Tebi je 550 i 625 isto?
Погледао сам ноћас неке ценовнике бг такси удружења, старт је увек 170 али су тарифе веће за дуже релације па је за ванградски превоз после неке раздаљине тарифа 130/км. Није иста цена када се возиш по гради и када кренеш 200 километра ван града, то више кошта по км. Колико знам, те дуже вожње могу да буду по уговореним ценама па је Бг-Ни 172€ (то сам нашао у једном од ценовника, вероватно сви имају ту цену) а не по оној цени. Ако неко хоће баш по таксиметру, углавном испадне више али не баш км*130 него мало мање.Gde nadje 200*130+170?
Jeste. Dumping je nelegalan kada ga radi igrac koji moze da ubije druge igrace na trzistu, pa onda sam drzi celo trziste i diktira cene - jedan taksista to nikako nije.Ако такси удружење има неки легалан попуст, онда јесте легално. Ако је таксиста свој газда, он може и да ти каже ... де си алфа, ајде да те возим за џ и то није баш упоредиво са другим начинима а и није баш легално.
Kome da prijavi kada je svoj gazda?Он сигурно онда и не пријави ту вожњу или му таксиметар служи да буде ту.
Porez je fixni, taksisti su pausalci. Ako mislis da taksisti mogu preci 500.000 mesecno, onda se ubaci i budi i ti taksistaТаксиметри уписују сваку вожњу и све што је пређено и наплаћено па вероватно могу да послуже као мера за порез и шта се већ плаћа на тај начин.
Primer BG-NI sam uzeo samo da ilustrujem koliko kosta CarGo naspram taxija i kako se naplacuje cekanje.Погледао сам ноћас неке ценовнике бг такси удружења, старт је увек 170 али су тарифе веће за дуже релације па је за ванградски превоз после неке раздаљине тарифа 130/км. Није иста цена када се возиш по гради и када кренеш 200 километра ван града, то више кошта по км. Колико знам, те дуже вожње могу да буду по уговореним ценама па је Бг-Ни 172€ (то сам нашао у једном од ценовника, вероватно сви имају ту цену) а не по оној цени. Ако неко хоће баш по таксиметру, углавном испадне више али не баш км*130 него мало мање.
Pa sam si rekao koliko taximetar otkucaTebi je 550 i 625 isto?
To što "tebi" taxista naplati manje je izmedju tebe i njega i ne znači da će meni ili calexxu koji dodje iz niša naplatiti isto, a verovatno ni tebi neće kada se budeš vozio drugom tarifom..Meni Cargo toliko naplati uvek tu rutu. Taksista otkuca 700-750, naplati 550-600..
Naravno. Za obicne voznje, kome se ne zuri, CarGo je super opcija! Momci (vecina su mladji od mene poprilicno, retko ko je starija osoba od vozaca) su stvarno (99.9%) chilled i prijatni.To što "tebi" taxista naplati manje je izmedju tebe i njega i ne znači da će meni ili calexxu koji dodje iz niša naplatiti isto, a verovatno ni tebi neće kada se budeš vozio drugom tarifom.
Ti svakako ne možeš da znaš koliko će nekome taxista naplatiti tu rutu, a to je ono što ljudi ne vole.
Daj ti meni stalno 10% popusta na CarGo, meni ce biti extra. Posto mi taksi stalno daje 20% popusta, nije to "stalno se nadje kupon", vec je STALNO, UVEK, bez izuzetka 20% taksi voznje.Cargo će ti kako si već rekao, naplatiti isto svaki put. U ostalom glupo je porediti cenu sa popustom sa redovnim cenama jer I cargo redovno deli kupon za popust
Да поновим, овде су цене толико ниже него ту код вас да никакав car:go нема шансе да успе, осим ако не направе неки зврк и изједначе цене са вама. То не би никако било добро јер је овде народ много сиромашнији и тотално би се угасила такси служба. Јесте да јадници слабо зарађују али је ипак боље да неко однесе кући 30, 40 или 60к месечно него да нема ништа.
Оно сам написао на основу неких порука о минималној car:go цени од беше 380 или тако некако. За те паре би овде била вожња од 5-6 километара тј с краја на крај а нема много таквих вожњи. Или беше нешто типа 60 старт, 60км и 60 за 10 минута вожње (отприлике тога се сећам, да не враћам сада поруке) и за нека 4 км би било бар 350 а такси би био отприлике 260 како си написао.To ti se samo cini...
evo nije mi bilo tesko da pogledam nis, grad u precniku ima 5-6km sto znaci da je prosecna voznja verovatno 3-4km ili manje sto izadje max oko 260din toliko slicno kosta i cargo samo je BG veci pa se pravi vise km, zarada je jednako minimalna
Uz sve to kod vas vecina vozaca radi za platu (to su ta nova vozila) ima toga i u BG a taj rad podrazumeva smene od 12h svaki dan u mesecu i kad sve to uzmes u obzir njihova zarada i ne izgleda vise toliko velika.
Није исто, у Београду може да се оде у неки фенси клуб где пиће кошта као овде цела вечера, може да се купи нека екстра роба по већој цени, може да се оде на концерт, може да се потроши много више пара.pa 30000 din u nisu i 30000 u beogradu nije ista vrednost to je na zalost realnost.
Оно сам написао на основу неких порука о минималној car:go цени од беше 380 или тако некако. За те паре би овде била вожња од 5-6 километара тј с краја на крај а нема много таквих вожњи. Или беше нешто типа 60 старт, 60км и 60 за 10 минута вожње (отприлике тога се сећам, да не враћам сада поруке) и за нека 4 км би било бар 350 а такси би био отприлике 260 како си написао.To ti se samo cini...
evo nije mi bilo tesko da pogledam nis, grad u precniku ima 5-6km sto znaci da je prosecna voznja verovatno 3-4km ili manje sto izadje max oko 260din toliko slicno kosta i cargo samo je BG veci pa se pravi vise km, zarada je jednako minimalna
Uz sve to kod vas vecina vozaca radi za platu (to su ta nova vozila) ima toga i u BG a taj rad podrazumeva smene od 12h svaki dan u mesecu i kad sve to uzmes u obzir njihova zarada i ne izgleda vise toliko velika.
Није исто, у Београду може да се оде у неки фенси клуб где пиће кошта као овде цела вечера, може да се купи нека екстра роба по већој цени, може да се оде на концерт, може да се потроши много више пара.pa 30000 din u nisu i 30000 u beogradu nije ista vrednost to je na zalost realnost.
Оно сам написао на основу неких порука о минималној car:go цени од беше 380 или тако некако. За те паре би овде била вожња од 5-6 километара тј с краја на крај а нема много таквих вожњи. Или беше нешто типа 60 старт, 60км и 60 за 10 минута вожње (отприлике тога се сећам, да не враћам сада поруке) и за нека 4 км би било бар 350 а такси би био отприлике 260 како си написао.To ti se samo cini...
evo nije mi bilo tesko da pogledam nis, grad u precniku ima 5-6km sto znaci da je prosecna voznja verovatno 3-4km ili manje sto izadje max oko 260din toliko slicno kosta i cargo samo je BG veci pa se pravi vise km, zarada je jednako minimalna
Uz sve to kod vas vecina vozaca radi za platu (to su ta nova vozila) ima toga i u BG a taj rad podrazumeva smene od 12h svaki dan u mesecu i kad sve to uzmes u obzir njihova zarada i ne izgleda vise toliko velika.
Није исто, у Београду може да се оде у неки фенси клуб где пиће кошта као овде цела вечера, може да се купи нека екстра роба по већој цени, може да се оде на концерт, може да се потроши много више пара.pa 30000 din u nisu i 30000 u beogradu nije ista vrednost to je na zalost realnost.
289din je car go minimalna cena i ona podrazumeva 4km, kilometar je 59din, i to je postavljeno naspram infrastrukture grada da te ne bi neko cimnuo za voznju od 100din za koju ti treba da potrosis jos 100 da nadjes gde mozes da stanes, eto zato postoji ta minimalna cifra i zato je ona u Nisu nesto niza jednostavno manji je grad, sustina je ista.289 је релативно велика цена за овде, ако је старт 100 и км 40, онда је то нека вожња од 4-5км или отприлике од мене до Диса, што је скоро на другом крају. Нека просечна вожња би била од мене до рецимо Дома здравља и не би прешла 2-3км или 200. Како год, car:go са ценом километра од 60 неће да буде конкуренција таксистима који то наплате 40.
Ako te u BG neko cimne za voznju od 100din vozac bi bio u minusu (cak i sa 289 moze da bude u minusu), jer bi potrosio gorivo da dodje do tebe (to mu je bar 2km) i treba mu bar jos 2km da izadje iz jednosmernih ulica da moze negde ponovo da stane i na sve to od tih 100din treba i gazdi da da procenat.Не видим превише логике, значи у мањем граду може неко да цимне за вожњу од 100 а у Београду не може?
Nisam te pitao koliko voznji ima nego koliko kilometara predje da bi inkasirao 1000din?Шта има да питам, бруто 1000 значи рецимо 5 вожње по 200 тј 5 вожње по ~2,5км или 2 вожње по 500 ако има среће па је то два пута 10км ... можда мало више због попуста који дају. То је рецимо сат посла или мало више ако не иде посао. Мислим да ми је рекао да дневно пређе сигурно преко 100 и кад нема посла а често и преко 200км
Taksi prevoz u Novom Sadu neznatno je poskupeo, pa građani od danas, start plaćaju 100 dinara, umesto 85, koliko je ranije koštao, prenosi "Dnevnik". Osim toga, kilometar gradske vožnje skuplji je za dva dinara, pa sada staje 54, umesto 52 dinara. Iz taksi udruženja poručuju da je noćna tarifa ostala ista, kao i cena prigradske vožnje, dok je čekanje umesto 520 dinara po satu sada 580.
kad ne aka svoj auto i ne sipa za svoje pare gorivo to je sasvim lepa zarada, a toga u BG nema o tome ti pricam.Мислим да добија 22-25% од бруто
Pomenuta voznja koja je u nisu nezgodan primer je u beogradu prosecna voznja.Поменута вожња до амбуланте би вероватно била минимално 289 а овде је 100+40, да рачунамо на цео километар. Да ли би неко позвао car:go? Дужа вожња, рецимо 5км што овде јесте дужа. Такси теоретски 300, car:go 59+~300+~60, ваљда 59 старт, 59*5 километри и неких 10 минута вожње.
Ако је град већи, онда ће да буде и довољно више car:go возача па ће и ваљда да буду распоређени, не сви у центру.
Zato sto je tih 20km na 1000din moj realan trosak u vidu goriva koji tvoj zet nema pa mu nije ni bitno, a meni je bitno jer to cini trecinu zarade.Упоран си са 20км и 1.000 динара, ја сам писао колико зет вози за те паре, не колико пређе.
Рецимо да зет дневно пређе ~200км и има пазар 10к, онда је то ту негде. Оно што сам писао се односило на то колика вожња је потребна за 1.000 а не колико уопште пређе. И он има лоше вожње, има и испале па на крају збирно изађе оволико. Од тога је његово 22 или 25% (ваљда има нека разлика ако дневно узима проценат или на две недеље) док ти имаш 10к, одбијеш трећину за гориво и сад видим, трећину даш фирми и остане ти 3-4к. Нисам сигуран да је то нека кинта ако рачунаш амортизацију и слично. А ако ти ауто стане, ем платиш поправку ем тих дана нема зараде. Ако бих могао да бирам, пре бих радио код газде за проценат него уложио ауто и преузео све ризике. Ипак је 200км дневно прилично.Zato sto je tih 20km na 1000din moj realan trosak u vidu goriva koji tvoj zet nema pa mu nije ni bitno, a meni je bitno jer to cini trecinu zarade.
Kada bi ja prelazio 10km za 1000din, e to bi vec bila druga prica
Da samo sto ovde imas i trosak za gorivo koji tvoj zet nemaРецимо да зет дневно пређе ~200км и има пазар 10к, онда је то ту негде.
pa o tome ti i pricam...Нисам сигуран да је то нека кинта ако рачунаш амортизацију и слично. А ако ти ауто стане, ем платиш поправку ем тих дана нема зараде.
To mozda mozes da biras u Nisu, u BG nema sta da biras jer ti to niko i nece nuditi.Ако бих могао да бирам, пре бих радио код газде за проценат него уложио ауто и преузео све ризике.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari