Šta je novo?

Corsair AX1200 iskustvo

^^Haha, ali moj radi. :p
 
Poenta je bila da je jedan nezadovoljan korisnik glasniji od 100 zadovoljnih zajedno - kao što je jedno napajanje sa coil whine/cap squeal problemom glasnije od 100 ispravnih.

Prominentno u ovom slučaju znači "štrčeće", i nije tu stavljeno radi pompe, već zato što je manje napadna reč od "štrčeće". koja zbog zvučnih prednjenepčanih suglasnika (š, č, ć) deluje grublje.
 
Mipko jel se tvoje napajanje culo u molu ili u duru kao kod Zlatiborca :D
Prikljucujem se vlasnicima tihih Corsova..Dva komada tihi kao sama tisina ;)
P.S.Oba vise nisu kod mene :D
 
Pa znate kako, ja sam pre ovog Corsaira (sada vec spakovanog i spremnog za potpalu neke vatrice) imao Chieftec-a koji 5 godina radi kao zmaj, placen je duplo manje od ovog felerichnog, ali sam na forumu, ovde, prochitao gomilu ljudi koji su vrishtali i kukali na ista napajanja i tako da nisam bio siguran da li je to i dalje ime u svetu napajanja i kucishta ili ne. Ali sam isto tako ovde prochitao i pozitivna mishljenja za Corsaira. Tako da sve u svemu, ovo je postala jedna jako opasna lutrija u kojoj vishe nije bitno koliko novca ulozish jer jednostavno niushta vishe nisi siguran.
 
Ja sam srecan korisnik Corsair-a HX750 i nameravam da uzmem jos jednog, najverovatnije HX850 ili HX1050, ali iz iste serije kao sto rekoh u prethodnom postu. Prvo zbog cene, a drugo zbog OEM-a koji ih pravi. :)

@mipko
Aj budi ljubazan i odgovori mi molim te da li su oni odlucili da ti plate RMA ili ti moras sve sam da finansiras? Jako me zanima. Hvala.
 
Poenta je bila da je jedan nezadovoljan korisnik glasniji od 100 zadovoljnih zajedno - kao što je jedno napajanje sa coil whine/cap squeal problemom glasnije od 100 ispravnih.

Jedina prava poenta je u tome da su dve velike firme pocinjale da rade corsair napajanja i posle godinu dana odustajala od njihove distribucije. Realno se zapitaj zasto. Daleko od toga da je rec o 1%. Takodje provereno cene Corsair napajanja koja su se prodavala kod nas nemaju nikakve veze sa distributivnim cenama nego su i do 20% nize. Pa onda sta se to prodavalo...
 
Pa odustajale su iz istog razloga iz koga je kratko bilo XFX, eVGA proizvoda, iz istog razloga iz koga nema Crucial proizvoda. Kratko i jasno, jadno i bedno trziste sa malo potraznje za proizvodima te klase. ;)
 
VX450. Zujao je jedno vreme. Obrtanje utikaca bi resilo problem na kratko. Taman kad sam se spremio da ga "lakiram", umukao je i vise ne cuje :) Uplasio se kao dete zubara...

Sent from my brick using Tapatalk
 
Update: 3 radna dana su prosla, ni pisma ni razglednice od UPS.
 
Poslednja izmena:
A da TI zovnes njih (UPS Beograd)...?

Jos jedna nedelja izgubljena, proslo je vise od mesec dana od prvog RMA zahteva. Pisao sam ponovo supportu sa molbom da provere sta se desava sa mojim slucajem. UPS me nije kontaktirao.
Corsair Support cini se da funkcionise u 4 dnevnim intervalima. Odnosno ja napisem nesto a oni odgovore za 4 dana, tako da ocekujem odgovor u ponedeljak ili utorak.

Evo jednog drugacijeg primera:
Pre nekog vremena mi je stigla jos jedna EVGA GTX 580 SC. Pokusaj registrovanja proizvoda na sajtu nije uspeo. Otvorio sam support ticket na drugom proizvodu. A ujedno sam napisao post na forumu pitajuci ljude da li je neko imao iskustva sa time.
Epilog:
U roku od 10 minuta me je kontaktirao EVGA supoort i zamolio za fotografiju stickera. Nakon 15 min proizvod je bio registrovan, ispostavilo se da je ta kartica promasila scan u skladistu. Do sada nisam sreo bolji Customer Support. Svaka cast za EVGA!
Da li cu opet kupiti EVGA - svakako !
EVGA pravi i kulere i MB i Graficke i Napajanja (dobro ne pravi ih ali re-branduje), fali samo memorija, storage i kuciste... mislite o tome.

M.
 
Cimni UPS da vidis da li su oni uopste informisani ili jos uvek nisu. Ne verujem da se sluze lazima, mislim Corsair...
 
ma ne verujem da iko laze. U pitanju je samo splet baksuzluka.
 
Najluđe od svega na kraju bi bilo da kada se ceo ovaj RMA proces uspešno završi, dobiješ novo napajanje koje bude ispoljavalo iste simptome... :S:
 
A nece valjda... To bi bilo bas strasno... Covek je dovoljno istraumiran, ima da pati od PTSD-a narednih par meseci i ovako, samo mu jos to treba. Bice to ok. Ja nekako imam poverenja u Corsair, jer sam cuo dosta lepog o njihovom tech support-u. :)
 
Moram da se ubacim :) meni je taj isti support odobrio RMA za 15min od trenutka kako sam poslao zahtev. Napisali su "da ce me neko kontaktirati sa RMA brojem i daljim instrukcijama za maximalno 24 sata". Od tada je proshlo 5 dana :) toliko o njihovom lepom supportu, moram da priznam da su chak i nashi gangster prodavci agilniji.
 
E upravo o tome i ja pricam. Znaci support im je NULA ! Isti sablon sam i ja doziveo. Odobren RMA u roku od 15 min i onda krece 15-o dnevna agonija dobijanja prvog RMA broja i instrukcija. Sada sam u drugom ciklusu sa drugim RMA brojem i peripetijama oko UPS-a. Sutra ce biti tacno 10 dana od kako su mi dali RMA broj i obavestili me da ce UPS doci da preuzme paket. 10 DANA :) Sto rece zlatiborac cak su i nasi prodavci mnogo agilniji :)
 
E Zlatiborac, srusi mi sneska sad... A i ti mipko... :(
 
Ne znam shto da ti rechem. Da mi posao zavisi od tog napajanja (a zavisi delomichno) koga ja treba da ubijem onda :) da bih barem dobio zamenu :)
Ali kako neko reche ovde, jedan nezadovoljan je glasniji od 100 zadovoljnih, ali onih 100 barem moze da zaradi (ako radi) na tom compu a ja ne mogu i da hocu :)
 
ovo sam dobio pre 5 dana.

Thanks for confirming, the collection will be done beginning of next week.


Met vriendelijke groet, Meilleures salutations, Best regards, 真誠 , 心から


Corsair Logo

Ronald de Groot

Warehouse Supervisor Corsair BV

Tel # +31(0)36-54 78 362



Uzeo sam 2 dana odmora da slucajno ne bude da UPS dodje i da me nema kod kuce pa da to bude izgovor.

2 dana prodjose - to mu je pocetak nedelje, UPS-a nema. Danas je tacno mesec dana kako sam inicirao RMA a paket i dalje stoji pored mog stola. Necu vise kontaktirati Corsair. Zakljucak izvedite sami.

EDIT: UPS Srbija nema nikakvu informaciju o tome da postoji zahtev za podizanjem posiljke sa moje adrese - imam zvanicnu potvrdu od njih.
 
Poslednja izmena:
Da te nisu razumeli Siberia umesto Serbia?
 
Ko zna šta je Corsair razumeo. Možda misle da smo neka od njihovih sjedinjenih država... :d

Iskreno, nisam video da je neki od proizvođača organizovao preuzimanje defektnih proizvoda iz naše zemlje, uvek se svodi na to da kupac treba da pošalje proizvod u Holandiju ili gde je već predstavništvo firme za Evropu.
 
Danas je tacno mesec dana kako sam inicirao RMA a paket i dalje stoji pored mog stola. Necu vise kontaktirati Corsair. Zakljucak izvedite sami.

EDIT: UPS Srbija nema nikakvu informaciju o tome da postoji zahtev za podizanjem posiljke sa moje adrese - imam zvanicnu potvrdu od njih.

@mipko, ako mozes ovu informaciju koju si citirao zaista da dobijes u formi zvanicne potvrde, mozda je vreme da razmislis (znam da je cimanje i da si ionako vec odavno na rubu zivaca ali ipak) o zakonskim merama koje su ti na raspolaganju. Info o UPS proceduri koju su ti poslali iz Corsaira je, koliko vidim, potpisan imenom i prezimenom, mozda da, kad je vec otislo ovako daleko, da ispitas pravne mogucnosti.
Pretpostavljam da u Corsairu razmisljaju po matrici da niko nece imati strpljenja i zivaca da stvar prebaci na pravnu ravan i tera je do kraja, te se zato ovako, rekao bih, prezrivo odnose prema korisnicima. Verovatno je da prave i razliku u odnosu za zemlju porekla prituzbi, ali to je vec neka druga prica, ono sto je bitno jeste da, potencijalnih korisnika Corsair PSU-ova, nazalost, i dalje ima, iako su od njihove distribucije, kao sto je laca12 odlicno primetio, iz sigurno vise nego jasnog razloga, odustala oba uvoznika kod nas. Njih radi, korisno je da ovakav topic postoji.

Jesi li se raspitivao, koje opcije imas na raspolaganju? Rokovi, sankcije u slucaju nepostovanja istih, mogucnost zalbe i kome? Postoji li mogucnost da se sa slucajem upozna i Centar za zastitu potrosaca ili kako se vec to zove, ili ce se u krajnjem morati ici na angazman advokata u Holandiji, a sto bi bilo opet neisplativo i neracionalno?
 
@mipko, ako mozes ovu informaciju koju si citirao zaista da dobijes u formi zvanicne potvrde, mozda je vreme da razmislis (znam da je cimanje i da si ionako vec odavno na rubu zivaca ali ipak) o zakonskim merama koje su ti na raspolaganju. Info o UPS proceduri koju su ti poslali iz Corsaira je, koliko vidim, potpisan imenom i prezimenom, mozda da, kad je vec otislo ovako daleko, da ispitas pravne mogucnosti.
Pretpostavljam da u Corsairu razmisljaju po matrici da niko nece imati strpljenja i zivaca da stvar prebaci na pravnu ravan i tera je do kraja, te se zato ovako, rekao bih, prezrivo odnose prema korisnicima. Verovatno je da prave i razliku u odnosu za zemlju porekla prituzbi, ali to je vec neka druga prica, ono sto je bitno jeste da, potencijalnih korisnika Corsair PSU-ova, nazalost, i dalje ima, iako su od njihove distribucije, kao sto je laca12 odlicno primetio, iz sigurno vise nego jasnog razloga, odustala oba uvoznika kod nas. Njih radi, korisno je da ovakav topic postoji.

Jesi li se raspitivao, koje opcije imas na raspolaganju? Rokovi, sankcije u slucaju nepostovanja istih, mogucnost zalbe i kome? Postoji li mogucnost da se sa slucajem upozna i Centar za zastitu potrosaca ili kako se vec to zove, ili ce se u krajnjem morati ici na angazman advokata u Holandiji, a sto bi bilo opet neisplativo i neracionalno?

Izgleda da nece biti potrebe za nicime tako drasticnim.

Moje pisanje CORSAIR-u i UPS-u i zvanje Srpskog UPS centra je urodilo plodom.
Dobio sam UPS broj, sutra ujutru cu zvati UPS da se dogovorimo oko preuzimanja paketa.
Neverovatno se sve iskomplikovalo. Bilo bi neposteno reci da menafzer skladista iz Holandije nije bio ljubazan i predusretljiv. Bio je i zaista je jedina svetla tacka u ovoj prici. No, previse izgubljenog vremena i problema za jedan RMA ako mene pitate.
Ne verujem da je postojala IKAKVA zla namera kod Corsaira, sta vise zaista su se trudili maximalno. Ali eto, splet bezveznih okolnosti - odnosno retko veliki splet bezveznih okolnosti se desio.
Obavesticu vas kako se dalje odvija.
 
Opet da se ubacim ali danas prochitah neshto zanimljivo. Momak na jednom domacem forumu je imao isto problem sa Corsair napajanjem. Dobio je RMA, posle skoro mesec dana doshao je UPS kome je morao da plati slanje!!! i na kraju kada je to doshlo nazad ustanovilo se da je napajanje otvoreno, popravljeno i vraceno nazad :) uglavnom, na cenu napajanja dodati troshkove UPSa + mesec dana nerviranja + dobijete isto nazad :D
Stoga je jutros radio telefon, narucheno je novo napajanje od drugog prodavca, a ovo cemo ritualno da zapalimo u dvorishtu a prethodno da se lepo popishkimo na njega ja i sve koje znam.
 
A da prosto pošalješ napajanje meni? :p
 
Nazad
Vrh Dno