je to.
Nemam vise 2900xt da postavim SS.

Ako nemas neku ideju zasto je to tako , rasprava je bespredmetna. Nema potrebe da me ti ubedjujes da nesto sto sam VIDEO svojim ocima na svojoj masini nije tako.

Evo stavi SS , neki dokaz da nisam u pravu , mislim moze isto tako i neko ko ni nema crysis , a ja presao igru na 2900xt i 8800gst512, da mi kaze da radi isto. Bezveze.

ps. dovoljno je u cfg staviti samo e_view_dist_ratio = 130 i problem sa kutijama i buricima resen
 
Poslednja izmena:
Primetio sam i ja to,i ne samo burici na tako vecoj daljini vec i lubenice na 6-7 metara se samo odjednom pojave,i to nije uopste prijatno :)
To jos nisam pokusao da tweakujem,ali hocu pa cu da javim...

Inace drug koji je ranije imao 2900Pro a sada 8800GT kaze da na Atiju to nije primetio,ali trebalo bi da se proveri..Po meni nema smisla da nVidia vara na tome jer se bas primeti.A i to su varijable u samom engine-u igre..

Potpisujem!

Igru sam prvi put prešao na HD2900PRO i ovakve vrste iscrtavanja nije bilo. Čim sam odradio upgrade, posle prvih 10 minuta sa 8800GT sam počeo da primećujem "materijalizaciju" objekata kakvu nisam video na ATI-ju.

Ukoliko uspem da pozajmim 2900PRO od tipa kome sam prodao, postaviću i screenshotove.

@Benny Blanco: podržavam tvoju izjavu u potpunosti. Sad znam da nisam jedini to primetio. Tripovao sam se da mi se ove stvari priviđaju :bottle:
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno