Šta je novo?

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022)

Nista, onda 14 ljudi po 5e 🤣
 
Ja cu u nekom trenutku, ucesnicima ove teme, moci da prosledim acc samo da malo opadne intezitet igranja MPa.
 
prvi :p
Realno 2-3 dana je i vise nego dovoljno da se predje singleplayer..
 
Nema problema. MW19 sam igrao prvih par meseci ko sumanut a onda sam pravio pauze po 6+ meseci. Samo da usledi taj trenutak i vreme nece biti problem, imam na accountu i MW19 i Vanguard.
Za sada je zabrinjavajuce
11.jpg
 
Damn, to je 8 sati dnevno.
 
Onda mislim da je doslo do nesporazuma :D (za koji sam mozda sam kriv) Ono moje je screen iz MW2019 dok sam aktivno igrao... Vanguard malo manje... Cekam da cena padne na ovom (nekad), pa mozda uzmem jer, iskreno, uglavnom igram samo Domi a ne daje mi se 70E za "uglavnom" jedan mod :D
 
Pao mid-season update juce. Sto se tice MPa jedna nova mapa i to je to. (Shipment)
Izasao je i mod nalik na Rocket League. 3vs3 sa cetvorotockasima. Nije lose za brzu digresiju sa prangijanja ali ko aktivno igra RL bice mu katastrofa.
Izasao je jos jedan mod, Raid, koji nisam probao jer je u coop segmentu ali svakako je lepo sto obogacuju sadrzaj.
 
Nisam ispratio celu temu ali ako je neko imao problema sa game_ship.exe kao i ja potrebno je samo iskljuciti xmp profil za ram.
 
Ali bukvalno sam u soku koliki je aim assist kod konzolasa, tj igraca sa gamepadom... Gledam killcam i ladno snapuje ka meni, samo secne (ne onako agresivno kao kod cheatera), ali je ocigledno, i likovi iz par metaka me ubiju, i to da se ne pomere... ADS nista, samo pucaju na suvo i lete killovi bez pomuke... Boze gospode, sta uradise sa ovom igrom, pa nikad nije bila ovako izrazena prednost gamepad vs MK... Ovo je sad aim assist na 1000... Da nije bilo sad ovog free vikenda, ne bih znao da ovo sigurno necu da kupim... Hvala im...
 


Toliko o Modern Warfare 2 PC-Console crossplay... Kompetitvni FPS 2022 going into 2023... LOLchina!
 
Ne briga me toliko auto aim,već me briga šta me ubacuje non stop sa konzolašima u tim

Gledam tipa koko cilja...malko levo malko desno...i debelo maši

Znači većih nubara od konzolaša nema
 
Ne briga me toliko auto aim,već me briga šta me ubacuje non stop sa konzolašima u tim

Gledam tipa koko cilja...malko levo malko desno...i debelo maši

Znači većih nubara od konzolaša nema
Nema, ali bilo ko iole koristi gamepad za igranje igara TPS/FPS ce pomocu ovog auto aim locka da igra odlicno, nece cak ni morati bilo sta da radi previse, malo u pravcu igraca, stisne aim i pali. Bezmozgaski. COD igram od MW trojke, nikad nisam ginuo kao kad sam probao ovo nje-sra od igre. Nisam mogao da verujem da ne mogu da stignem da zapucam, da nanisanim a vec me smakli... O pucanju na daljinu da ne pricam. Ali problem je sto su konzole prioritet, njima se dodvoravaju, a cak i mnogi na PC-u sad prelaze na gamepad zbog auto lock gluposti koje su ubacene, pa sad imas i konzolase i PC igrace sa gamepadom, pa onda svi sa autolockom... Daleko bilo... Ja sam se iskreno zgrozio... Pazi tek ovaj snimak dole:

 
A da su stavili konzole bez aima ne bi niko mogao da pogodi PC-jasa i onda se verovatno ne biste bunili :) :)

Glupo je sto to mesaju uopste, ne moze se mesati joypad i mis, kao lopata i vile :)
 
A da su stavili konzole bez aima ne bi niko mogao da pogodi PC-jasa i onda se verovatno ne biste bunili :) :)

Glupo je sto to mesaju uopste, ne moze se mesati joypad i mis, kao lopata i vile :)
Pogledaj snimke pa ces da vidis. Aim assist nije toliki problem kao sto nije ni bio u MW2019, ovo je aimlock koji cilja umesto tebe. Ako to treba da postoji u 2022 i kompetitivnom FPS-u, onda taj zanr vise nema smisla.
 
Pozdrav ljudi, izvinite ako je neprikladno pitanje za topic, ali vec nekoliko dana se susrecem za sledecim errorom pri pokretnaju igrice: Timed Out waiting on playerstats (Reason: NIAMKEY - KINSER). Probao sam sve sto je dostupno po netu, neka "privremena" resenja koja u ovom slucaju ipak nisu postala trajna :) Jel neko imao slicnih problema?

Primetio sam da se greska desila bukvalno nekoliko sati nakon sto sam ugasio kampanju prvi put, pre toga je nisam igrao mesec dana i MP je sljakao super.

Najpribliznija metoda koja je zamalo uspela jeste da se iz Documets/CallOfDuty preimenuje "players" folder ili obrise. To kao da izbrise sva podesavanja u igrici za moj nalog, pa me pusti u lobby, ali ne i u game.

Nisam pametan :) Ako je imao neko slicnog iskustva, puno bi mi znacila pomoc. Zivi bili !
 
Pogledaj snimke pa ces da vidis. Aim assist nije toliki problem kao sto nije ni bio u MW2019, ovo je aimlock koji cilja umesto tebe. Ako to treba da postoji u 2022 i kompetitivnom FPS-u, onda taj zanr vise nema smisla.
Kao neko ko igra na konzoli, mogu ti reći da aimlock ne postoji.
Ti nastavi da veruješ likovima sa YT koji drži palac na bumperu i viče keine input, keine input...
U svakom slučaju ako ništa drugo otiđi u bilo koju igraonicu, ako već nemaš nekog sa konzolom i probaj sam da vidiš.
( btw bahamud je lepo opisao kako to zaista izgleda )
 
Taj pomocni aim moze i vise da odmogne nego pomogne pogotovo kad postoji lag kompenzacija ili bilo kakva network/server varijacija, pogotovo sto tad prati poziciju u kojoj je igrac prethodno bio.
Tako da uz sto drugi rekose da neke stvari nisu za poredjenje, mogu jos samo i da dodam da procenat igraca koji zaista dobro igraju na samom gamepadu je neverovatno mali, sve ostalo su emulacije gamepada uz kb+m, skripte i sve ostalo sto prati moderan "inclusivity" gaming.
 
Znam sta sam video i iskusio, i pregledao svaki kill cam da vidim kako je moguce da ne stignem cak ni da nanisanim... A onda citao druge forume i pregledao silne snimke na YT... Kazem, igram COD od MW3 iz 2011 (11 aktivnih godina COD-a i drugih tamkmicarskih FPS-a), niti sam neki PRO, ali daleko od n00b-a... Ljudi imaju citave postavke kako da zloupotrebe aim assist a ako imas neki sistem u takmicarskoj igri koji umesto tebe odradi bilo koji deo posla, onda to bas i nije fer takmicanje... Kako vidim to je sad veliki problem i kod HALO-a... Ali dobro... Kazem, bar znam da necu da kupim ovo izdanje...
 
Pa to (zloupotreba) ti je gore i receno, to sto ti vidis kao gamepad je mozda kb+m emuliran kroz XIM i slicno plus upaljena jos po koja skripta i eto objasnjenja. Iznenadio bi se koliki broj ljudi ovo koristi.
Takodje kao sto rekoh to sto ima aim assist moze uz losiju konekciju i lag kompenzaciju da bude i ogroman problem, ti nisanis na jednu crosshair vuce na drugu.

Druga stvar je sto je moderni multiplayer gaming postao takav kakav jeste cim se sve zivo omogucilo i svako moze da igra sa bilo cim hoce, to nazalost tesko da ce da se promeni.
 
Još jedna stvar koja se zanemaruje je koliko je skill level igrača skočio u poslednjih 10-15 godina. Mnogo pro igrača su postali strimeri i usput idoli klincima.
Ovi kad ih gledaju očekuju da igraju isto i onda grind kao ludi ili postanu čiteri. Casual gaming više i da ne postoji, svi igraju samo da pobede, zabava u drugom planu.

Setih se situacije od pre par godina kad sam hteo da probam novi CoD WW2. Trebalo mi pola sata da skontam kako da uđem u partiju, a onda jedno tri dana gde je levo. Svi igraju kao da im život zavisi od toga i to u TDM.
Pre toga sam igrao CoD MW (iz 2007) i WaW i ostala mi navika da uglavnom na serveru imaš 2-3 ozbiljnija igrača, ostali igraju malo da ubiju vreme.
 
Još jedna stvar koja se zanemaruje je koliko je skill level igrača skočio u poslednjih 10-15 godina. Mnogo pro igrača su postali strimeri i usput idoli klincima.
Ovi kad ih gledaju očekuju da igraju isto i onda grind kao ludi ili postanu čiteri. Casual gaming više i da ne postoji, svi igraju samo da pobede, zabava u drugom planu.

Setih se situacije od pre par godina kad sam hteo da probam novi CoD WW2. Trebalo mi pola sata da skontam kako da uđem u partiju, a onda jedno tri dana gde je levo. Svi igraju kao da im život zavisi od toga i to u TDM.
Pre toga sam igrao CoD MW (iz 2007) i WaW i ostala mi navika da uglavnom na serveru imaš 2-3 ozbiljnija igrača, ostali igraju malo da ubiju vreme.
Upravo. Mi koji smo bili "svesni" u vreme igraonica i LAN-a, poslednji smo uzivali :) Ja danas vise volim da odigram singleplayer nego bilo sta, problem je sto ih ima malo dobrih, sreca pa je tu The Last of us Remastered :)
 
Još jedna stvar koja se zanemaruje je koliko je skill level igrača skočio u poslednjih 10-15 godina. Mnogo pro igrača su postali strimeri i usput idoli klincima.
Ovi kad ih gledaju očekuju da igraju isto i onda grind kao ludi ili postanu čiteri. Casual gaming više i da ne postoji, svi igraju samo da pobede, zabava u drugom planu.

Setih se situacije od pre par godina kad sam hteo da probam novi CoD WW2. Trebalo mi pola sata da skontam kako da uđem u partiju, a onda jedno tri dana gde je levo. Svi igraju kao da im život zavisi od toga i to u TDM.
Pre toga sam igrao CoD MW (iz 2007) i WaW i ostala mi navika da uglavnom na serveru imaš 2-3 ozbiljnija igrača, ostali igraju malo da ubiju vreme.
Ovo je krajnje diskutabilno. Termin koji trazis da poredis zasto su takve partije sada je Skill based match making (SBBM) i to sto igre odredjuju na osnovu tvoje statistike sa kim ce da te upare u partiji. COD4 i COD WAW su igre iz nekog drugog vremena gde ovako nesto nije uopste postojalo. Activision je tek od originalnog MW2 krenuo sve ovo da menja, pocevsi od p2p partija i konekcija do svega ostalog sto sada vidis.

Druga stvar je ovo za skill igraca i sta znam, to sto je sada uobicajena pojava streaming uopste ne mora da znaci da pokazuje neki "pro" kvalitet. Zapravo ja mislim da je sam napredak tehnologije i svega jos vise omogucio da se latencija spusti a ljudski refleksi su manje vise ostali tu gde jesu. Takodje tu moze da se diskutuje i o dizajnu mapa i samog (looting/reward) gejmpleja ali to je vec poprilicno siroka tema.

Razlog zasto kazem tehnologija i latencija, pa prosto pre neku godinu kad sam uzeo oled i instalirao Q3 da se podsetim poslednjeg nivoa sa Xaerom na nightmare modu i bilo mi je neverovatno da sam ga presao iz par pokusaja a nisam igrao bas dugo. Onda se setim koliko je pre skoro 20 godina bilo zapravo i mucenje sa starim misevima, konfiguracijama, displejom i mozda celim odzivom OS-a, pre bih rekao da refleksi iako sa godinama slabe ali izgleda i ne toliko koliko je tehnologija pogurala napred.
 
Za ove strimere sam više mislio da su "dostupniji" i mainstream. Dok sam aktivnije igrao igre, bili su aktivni neki rapha, spawn, fatal1ty... Odgledao sam ko zna kolko demo-a, nemam pojma ni kako ljudi izgledaju. Tj znam fatal1ty-a zbog neke Msi prezentacije.
SBMM sam zaboravio, ali ni to ne menja stvari puno. Overwatch sam krenuo od silver-a, do diamond-a sam stigao pre nego što sam prešao na quickplay(čak i tu je bilo tryhard igrača koji plaču na sav glas kad izgube). Čak bih rekao da je ovakav MM deo problema jer forsira igrače da uvek igraju maksimum bez obzira na sve drugo.
I tehnologija je bila manje dostupna, ali je postojala. Mnogi se i dalje kunu u crt monitore i intelli mouse/mx518. Ustvari, većina crt monitora su mogli da rade na 100hz makar na nižim rezolucijama.
Al odosmo u off i old=good, new=bad :)
 
Dostupnost ne znaci da ce mnogo vise njih igrati bolje, sa dostupnoscu gde svi strimuju pojavio se trend da se vise gleda nego igra jer je omladini tako lakse. Takodje, "skill" je se povecao tako sto se sve zivo kupuje i montira da bi se sto bilo bolje, a sa tim i cela ona diskusija iznad o ximovima, skriptama i generalnom multiplayer gejmpleju poslednjih godina.

Sto se tice CRT-a generalno, on mozda ima i najbolji motion od svih displejeva ali nevezano za njegove prednosti mnogo toga kasni za trenutnim tehnologijama, da samo spomenem da se igralo i sa kuglicnim i optickim misevima i obarala rezolucija radi manje latencije u odredjenim endzinima a sada neke prednosti vec imas i na nivou drajvera kao kod Nvidije i slicno. Da jos ne spominjem da je period od 2005 pa na dalje bio ozbiljan downgrade zbog TFT, LCD i ostalih tehnologija koje su taj lanac od kliktanja do vizuelnog procesiranja samo jos vise razvukli.

Svakako cela prica da je se negde napredovalo u nekom "skillu" je krajnje diskutabilna pogledavsi moderne tehnologije i kako moderni SBBM pravi meceve pa se pravi neka prividna slika o njemu.
 
Može biti Unhinged squads mode. Imaš mogućnost da pošalješ invite drugom timu tokom igre da se udružite
 
Nazad
Vrh Dno