Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ljudi, upadam u temu, nisam bio odavno, ne zamerite.
Treba donesem iz Nemacke avionom Keychron tastaturu.
Pretpostavljam da ne mogu tako upakovanu u original kutiji zbog carine.
Moram tako klot tastaturu, bez kutije?
Inace putujemo nas dvoje, ne znam da li mogu kutiju da stavim u prtljag druge osobe? Da li mogu tako da *****em sistem il jok?
 
Ljudi, upadam u temu, nisam bio odavno, ne zamerite.
Treba donesem iz Nemacke avionom Keychron tastaturu.
Pretpostavljam da ne mogu tako upakovanu u original kutiji zbog carine.
Moram tako klot tastaturu, bez kutije?
Inace putujemo nas dvoje, ne znam da li mogu kutiju da stavim u prtljag druge osobe? Da li mogu tako da *****em sistem il jok?
Možeš da za.ebeš tu drugu osobu. :D
Ako imaš laptop u prtljagu mogao bi tastaturu da otpakuješ iz orginalne kutije i kad te pitaju da kažeš da tastaturu nisi sad kupio nego ranije i da je nosiš sa sobom na put i koristiš za rad na laptopu jer ti je praktičnija od tastature laptopa.
 
Pozdrav svima,
imam jedan problem sa carinom, pa da vidim da neko nije imao slican slucaj.
Naime, klinac je reklamirao procesor direktno kod AMD-a. Prihvatili su reklamaciju i poslali nov procesor putem DHL-a. Tu je nastao problem jer je procesor zadrzan na carini i traze potvrdu narudzbenice i dokaz za placanje koji ne postoje.
Sta nam je ciniti dalje?
 
Imao sam slican slucaj, resilo se tako sto je carina direktno od posaljioca trazila i dobila informacije/papirologiju o posiljci.
Insistirao sam na tome da je proizvod dobijen kao zamena u garanciji (prakticno se vodi kao poklon), posle dosta cekanja su sredili papirologiju i dobio sam uredjaj bez placanja ikakvih troskova. U mom slucaju je posaljioc izricito rekao da su placeni svi troskovi, ne znam da li u tvom slucaju to ukljucuje i obradu papirologije, skladistenje i sl. na carini, pored carine i PDVa na vrednost uredjaja.
Ne secam se da li je DHL bio u pitanju, ali mislim da jeste.
 
Pozdrav svima,
imam jedan problem sa carinom, pa da vidim da neko nije imao slican slucaj.
Naime, klinac je reklamirao procesor direktno kod AMD-a. Prihvatili su reklamaciju i poslali nov procesor putem DHL-a. Tu je nastao problem jer je procesor zadrzan na carini i traze potvrdu narudzbenice i dokaz za placanje koji ne postoje.
Sta nam je ciniti dalje?
Ja sam imao problem da su mi carinili robu koju ino-primalac nije preuzeo i koja se vratila kao neuručena.
Žalba na rešenje nije pomogla.
Nakraju platio carinu jer sam procenio da minpredmet više vredi od carine koju su razrezali.

Tebi dokaz uplate traže da znaju koliko da ti razrežu carinu.
 
Definitivno prosledi te informacije i AMDu, putem postojeceg kontakta za reklamaciju, verovatno ce oni medjusobno resiti papirologiju.
 
...Tu je nastao problem jer je procesor zadrzan na carini i traze potvrdu narudzbenice i dokaz za placanje koji ne postoje.
Sta nam je ciniti dalje?
Možeš takođe da probaš da objasniš DHL-u kakva je situacija i pošalješ im kompletnu konverzaciju sa AMD-om gde se vidi šta ste se dogovorili tj. gde oni potvrđuju da će ti poslati novi proc.

... direktno od posaljioca trazila i dobila informacije/papirologiju o posiljci.
... je posaljioc izricito rekao ...

pošiljaoca, pošiljalac.
 
ja sam imao slicnu situaciju ali pre jedno 10 god. zvao sam sluzbu i covek iz dhl mi rekao opcije nakon sto sam mu ispricao sta je razlog.
posle sam po njegovoj preporuci prilozio dokumenta. tako da preporucujem da stalozeno popricas sa nekim. realno jeste kompanija slala ali je u pitanju neka vrsta korporativnog gifta.
 
Naruceno sa AE 23.08 stiglo danas 05.09, doneo postar (kaze da je iz post express-a) na vrata... Znaci manje od 2 nedelje...
Islo preko Cainiao standard for special goods...

I dalje ne verujem... Mislim da mi je ovo rekord...
 
Je l' to LB...LT ili neki drugi?! :) stvarno brzinski...
 
prvi put vidim ovakav tracking broj - SYRM123456789

Isto mi nije jasno zasto mi je to doneo postexpress??? Nikad mi nista nije stiglo na kucnu adresu iz kine osim kartonceta...
 
Poslusao sve savete i resio problem.
DHL-u poslao dokaz da je posalt neispravan procesor, mail u kome se vidi da je AMD prihvatio reklamaciju i mail u kome se vidi da je poslat zamenski procesor.
Kontaktirao AMD i oni su prihvatili sve troskove carinjenja.

Hvala svima na pomoci.
 
a gde je kupljen procesor?
kod nas ili preko?
 
Bas sam hteo da napisem da tesko da je kupljen ovde a da ne ide preko servisa nego DHL direktno da salje. Sve u svemu, odlican zavrsetak price.
 
Paket poslat iz amerike preko USPS-a.
Stigao u Beogard 2.Marta, ali nikada nije isporucen.
Zvao sam postu, zvao sam aerodrom...na osnovu ovog tracking broja nisu mogli da ga nadju.
Cak u ovom momentu ne postoji vise tracking informacija na samom sajtu za pracenje (ispod je stari skrinsot).
Izgubio sam nadu dok nisam video ovu temu, pa ako neko ima neko iskustvo i predlog kako ove moze da se resi.
Ako znate nekoga ko bi mogao da pomogne, spreman sam da pocastim...u pitanju su neki kablici (nista specijalno vredno, ali bi mi koristilo).
1662802180993.png
 
Rekao bi da si predugo čekao!
2-3 nedelje čekaš i onda dižeš frku, mesec dana je već previše a posle 5 meseci šansa da to neko ulovi je manja od 1%
 
Zvao sam sve moguce brojeve, ali nisam dobijao nikakvu informaciju.
Bacene pare, izgleda...Jos jedne u nizu :(
 
Zvao sam sve moguce brojeve, ali nisam dobijao nikakvu informaciju.
Bacene pare, izgleda...Jos jedne u nizu :(
Moj predlog ti je da kontaktiraš pošiljaoca. Ili je vraćeno, ili pojeo mrak. Ali kao sto reče član iznad, 5 meseci je malko kasno
 
Pozdrav. Izvinjavam se ako je već objašnjeno, ali me interesuje sledeće: prilikom žalbe na iznos carine (vrednost predmeta koji je plaćen 37e su procenili na 100e) ranije je pomenuto da treba priložiti izvod iz banke. E sad, pošto je roba plaćena PayPal-om, da li je dovoljan samo taj izvod ili je potreban i sa PayPal-a? I da li izvod mora da bude overen (pošto nemam ekspozituru banke u mestu gde živim)?
 
Pozdrav. Izvinjavam se ako je već objašnjeno, ali me interesuje sledeće: prilikom žalbe na iznos carine (vrednost predmeta koji je plaćen 37e su procenili na 100e) ranije je pomenuto da treba priložiti izvod iz banke. E sad, pošto je roba plaćena PayPal-om, da li je dovoljan samo taj izvod ili je potreban i sa PayPal-a? I da li izvod mora da bude overen (pošto nemam ekspozituru banke u mestu gde živim)?
Iz mog iskustva pišem, možeš dokazivati koliko god hoćeš, oni osnovicu za carinjenje neće menjati, jer ne carine oni po ceni koju si ti platio, već po ceni iz nekog njihovog kataloga.
 
A, sta se desava ako kupis polovnu robu, u neispravnom stanju (deklaracija "za delove")?
Da li je onda potvrda sa paypal-a dovoljna?
 
A, sta se desava ako kupis polovnu robu, u neispravnom stanju (deklaracija "za delove")?
Da li je onda potvrda sa paypal-a dovoljna?
Mislim da da, ili imaju neka pravila za procentualno umanjenje cena iz kataloga. Tipa ako je nešto neispravno osnovica je 50% cene iz kataloga (lupam i metodologiju i procente)...
Uglavnom sigurno znam da osnovica nije ono što si ti kao kupac stvarno platio (što je nekad dobro, nekad loše)...
Međutim, u poslednje vreme su ažurirali taj svoj katalog ili sad znaju gde da gledaju, uglavnom osnovica za porez je skoro u USD ista kao stvarna cena koju si platio...

To je moje iskustvo
 
A, sta se desava ako kupis polovnu robu, u neispravnom stanju (deklaracija "za delove")?
Da li je onda potvrda sa paypal-a dovoljna?
Moje iskustvo je sledeće
Boli ih patka šta piše, oni imaju "cenovnik"
Meni je stigla kutija neispravnih kartica( od 960 do 2080ti) plaćeno 80€, carina procenila na 450€ i ocarinila. Dzabe sam se žalio i plaćao takse
 
Iz mog iskustva pišem, možeš dokazivati koliko god hoćeš, oni osnovicu za carinjenje neće menjati, jer ne carine oni po ceni koju si ti platio, već po ceni iz nekog njihovog kataloga.
Ok onda. Samo im ti katalozi izgleda veze sa mozgom nemaju.
 
A, sta se desava ako kupis polovnu robu, u neispravnom stanju (deklaracija "za delove")?
Da li je onda potvrda sa paypal-a dovoljna?
Sa takvom deklaracijom mogu i da vrate pošiljku ako naleti na nekog nezgodnog carinika pošto uvoz neispravne robe nije dozvoljen.
 
I neispravne i polovne ispravne nije dozvoljen uvoz za fizička lica, po zakonu.
Moje iskustvo je sledeće
Boli ih patka šta piše, oni imaju "cenovnik"
Meni je stigla kutija neispravnih kartica( od 960 do 2080ti) plaćeno 80€, carina procenila na 450€ i ocarinila. Dzabe sam se žalio i plaćao takse
Ako imaš račun, možeš da se žališ, pošto je to dokaz za carinsku osnovicu.
Za PayPal ih kao što napisa, boli patka.
Iako, ako su neispravne i na računu piše da su neispravne, mogu da ih vrate.
 
Pozdrav. Izvinjavam se ako je već objašnjeno, ali me interesuje sledeće: prilikom žalbe na iznos carine (vrednost predmeta koji je plaćen 37e su procenili na 100e) ranije je pomenuto da treba priložiti izvod iz banke. E sad, pošto je roba plaćena PayPal-om, da li je dovoljan samo taj izvod ili je potreban i sa PayPal-a? I da li izvod mora da bude overen (pošto nemam ekspozituru banke u mestu gde živim)?

Nije žalba u pitanju, ja sam dokaze slao kad mi je stizalo nešto za šta je postojala velika verovatnoća da će pogrešno proceniti tj. preceniti, slao sam skrinšotove i paypala i sa ebankinga (što je pomalo smešno jer se iznosi ne poklapaju, plaća se u dolarima a banka skida sa eur računa) i uvek sam imao dobre rezultate jer je procenjena vrednost bila uvek jednaka plaćenom iznosu a ne nešto nalupano odokativno.
Za žalbu ja bi poslao skrinšotove naloga prodavnice gde je kupljen predmet i gde se vidi koliko je plaćen, zatim paypala i ebankinga, ne trebaju nikakve overe, nek zovu banku ako ne veruju (imaju pravo na to, mislim na zvanje banke :) ).

A, sta se desava ako kupis polovnu robu, u neispravnom stanju (deklaracija "za delove")?
Da li je onda potvrda sa paypal-a dovoljna?

Kao što je Ringe Raja rekao uvoz neispravne robe je zakonom zabranjen i takva roba se tretira kao otpad.
Ja ovo nisam znao pa sam naručio neku neispravnu elektroniku isto tako "za delove" i to da bude još gore naručio sam od fizičkog lica preko fejsbuka i platio mu direktno paypalom,
Mrzim me sad da pišem ovde roman ali ukratko to je bilo mučenje koje je trajelo mesec dana, za 3-4 dana je to stiglo iz nemačke i onda mesec dana stajalo kod nas na carini, da ti ne pričam šta sam sve slao od dokaza i koliko puta sam zvao carinu ne bi li dobio bilo kakvu informaciju (preko 200 puta okrenuo broj, 3 puta su se javili, 2 puta sam dobio osobu koja je nešto znala i mogla da uradi) na kraju me zvao carinik da mi on lično objasni neke stvari. Pustio mi je stvari jer eto nisam znao da to ne sme ali je umesto carine na 30€ koliko je, čini mi se, koštala roba, naplatio i carinu i pdv na 50€ (stvari su bile 30€ a dhl poštarina 20€) jer eto, moglo mu se...
Znači ako poručuješ nešto neispravno obavezna deklaracija ispravno ali korišteno tj. polovna robe...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno