Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

MP testiranje je pocelo [ http://www.youtube.com/watch?v=-XwasyE_-gE ], ovog petka stize do Manager teir-ova najverovatnije. Kontam da ce stici do nizih tier-ova za mesec dana. :D

A evo i mog test snimka sa Asano X4 autom, prva voznja sa njim oko Nirburga. Ima gresaka, ali je voznja so much fun.
[youtube]dqBcNmu1TE4[/youtube]
 
Novi build vec stigao za juniore. Prvo sto sam primetio je da je Eifelwald(Nordschleife) okljucan ali sam ako odmah idem na race. U Opcijama je zakljucan ali evo ja odvozio 2 kruga . Ne znam da li je to neki bug ili je normalno...
 
Poslednja izmena:
Hvala na obavestenju, saj da patchujem i probam slajfe...
 
Kako mislis ako odmah odes na race? Ako kliknem race on me automatski baca na poslednju izabranu stazu ili prvu koja je na listi a to je onaj Anhalt...
 
Kako mislis ako odmah odes na race? Ako kliknem race on me automatski baca na poslednju izabranu stazu ili prvu koja je na listi a to je onaj Anhalt...
pCARS 2012-10-05 04-15-19-41_resize.jpg
pCARS 2012-10-05 04-15-23-70_resize.jpg
pCARS 2012-10-05 04-15-34-89_resize.jpg
pCARS 2012-10-05 04-15-50-32_resize.jpg

Sad sam probao mogu da menjam i vreme i aute... Ali staza uvek stoji na pocetku .
 
Ladno je bio neki bug !! Promenio sam stazu i sad nikako ponovo pokrenuti schleife ! *** kratko je trajalo
 
Project CARS – pitstop animation. WIP VIDEO

 
^Imao je video sa pogledom iz kokpita ali je bio veoma brzo uklonjen, tj. posle pola sata kad sam pogledao te iste klipove. Neko sa neogafa rece da je prepoznao Brands Hatcha koji jos nije zavrsen (navodno treba da je laserski skeniran) pa je verovatno zbog toga sklonjen...

inace, pojavio se i novi 318 patch za juniore (ubacen je Ring GP), a i multiplayer je otvoren za klase od seniora pa na vise, a uskoro i za nize klase.

btw

 
Poslednja izmena:
Jos bolji trejler od 5%, svaka im cast.
 
Evo snimka multiplayera, danas su ga omogucili za Full Membere [pozajmio sam account posto sam samo TM].

[youtube]toVxWrLidlk[/youtube]

MP je megadobar, iako ocigledno fali dosta featuresa. Bitno je da je konekcija dobra i da nema crashova igre. Lap counter koji ne radi i slicne sitnice me apsolutno ne interesuju. :D
 
Poslednja izmena:
spa izgleda dosta bolje nego kada sam je video prethodni put... uprkos dieh@rd-ovom SD snimku :d

e da , i vi sa accountima , spamujte tamo na forumu da ubace mute tokom online trka :p
 
Ovo je chat preko Mumble-a, external program. Vozim sa ekipom sa fastest-sector.com sajta. Mali forum, odlicna ekipa.
 
Zato sto smo u zadnje 2 nedlelje pizdeli na F1 2012 koji ima OCAJAN driving model, znaci understeer zbog kojeg nemozes dobro voziti sa volanom [gamepad useri nemaju problema, i prave 2-4sec bolja vremena non stop]. Hteli smo da pravimo F1 2012 ligu, svake nedelje jedna 50% trka, ali driving model je smesan.
pCARS je 10000000x zanimljiviji i bolji za voznju, Formula A je fantasticna.

Also, deco, ne pokusavajte ovo kuci osim ako dobro poznajete stazu i mozete da vozite sa jako malo vizuelnih hint-ova. :D [dodao sam +5% brightnessa, u orginalu je bilo bas epic mracno]
[youtube]5mp5BIjFeWc[/youtube]
 
Poslednja izmena:
Pa sigurno je zanimljiviji ako je dobar fizicki model.

***. ne znam sta ste do sad igrali ali ovo sto sad gledam nije za brisanje patosa vilicom. Doduse, na PC-u jeste :D

Aj kid, aj kid! Neka, samo neka ga urade kako treba.
 
Hoce li ikad izbaciti free demo pa da i mi ostali vidimo da li je naprednije od Shift-a :D :)
 
Nece u skorije vreme.... plati 10e za najnizi tier i imaces pristup ka 95% contenta [neces na primer imati full Nirburgring, MP, 1-2 automobila].
 
Ti stvarno odgovaras Borisu koji stalno spamuje temu sa svojim mudrolijama? :D

btw i ja ne vidim cemu toliko odusevljenje ovim mp-om koji je u toliko ranoj fazi testiranja da ga je i bezveze snimati. :)


anyway, obelezena godisnjica ovog inovativnog crowdfunding projekta: 365 Days of Project CARS
 
Poslednja izmena:
Novi weather system [jos nije pusten u javnost]

wt_0006_layer3813ui7.jpg

wt_0008_layer36ozuwz.jpg

wt_0010_layer34qwut2.jpg

wt_0012_layer32kzu3o.jpg

wt_0015_layer29rju7r.jpg

wt_0028_layer11fxu0d.jpg
 
A ovo si preskocio? :)

Hi all,

Build 322 (due later today assuming it passes testing) includes an early preview of the new "Seta" tyre model (STM). It's still early days and there is plenty more to come (AJ will fill in the details of this in his inimitable style later), but it's at a stage now where more testing and feedback would be beneficial. Plus we wanted to reward/thank everybody for their support during the first year of the project by giving them something fun to play with over the weekend. There are lots of things to bear in mind though so please read this post carefully!

Instructions
1. Run the game exe with -seta on the command line to put it in STM mode.
2. Test primarily with the Formula A - there is only one type/compound of tyre currently and that is for the FA. Note though that even this tyre is far from final in terms of parameter tuning (we're still experimenting with basics such as base grip and stiffness, WMD feedback will help this process though) - it's enough though imo to give a good preview of what this tyre model can offer in comparison to the old one. It does work on other cars, but as you'd expect the results vary, between great (imo!) and very-buggy-indeed.
3. If you experience very strong FFB then try the attached FFBTweakers file - unzip it to your documents\CARS\FFB folder (you'll need to create the FFB folder if you haven't done so before). All I've done different to the default is lower MzScale to 0.25 from 0.5, so you may want to tweak this further if it's not right for your system (you can use the two FFB strength related GUI options to tune this as well of course).

Known Issues
1. Per car tyres not implemented yet - only Formula A has proper tyres so far.
2. FFB defaults need refining for new model.
3. AI control at the start of time trials is buggy and usually causes a (car) crash.
4. Odd collision behaviour with some kerbs, sometimes causing a "warp" effect.
5. Violent FFB oscillation at the start of a session when car is at a standstill (not a problem when the car is stationary after then though oddly).
6. Existing setups will need reworking to suit the new tyres, things like diff and brake setup are directly affected.
7. Tyre temperature and wear modelling not finished yet.

One other important note is that this will likely mess up the leaderboards a bit (i.e. because laps will be being set with the same car but on two different tyres), but that's an important part of the testing process anyway, i.e. how do the laptimes compare, with both real life and the old brush tyre model (BTM). Same applies to MP as well, but just look at is as having a choice of two compounds available and the driver/team having to choose (!).

Please keep all STM related bug reports and feedback to this thread only as far as possible.

Enjoy!

znaci danas prvi rani preview tog novog tyre modela i kao sto sam obelezio uglavnom je za testiranje na formuli A. Inace sto se tice vremena, zaboravio si slike za dinamicke linije koje se suse:

itJyGUoUOwwwj.jpg

ifqQN9jAvL53e.jpg
 
^nije poenta da izgleda dobro static , vec dok vozis. Imaj na umu i ostale faktore , to da jos nije gotov proizvod i ko zna sa kakvim grafickim podesavanjima su shotke napravljene.

Inace ni ja nisam bas odusevljen asfaltom. Mnogo mi kaljav nekako i dalje , kroz sve ove verzije.
 
Kako ne izgleda nista specijalno kad izgleda bolje od svega do sada vidjenog?
 
Isprobao sam ovaj novi model za gume, definitivno je Formula A postala mnogo osetljivija, i kontrola volanom kada izgubis kontrolu ti bas daje da osetis grip. Zadovoljan sam, iako ovaj pocetni model ima bas prejak FFB [mrzi me da instaliram onaj fix]. Sacekacu da model izadje u javno oficijelno testiranje pa cu tek onda krenuti da ga vise testiram, sad nema poente.
 
Ono sa barama i njihovim susenjem je first pass cisto da se pokaze napredak i to cak nije ni u buildovima... a sto se tice da li nesto od voznji izgleda bolje, pa recimo da kada se pogledaju tehnikalije i kompletna dinamicnost vremena, vremenskih prilika i osvetljenja tesko da ista moze da pridje, jedino je problem sto grafika nije balansirana pa ne izgleda nista toliko impresivno, pogotovo staze sa nekim low res objektima, senke i ono drvece. Nece ovo da dostigne finalni izgled jos dugo, ako se pogleda kojim progresom idu i da je release date negde za godinu dana onda tipujem tek tamo negde u q2 2013 kada se zavrse radovi na vremenu, osvetljenju i kolor balansiranju staza po uzoru na realne.

Sto se tice tyre moda, najveci napredak je koliko vidim u osecaju kontakta sa podlogom, boljeg oversteera sa doziranjem gasa, poboljsanom osecaju gubljenja gripa na prelazu preko ivicnjaka itd.
 
Sto se tice tyre moda, najveci napredak je koliko vidim u osecaju kontakta sa podlogom, boljeg oversteera sa doziranjem gasa, poboljsanom osecaju gubljenja gripa na prelazu preko ivicnjaka itd.

Prva verzija STM-a donosi mnogo bolji osecaj tezine auta i bolju konekciju guma sa asfaltom [mozes da se klizes po stazi bas realisticno, i da se povratis iz klizanja ako znas sta radis]. Treba da isprave jos dosta toga, pogotovo situacije kada gume dodiruju ivicnjake, FFB, low speed grip je ponekad glitchy kao i cinjenica da STM proracunava i prednje i zadnje gume kao da su iste velicine [:D svega toga su svesni, i rade na tome]. Osecam da STM nece skoro biti objavljen, isto kao i novi weather/TOD. Nisam hteo bas u detalje da ispitujem ovaj prvi build, ali ako ovako nastave bice epic.

Inace, juce mi crko AC adapter za G27.
 
Poslednja izmena:
Izasao je build 324, odradili su dosta tweakova a ubacena je i prva verzija mokre staze i suve linije.

pcars-2012-10-16-19-3uhcj9.jpg

jKHOyoEn4c5A6.jpg

jXgRS78Hcp0ZY.jpg

1axjt4.png
 
Nazad
Vrh Dno