Pozdrav svima
Vec drugi put se u mojoj blizoj okolini javlja problem sa doticnom firmom.
1. kum koji je koristio telefon, izgubio ga na moru leta 2014, pritom zamolio mene preko facebook-a da prijavim da se izgasi broj jer na ekranu nije imao lock screen upravo iz razloga sto je pretpostavio da neko moze da zloupotrebi telefon, sve je obavljeno za manje od sat vremena i prijavljeno VIP firmi, da bi ga po povratku sa mora sacekao racun od 120 hiljada dinara na racun roaming-a i interneta .. Iako smo dokumentovali sve i poslali papire VIP-u, sa napomenom da je sve obavljeno po proceduri i da su oni u obavezi da deaktiviraju broj ako broj predje 3 puta velicinu redovne potrosnje, oni to nisu uradili. A zalba na iznos je jednostavno ignorisana iako sam ja dostavio dopis i dokaze o trenutku kada je telefon izgubljen do trenutka kada sam ja licno prijavio firmi VIP da se broj deaktivira nije proslo vise od 40 minuta te deluje krajnje nemoguce da je lopov ukrao telefon, i momentalno seo u kafic i upalio 1080p klip na Youtube-u i gledao dok se telefon nije izgasio.
Elem, nisu ni najmanje odustali od ideje da se sve te pare naplate, plus ostatak ugovora, plus penali, plus neki izmisljeni penali firme CreditExpres. Kada u dopisu ili kontaktu sa VIP-om ili CreditExpress-om spomenemo zalbu prave se kao da to ne postoji a kada pricaju o naplati spominju i izvrsitelje i sve zivo. Konkretno CreditExpress ne odustaje, i idu dotle da su nasli fiksni od kunovih roditelja pa njih zivkaju iako oni ni na jedan nacin nisu povezani sa njim (adresa, imovina, bilo sta) osim rodbinski. Kum Pera je odlucan u tome da ne plati nijedan jedini dinar iskljucivo iz revolta, i inata a sve dokaze i dalje cuvamo a famozne pretnje da ce da mu skidaju novac sa tekuceg racuna (sto je naveo operater CreditExpress-a) se jos nisu desile.
2. Drugarica je ostala bez jako dobrog posla. Radila je u agenciji za restituciju i pritom niko iz divne drzave im nije ni naglasio da ce takav posao da bude privremen dok se velike restitucije ne obave a posle kud-koji-milimoji, gde su ljudi sa platama od skoro 100k naprasno dobili otkaze. Nije mogla da plati nekoliko racuna od po 4 hiljade i vip je deaktivirao karticu, ostalo joj je jos 13 fo kraja ugovorne obaveze, dok eventualno nije nasla drugi posao. Naravno, to je realnost srbije i ona je svesna da je potpisala ugovor koji nije ispostovala.
Uglavnom, ponovo divni CreditExpress se javlja, i ovo je cifra: 57900 (koliko bi ostalo da se plati da je ostala u ugovoru) sada je odjedanput 111.000 dinara sto je kod nje takodje izazvalo revolt, jer uz njenu ponudu da na rate uredno otplati preostalih 13x4000, rekli su joj da ne moze i da je u obavezi da plati tih 110.000 din. Ona takodje, iako je svesna svojeg problema i njene uloge u tme, odbija da plati tolike duple novce, da bi joj CreditExpress rekao da ce joj doci izvrsitelji i slicno.
na njenu konstataciju da podnesu tuzbu i da je ostave na miru, desava se nesto krajnje nelogicno - Kreditexpress nastavlja da zove telefonom i da trazi naplatu.
Ovde nastupa pravni oblik Cesije, odnosno prebacivanja potrazivanja sa jednog na drugo pravno lice, i to je zapravo navedeno u ugovoru koji korisnik potpisuje sa VIP firmom, samo meni nije jasno - na osnovu kojeg pravnog oblika potrazivanje moze da se uvecava, i zar nije standard evropske unije koji smo preuzeli da svaki oblik kamatanja preko 14% spada u takozvano "zelenasenje" a kamoli potrazivanje duga sa kamatom od 50% ... ?
Ja sam u oba slucaja predlozio da lepo zavrljace kartice i da ignorisu sve moguce pozive koji dolaze sa brojeva +381 11 41 (iz nekog razloga svi ovi uterivaci koriste Orion brojeve) i poprilicno sam siguran da za novcane dugove postoje i zastarevanja, kao i jos gomila pravnih oblika koje CreditExpress konkretno zestoko krsi, pa sve do ugrozavanja ljudskih prava kroz uznemiravanje i zivkanje, kao i cinjenicu da su izvrsitelji automatski protiv-ustavni ( sto bi mi kao drzava eventualno trebalo da regulisemo) jer licno znam jos bar 10 primera gde ljudi sa dugovima od po 100k plus dinara vec 6-7-8 godina dobijaju samo pozive od istih, a nikakve sudske pozive i slicno a iz internih krugova firme Telenor znam da sva tri operatera imaju kilo problema sa gradjanima Romske populacije na opstini rakovice i cukarice koji su do sad uzeli telefona na kilo i nijedan nisu platili a mere se u hiljadama i da je zvanican stav "imamo problem sa laznim licnim kartama, romima i biznis paketima izmisljenih firmi al sta ces, fuck it"
Ukoliko je neko upucen molim vas recite mi da li CreditExpress i slicne uterivacke firme (Matrix i jos neke) zapravo imaju pravnu osnovu da eventualno uzimaju ljudima pokretnosti i nepokretnosti, skidaju pare sa tekucih racuna, ili su u pitanju samo galamdzije koje zastrasuju narod kroz neznanje .. ? Namerno sam naveo dva primera gde korisnik nije i jeste kriv, i u oba slucaja se cifra karika na neke nemoguce iznose koje ovi traze kao sumanuti a vec 2 godine osim zivkanja ne rade apsolutno nista .. ?
Vec drugi put se u mojoj blizoj okolini javlja problem sa doticnom firmom.
1. kum koji je koristio telefon, izgubio ga na moru leta 2014, pritom zamolio mene preko facebook-a da prijavim da se izgasi broj jer na ekranu nije imao lock screen upravo iz razloga sto je pretpostavio da neko moze da zloupotrebi telefon, sve je obavljeno za manje od sat vremena i prijavljeno VIP firmi, da bi ga po povratku sa mora sacekao racun od 120 hiljada dinara na racun roaming-a i interneta .. Iako smo dokumentovali sve i poslali papire VIP-u, sa napomenom da je sve obavljeno po proceduri i da su oni u obavezi da deaktiviraju broj ako broj predje 3 puta velicinu redovne potrosnje, oni to nisu uradili. A zalba na iznos je jednostavno ignorisana iako sam ja dostavio dopis i dokaze o trenutku kada je telefon izgubljen do trenutka kada sam ja licno prijavio firmi VIP da se broj deaktivira nije proslo vise od 40 minuta te deluje krajnje nemoguce da je lopov ukrao telefon, i momentalno seo u kafic i upalio 1080p klip na Youtube-u i gledao dok se telefon nije izgasio.
Elem, nisu ni najmanje odustali od ideje da se sve te pare naplate, plus ostatak ugovora, plus penali, plus neki izmisljeni penali firme CreditExpres. Kada u dopisu ili kontaktu sa VIP-om ili CreditExpress-om spomenemo zalbu prave se kao da to ne postoji a kada pricaju o naplati spominju i izvrsitelje i sve zivo. Konkretno CreditExpress ne odustaje, i idu dotle da su nasli fiksni od kunovih roditelja pa njih zivkaju iako oni ni na jedan nacin nisu povezani sa njim (adresa, imovina, bilo sta) osim rodbinski. Kum Pera je odlucan u tome da ne plati nijedan jedini dinar iskljucivo iz revolta, i inata a sve dokaze i dalje cuvamo a famozne pretnje da ce da mu skidaju novac sa tekuceg racuna (sto je naveo operater CreditExpress-a) se jos nisu desile.
2. Drugarica je ostala bez jako dobrog posla. Radila je u agenciji za restituciju i pritom niko iz divne drzave im nije ni naglasio da ce takav posao da bude privremen dok se velike restitucije ne obave a posle kud-koji-milimoji, gde su ljudi sa platama od skoro 100k naprasno dobili otkaze. Nije mogla da plati nekoliko racuna od po 4 hiljade i vip je deaktivirao karticu, ostalo joj je jos 13 fo kraja ugovorne obaveze, dok eventualno nije nasla drugi posao. Naravno, to je realnost srbije i ona je svesna da je potpisala ugovor koji nije ispostovala.
Uglavnom, ponovo divni CreditExpress se javlja, i ovo je cifra: 57900 (koliko bi ostalo da se plati da je ostala u ugovoru) sada je odjedanput 111.000 dinara sto je kod nje takodje izazvalo revolt, jer uz njenu ponudu da na rate uredno otplati preostalih 13x4000, rekli su joj da ne moze i da je u obavezi da plati tih 110.000 din. Ona takodje, iako je svesna svojeg problema i njene uloge u tme, odbija da plati tolike duple novce, da bi joj CreditExpress rekao da ce joj doci izvrsitelji i slicno.
na njenu konstataciju da podnesu tuzbu i da je ostave na miru, desava se nesto krajnje nelogicno - Kreditexpress nastavlja da zove telefonom i da trazi naplatu.
Ovde nastupa pravni oblik Cesije, odnosno prebacivanja potrazivanja sa jednog na drugo pravno lice, i to je zapravo navedeno u ugovoru koji korisnik potpisuje sa VIP firmom, samo meni nije jasno - na osnovu kojeg pravnog oblika potrazivanje moze da se uvecava, i zar nije standard evropske unije koji smo preuzeli da svaki oblik kamatanja preko 14% spada u takozvano "zelenasenje" a kamoli potrazivanje duga sa kamatom od 50% ... ?
Ja sam u oba slucaja predlozio da lepo zavrljace kartice i da ignorisu sve moguce pozive koji dolaze sa brojeva +381 11 41 (iz nekog razloga svi ovi uterivaci koriste Orion brojeve) i poprilicno sam siguran da za novcane dugove postoje i zastarevanja, kao i jos gomila pravnih oblika koje CreditExpress konkretno zestoko krsi, pa sve do ugrozavanja ljudskih prava kroz uznemiravanje i zivkanje, kao i cinjenicu da su izvrsitelji automatski protiv-ustavni ( sto bi mi kao drzava eventualno trebalo da regulisemo) jer licno znam jos bar 10 primera gde ljudi sa dugovima od po 100k plus dinara vec 6-7-8 godina dobijaju samo pozive od istih, a nikakve sudske pozive i slicno a iz internih krugova firme Telenor znam da sva tri operatera imaju kilo problema sa gradjanima Romske populacije na opstini rakovice i cukarice koji su do sad uzeli telefona na kilo i nijedan nisu platili a mere se u hiljadama i da je zvanican stav "imamo problem sa laznim licnim kartama, romima i biznis paketima izmisljenih firmi al sta ces, fuck it"
Ukoliko je neko upucen molim vas recite mi da li CreditExpress i slicne uterivacke firme (Matrix i jos neke) zapravo imaju pravnu osnovu da eventualno uzimaju ljudima pokretnosti i nepokretnosti, skidaju pare sa tekucih racuna, ili su u pitanju samo galamdzije koje zastrasuju narod kroz neznanje .. ? Namerno sam naveo dva primera gde korisnik nije i jeste kriv, i u oba slucaja se cifra karika na neke nemoguce iznose koje ovi traze kao sumanuti a vec 2 godine osim zivkanja ne rade apsolutno nista .. ?