Šta je novo?

Crkla grafička u garanciji - pitanje

Pošto sam im zapretio inspekcijom sad su spremni da saradjuju;).
Pitaju me koliki novac očekujem da mi vrate. Reći ću im da očekujem ili
iznos sa fiskalnog ili poslednju cenu koja je bila kod dobavljača. E sad, kako se ovo drugo proverava, da me ne zavrnu slučajno i kažu da je bila npr. 2000 rsd :trust:


to sa garancijom se kod nas svodi (cast izuzecima kao sto je gore pomenuti Atom) na to koliko kupac ima vremena. Ako se preganjate sa njima, pretite inspekcijom i dolazite vise puta na kraju vas "ispostuju"....u suprotom se dobije sta se dobije(npr ta 8400 umesto 7300...)
 
Malo je drugačije kad država namiriše da može da uzme veliki keš ;) kao što može u ovom slučaju. Onda su k'o pit bull na čivavu. Ako je vlasnik radnje iole upućen, znaće to.
 
Poslednja izmena:
Evo danas mi javili da dodjem po pare, ne stigoh danas pa ću sutra.

@solomonbg, upravo tako, ko izdrži naganjanje isteraće nešto, kome se žuri taj je puk'o,
Firme u Srbiji su jednostavno navikle da tako posluju (naravno čast izuzecima)

Evo imam sličan primer ovih dana: kupim djevojci sat, garancija godinu dana (samo za mehanizam i bateriju). Nakon 20 dana korišćenja pukne narukvica prilikom skidanja sata. Odemo do radnje 20.08. i žalimo se na nedostatak proizvoda (ne po garanciji). Oni proslede ovlašćenom servisu i tu naravno sledi čekanje i testiranje živaca. 3 puta smo išli da pitamo šta je sa satom i ovi u radnji naravno pojma nemaju, zovu servis, niko se ne javlja itd, itd.... 09.10 odemo opet u radnju da im sve po spisku i radnica vadi reklamacioni list na kome piše da treba da se plati 1500 rsd zamena narukvice jer ne spada pod garanciju i kaže da je odgovor stigao još odavno ali nisu imali broj telefona ni adresu da nam jave :wall:. Kaže, vjerovatno ste vi greškom uzeli list na kome su podaci (naravno nadjemo list kući i na našem takodje nema kontakt podataka). Ja pitam: kako je moguće da je odavno stiglo kad smo 3 puta dolazili i vadili su ispred nas list i ništa nije pisalo a u isto vreme nisu videli da nema kontakt podataka (a sigurno smo ih upisali). Ona nešto tuc muc, sačekajte koleginicu. Onda im predočim šta da prenesu svojoj centrali i servisu:

-manipulisali su sa reklamacionim listom jer su videli da im je prošao rok pa su napisali novi bez kontant podataka da bi imali izgovor zašto nisu javili na vreme
-prošao im rok za odgovor odavno
-ukoliko za dva dana ne vrate sat šaljem im inspekciju i tužimo ih

U ponedeljak zovu i kažu: stigao vam je sat i mi se izvinjavamo zbog nastalog nesporazuma ;)

Očigledno da kao i za grafičku igraju na kartu nestrpljenja kupaca
 
Konačan epilog: vratili mi pare sa fiskalnog.
Danas je 14.10, grafička reklamirana 20.08. Eto tako :)
 
Konačan epilog: vratili mi pare sa fiskalnog.
Danas je 14.10, grafička reklamirana 20.08. Eto tako :)

Odlično... lepo sam ti rekao da će da popuste... svaki sledeći put samo kažeš da ako se ne razreši problem ideš u inspekciju...

Ja sam pre par meseci uzeo u Telenoru HTC HD2. Gurnuo karticu u fon, sve se sredilo automatski, gprs podešavanja se namestila, radi net, i kako sam izbacio karticu iz fona da ubacim imenik sa druge i onda vratio ovu iz telenora opet, fon neće net da dobije...

I nameštaj *****avaj se, provalim da kad gurnem bilo koju drugu Telenor karticu, pa vratim svoju imam net dok ne ugasim fon ili ga restartujem... Čak sam ga u servis nosio, i potvrdili mi da je ispravan telefon, ali Telenor neće drugi da mi da jer je ustanovljeno da nije pokvaren....

Vozali oni tako mene od jedne poslovnice do druge, kažu sredićemo, proverićemo u službi ovoj onoj itd... i meni pukne film posle nedelju dana *****avanja oko telefona, i samo im kažem.... momci, ako sutra ne bude rešen problem, dolazim sa inspekcijom pa da vidim šta ćete njima da kažete...

Sutra ujutru me zove lik neki iz Telenora i kaže "uspeo sam da iskopam neki drugi, stariji model SIM kartice, recite mi gde ste da vam ga donesem na adresu" :sceptic:

I tako mi se smeškao i sav srećan je bio što mi je proradio net normalno...

Svaki sledeći put ne troši vreme, samo zapreti inspekcijom... Sa stokom trebaš da se ponašaš kao stoka... :-devil-:
 
Postavio sam vec pitanje u temi "Zastita potrosaca kroz zakone i praksu" medjutim niko ne odgovara a meni je hitno potreban odgovor
Dalji tekst je Copy-Paste iz te teme


Pre dve godine sam kupio graficku karticu kod jedne cenjene domace firme, u daljem tekstu JCDF.
Pre par mjeseci ta graficka je odlucila da crkne, srecom jos tri mjeseca u garantnom roku, odneo sam je u servis JCDF i rekli su javit ce se za 7 dana. 10 dana kasnije zvao sam ih i rekli su mi da je graficka u servisu u gradu koji nije Beograd(gdje je kupljena) i da zovem tamo. U servisu mi kazu da su dosli do zakljucka da je nepopravljiva i da ce mi napisati zamenu. Ok, meni je to odgovaralo i sedmicu dana kasnije u servisu JCDF preuzeo sam novu graficku. Od prvog dana kuler na toj grafickoj se cuo kao masina za mljevenje oraha i poslje dva mjeseca (nisam mogao ranije, more, faks i cudesa) da ne bih izgubio garanciju ako ga sam promjenim, vratio sam graficku u servis JCDF i trazio da to rjese. Javice se za 7dana, zvao sam ih za 10 dana, vozali su me s jednog na drugi broj, da bih na kraju saznao da je graficka opet zavrsila u servisu u gradu koji nije BG, i da moram da zovem tamo. Oni mi odgovaraju da je graficka nepopravljiva (strucan neki servis) i kazu da ce mi napisati zamenu. Poslje 7dana, 5 poziva i jos par dana cekanja konacno dobijam trecu po redu graficku na cijoj kutiji pise NO SERIAL NUMBER, ista naljepnica se nalazi i na grafici, na plasticnom djelu kulera. Grafiku zabadam u komp i ona ne radi uopste, vadim je vani i poslje vizuelnog pregleda utvrdjujem da je bila polivena necim i zato je otpalo vise od pola naljepnice sa serijskim brojem i zato vjerovatno i ne radi. Vracam grafiku u servis i kazem da ne radi, da ocu da mi se vrate pare i da mi se pokriju troskovi sto me vozaju ko budalu. Otprilike su me iskulirali za cjelu pricu, i opet javicemo vam se za 7dana. 10dana kasnije, poslje standardnih peripetija opet me upucuju na servis u gradu koji nije BG i saznajem da se grafici upravo vrsi dijagnostika (pitam se sta ce utvrdit) i da ce u zavisnosti od njihovog zakljucka odlucit oce li je popravit i poslat nazad ili mi napisati zamenu. Opet im napominjem da me njihove zamjene vise ne interesuju i da ocu pare i da mi pokriju troskove sto me *****avaju, kaze on zvacemo vas za par dana kad vidimo sta ce pokazati dijagnostika u servisu.
U medjuvremenu ja sam zbog neispravne grafike koju su mi uvalili propustio da skinem primjere ispita sa sajta moje vise skole i okinuo sam godinu, sto se ne bi desilo da sam imao grafiku koja uopste radi.

Evo jos i malo podataka
03.09.2008 datum kupovine grafike
09.06.2010 datum predaje crknute grafike
24.06.2010 datum odobravanja zamjene koja melje orahe
07.09.2010 datum predaje zamjene koja melje orahe
16.09.2010 datum odobravanja zamjene koja ne radi
28.09.2010 datum ispita koji sam okinuo njihovom krivicom
04.10.2010 datum predaje zamjene koja ne radi

Ako obratite paznju zakljucicete da otkao sam im predao zamjenu koja melje orahe 07.09.2010 nisam dobio adekvatnu zamjenu, znaci nisu ispostovali moja prava kao kupca, samo su sebi kupovali vrjeme, a od tada je proslo do danas 37dana. Treba da mi se jave sutra ili cu najvjerovatnije ja da ih zovem u ponedeljak, najvjerovatnije ce mi ponudit 30-40Eura za koje ne mogu ni zvake da kupim a ne grafiku, da ne pominjem ostale probleme koje su mi napravili.

Imam jaku zelju da u utorak, ako ne dobijem adekvatan odgovor, odem pravo u trzisnu inspekciju i preganjam se koliko god mogu jer ocu da ih upropastim totalno
 
Postavio sam vec pitanje u temi "Zastita potrosaca kroz zakone i praksu" medjutim niko ne odgovara a meni je hitno potreban odgovor
Dalji tekst je Copy-Paste iz te teme


Pre dve godine sam kupio graficku karticu kod jedne cenjene domace firme, u daljem tekstu JCDF.
Pre par mjeseci ta graficka je odlucila da crkne, srecom jos tri mjeseca u garantnom roku, odneo sam je u servis JCDF i rekli su javit ce se za 7 dana. 10 dana kasnije zvao sam ih i rekli su mi da je graficka u servisu u gradu koji nije Beograd(gdje je kupljena) i da zovem tamo. U servisu mi kazu da su dosli do zakljucka da je nepopravljiva i da ce mi napisati zamenu. Ok, meni je to odgovaralo i sedmicu dana kasnije u servisu JCDF preuzeo sam novu graficku. Od prvog dana kuler na toj grafickoj se cuo kao masina za mljevenje oraha i poslje dva mjeseca (nisam mogao ranije, more, faks i cudesa) da ne bih izgubio garanciju ako ga sam promjenim, vratio sam graficku u servis JCDF i trazio da to rjese. Javice se za 7dana, zvao sam ih za 10 dana, vozali su me s jednog na drugi broj, da bih na kraju saznao da je graficka opet zavrsila u servisu u gradu koji nije BG, i da moram da zovem tamo. Oni mi odgovaraju da je graficka nepopravljiva (strucan neki servis) i kazu da ce mi napisati zamenu. Poslje 7dana, 5 poziva i jos par dana cekanja konacno dobijam trecu po redu graficku na cijoj kutiji pise NO SERIAL NUMBER, ista naljepnica se nalazi i na grafici, na plasticnom djelu kulera. Grafiku zabadam u komp i ona ne radi uopste, vadim je vani i poslje vizuelnog pregleda utvrdjujem da je bila polivena necim i zato je otpalo vise od pola naljepnice sa serijskim brojem i zato vjerovatno i ne radi. Vracam grafiku u servis i kazem da ne radi, da ocu da mi se vrate pare i da mi se pokriju troskovi sto me vozaju ko budalu. Otprilike su me iskulirali za cjelu pricu, i opet javicemo vam se za 7dana. 10dana kasnije, poslje standardnih peripetija opet me upucuju na servis u gradu koji nije BG i saznajem da se grafici upravo vrsi dijagnostika (pitam se sta ce utvrdit) i da ce u zavisnosti od njihovog zakljucka odlucit oce li je popravit i poslat nazad ili mi napisati zamenu. Opet im napominjem da me njihove zamjene vise ne interesuju i da ocu pare i da mi pokriju troskove sto me *****avaju, kaze on zvacemo vas za par dana kad vidimo sta ce pokazati dijagnostika u servisu.
U medjuvremenu ja sam zbog neispravne grafike koju su mi uvalili propustio da skinem primjere ispita sa sajta moje vise skole i okinuo sam godinu, sto se ne bi desilo da sam imao grafiku koja uopste radi.

Evo jos i malo podataka
03.09.2008 datum kupovine grafike
09.06.2010 datum predaje crknute grafike
24.06.2010 datum odobravanja zamjene koja melje orahe
07.09.2010 datum predaje zamjene koja melje orahe
16.09.2010 datum odobravanja zamjene koja ne radi
28.09.2010 datum ispita koji sam okinuo njihovom krivicom
04.10.2010 datum predaje zamjene koja ne radi

Ako obratite paznju zakljucicete da otkao sam im predao zamjenu koja melje orahe 07.09.2010 nisam dobio adekvatnu zamjenu, znaci nisu ispostovali moja prava kao kupca, samo su sebi kupovali vrjeme, a od tada je proslo do danas 37dana. Treba da mi se jave sutra ili cu najvjerovatnije ja da ih zovem u ponedeljak, najvjerovatnije ce mi ponudit 30-40Eura za koje ne mogu ni zvake da kupim a ne grafiku, da ne pominjem ostale probleme koje su mi napravili.

Imam jaku zelju da u utorak, ako ne dobijem adekvatan odgovor, odem pravo u trzisnu inspekciju i preganjam se koliko god mogu jer ocu da ih upropastim totalno

Idi sutra, ne u ponedeljak! Što pre to bolje... koji je tako lep servis/firma u pitanju da ih zaobidjemo svi redom?
 
meni nije jasno zasto ne kontaktirate trzisnu inspekciju, koja ce sve resiti u najkracem roku u vasu korist, nego gubite vreme sa bezobraznim pilicarskim maloprodajama i samo se nervirate?
 
Ja sam strpljiv jer i sam sam radio u prodavnicama i radionicama i jasno mi je kakvi su procesi i problemi koje oni imaju, znam da ce trzisna da im nadje i ono cega nema i da napravi slona od mrava i ne zelim da cinim nekome nesto sto ne zelim meni da ucine. Medjutim izgleda da njih zabole za probleme koje ja imam, obaveze su do sada mogli da ispune jer nisu neka danas-sutra maloprodaja nego povelika firma.

Ne znam sta da cinim, mislim sta tu meni moze da pomogne trzisna inspekcija, mogu samo njih da uvalim u *****, mada mi to uskoro nece bit ni bitno
 
Postavio sam vec pitanje u temi "Zastita potrosaca kroz zakone i praksu" medjutim niko ne odgovara a meni je hitno potreban odgovor
Dalji tekst je Copy-Paste iz te teme


Pre dve godine sam kupio graficku karticu kod jedne cenjene domace firme, u daljem tekstu JCDF.
Pre par mjeseci ta graficka je odlucila da crkne, srecom jos tri mjeseca u garantnom roku, odneo sam je u servis JCDF i rekli su javit ce se za 7 dana. 10 dana kasnije zvao sam ih i rekli su mi da je graficka u servisu u gradu koji nije Beograd(gdje je kupljena) i da zovem tamo. U servisu mi kazu da su dosli do zakljucka da je nepopravljiva i da ce mi napisati zamenu. Ok, meni je to odgovaralo i sedmicu dana kasnije u servisu JCDF preuzeo sam novu graficku. Od prvog dana kuler na toj grafickoj se cuo kao masina za mljevenje oraha i poslje dva mjeseca (nisam mogao ranije, more, faks i cudesa) da ne bih izgubio garanciju ako ga sam promjenim, vratio sam graficku u servis JCDF i trazio da to rjese. Javice se za 7dana, zvao sam ih za 10 dana, vozali su me s jednog na drugi broj, da bih na kraju saznao da je graficka opet zavrsila u servisu u gradu koji nije BG, i da moram da zovem tamo. Oni mi odgovaraju da je graficka nepopravljiva (strucan neki servis) i kazu da ce mi napisati zamenu. Poslje 7dana, 5 poziva i jos par dana cekanja konacno dobijam trecu po redu graficku na cijoj kutiji pise NO SERIAL NUMBER, ista naljepnica se nalazi i na grafici, na plasticnom djelu kulera. Grafiku zabadam u komp i ona ne radi uopste, vadim je vani i poslje vizuelnog pregleda utvrdjujem da je bila polivena necim i zato je otpalo vise od pola naljepnice sa serijskim brojem i zato vjerovatno i ne radi. Vracam grafiku u servis i kazem da ne radi, da ocu da mi se vrate pare i da mi se pokriju troskovi sto me vozaju ko budalu. Otprilike su me iskulirali za cjelu pricu, i opet javicemo vam se za 7dana. 10dana kasnije, poslje standardnih peripetija opet me upucuju na servis u gradu koji nije BG i saznajem da se grafici upravo vrsi dijagnostika (pitam se sta ce utvrdit) i da ce u zavisnosti od njihovog zakljucka odlucit oce li je popravit i poslat nazad ili mi napisati zamenu. Opet im napominjem da me njihove zamjene vise ne interesuju i da ocu pare i da mi pokriju troskove sto me *****avaju, kaze on zvacemo vas za par dana kad vidimo sta ce pokazati dijagnostika u servisu.
U medjuvremenu ja sam zbog neispravne grafike koju su mi uvalili propustio da skinem primjere ispita sa sajta moje vise skole i okinuo sam godinu, sto se ne bi desilo da sam imao grafiku koja uopste radi.

Evo jos i malo podataka
03.09.2008 datum kupovine grafike
09.06.2010 datum predaje crknute grafike
24.06.2010 datum odobravanja zamjene koja melje orahe
07.09.2010 datum predaje zamjene koja melje orahe
16.09.2010 datum odobravanja zamjene koja ne radi
28.09.2010 datum ispita koji sam okinuo njihovom krivicom
04.10.2010 datum predaje zamjene koja ne radi

Ako obratite paznju zakljucicete da otkao sam im predao zamjenu koja melje orahe 07.09.2010 nisam dobio adekvatnu zamjenu, znaci nisu ispostovali moja prava kao kupca, samo su sebi kupovali vrjeme, a od tada je proslo do danas 37dana. Treba da mi se jave sutra ili cu najvjerovatnije ja da ih zovem u ponedeljak, najvjerovatnije ce mi ponudit 30-40Eura za koje ne mogu ni zvake da kupim a ne grafiku, da ne pominjem ostale probleme koje su mi napravili.

Imam jaku zelju da u utorak, ako ne dobijem adekvatan odgovor, odem pravo u trzisnu inspekciju i preganjam se koliko god mogu jer ocu da ih upropastim totalno


a da probaš da se dogovoriš sa njima da doplatiš za neki drugi model ja sam svoj problem tako rešio jednostavno sam doplatio i kupio skuplju ali sa boljim performansama tako da di sam tu sam, bolje da se izvučeš problema nekako nego da se broblem odlaže do u nedogled
 
Poslednja izmena:
^ jeste i da doplati ko ti nerealno tj previse ako se dobro secam iz tvojeg slucaja
 
^ jeste i da doplati ko ti nerealno tj previse ako se dobro secam iz tvojeg slucaja

nerealno - realno ja sam platio samo razliku u ceni grafička karta gtx 460 1gb u pinu je tada koštala oko 23000 i kusur din. meni su priznali 15000 din koliko sam platio za ATI karticu, doplatio sam 8000 din. Mogao sam da dobijem neku drugu u toj vrednosti tj do 15000 (možda bi mi u zamenu ponudili gtx 460 768 mb ili neku jeftiniju i da mi vrate razliku) ali ja sam hteo gtx 460 1 gb
 
znam da je jos neko prokomentarisao da su te zeznuli tj da si previse doplatio al me sada mrzi da trazim gde je to
 
Njihove me graficke vise ne interesuju, ocu da mi vrate pare i da kupim sebi neku koja radi
 
Njihove me graficke vise ne interesuju, ocu da mi vrate pare i da kupim sebi neku koja radi

Trazi da ti vrate pare sa fiskalnog racuna,imas pravo na to ukoliko oni nemaju takav isti proizvod nov da ti zamene ili nemogu da ti poprave stari.:)Mozda ces opet cekati ali se isplati i ubuduce kupuj kod proverenih prodavaca makar te to kostalo i malo vise.;)
Recimo ja sam u NS imao pozitivno iskustvo sa Pakomom po pitanju reklamacije,dok su u Pixelu hteli da me zavrnu.Koliko vidim iz postova drugih u BG je Atom odlican po pitanju reklamacija i postovanja garancije...
 
Trazi da ti vrate pare sa fiskalnog racuna,imas pravo na to ukoliko oni nemaju takav isti proizvod nov da ti zamene ili nemogu da ti poprave stari.:)Mozda ces opet cekati ali se isplati i ubuduce kupuj kod proverenih prodavaca makar te to kostalo i malo vise.;)
Recimo ja sam u NS imao pozitivno iskustvo sa Pakomom po pitanju reklamacije,dok su u Pixelu hteli da me zavrnu.Koliko vidim iz postova drugih u BG je Atom odlican po pitanju reklamacija i postovanja garancije...

Vrednost sa fiskalnog je 4000din, za 8600GT, Euro je malo otisao od tada, to je tada bilo oko 50Eura danas je manje od 40
 
E sto se toga tice tu krivi drzavu. I meni je plata nekada bila 400e pa je sada 300e i kome da se zalim kada je uprava vodovoda uvek zauzeta :d
 
E sto se toga tice tu krivi drzavu. I meni je plata nekada bila 400e pa je sada 300e i kome da se zalim kada je uprava vodovoda uvek zauzeta :d
Nikome,inflacija je neminovna pojava kod nas pre ili kasnije zbog ocajnog stanja nase privrede.Zamrzli su plate da smanje drzavne troskove,nas budzet je uvek u deficitu i do sada se punio od prodaje preduzeca ili kredita,ekonomija se zasniva na preprodaji umesto proizvodnji i sta onda da se ocekuje,imamo tri puta veci dug za 10 godina nego sto je imala citava SFRJ za svojih 45.
 
Nikome,inflacija je neminovna pojava kod nas pre ili kasnije zbog ocajnog stanja nase privrede.Zamrzli su plate da smanje drzavne troskove,nas budzet je uvek u deficitu i do sada se punio od prodaje preduzeca ili kredita,ekonomija se zasniva na preprodaji umesto proizvodnji i sta onda da se ocekuje,imamo tri puta veci dug za 10 godina nego sto je imala citava SFRJ za svojih 45.

Znaci da ocekujem takav odgovor kada ih budem zvao u ponedeljak :d
Danas po mojoj pretpostavci nisu zvali, a nisu ni odgovorili na nekoliko poziva oko 4 popodne :mad:
 
Vrednost sa fiskalnog je 4000din, za 8600GT, Euro je malo otisao od tada, to je tada bilo oko 50Eura danas je manje od 40

nisam bas siguran sta na kraju hoces da postignes:trust:..ali da ti vrate vrednost vecu od one sa fiskalnog-to je nemoguce i nije realno. sem ako mislis da imas prava da ih tuzis za dusevnu bol,pad na ispitu i sl (sa o,5% sanse da dobijes)

ako mozes uzmi tu vrednost sa fiskalnog i kupi negde druge grafiku:wave:
 
Generalno, ostvarivanje garancije u nebeskoj drzavi je lutrija. Meni su Samsung P2050 drzali tacno 45 dana. Koja je poenta ne popraviti ga u roku od 3-4 dana ?
 
mnogo im se svideo pa im rastanak teško pada? ;)
 
Generalno, ostvarivanje garancije u nebeskoj drzavi je lutrija. Meni su Samsung P2050 drzali tacno 45 dana. Koja je poenta ne popraviti ga u roku od 3-4 dana ?

Ovo isto se desilo mom drugu sa plochom: Tacno na 45. dan su me zvali da mogu da dodjem po nju, ali da cu dobiti novu poshto se ova stara nije mogla popraviti :wall: a trebalo im je 45 dana da to utvrde... ma da...
 
Mislim da ti nece ponuditi graficku iste vrijednosti (novcane), nego istih karakteristika..
 
ne znam dal da otvaram temu..a poshto vidim ovo je vishe manje diskusija o garancijama i slichnimm zezancijama od strane nashih divnih firmi...
znachi pokvaren monitor pod garancijom sam odneo u servis 11.15.
do dana danashnjeg me nisu zvali a rekli su,danas zovem ja njih kazu josh nije gotov
meni tu vec pomalo smrdi..rok od 45 dana istiche 30.12.,kaze lik kao zvace me do tada
pa ne znam..nisam imao iskustva sa kvarovima dosad na srecu,...chekam ih do 30. ali ako do 30. ne nazovu idem u servis pa me interesuje od ljudi koji imajuu iskustva mogu li oni i posle roka od 45 dana da zavlache da im treba josh vremena i tako u nedogled ili da me stave tad pred svrshen chn sa nekom krsh komponentom kao zamenom?
da li postoji neki propisan rok ako ti recimo nakon 45 dana ne mogu da poprave kvar za koji se mora izvrshiti zamena?
 
Poslednja izmena:
ne znam dal da otvaram temu..a poshto vidim ovo je vishe manje diskusija o garancijama i slichnimm zezancijama od strane nashih divnih firmi...
znachi pokvaren monitor pod garancijom sam odneo u servis 11.15.
do dana danashnjeg me nisu zvali a rekli su,danas zovem ja njih kazu josh nije gotov
meni tu vec pomalo smrdi..rok od 45 dana istiche 30.12.,kaze lik kao zvace me do tada
pa ne znam..nisam imao iskustva sa kvarovima dosad na srecu,...chekam ih do 30. ali ako do 30. ne nazovu idem u servis pa me interesuje od ljudi koji imajuu iskustva mogu li oni i posle roka od 45 dana da zavlache da im treba josh vremena i tako u nedogled ili da me stave tad pred svrshen chn sa nekom krsh komponentom kao zamenom?
da li postoji neki propisan rok ako ti recimo nakon 45 dana ne mogu da poprave kvar za koji se mora izvrshiti zamena?

Pa rok je upravo 45 dana, nema nikakav rok poslje ovog roka. Do tada moraju da ti završe reklamaciju. Ako počnu da te zavlače odmah zapreti inspekcijom i naravno nemoj dozvoliti da ti daju neki krš u zamjenu.
 
pa to sam i mislio al kad me zavlache evo skoro do zadnjeg dana a kao nisu josh popravili cenim da ni ne mogu pa cekaju da istekne rok i onda probaju neku prevaru..sha znam nadam se da nije tako ali ipak..
moze li neko da mi da spisak trenutno aktuelnih alternativa za samsung 931 bf da znam ako mi ponude zamenu shta da uzmem....ili koliko bi mogla da varira ta njihova zadnja cena u odnosu one sa rachuna (koji imam)..i moze li se to ikako proveriti...ako rebnu neshto tipa..ma kod nas je on koshtao 5 000 din. lol
@kloshar,izvini ako ti spamujem temu,vidim da si ti pitanje vec reshio a prochitao sam je celu i nisam video slichnu opshtu na forumu za probleme sa garancijama,pa ne bi da otvaram novu poshto je moguce da ce se ovo sve reshiti popravkom
 
pa to sam i mislio al kad me zavlache evo skoro do zadnjeg dana a kao nisu josh popravili cenim da ni ne mogu pa cekaju da istekne rok i onda probaju neku prevaru..sha znam nadam se da nije tako ali ipak..
moze li neko da mi da spisak trenutno aktuelnih alternativa za samsung 931 bf da znam ako mi ponude zamenu shta da uzmem....ili koliko bi mogla da varira ta njihova zadnja cena u odnosu one sa rachuna (koji imam)..i moze li se to ikako proveriti...ako rebnu neshto tipa..ma kod nas je on koshtao 5 000 din. lol
@kloshar,izvini ako ti spamujem temu,vidim da si ti pitanje vec reshio a prochitao sam je celu i nisam video slichnu opshtu na forumu za probleme sa garancijama,pa ne bi da otvaram novu poshto je moguce da ce se ovo sve reshiti popravkom

Nema nikakvog spama, problem ti je isti kao i moj tako da nema potrebe za novom temom. Što se mene tiče neka neko od moderatora preimenuje temu u "Crkao hardver u garanciji - pitanje".
Što se tiče vraćanja para traži im pare sa fiskalnog računa ukoliko nećeš zamjenu.
Ako prihvatiš zamjenu prihvati nešto u toj klasi. Nisam baš pratio monitore u poslednje vreme, neko sa foruma sigurno bolje prati pa neka pomogne šta da tražiš
 
Nazad
Vrh Dno