Šta je novo?

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

nex999

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
20.10.2004
Poruke
9,206
Poena
985
Moja oprema  
CPU & Cooler
Core i9 14900KF*Noctua NH-D15
Matična ploča
MSI MAG Z790 Tomahawk WiFi
RAM
Corsair Vengeance DDR5 64GB 6400MHz
GPU
Asus TUF RTX4090
Storage
2x 2TB Samsung 990 PRO NVMe M.2
PSU
Corsair HX1500i
Kućište
NZXT H7 Flow
Monitor
LG Ultragear 27GS95QE-B, LG CX
Najavljen i zvanicno.

With Tiberium threatening to render Earth entirely uninhabitable, the warring Nod and GDI factions find themselves allied with the common goal of saving humanity, and at long last the world will discover "Kane's motivations behind his decade-long plan."

"A multitude of innovations" are promised, including "new class-based gameplay, mobile bases and persistent player progression throughout all game modes."

As well as the usual pair of singleplayer campaigns--which can be played solo or cooperatively--C&C 4 will introduce "a new 5v5 objective-based multiplayer mode."

Command & Conquer 4 is slated to arrive on PC in 2010, developed by EA Los Angeles.

2cfcynb.jpg

13z5r3s.jpg
 
Po sotkama bih rekao da i dalje furaju SAGE engine, koji je, blago receno, pregazen... No nebitno, C&C 3 je bio vise nego solidan, nadam se da nas Westwood (sada EA) nece razocarati kao sto su to uradili sa zadnjim red alertom. No, posto je spin off definitivno mrtav posle katastrofe zvane RA3, ostaje na originalnom C&C-u da vadi fransizu iz blata (da ne koristim vulgarniju rec... :d)
 
Red Alert nije bio katastrofa, ako ni zbog cega drugog ono zbog drugarice komandanta Žane i one beše naše ili hrvatske manekenke što je davala brifinge za Ruje. A i zbog svih drugih 550533502 dobrih riba u filmićima. :p I zbog debilnih šala koje ruske jedinice daju, koje su ipak pomalo smešne u ovo doba grimdark realisbrown igara.
 
Red Alert nije bio katastrofa, ako ni zbog cega drugog ono zbog drugarice komandanta Žane i one beše naše ili hrvatske manekenke što je davala brifinge za Ruje. A i zbog svih drugih 550533502 dobrih riba u filmićima. :p I zbog debilnih šala koje ruske jedinice daju, koje su ipak pomalo smešne u ovo doba grimdark realisbrown igara.

Dzabe sve to. RA3 je i dalje katastrofa.
:wave:
 
Dobar je bio RA3 - ako nishta drugo, jedna od retkih strategija koja je jako dobro izbalansirana i gde svaka strana ima svoju taktiku.

A C&C4 chekam samo tako, C&C3 je bio odlichan, kao i Kane's Wrath + shto je to ta postapokaliptichka atmosfera koja je bila bash bash lepo docharana.
 
Izvinite ako je off, da li iko zna da li biti nastavka Generala?
 
Heheh, mnogi se interesuju za generale:) Nema vesti o eventualnom nastavku, ali verujem da ce im to biti prvi sledeci nastavak posle ovog:p
 
Red Alert, C&C...za mene to vise nije ono sto je nekada bilo (pre deset godina :D )
 
Joj.... Davno je proslo vreme kada sam sa euforijom i sa sjajem u ocima cekao nastavak C&C-a.
EA ne moze napraviti bilo sta sto ce me oduseviti. (Ako se ovo pokaze kao netacno, slobodno mi ovo nabijajte na nos)...
Ni RA2 mi se nije nesto svideo. Ni C&C3. Generals sam "voleo" reda radi... Ovo... mediokritet...
Da nisu otkazali onaj FPS, kako bese, Tiberium, on bi mi mozda preokrenuo misljenje, ali ovako, cedjenje drenovine...
 
Pa bila je prica da ce u prvoj polovini ove godine biti najavljen jedan C&C naslov i vecina fanova se nadala da ce to biti C&C: Generals 2. Medjutim najavili su C&C 4. Ono malo sto se zna jeste da je EA registrovao domen za generals2 i da je jedan od ljudi iz EA u nekom intervjuu rekao da ce biti nastavka Generalsa. Kada, to se ne zna. Doduse bilo je nekih spekulacija da ce se to disiti na 6-osto godisnjicu prvog dela (bilo u februaru).

Ono sto meni nije jasno zasto Generals ima tako verne fanove. Mislim, dobra je igra (cak odlicna) ali nije bas toliko da zasluzi ovakav tretman. I ne mislim da je prica o Generalima off-topic jer je u pitanju spin-off C&C serijala.
 
Ono sto meni nije jasno zasto Generals ima tako verne fanove. Mislim, dobra je igra (cak odlicna) ali nije bas toliko da zasluzi ovakav tretman. I ne mislim da je prica o Generalima off-topic jer je u pitanju spin-off C&C serijala.

Isto i ovde. S'tim što je ne bih krstio odličnom, i što bih otišao toliko daleko da kažem da je jedan od četiri moda jedne te iste igre (C&C, Red Alert, Generals, Dune).
 
C&C4 bi trebao da zavrsi pricu koja je ostala cliffhanger na kraju C&C3 Kane's Wrath. Ali nije kraj Tiberium univerzuma.
Uglavnom, za sada se zna:
-MP 5vs5 igraca
-Mobilne baze: CRAWLERI (jako im se svidelo sto se u Red Alert 3-ci MCV koriste za gazenje malih jedinica i brzu ekspanziju pa ce verovatno to da iskoriste i ovde).
-RPG elementi (jaaako sam skeptican povodom ovih).

Nesto vise informacija cemo saznati za 15 dana, tajmer na ovom sajtu:
http://www.commandandconquer.com/cnc4/index.html

Ja sam jedan od fanova Generala i jedino je logicno da to bude sledeca igra. Mozda je i bolje sto sada rade na C&C4, vrlo verovatno je da ce Generals 2 imati nov engine (moja pretpostavka). Kao sto neko rece, SAGE je trash za danasnje standarde.
 
Here's the real kicker - despite all of the console ports of the previous C&C and Red Alert titles, Command and Conquer 4 is staying true to its roots and being developed exclusively for the PC.

:banana:

C&C 3 je extra igra, mnogo bolja od RA3 koji je uzas nevidjeni.

Dobar je bio RA3 - ako nishta drugo, jedna od retkih strategija koja je jako dobro izbalansirana i gde svaka strana ima svoju taktiku.

A C&C4 chekam samo tako, C&C3 je bio odlichan, kao i Kane's Wrath + shto je to ta postapokaliptichka atmosfera koja je bila bash bash lepo docharana.

Da li si odigrao RA3: uprising? Pogledaj koje jedinice su dodali saveznicima a koje Rusima pa mi javi. ;)
 
Meni su Generali i RA3 mnogo bolji od C&C3 i Kanes Wratha.
Jedini dobar C&C mi je bio originalni 1 (tiberium dawn ili tako nesto) i tiberium sun sam odigrao nekoliko puta cak, dok trojku nisam imao volje ni da zavrsim.
 
:banana:

C&C 3 je extra igra, mnogo bolja od RA3 koji je uzas nevidjeni.



Da li si odigrao RA3: uprising? Pogledaj koje jedinice su dodali saveznicima a koje Rusima pa mi javi. ;)

Ne mesaj singleplayer i multiplayer. Uprising je cist singleplayer exp pack i tu nema balansa. RA3 je dosta dobro izbalansiran. Trenutno je verzija 1.12, a uskoro ce 1.13 hotfix (ubacili bug jednoj jedinici). Uglavnom ga igram skoro svaki dan u multiplayeru i 2vs2 je neprevazidjen.

BTW sto se tice C&C4, ovo me jako brine:
However, the biggest surprise on the vehicular end would be what we call the Crawler, our class-specific, all-in-one mobile base that doubles as a powerful frontline combat unit. One of our goals with Command & Conquer 4 was to come up with a more flexible, streamlined approach to base building, and the Crawler was the end result of that investigation. Rather than construct a series of structures to build and modify your army--as you would have in previous C&C titles--everything you can create, be it unit, structure, power, or upgrade, comes from your Crawler.

NEMA VISE WARFACTORY/AIRFIELD/BARRACKS nego samo jedna jedinica koja sve stanca. WTF?! Izgubis crawlera i sta onda? GG?
 
@P$ych0: Nista ja ne mesam, Uprising je expansion, a expansion sluzi da zaokruzi igru i jos vise je izbalansira. A cim postoje nove jedinice onda je expansion i multiplayer orijentisan. E sad Uprising jeste izasao nekako brzo posle RA3 i deluje kao da ga je pravio drugi tim (nisam citao,verovatno i jeste).

Evo jos nekih vesti:
GameSpot: We're pleased to be the first to officially reveal Command & Conquer 4 to the world. Give us an overview of the game...we understand there will be many changes and new additions.

Samuel Bass: Command & Conquer 4 is pretty different from anything we've done before. While we're staying true to the core of real-time strategy play, we've also dug deep into what makes Command & Conquer the series it is and come up with a game we're really excited to finally reveal [to] the world. The most immediately impactful piece of information is that with Command & Conquer 4, we're finally taking the story arc that began with Tiberian Dawn to its dramatic conclusion. After years of enigmatic references to "Kane's plan" and "ascension," we felt it was high time we pulled back the curtain and really explored the what, why, and how of this universe we love so much. However, that's just the story. There's a ton more that's new to C&C4 besides--notably our class system, our RPG-like elements and persistent player profiles, our massively revised multiplayer backend, and a hundred other things worth talking about.

GS: We understand, for instance, that the game will be "class-based." Can you explain how this system will work? For instance, will there be specialized "hero" characters that you can choose to play as?

SB: We've subdivided each of our factions into three upgradable classes. Each class--outside of a few standard units, such as the engineer--consists of an entirely distinct set of units, structures, powers, and upgrades; the equivalent of a full RTS faction.
Our "offense class" is your classic RTS faction, tank-oriented and focused on frontline combat. With the "defense class," however, the emphasis is on infantry, bunkers, and turrets, which lets you build complex defensive grids and really hold down a section of the battlefield. Lastly, we come to the "support class," which is based around utilizing a selection of aircraft and custom vehicles to traverse the environment. Once engaged in combat, support players can fight directly or assist their teammates with a variety of powers and [healing abilities].
It should be noted that while each class has a specialized focus, we are designing all three to be entirely competent as a direct combatant. Whatever class you're playing--offense, defense or support--will be more than capable of taking out your enemies on the battlefield.
 
Poslednja izmena:
Neznam sve posle General Zero Hour nisam igrao jer mi je nekako, neznam ni kako bi se izrazio!

Dok bi voleo da vidim nove generale ali da nediraju nista grafiku i sam cin izvodjenja igre! Neka dodaju jos vojske svakoj armiji, neka nadju ravnotezu izmedju generala i da dodaju jos mapa u singl igranju a online neka jos malo porade na tome da nema onog varanja!

Verujem da ima tu jos ljudi koji bi imali sta da dodaju kako bi sama igra postala jos bolja... Inace ovo mi je jedna od omiljenih igara i jedina igra koju sam kupio original zbog igranja na netu!
 
Poslednja izmena:
Neznam sve posle General Zero Hour nisam igrao jer mi je nekako, neznam ni kako bi se izrazio!

Dok bi voleo da vidim nove generale ali da nediraju nista grafiku i sam cin izvodjenja igre! Neka dodaju jos vojske svakoj armiji, neka nadju ravnotezu izmedju generala i da dodaju jos mapa u singl igranju a online neka jos malo porade na tome da nema onog varanja!

Verujem da ima tu jos ljudi koji bi imali sta da dodaju kako bi sama igra postala jos bolja... Inace ovo mi je jedna od omiljenih igara i jedina igra koju sam kupio original zbog igranja na netu!

Nemam sta da dodam na ovo osim copy/paste :)

Identicno razmisljamo i isti smo slucaj - i ja sam samo generale kupio :)
 
Ja ne kontam sta vam se svidja u ovim novim C&C igrama ? Pored CoH, W40000k, WiC, toliko je zastareo i prevazidjen gameplay da je to strasno. Zar im je toliko tesko da pokupe fore iz CoH ? Zamislite kakva bi bila igra ? Toliko love ulazu u glumce, umesto da to usmere na promenu gameplay-a.
Nije sad da sam pljuvac, igrao sam sve igre i C&C serijala (sem prvom CC i RA1), i uzivao sam. ALi od pojave Homeworld i Relica uopse mi se ne svidjaju C&C igre.
Cekaj ljudi jel onaj isti engine iz Generalsa ? Covece pa to je skoro 10 godina staro. Jedine dobre igre su mi bile u njemu Battle for Middle Earth 1&2. Verovatno zatos to su imale heroje, kao Warcraft 3.
 
Meni se, naprimer, uopshte ne svidja stil kao COH i WH40K. Hocu napucavanje sa gomilom unita i bez preteranog smaranja tipa zaklona i sl. A shto se tiche engine-a, C&C3 svejedno izgleda bolje od mnogih drugih strategija na trzishtu.
 
Ja ne kontam sta vam se svidja u ovim novim C&C igrama ? Pored CoH, W40000k, WiC, toliko je zastareo i prevazidjen gameplay da je to strasno. Zar im je toliko tesko da pokupe fore iz CoH ? Zamislite kakva bi bila igra ? Toliko love ulazu u glumce, umesto da to usmere na promenu gameplay-a.

C&C igre su drugacija "skola" RTS-a i ne bi bilo dobro da budu kopija pomenutih. Izgubile bi svoj identitet.
 
EA je zvanicno potvrdila novi C&C, igra izlazi 2010 godine kao PC only naslov.

Izvor: LINK LINK
 
Poslednja izmena:
Boze mili, samo da urade novi engine i da sklone onaj cap limit od 30fps zbog koga mi se uvek cini da secka igra!! U principu ova druga slika me zaista ostavlja bez texta, ali da ne zurim sa pohvalama pa se razocaram kasnije kako inace biva kad je ea u pitanju...
 
Ja ne kontam sta vam se svidja u ovim novim C&C igrama ? Pored CoH, W40000k, WiC, toliko je zastareo i prevazidjen gameplay da je to strasno. Zar im je toliko tesko da pokupe fore iz CoH ? Zamislite kakva bi bila igra ? Toliko love ulazu u glumce, umesto da to usmere na promenu gameplay-a.
Nije sad da sam pljuvac, igrao sam sve igre i C&C serijala (sem prvom CC i RA1), i uzivao sam. ALi od pojave Homeworld i Relica uopse mi se ne svidjaju C&C igre.
Cekaj ljudi jel onaj isti engine iz Generalsa ? Covece pa to je skoro 10 godina staro. Jedine dobre igre su mi bile u njemu Battle for Middle Earth 1&2. Verovatno zatos to su imale heroje, kao Warcraft 3.

Pa licno novi C&C mi se nesvidja nesto puno, dobro je za odigrati i preci ali za neko duze zadrzavanje tu je uvek Zero Hour i online tabanje a bogami i u lanu se znalo dobro opeglati!

C&C kao CoH to nebi islo nikako jer mi se taj tip strategije nikako nedopada, dobijes saka jada vojske i napred nasi, neka hvala! Zero Hour je stara skola i voleo bih tako da i ostane!

Boze mili, samo da urade novi engine i da sklone onaj cap limit od 30fps zbog koga mi se uvek cini da secka igra!! U principu ova druga slika me zaista ostavlja bez texta, ali da ne zurim sa pohvalama pa se razocaram kasnije kako inace biva kad je ea u pitanju...

Neznam sta je to sa vama i sa tom prenapucanom grafikom? Sta fali starim Generals Zero Hour i grafici? Mislim da apslutno joj nefali nista i da ostane takva grafika mislim da su napravili pun pogodak sa igrom ali sve mi se cini da ja kao pojedinac i jos mozda koji entuzijazista necemo moci da uticemo na tu odluku da se bilo sta promeni i da ostane takva grafika kakva je sada, i naravno samo izvodjeneje igre. Jer glupo mi je to kada me neko ogranicava na prostor gde mogu da se gradim i sta da gradim? Zero Hour je bio i ostao majka za strategije, bar po meni... Pored ove strategije volim jos neke ali ovoj se uvek rado vracam!
 
Nemoj da zezas da jos igras Zero Hour ? Ja sam to igrao sa ortacima po igraonicama pre 5,6 godina. :D
Meni je C&C ovakav kakav je pregazen vremenom. Ne volim vise fazon, samo skupljaj resurse i stancaj vojsku ko manijak. Aj ne mora biti CoH fazon, neka bude Warcraft 3 fazon, sa neki herojima. :D
 
Pa bas zato je i neprevazidjena! Da da jos uvek ga igram, mada ga trenutno nemam instaliranog ali nikada me nemrzi da caskom to odradim! To sa herojima mi je isto vec nekako pregazeno i vec postaje dosadno jer sve vise i vise igara se pojavljuje na taj fazon i samo jedna drugu kopiraju!

Neznam kako vama ali meni je to zanimljivije da idem da skupljam resurse da se gradim po mapi gde zelim i da gradim vojsku pa onda kada se napadnemo da vidimo ko je veci strategista i kako je osmislio svoj napad? Pa mozda na nekome drugome iskoristite deo njegove strategije ako je dobra ili odbranu kako je postavio. Ima mnogo stavri koje su ok u Zero Hour.
 
Nazad
Vrh Dno