Šta je novo?

CONDEMNED : Criminal Origins

taj kuvar je zensko btw. ;)

Inace, sta ste hteli da uradim ? Benchovanje neko ? Ajde nek neko okaci SS sa fps-om na mestu koje hocete da poredite i kompresovane SS sa graphics i detail ekranima. Nemojte varati sa bug-om za setovanje rezolucije ;) ne bi bilo fer. Takodje je bitno navesti kako je podesen drajver (high perf ili quality ili nesto drugo)

poz. Cekam. ;)

Inace igra u jednom momentu postaje smaranje (robna kuca sa lutkama, i kraj metro nivoa), ali kasnije je jos zanimljivija. Pored ovoga imam neki osecaj da su se autori pomalo pogubili sa pricom negde na 80% igre, tj prica tamo nema veze sa pricom sa pocetka i sve je nekako lose povezano sa kriminalom u gradu i onim demonima-nakazama, sta li su vec.
 
Odlična priča, odlična atmosfera odlična igra. Sviđa mi se kako je odrađen fight sa zadnjim glavnim. Igra me je jako dobro iscimala. Podjednako kao i
f.e.a.r Pogotovo ona scena kada sam trebao da uslikam facu onom ubici u ormanu. Tu sam se bukvalno naježio i prestravio. :hair: Volim takve igre. :D

Ipak moraju se igrati u mraku sa slišalicama ili sa odvrnutim zvukom i wooferom. Samoća se podrazumeva. Otherwise teško da ćete igru doživeti kako su tvorci zamislili.

Jedina zamerka celoj igri je što je kratka. Barem meni. Sad sam instalirao Call Of Citulhu pa uskoro krećem i to da prelazim. Ima li neko da je prešao i nju pa da ih uporedi i kaže koja je bolja ?
 
@wild boy

ma nisam ni ja prepoznao da je zensko dok nisam isao na "view awards" u meniju, imas koncept art slike tamo.
 
@gx-x, evo premerio sam.
Znachi kad izadjem iz kola dok idem prema vratima sa zutom trakom je oko 21fps, kad stanem ispred vrata penje se 21-28.
Kad udjem unutra onda je tu je oko 21fps i ponekad shecka malo na dole...
Kad dodjem do stepenishta tu se zakuca na 28, kad se panduru ugasi lampa skochi na 42 i ako ne palim svoju lampu stoji na 42, ako je palim onda je na 28fps sve dok ne dodjem na mesto zlochina...
Na mestu zlochina padne opet do 17fps. E tako..

Podeshavanja su: 1152x864, vsync on, soft shadows off, sve ostalo high, fullAA on.
Podeshavanja u drajveru: 16xAF, image settings - best performance.
 
aj sad iskljuci v-sync pa ponovo, v-sync te baca na onih 28fps
 
Ma znam ja da vsync negde dosta smanji fps, ali isto tako negde i ne toliko, a i fino ga fixira, malo ga smiri da mi ne skache gore dole ko pomahnitao.. A od tih promena fps zna i glava da me zaboli nekad.
Zato se meni vishe svidja sa vsync plus shto je i lepsha slika...
Kod mene ga kuca na 17, 21, 28, 42, 82.... To su aktuelni fps u celoj igri, i meni je to igrivo skroz..
Tako isto i u Tomb Rider, samo shto mora manja rez, u 960x600 widescreen, radi skroz solidno.
I ima li razlike nisi josh napisao? Kako je god tebe sa 7600gt??
 
vsync kuca na 30, 45, 60 i tim redom na vise, zavisi od refresh rate-a. Nema veze sa lepotom slike. Znaci ako mozes da imas 40fps ili 42 fps, on ce da spusti na 30, da ne bi imao onog secnja slike, sto je bzvz, ali ipak je 40 vidno bolje nego 30fps, oa makar i seckala slika. Moj ukus.

evo mojih shotova, ima i shotovi podesavanja, ukratko sve max, samo je volumetric na medium i softshadows off, AA off. 1280x1024 rez.
 

Prilozi

  • Condemned 2006-05-09 15-46-33-60.jpg
    Condemned 2006-05-09 15-46-33-60.jpg
    74.3 KB · Pregleda: 83
  • Condemned 2006-05-09 15-47-09-09.jpg
    Condemned 2006-05-09 15-47-09-09.jpg
    82.8 KB · Pregleda: 75
  • Condemned 2006-05-09 15-47-53-48.jpg
    Condemned 2006-05-09 15-47-53-48.jpg
    22.2 KB · Pregleda: 60
  • Condemned 2006-05-09 15-49-53-23.jpg
    Condemned 2006-05-09 15-49-53-23.jpg
    116.4 KB · Pregleda: 78
  • Condemned 2006-05-09 15-50-04-42.jpg
    Condemned 2006-05-09 15-50-04-42.jpg
    113.7 KB · Pregleda: 72
Ma na to sekcanje sam i mislio pod lepotom slike, mislim kad ne secka onda mi je lepshe... Ma sve je to stvar ukusa.. :)
Probao sam sa tvojim podeshavanjima (i vsync off) i kad izadjem iz kola nemam vishe od 26-27... Tek kad udjem unutra popne se do 30, tamo kod stepenishta bude oko 30-31, a sa vsync mi bude 28. Mislim nije ni tolika razlika... Najvishe padne do 5fps.
Ti imash 33 tamo gde ja imam 27, to je vec neshto...
 
sa 16xAF ili si spustio na 4x ? (u tim zatvorenom prostorima 16x je overkill, pa cak i 8x
 
Poslednja izmena:
Naravno da sam spustio, ma sve sam kao kod tebe stavio i samo sam dobio 5-6 frejmova zbog vsync off. Otprilike dobijem isto sa tvojim podeshavanjima kao sa svojim kad iskljuchim vsync.
Fps je isti u 1280x1024 bez AA kao i u 1152x864 sa 4xAA, a meni se ova druga varijanta bez aliaisinga ipak vishe dopada..
Shto se tiche 4x/16x AF isto nisam primetio neku razliku u fps...
Takodje nisam uopste primetio razliku izmedju maximum i medium shadow detail... Kao ni u Fear-u, uopste mi nije jasno shta su time hteli kad nema razlike.
Jesi primetio bilo kakav bug sa senkama kod sebe? Kad se pomeram npr levo desno ili napred nazad, na nekim mestima se pojavljuju i gube senke, evo kako izgleda:
 

Prilozi

  • Condemned 2006-05-10 00-03-44-85.JPG
    Condemned 2006-05-10 00-03-44-85.JPG
    59.7 KB · Pregleda: 95
  • Condemned 2006-05-10 00-03-47-53.JPG
    Condemned 2006-05-10 00-03-47-53.JPG
    58.7 KB · Pregleda: 64
Poslednja izmena:
nekada se desi da "invertuje senke" tj kad udjem recimo (ne znam za to ali cisto primera radi) sa svojom senkom u neku drugu senku, on izbaci senku na tom mestu, tj umesto da spoji dve senke, on ostavi senku od tog auta recimo, a tu gde bi padala moja senka nema senke. ali retko...

razlika izmedju low medium i high detalja za senke je koliko izvora svetla baca senke, a ne detaljnost senki, ako je na medium recimo lampa na zidu ne baca senku a sijalica sa plafona baca itd.

Nisam razumeo da li ti se vise dopada sa 4xAA ili 12x10 bez AA ? :p Meni bi se vise dopadala varijanta sa 4xAA ali nemam CRT monitor vec LCD...
 
E pa upravo to shto si opisao sa senkama mi se i deshava, a negde su vec invertovane iako moja senka ne prelazi preko... Znachi i kod tebe ima toga?
Vishe mi se dopada sa 4xAA i malo manja rez naravno, upravo to sam rekao (tj. kada ukljuchim 4xAA onda se ne vidi aliaising)... :)
E sad to shto ti ipak imash 5fps vishe od mene, izgleda da je do grafichke... Ipak je jacha 7600gt eto.. :)
Testirao sam i Tomb Raider sada, i ona radi sasvim solidno u 1088x612 fullAA widescreen.. Chudi me kako tebi nece kad ti Condemned bolje radi nego meni.
 
Poslednja izmena:
nisam ja ni igrao tomb raider, ja sam tamo samo komentarisao da ljudima ne radi next gen mod dobro ni na 7900GTX karti u "pristojnoj rezoluciji", a to sam video na guru3D forumu, posto tamo isto visim, pa sam bas citao komentare...
 
DjoleNS je napisao(la):
Ma na to sekcanje sam i mislio pod lepotom slike, mislim kad ne secka onda mi je lepshe... Ma sve je to stvar ukusa.. :)
Probao sam sa tvojim podeshavanjima (i vsync off) i kad izadjem iz kola nemam vishe od 26-27... Tek kad udjem unutra popne se do 30, tamo kod stepenishta bude oko 30-31, a sa vsync mi bude 28. Mislim nije ni tolika razlika... Najvishe padne do 5fps.
Ti imash 33 tamo gde ja imam 27, to je vec neshto...

Mali ti je fps. Jeli ti ono imaš 7800gt?
Ja mogu igrati bez problema na 1280x1024/4xAA/16xAF, sve na maksimumu, normalno soft shadows na off. No ovako zna pasti na 25fps i malo ispod, pa sam stavio 2xAA, i radi super.
Puno bolje izgleda i radi nego FEAR. Igra mi je skroz ok.

Evo slike i framerate.
 

Prilozi

  • Condemned 2006-05-10 10-33-33-43.jpg
    Condemned 2006-05-10 10-33-33-43.jpg
    74.3 KB · Pregleda: 75
  • Condemned 2006-05-10 10-37-36-31.jpg
    Condemned 2006-05-10 10-37-36-31.jpg
    69.9 KB · Pregleda: 64
Poslednja izmena:
Ne razumem kako možete da iskljucujete softshadows da bi puštali AA/AF :) Meni licno igra izgleda zaista bolje sa softshadowsom i nikada ga ne bih iskljucivao radi AA i AF. Doduše, svejedno ga iskljucujem jer nemam 7800/7900 GT ali vas koji imate jednostavno ne razumem. Posebno u ovoj igri - šta vam znaci AA i AF u mrklom mraku? Posebno AF.
 
Starac, ma ne, imam 6800gs, otuda i 10fps manje u odnosu na tebe.... ;)

Filipenko, pa i to je stvar ukusa, al evo mog objashnjenja; Kad ukljuchim fullAA sve mi je nekako fino zaobljenjo kao da gledam crtani film, izgleda mnogo bolje, izgubi se osecaj kolika je rezolucija... A kad ukljuchim 16xAF onda sve texture postanu mnogo oshtrije i kada se to spoji sa AA bash fino izgleda.
Dok s druge strane soft senke, kada se ukljuche, fino rade i izgledaju samo dok AA nije ukljuchen, tako da ako njih ocu onda moram da se pomirim da ce sve ostalo da bude kockasto i coshkasto.. Mislim u chemu je poenta da senke budu mekane ako je sve ostalo coshkasto. I tako... :)
 
@filipenko:

softshadows kolko sam primetio ne radi svuda vec samo na senkama od karaktera, a njih kad ima veruj mi ne gledas softshadows. Do duse ni ne moraju da se iskljuce jer ne jedu performanse kao u fear-u, ali ipak jedu min fps.

@starac: sa kojom je to kartom ? Inace (nemoj pogresno da me svatis) ne izgleda mi kao da je ukljucen AA, da ti nije overridovan u drajverima ?
 
filipenko je napisao(la):
Ne razumem kako možete da iskljucujete softshadows da bi puštali AA/AF :) Meni licno igra izgleda zaista bolje sa softshadowsom i nikada ga ne bih iskljucivao radi AA i AF. Doduše, svejedno ga iskljucujem jer nemam 7800/7900 GT ali vas koji imate jednostavno ne razumem. Posebno u ovoj igri - šta vam znaci AA i AF u mrklom mraku? Posebno AF.

Pa zavisi od igre, tj. od ljepote tih sjenki,i od toga koliko obaraju fps. Ja ovu igru mogu igrati sa 2xAA/16xAF i sa soft shadows bez problema. Ali kada uključim AA i soft shadows istovremeno, baš te mekane sjenke prestaju biti mekane. Kada isključim AA, mekane sjenke se vraćaju u normalu i izgledaju onako kako bi trebale izgledati. A bez AA mi je igra ružna. Nisam siguran jeli ovo problem u drajverima, ili je nekakav bug u igri.

Meni je ljepša prva slika:
 

Prilozi

  • Condemned 2006-05-10 21-11-03-40.jpg
    Condemned 2006-05-10 21-11-03-40.jpg
    57.5 KB · Pregleda: 68
  • Condemned 2006-05-10 21-10-40-39.jpg
    Condemned 2006-05-10 21-10-40-39.jpg
    59.9 KB · Pregleda: 58
Meni je cela ta fora sa softshadowsom bezveze...to kao da su samo tri senke razlicite providnosti koje su jedna preko druge i smaknute malko po ivicama...isto i u oblivionu.Mora da nadju neki bolji nacin za pravljenje mekih senki, kad vec jedu resurse, nek izgledaju kako treba.
 
@starac: sa kojom je to kartom ? Inace (nemoj pogresno da me svatis) ne izgleda mi kao da je ukljucen AA, da ti nije overridovan u drajverima ?

Pa s mojom kartom. U drajverima je sve na defaultu. AA je uključen u igri i na toj slici je 2xAA.

Prva je s 2xAA, druga bez:
 

Prilozi

  • Condemned 2006-05-10 23-45-22-71.jpg
    Condemned 2006-05-10 23-45-22-71.jpg
    80.9 KB · Pregleda: 56
  • Condemned 2006-05-10 23-44-52-35.jpg
    Condemned 2006-05-10 23-44-52-35.jpg
    82.4 KB · Pregleda: 61
@nex999

Jedina igra sa takvim mekanim sjenkama je fenomenalni Riddick. Ali kada se uključe postaje zahtijevniji i od Obliviona.
 
Sto ne kazete da izadje ovako dobra igra?Radi dosta lakse od FEAR-a na istim podesenjima.
 
filipenko je napisao(la):
Ne razumem kako možete da iskljucujete softshadows da bi puštali AA/AF :) Meni licno igra izgleda zaista bolje sa softshadowsom i nikada ga ne bih iskljucivao radi AA i AF. Doduše, svejedno ga iskljucujem jer nemam 7800/7900 GT ali vas koji imate jednostavno ne razumem. Posebno u ovoj igri - šta vam znaci AA i AF u mrklom mraku? Posebno AF.

50% se slazem, a 50% ne. Meni je uvek AF na prvom mestu, i to 8x minimum. Minimalna rezolucija je 1280 x 960 za bilo koju igru, ako moze vise, ide se na 1600 x 1200 i onda na 1920 x 1200. Tek ako i u 19x12 sa 8xAF ima prostora (Viska frejmova), onda idem na AA. Dakle ne slazem se da AF nije bitan, a u Condemned non stop i gledas po podu jer se dosta istražuje, a da mi budu blurovane teksture u pozadini, ne dolazi u obzir. Za ono što si rekao za softshadows, slažem se potpuno, jer se igra prvo uvek napuca na maksimum (ako može i preko toga :)), pa onda redom ostale stvari. Aliasing mi nikada ne smeta, možda kad bih igrao neku strategiju, pa imao sitne jedinice na terenu, ali u FPS-ovima i vožnjama na ivice toliko i ne obraćam pažnju.
 
@ STARAC

FEAR engine ne dozvoljava AA i Soft Shadows u isto vreme. AA više smeta kad imaš TFT, to jeste, ali mu ipak ne bi dao prednost u odnosu na podešavanja u igri, tj. ne bih ništa isključivao, samo da bih mogao da aktiviram AA...
 
byMaX je napisao(la):
@ STARAC

FEAR engine ne dozvoljava AA i Soft Shadows u isto vreme. AA više smeta kad imaš TFT, to jeste, ali mu ipak ne bi dao prednost u odnosu na podešavanja u igri, tj. ne bih ništa isključivao, samo da bih mogao da aktiviram AA...

U pravu si, skroz sam zaboravio da AA i soft shadows ne idu zajedno:wall: .
Pa u ovoj igri konkretno je rijetkost naletjeti na mekane sjenke. Puno više se gleda u cijevi, šipke, zidove i vrata, i AA se itekako primjeti. Iz tog razloga sam i uključio AA.
 
e da kazem i ja nesto :p Meni i nije neka razlika 2xAA i bez AA, na LCD-u to se primeti, ali nije vredno recimo 9fps (gledajuci one screenshotove sto je starac okacio, a i palio sam ga i ja u igri). Dakle ili moze 4x ili ga ni ne palim. AF- u condemndu ne znam na koliko mesta mozes da vidis razliku izmedju 4x i 8x, 16x da ne pominjem, dok recimo u NFSMW 8x = mmmmm :p E sad da kazem jos nesto - u dosta igara kad napucas na 16x AF (recimo painkiller, ili bilo sta sto ima velike prostore i ostre teksture) pojaca aliasing u daljini, na teksturama. Evo recimo pogledajte (vecina je gledala) onaj novi crytec tech demo (HDR rezolucija), napucano je sve sem AA, lepo se vidi kako teksture igraju po onim brdima, naravno super sampling bi to ispravio ali opet malo ce ljudi to moci da potera.

I jos nesto: poceo sam da igram Splinter cell CT, odusevio sam se grafikom ! Soft shadows su tako dobre da ne mogu da verujem, prave meke senke (podrzava nv shadow tech) i to na svemu sto baca senku, a ne samo na nekim objektima, +HDR i sve ostalo na maksimum, bezmalo mi igra izgleda dosta lepse nego condemned, i radi malo bolje. Ako hocete mogu da uradim par SS i da okacim da uporedite softshadows. Samo da napomenem da je ono U2 modifikovani engine, pa se zbog tih modifikacija verovatno gubi dosta na performansama.

@ByMax

sta ce ti covece AA na 19x16 ? :zgran: Zezali smo se kod drugara na 900NF monitoru i quake4 na 16x12 skoro da nema aliasinga, a na 19x16 je loodilo, stavili smo i AA i nismo videli nikakvu razliku (FPS nije bitan u celoj prici :D )
 
Pa jeste slabo ovde i ima neke vizuelne razlike izmedju 4/16xAF kao shto i ne pravi razliku u fps.. Dok npr u nekim drugim igrama kao shto si reko, moze bash da se primeti.
Super je SCCT, samo shto ni on ne podrzava AA+HDR.. :)
 
Poslednja izmena:
to je istina, stavio sam supersampling i forsovao 4XAA u drajverima ali nista od toga, a ja sam mislio da ce to tako moci na svim igrama :wall: Sta su koji qurac i pravili tu podrsku za AA+HDR (mislim na ATI i nvidiju) kad to nigde ne radi :wall:
 
starac je napisao(la):
@nex999

Jedina igra sa takvim mekanim sjenkama je fenomenalni Riddick. Ali kada se uključe postaje zahtijevniji i od Obliviona.

tacno....dobro me podseti.Mislim da cu ponovo da probam, cisto da vidim kako ce da ide na ovoj masini...
 
Nazad
Vrh Dno