Šta je novo?

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022)

Najjeftiniji kljuc 65€??
 
Papreno...
Razmisljam kako doci u posed igre i preci samo singleplayer (kapiram da je dovoljno 2-3 dana)..
Mozda nas 6-7 da se skupi i uzme 1 nalog pa redaljka 😂
Preskupo je ovo za nekoga ko bi samo kampanju da predje.
 
Ja prvo probam kod komšije pa onda ili deinstal ili u košaru....previše puta sam se "#$$%& ,najviše mi žao šta sam puknuo pare za CoD WWII
 
Odigrao multiplayer manje od 2h. 1-2 partije TDM, malo search and destroy, kako se vec zove i ground ward.

Mehanciki najbolji COD do sada. Animacije kretanje, sve je malo sportije. Kao da je sporije od BF-a. Sto se meni svidja, nema onog skakutanja i slajdanja po mapi kao kokoši bez glave.

Iz nekog razloga svi izbjegavaju TDM, meni je super. Napucavanje cista desetka. Ima zalbi na vizualni recoil i stvarno je defektan. Nepotrebno oružje treperi kada pucas. Ali treba covjeku pet minuta da se navikne. Ima gomila opcija za stimanje, pa je jedna od njih i pozicija puske na ekranu, koliko je udaljena, nisam skontao, nisam se uspio puno igrati s tim. Meni na kraju nije smetalo ali je primjedba validna.

Search and destroy jako zanimljiv. Mislim da ce proci vremena dok igraci podju takticki igrati ali i sada bude dobrih partija. Mozda se sub-komjuniti stvori sa ovim modom.

Ground War jako tanak. Izgleda kao neciji custom mod. Niko ne igra objektiv. I dalje je to TDM. Dosta botovoa sto mi govori da se nikome ne svidja. Mape jako male, podsjeca mnogo na MOH 2010. Ili tacnije, Homefront kec. Koliko sma skontao, mape cu samo cutane iz velikih Warzone mapa. Ono kolik osam igrao, nidje veze s vezom nemaju. Totalno depresivan mod.,

Domination, Kill Confirmed, kao i prije, klasika.

Invasion, 20v20 TDM sa botovima i igracima. Ne kontam ali mozda ima svoje "kupce".

Free-for-All, klasicni DM.

Survival mod, ili kako se vec zove, PVE CO-OP, je arkadan. Mehh.. nista posebno.

Jedan od glavnih modova koji fali, koji treba doci sa season 1, je hardcore mod.

Dosta sadrzaja, dosta customizacije. Ko voli COD, ovo ce mu doci kao fin update, ali.. ja sam je refundirao. Sreca uzeo direktno preko Steama.

Search and destroy mi se svidja ali da dajem 70€ za njega, ne ide. TDM je davno prevazidjen. Super je nekada raspaliti i probati oruzja ali nije za mene. Ground War mislim nikada vise upalio ne bih. Nisam naletio na jednu jedinu mapu da valja dok stari COD igraci kazu da su mape jako dobre.

200w.gif

Mape su u stilu razbacanih boxova (zgrade) i dobijes klasicni grid. I svaka mapa je u principu ista. Grid lines. Ne kontam sta je tu dobro.

Elem, ima sadrzaja dosta i ko voli COD, naci ce za sebe nesto. Core gameplay je meni odlican ali ni slucajno padati na price "gameplay je usporen s toga je COD sada takticka igra". I dalje se trci u krug kao da su svi na speedu bez ikakve taktike. Samo je to sve sada.. malo sporije. Nema slajdanja ali i dalje ljudi skacu iza svakok ugla. Znaci doslovno skacu kao zecevi u i tako "provire" jer su prije radili slide bullshit.

Mozda ubace jos koji mod pa se vratim, mozda porade na ground war-u (sumnjam) ali do tada, i ovaj COD preskacem.

image.png
 
Poslednja izmena:
Ground War ostavlja bolji utisak od onog iz MW19.
Jedna od mapa doosta poceca na Back to Karkand da ne kazem da je njegova kopija.
Na drugoj ground war mapi sam nailazio na obrise Operation Firestorm-a i jos nekih starih BF mapa.
 
Znas li koje su to mape bile? Ja ih definitivno nisam mogao sve probati. Ali i da valjaju, problem je ovaj nacin igranja. Niko ne ganja objektive:

 
Sa'id je Back to Karkand. (15:30 na tvom klipu) Pisem namerno "Back to" jer original Karkand nisam igrao. A ovo ostalo nisam siguran sta sam igrao koju mapu jer u pitanju su bili segmenti mape.
 
Back 2 Karkand je bilo ime DLC-a :) Strike At Karkand je bi naziv Karkand mape. Original sa BF2 je bio malo veci tamo kada predjes vodu prema hangaru.

Igrao sma tu sa 15min i ona ima tipicni taj grid lines tip mape, kao da Dotu igram. A velicinom je mislim trecina Karkanda.

image.png
 
Onda je verovatno bilo u Invasion modu jer je povrsina bila veca. Cudi me da je u Ground Waru manja mapa. Ovo sto se vidi levo i jeste trecina cele mape ako ne i manje.
 
Mislim da znam o kojoj mapi govoris. Ima ovako dole pipeline kroz koji se mozes provuci, a sa druge strane ima zastavica, kao da je gas station ili nesto slicno, i gore skroz iznad nje jos jedna zastavica. U sredini je ona poprilicno prazna a okolo rusevne zgrade. Ali ubij me ne znam kako se zove.


image.png


A ta sa videa je SA'ID, i ona je i na invasion ista.
 
Mislim da znam o kojoj mapi govoris. Ima ovako dole pipeline kroz koji se mozes provuci, a sa druge strane ima zastavica, kao da je gas station ili nesto slicno, i gore skroz iznad nje jos jedna zastavica. U sredini je ona poprilicno prazna a okolo rusevne zgrade. Ali ubij me ne znam kako se zove.
Tebe ta poceca na Karkand?

Jeste iste su u oba moda sad i ja vidim nego je prostor za kretanje siri od dela gde su zastave grupisane. Mozda se jos nekom ucini da mape imaju slicnosti sa BF mapa. SA'ID mene definitivno poceca na Karkand.
 
Pa dizajnom malo lici na karkad ali cisto radi "temnatike". Ja sam ljubitelj manjih mapa poput Karkanda, Devastation, Sharqi Peninsula, kompletnig Aftermath DLC-a ali COD su mi mape ala arena šuter. Nikako da mi sjednu. Sve gledam gameplay da li sam sta propustio pa joj se mozda i vratim jer mi je gunplay super. Tacno mi je sjeo. Ali onda vidim kako ljudi igraju i ohladi mi. Mogu mape biti ko Atacama Desert, opet bi ljudi isto radili. Floor is lava:

 
Pozitivni utisci o igri.
Bas mi se svidja u kom smeru ide serijal poslednjih godina.
Vidi se entuzijazam kod devova odnosno da vode serijal u odredjenom smeru, nakon visegodisnjeg stagniranja sa blagim varijacijama i plitkog nadogradjivanja postojeceg sadrzaja.

Ne znam da li ima pitkijeg kretanja u nekom MP FPSu i atraktivijeg za gledanje od onog u Warzone/MW19. Ali sada je to slajdovanje i skakutanje u punom sprintu onemoguceno u dobroj meri.

Vanguard je pod silnim hajpom sa max 5 atacmenta na jednom oruziju otisao na 10. Youtuberi kace novu kombinaciju svakih sat vremena. Da serijal ide tokom kojim je isao do pre par godina sada bi bilo 20 atacmenta. Medjutim sada su se vratili na 5 ali pri tom produbili pricu "finim podesavanjima" svakog atacmenta ponauosob odnosno kojim od pozitivnih atributa ce atacment biti blizi.

Vecina igraca se zadrzavala na par pusaka nikada ne probajuci ostatak. Pogotovo oni koji nekon godinu dana kupe igru i odmah odaberu oruzije koje koristi njihov omiljeni strimer. Sada da bi otkljucao sve atacmente na jednom oruziju, igra te prvo tera da redom izlevelujes sve puske iz te serije, koje su naravno razlicitog tipa. Dovoljno dugo te izbaci iz zone komfora taman da stignes da otkrijes ostale stilove igranja i da je svako oruzije odlicno na svoj nacin.

6v6 mape su odlicne, velicine mapa u MW19 su bile M i L a ovde su S i M tako da se samo u jednoj polovini mapa oseti razlika. Svidja mi se sto je prisutan i parkour pa mozes da se popnes i tamo gde ti na prvu ruku deluje da ne mozes. I dalje je to sahovski i daleko od onog iz CoD2 gde si se peo gde ni devovi nisu to predvideli ali je ipak korak ka tome.
Na jednoj mapi ima i plivanja i ronjenja sto za sada retko vidjam da ljudi koriste ali se veoma lepo uklapa u mapu i na prirodan nacin joj daje na kompleksnosti i vidim da ce se u buducnosti mnogo vise koristiti samo kad ljudi izvale fazon.

Sa kill strajkovima se nisam puno zamarao tu je manje vise sve isto, koristim ih ali ne bih imao problem da ih sutra izbace. Promovise se kao novina to sto sada killstrikove mozes da zaradjujes bodovima umesto kilovima ali to je bilo i u MW19.

Perkovi su sada podeljeni u 3 grupe koje se aktiviraju u odredjenom vremenskom periodu tokom runde bez mogucnosti da se na to utice.
Iz prve grupe mogu da se odaberu 2 perka a iz druge i trece po jedan. Od perkova meni su ostala upecatljiva 2. U jednom dobijas mogucnost da se ozivis a drugi omogucava jos jedno punjenje Field Upgrade-a. Ostali perkovi su manje vise isti.

Field Upgrade je sada dosta zanimljiv jer mogo da se iskoriste 2 istovremeno. Uz koriscenje gore pomenutog namenskog perka Field Upgrade se puni 40% i uz lep izbor apgrejdova, moze lepo da se upotpuni gameplay. U MW19 mi je konstantno nedostajao taj jos jedan stit kad zauzimam zastavicu ili Trophy System pored stita, obzirom da 90% vremena igram solo jer me u party-ima uvek glava zaboli.
Novo od Field A. su kamera koju okacite na zid i kojoj mozete da pristupite u svakom trenutku ako ste u range-u i da spotujete neprijatelje, ili da je namestite na zeljeni uga pa vam ona javi beepom ako ste u blizini ili vizualno menjanjem boje kamerinog menija u dnu ekrana, kada se pojavi neprijatelj. Sto se pokazalo korisno kada mi se neka od pobesnelih musterija (ili vise njih) penje na poslednji sprat da me zadavi sa ledja dok ja radim na prozoru :D
Ubacili su jos jedan jako korisni upgrade, dronovi koji ispuste smoke na delu mape koji oznacis na tabletu. Veoma korisno u XYvsXY modovima kada ne moze da se probije neka linija jer je strafta dima dosta dugacka i visoka i zadrzava se nekih 30 sekundi. U 6vs6 modovima mozes maltene da prekrizis mapu koristeci ovaj upgrade dva puta u isto vreme.

Equipment je dobio drill charge. Kao Fjuzova sprava iz R6siege-a. Iskopirana fora ali implementacija odlicna jer se ne postavlja vec se baca kao bomba. Zalepi se na povrsinu i sa druge strane izbaci exploziv. Jedna od najzanimljivijih novina u igri. Odlican je za ciscenje kampera ili overavanje prostorija sa objektivom pre rushovanja.

Sto se tice 2 velika moda Invasion mi je bolji od Ground Wara. Invasion je prostiji mod od GWa ali mi vise prilici CoDu nego GW. GW iako ostavlja bolji utisak od onog iz MW19 i dalje neizbezno asocira na Battlefield i tu mu trenutno nema spasa za neko originalno iskustvo jer je konstantan osecaj da igras neki nesnadjeni battlefield od 20 dolara. U Bfu se ipak u onom haosu zna nesto, partije imaju neki flow postoje neke linije fronta bez obzira sto su zastavice razudjene. Dok te u GWu ipak ubijaju snajperi u 2x2 prostoriji i dvocevke sa drugog kraja ulice i svi se svuda nalaze.
Mape mi za sada sve leze i sve su lepe za oko.

Invasion je u sustini veliki TDM, koji mi je na prvu ruku bio odbojan zbog botova kojih je po 20 na obe strane pored po 20 normalnih igraca.
Drugi utisak je bio bolji jer su botovi lepo implementirani. Nisu nametljivi ali ni nebitni. Ponasanje im je kao u single playeru. Uplivavaju u mec u talasima, helikopterima i padobranima iza linije borbe i to je sve lepo izvedeno. Imaju predvidjenu liniju kretanja odnosno pravo ka neprijateljskom sponu, odstupaju od te linije kada detektuju neprijatelja u blizini, cak ulaze u objekte, penju se na spratove itd. Ubaguju se tu i tamo i laka su meta kada ih iz zaklona tamanis ali su opasni u nekim situacijama, obicno kada najmanje ocekujes.
Sad, posle vec dosta partija, pracenjem kretanja botova mozes da predpostavis gde se neprijatelj otp nalazi. Mislim da ce se vremonom igraci sve vise oslanjati na njih prateci njihovo ponasanje, da ne kazem da ce biti korisniji od nekih human saigraca.
Sto se mene tice invasion je najbolje i najautenticnije CoD iskustvo sa vecim brojem igraca, ikada. Warzone je neka druga prica.

Sve u svemu za sada odlicno, videcemo sta donosi Season 1 za koji dan. Radujem se izlasku mape Terminal iz 2009 u nekom trenutku. Neki lik se izglichovao u vazduh sa jedne od aktuelnih mapa i snimio pogled na grad oko mape, koji je prilicno detaljan ali i nedovrsen i u jednom delu na krovovima nebodera se vidi Highrise mapa koja mi je takodje ostala u lepom secanju iz MW2009.
 
Ne znam da li je kolicina sadzaja base igre a sada i S1 fascinantna, ili smo navikli na igre kojima je sadrzaj ukraden pa ga nakon pola godine prodaju. Ali MW2 je zaista krcata stvarima. Ukrali su i kod nje hardcore mod i jos neke stvari ali opet, WZ2 dolazi kao free.

Sto se same igre tice, nastavio sam igrati jer nema se sta drugo igrati od FPS-ova. Proveo oko 26h. Levelovao sam oruzja kroz TDM i kill confirmed i ja kad se nisam objesio koliko je meni taj gameplay glup. Treebat ce mi par dana da dodjem sebi. Znam da je to core COD, ali jednostavno ne kontam. JEdino mi F1 mapa ima neki flow.
 
Levelovao sam oruzja kroz TDM i kill confirmed i ja kad se nisam objesio koliko je meni taj gameplay glup. Treebat ce mi par dana da dodjem sebi. Znam da je to core COD, ali jednostavno ne kontam. JEdino mi F1 mapa ima neki flow.
Da ti objasnim: COD MP - Tik Tok. BF MP - Facebook.
 
Ima i toga, igra se i dalje vrti na prastarom engineu koji je updejtan do iznemoglosti. Vizuelno izgleda dobro ali nije tesko ubaciti nesto sa vise poligona i 4K teksture. Problem je sto je netcod gori od mobilnih igara.

Svaki put gines od "jednog" metka a onda gledas kill cam i lik saspe 20 metaka u tebe. Upravo izasao iz partije, LAV puca pored mene 5 puta ja zagino jednom, kontam headshot. Drugi put gledam ga sa 10m, cuje se kako puca na mene ali nema eksplozija pored mene. I onda me ubije.

Dodaj tome da 80% igraca igra snajperom, moras biti jak glup i igrati objektiv a ne visiti na krovovima.

Zvuk je odron. Nikad gori nisam cuo. Lik iza mene fula snajperom 2m od mene, tacno stoji iza, ja ni jedan pucanj nisam cuo. Igra ga "pojede" s vremena na vrijeme. Moze se prebaciti na "teatar" mod i malo su koraci glasniji ali su ujedno i eksplozije i puške pa ces kako god izgubiti sluh. U beti su koraci bil ispot on ali je to ono, beta nalozi klince na 60 tikrate i onda igra izadje sa serverima koji koriste 10 tikrate.

Znaci igre smo imal isa 50+ igraca sa serverima koji koriste 60Hz, MW2 iz 2022 koristi 20Hz. Comeone man.

Samo eto, CODovci su sa tehničke strane naviknli biti 15 godina iza. Mehanika gameplaya je super. Sardzaj je, osim losih mapa, super. Ali neke tehničke stvari ima bolje alliance of violent arms.

By the way, izasli su novi Nvidia driveri koji fiksaju frame flickering i graphic flickering

526.86
 
Sve o Warzone 2.0 i Season 1 uopste

"The Gulag is just one of three places where players can fight AI combatants, as they will be restricted to guard specific locations.

The other two locations are Strongholds and Black Sites, which are clearly designated on your in-game Tac-Map to allow you to opt-into engagements with AI combatants.

During each match, several Strongholds will be activated around the map. Squads can visit these areas to fight AI combatants. The first team to complete a Stronghold must disarm a bomb and will earn a key to a Black Site and their Custom Loadout. Successive teams must eliminate a specific number of defenders (AI or players) and will earn their Custom Loadout, but not a Black Site key.

Black Sites are a more dangerous form of Strongholds, but they offer a permanent Weapon Blueprint reward and even more valuable in-match items for those who clear it out. These are available only via Black Site key, given to the first team that clears one of the active Strongholds."
 
MP opet zrtva Warzonea. Od sadrzaja samo jedna mapa i to remake Shoot house mape. Bice tokom Sezone 1 jos sadrzaja, preciznije jos 1 mapa (takodje remake bezmozgaske 2sa2 mape zvane Shipment) i jedan mod.
Sada je tu i Hardcore koga zanima, ali to je vec trebalo da bude u igri.

Ruku na srce ima u MPu svasta da se igra i za sada je jos uvek sve zanimljivo pa su mozda tako i racunali za sezonu 1.
 
Da, tier 1 je ime za HC, a ubacili su i personal stats.
 
Sada vidim da je Tier 1 ipak Realism mode iz MW19, odnosno nije punokrvni HC.
Trenutno su serveri su u problemu drugar ne moze da se uloguje u igru vec pola h.
@Glenn upalio sam Stats, bolje da nisam :D
Najbolje oruzije Riot Shield 512 kilova.
Najbolji equipment Proximity Mine 360 kilova.
😬
 
hahahhahahha moj post je bio upozorenje, nije preporuka 😁
 
Ovo više neradi nego radi...odigraš jednu partiju i onda pali gasi igru (WZ2.0)
 
Pola miliona igraca samo na steamu.
 
ja neznam sta se meni zeznulo, pre neki dan skinem prvi WZ malo da se podsetim, odigrao jedan mec, i posle ponovo kad sam pokrenuo igru, matchmaking nece nista da nadje..... aj dobro, deinstaliram je.
Danas instaliram wz2 preko battleneta, pokrenem, prilikom prvog paljenja odigram jedan DMZ i jedan BR.
Prilikom druugog paljenja, opet ista prica, connecting, matchmaking, u nedogled, nema nista od meceva, a jos jako cesto i mi izbacuje neku gresku razlog za failovanu konekciju: Walter - Francis.
Deinstalirao sa Bneta, probam preko steama, isti djavo.....
Definitivno nemam pojma sta me zeza?
 
A šta nisi išo gleda po reditu ili u steamu pod diskusije,ako ti je to daleko,mogo si pročitat čak tu par postova,i bilo bi ti sve jasno

Wolter-Francis,i meni to izbacuje....toga ni bilo u WZ1...možda ima veze sa Rikošetom

Al nije samo to,nekad zapne u konekciji,nekad u loading profilu,tako da mi pokazuje da sam još uvek lv 1,a nabildao sam ga već čak do 6 :p
 
A šta nisi išo gleda po reditu ili u steamu pod diskusije,ako ti je to daleko,mogo si pročitat čak tu par postova,i bilo bi ti sve jasno

Wolter-Francis,i meni to izbacuje....toga ni bilo u WZ1...možda ima veze sa Rikošetom

Al nije samo to,nekad zapne u konekciji,nekad u loading profilu,tako da mi pokazuje da sam još uvek lv 1,a nabildao sam ga već čak do 6 :p
znaci, smece-zone 2.0 :D
 
Sad je jedino zabavan Warzone 2.0, za nedelju, dve, će opet biti pun cheater-a sa wallhackom i onda nema uopšte poente igrati.
 
Nazad
Vrh Dno