Šta je novo?

Brutalno - Crysis

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sada ću reći nešto što će verovatno dići kosu na glavi pobornicima "konkurencije". Da bi se taj krug razbio, odnosno iz njega izašlo, moraju propasti jedan proizvođač grafičkih karti i jedan proizvođač procesora (ili samo jedan proizvođač, ako je u pitanju AMD :) ). Trka koju oni nameću jeste to što kreira taj magični krug. Da bi imali prednosti u tehnološkom smislu svakih par meseci forsiraju novu tehnologiju, a developeri znaju da nema potrebe optimizovati igru za išta manje od high enda, pošto on ionako izlazi na godinu dana, a 6-9 meseci nakon izlaska se pojavljuje nešto što premošćava jaz do sledeće generacije između mid i high segmenta (npr. 6800 GS svojevremeno). Svi pokušavaju da isprate feature-e novih karti i procesora, delimično zbog toga što dobiju pare, delimično što moraju, delimično što zaista koristi.

Mi smo imali zlatno doba igara na PCu. U to vreme je Intel dominirao procesorskim, a 3dfx grafičkim tržištem. 3dfx je filovao lovom developere i zato smo imali odlične, optimizovane i lepe 3D igre koje nisu imale problema sa performansama, pa su se i developeri fokusirali na evolutivne pomake u gejpleju, kombinovanje žanrova i sl. Da bi se to vreme ponovo vratilo, neophodno je da se ritam izbacivanja novih tehnologija uspori, da PC dobije predah, da se praktično pretvori u polukonzolnu konfiguraciju sa izmenjivim komponentama i da se developerima da određeno vreme da mogu da se fokusiraju na same igre i sisteme igranja, umesto na modeling i teksture. To se ne može desiti dok ne nestanu Intel i Nvidia ili AMD, odnosno dok neko od njih ne odmakne toliko drugima da ga ne mogu sustići. Mene baš briga da li će postojati konkurencija ukoliko ja od te konkurencije nemam ništa. Dobijem "kao" manju cenu i gomilu novih tehnologija, ali zato tu kartu moram da menjam posle 8 meseci, a na njoj ukoliko nije high end ni ne radi nova tehnologija kako treba. Da ne ulazim u to koliko je nekada koštao high end, a koliko srednja klasa, a da danas 220 evra košta jedan 8600 GTS. Užas. Sjajna konkurencija, nema šta.

Znaci apsolutno NETACNO. Da ne mislis da ja imam nesto protiv tebe posto nam se misljenja u 101% slucajeva mimoilaze (taman posla), ali ako se ti profesionalno bavis analizom IT trzista znaci da si pogresio profesiju ili od 1995. nisi pratio nista sto se zbiva na njemu posto ovo sto si napisao ni u kom slucaju nema veze sa realnoscu. PC ce postati kako ti kazes polukonzola na kojoj ce se hardver relativno retko menjati i proizvodjaci softvera ce se usredsrediti na optimizovanje igara i aplikacija samo u jednom slucaju, kada MICROSOFT vise ne bude pravio OS nego iskljucivo Office Programe i simulatore letenja. Pre nekoliko meseci ste svi pobornici Viste (ne znam da li si ti medju njima) tupili kako DX10 nece zahtevati jaci procesor nego jacu grafiku, na kraju pod vistom ispade da za DX10 treba 3x jaca kartica, 3x vise memorije i da se DX10 performanse razmahnu tek sa 4 jezgarnim Penyrinom. :D
 
ja sam prvi bio skeptik da ce sa DX10 poteci med i mleko, ali ajde da mu damo sansu da zazivi...
 
ja sam prvi bio skeptik da ce sa DX10 poteci med i mleko, ali ajde da mu damo sansu da zazivi...

Sefe ajde pogledaj samo testove Ultra i GTX kartica u DX10 modu pod Vistom, u preko 80% igara se na iole kvalitetnijim setovanjima te kartice od pola K eura muce da izguraju bednih 25-30 frejmova sto je smesno naspram svih prica i hvalospeva o brzini i komforu koji donosi DX10.
 
Sefe, video sam te testove. zato sam i rekao da im damo vremena...
 
ovo se i u najboljem slucaju moze smatrati kao delimicno tacno. Nedostatak konkurencije ne bi bio garant redjeg izlaska novijih generacija, nego samo garant skupljih komponenti (jer i trenutno iako je ATI relativno slab nVidia forsira 8xxx, a u najavi su 9xxx i vec i 10xxx...)
a to nema veze za konkurekcijom, jer svaki prozivodjac ima potrebu da sto ceste i sto vise prodaje svoje proizvode (sigurno da nVidia ne bi imala zelju da neko koristi njenu grafiku 5 godina i da u tom periodu ne uzme ni jednu novu- njihovi, zaposleni kao i vlasnici zele sto vise profita a to se nece ostavariti tako sto ce ljudi jednom u 5 godina menjati grafiku)
Ne slažem se. U slučaju monopola postoje neki drugi uslovi, koji na tržištu na kome je razvijena konkurencija ne važe. Tada bi ciklusi između generacija bili, otprilike, dve-dve i po godine (5 je previše čak i za uslove monopola), obezbeđivala bi se bolja kompatibilnost, više bi se pažnje poklanjalo dizajniranju karti nove generacije, a kompanije ne bi morale da po svaku cenu izbacuju nove stvari - jer imaju monopol, nema ko da im diše za vratom. Ako neko poseduje monopol njega ne interesuje da li će korisnici menjati njegov proizvod na 1, 2, 5 ili 10 godina jer onaj ko kupuje i nema šta da kupi osim njegovog proizvoda. Zamislite samo, pažljivo dizajnirane karte, optimizovane igre, dobri drajveri, dovoljno vremena za dizajniranje igara i osmišljavanje sistema igranja, zaista zvuči zastrašujuće za ove koji nam prodaju maglu. Šta meni vredi da kupim naj naj najbrže što postoji na tržištu ako na tome igre seckaju i ako će biti obezvređeno posle 6 meseci. Ja prihvatam da je stanje takvo, ali ne pada mi na pamet da tvrdim da je ono dobro.

Jednostavno, do ovih zaključaka dolazim poredeći situaciju na tržištu u aktuelnoj atmosferi žestoke konkurencije i situaciju koje se još uvek sećam, kada smo bili u situaciji relativnog monopola. ***, meni je bilo bolje onda, mislim da je bio mnogo manji trošak igrati se, da ne pominjem kvalitet inovacija. Mislim da bih takvu hipotetičku situaciju u smislu dileme da li bi monopol usporio razvoj mogao uporediti sa aktuelnim dešavanjima na tržištu konzola, gde Sony iako je totalno dominantan uspeva da napravi i kvalitetan hardver i obezbedi kvalitetne naslove za igrače. Iako je imao ubedljivu dominaciju na tržištu, iako će je imati i u novoj generaciji. Pa opet, bez grešaka u koracima.

Znaci apsolutno NETACNO. Da ne mislis da ja imam nesto protiv tebe posto nam se misljenja u 101% slucajeva mimoilaze (taman posla), ali ako se ti profesionalno bavis analizom IT trzista znaci da si pogresio profesiju ili od 1995. nisi pratio nista sto se zbiva na njemu posto ovo sto si napisao ni u kom slucaju nema veze sa realnoscu. PC ce postati kako ti kazes polukonzola na kojoj ce se hardver relativno retko menjati i proizvodjaci softvera ce se usredsrediti na optimizovanje igara i aplikacija samo u jednom slucaju, kada MICROSOFT vise ne bude pravio OS nego iskljucivo Office Programe i simulatore letenja. Pre nekoliko meseci ste svi pobornici Viste (ne znam da li si ti medju njima) tupili kako DX10 nece zahtevati jaci procesor nego jacu grafiku, na kraju pod vistom ispade da za DX10 treba 3x jaca kartica, 3x vise memorije i da se DX10 performanse razmahnu tek sa 4 jezgarnim Penyrinom. :D
Čitaš li ti uopšte šta ja pišem? Ono što sam napisao nije nikakva analiza ili predviđanje u kom će se smeru ići. Naravno da će se u stvarnosti desiti upravo suprotno od onoga što sam ja napisao u prethodnom postu. Ono je samo bilo moje razmišljanje u fazonu "šta bi bilo kad bi bilo", moje mišljenje šta bi trebalo da se desi da bi igrači, a ne velike kompanije, office korisnici i proizvođači, imali veće koristi od svojih mašina. To se naravno neće desiti. Već će se upravo desiti da im trebaju Penrini i Nehalemi, sa x puta više jezgara, grafičke sa x puta više teraflopsa, 2-4 GB rama...Opet, to sve zbog toga što neko ima interes da na svakih par meseci izbacuje novo.






Od ostalih vesti - najavljen Far Cry 2 za proleće :trust: Izgleda mi da će ovaj Crysis biti obični Tech Demo sa krš gejplejem, posebno nakon novih filmova...
 
Poslednja izmena:
Čitaš li ti uopšte šta ja pišem? Ono što sam napisao nije nikakva analiza ili predviđanje u kom će se smeru ići. Naravno da će se u stvarnosti desiti upravo suprotno od onoga što sam ja napisao u prethodnom postu. Ono je samo bilo moje razmišljanje u fazonu "šta bi bilo kad bi bilo", moje mišljenje šta bi trebalo da se desi da bi igrači, a ne velike kompanije, office korisnici i proizvođači, imali veće koristi od svojih mašina. To se naravno neće desiti. Već će se upravo desiti da im trebaju Penrini i Nehalemi, sa x puta više jezgara, grafičke sa x puta više teraflopsa, 2-4 GB rama...Opet, to sve zbog toga što neko ima interes da na svakih par meseci izbacuje novo.

A da li si ti procitao sta sam ja napisao? Ti kazes da bi PC doziveo optimizaciju i smanjenje ciklusa izmedju generacija treba izbaciti Intela/Nvidiju ili ATI/AMD, ja kazem da je to potpuno pogresno razmisljanje jer je Microsoft taj koji od 1995. izuzetno losim resenjima "gura" PC industriju unazad, nije moguce da igracka industrija ide unapred kada mi igre iz 2003. u odnosu na one iz 2001. izgledaju samo malkice bolje, a tek sada, t.j. sredinom 2007. mogu kako tako komotno da uzivam u top ostvarenjima iz 2005....memorija se uvecala 50 puta, brzina 10 puta, cene skocile 3 puta a igre izgledaju dobro samo u tech-demoima i to sa masinom od 5000 eur i napajanjem od 2kw, kamo lepe srece da su i OEM proizvodjaci mogli da prave klonove Amige ili Mac-a, ti bi sada sa svojim racunarom kog si pazario recimo 2004. na 300Mhz i 256Ram-a terao dvostruko lepse igre od Crysisa sa prosecno 150 FPS.
 
Od ostalih vesti - najavljen Far Cry 2 za proleće :trust: Izgleda mi da će ovaj Crysis biti obični Tech Demo sa krš gejplejem, posebno nakon novih filmova...

Filmova prvog nivoa, da budemo precizni :)

Da sam ja igrao isti taj nivo, i da si to gledao, rekao bi da je gameplay odlican.
 
Ne slažem se. U slučaju monopola postoje neki drugi uslovi, koji na tržištu na kome je razvijena konkurencija ne važe. Tada bi ciklusi između generacija bili, otprilike, dve-dve i po godine (5 je previše čak i za uslove monopola), obezbeđivala bi se bolja kompatibilnost, više bi se pažnje poklanjalo dizajniranju karti nove generacije, a kompanije ne bi morale da po svaku cenu izbacuju nove stvari - jer imaju monopol, nema ko da im diše za vratom. Ako neko poseduje monopol njega ne interesuje da li će korisnici menjati njegov proizvod na 1, 2, 5 ili 10 godina jer onaj ko kupuje i nema šta da kupi osim njegovog proizvoda. Zamislite samo, pažljivo dizajnirane karte, optimizovane igre, dobri drajveri, dovoljno vremena za dizajniranje igara i osmišljavanje sistema igranja, zaista zvuči zastrašujuće za ove koji nam prodaju maglu. Šta meni vredi da kupim naj naj najbrže što postoji na tržištu ako na tome igre seckaju i ako će biti obezvređeno posle 6 meseci. Ja prihvatam da je stanje takvo, ali ne pada mi na pamet da tvrdim da je ono dobro.

Jednostavno, do ovih zaključaka dolazim poredeći situaciju na tržištu u aktuelnoj atmosferi žestoke konkurencije i situaciju koje se još uvek sećam, kada smo bili u situaciji relativnog monopola. ***, meni je bilo bolje onda, mislim da je bio mnogo manji trošak igrati se, da ne pominjem kvalitet inovacija. Mislim da bih takvu hipotetičku situaciju u smislu dileme da li bi monopol usporio razvoj mogao uporediti sa aktuelnim dešavanjima na tržištu konzola, gde Sony iako je totalno dominantan uspeva da napravi i kvalitetan hardver i obezbedi kvalitetne naslove za igrače. Iako je imao ubedljivu dominaciju na tržištu, iako će je imati i u novoj generaciji. Pa opet, bez grešaka u koracima.

opet zaboravljas da je profit osnovni cilj IT industrije, a veliki profit dovodi do pojava konkurencija(Premda su ATI / nVidia uzasno jaki, pa nema bas mesta za druge-nazalost). Najveca prednost konkurencija je upravo niza cena u globalnoj trci kompanija za prodajom i profitom,a uz to ide "nuspojava"-ubrzaniji razvoj IT industriji (ok, moze se ovo smatrati pomalo diskutabilnim:type: ).
naravno ni jedna varijanta nije tako super, sve ima svoju cenu (na trzistu igara se to najbolje vidi- nekad,pre desetak godina i sada- taj zelja za profitnim igrama ne donosi uvek najbolje,posebno za ljude ol'school koji su zateceni svojom marginalizacijom - svi koji citaju postove na klanrur, benchu i sl mestima vezanim pre svega sa cuveni Fallout, znaju sta pricam...)
idemo napred za sve pare,nema nazad:d
 
a tek sada, t.j. sredinom 2007. mogu kako tako komotno da uzivam u top ostvarenjima iz 2005

Pa sto te 2005-te nisi imao neki A64 ili X2 i 7800 pa bi uzivao u top naslovima...

ti bi sada sa svojim racunarom kog si pazario recimo 2004. na 300Mhz i 256Ram-a terao dvostruko lepse igre od Crysisa sa prosecno 150 FPS.

PC sa 300MHz i 256 RAM-a iz 2004-te ? Promasio si za jedno 5 god. minimum
 
Pa sto te 2005-te nisi imao neki A64 ili X2 i 7800 pa bi uzivao u top naslovima...

??!?!?! F.E.A.R. na A64 3000+ @2.5ghz, 2gb Ram i 7800GTX jedva da ide na 1280x1024 u High rezimu i to sa stucanjem nevidjenim, ta igra na toj masini NE MOZE da se igra ispod High setovanja jer onda nema smisla davati pare u to vreme za takav hardver, molim te ne pricaj bezveze.


PC sa 300MHz i 256 RAM-a iz 2004-te ? Promasio si za jedno 5 god. minimum

Ne ja, ti si promasio sve sto si mogao, da su OEM proizvodjaci pravili Amiga i Mac racunare PC bi ostao masina za kucanje textova u kancelariji ili u najboljem slucaju masina za poslovnu grafiku :D :D :D :D :D
 
??!?!?! F.E.A.R. na A64 3000+ @2.5ghz, 2gb Ram i 7800GTX jedva da ide na 1280x1024 u High rezimu i to sa stucanjem nevidjenim, ta igra na toj masini NE MOZE da se igra ispod High setovanja jer onda nema smisla davati pare u to vreme za takav hardver, molim te ne pricaj bezveze.

Kod tebe nesto ili nije bilo u redu ili su kriterijumi postali veoma visoki u poslednjih nekoliko godina

Ne ja, ti si promasio sve sto si mogao, da su OEM proizvodjaci pravili Amiga i Mac racunare PC bi ostao masina za kucanje textova u kancelariji ili u najboljem slucaju masina za poslovnu grafiku :D :D :D :D :D

Nisi me razumeo. Hteo sam da kazem da je PC na 300MHz postojao dosta pre 2004. Komentar se uopste nije odnosio na Amigu i Mac
 
Poslednja izmena:
Kod tebe nesto ili nije bilo u redu ili su kriterijumi postali veoma visoki u poslednjih nekoliko godina

Da postali su veoma visoki, kada das tolike pare za minimalan skok u performansama postanes jako zahtevan, i sad kad mi ispada da treba 8800Ultra Sli, 4Gb DDR3 i 2xPenyrin da bi mi neka igra radila kako treba ne znam sta da kazem vise osim bezobrazluk.

Nisi me razumeo. Hteo sam da kazem da je PC na 300MHz postojao dosta pre 2004. Komentar se uopste nije odnosio na Amigu i Mac

Ne, vidis da ti mene nisi razumeo, u tom svetu NE BI POSTOJAO PC, nego bi Amiga na 300mhz sa 256mb memorije i to model iz 2004. terala duplo lepsu igru od Crysisa sa 150FPS. :D
 
Ne, vidis da ti mene nisi razumeo, u tom svetu NE BI POSTOJAO PC, nego bi Amiga na 300mhz sa 256mb memorije i to model iz 2004. terala duplo lepsu igru od Crysisa sa 150FPS. :D

cudo da PS2 onda nema nesto takvo, a makar je on optimizovana mashina
 
Mi smo imali zlatno doba igara na PCu. U to vreme je Intel dominirao procesorskim, a 3dfx grafičkim tržištem. 3dfx je filovao lovom developere i zato smo imali odlične, optimizovane i lepe 3D igre koje nisu imale problema sa performansama, pa su se i developeri fokusirali na evolutivne pomake u gejpleju, kombinovanje žanrova i sl.

E to su bila vremena:type:
 
Eh,kad se setim Amige :)

Nego,mislim da se ovde blago preteruje.Pogotovo kad se kaze da nove graficke 'traju' 6 meseci,a za vec godinu dana su krsh.Mozda to kad se racuna od trenutka kupovine kartice a ne od trenutka kad se ista pojavila na trziste.Evo moj primer: 7900GTO sam kupio pre 8 meseca,medjutim 7900GTX je izasao pre 18 meseci(izasla je u martu prosle godine).A sta znam i dalje ne mogu da kazem da je bas krsh,nove igre igram u rezoluciji do 1280x1024,smanjim sta sece performanse i uglavnom ide ok.
 
Eh,kad se setim Amige :)

Nego,mislim da se ovde blago preteruje.Pogotovo kad se kaze da nove graficke 'traju' 6 meseci,a za vec godinu dana su krsh.Mozda to kad se racuna od trenutka kupovine kartice a ne od trenutka kad se ista pojavila na trziste.Evo moj primer: 7900GTO sam kupio pre 8 meseca,medjutim 7900GTX je izasao pre 18 meseci(izasla je u martu prosle godine).A sta znam i dalje ne mogu da kazem da je bas krsh,nove igre igram u rezoluciji do 1280x1024,smanjim sta sece performanse i uglavnom ide ok.

Odgovor chuchi u underline-u, i tvom shvatanju OK fraze.
 
Poenta je da jos uvek nije krsh i da sluzi svrsi,posle 18 meseci.
 
Poslednja izmena:
sluzi, kada se sakate detalji. tako i 6600GT jos sluzi.
 
Crysis Articles and Podcasts - July 17, 2007

http://www.crysis-online.com/?id=342

I'd just like to add a note. It seems the general impression among the gaming community is that because Crysis looks so great, it will require a killer rig too run. To some extent this annoys me as there would certainly have been much worse looking games at E3 running on system with two 8800 Ultra's with comparable performance to Crysis, yet Crysis is only being demonstrated using a single 8800GTX ( not even an 8800 Ultra if I'm not mistaken ).

Tacno sam znao,dajte ljudi vise ne mogu da verujem kako svi lupaju da ce trebati 2x8800ultra itd.
Taj Crysis ce 99% radit bez kocenja na jednom 8800GTX-u !;)
 
Poslednja izmena:
sluzi, kada se sakate detalji. tako i 6600GT jos sluzi.

Nije bas tako. 7900GTO vozi Call of Juarez,GRAW2 i druge nove igre,treba samo malo senke da skreses,dok na 6600GT ako i pokrenes te igre neces moci da ih igras.
 
Poslednja izmena:
znam ja sve to prijatelju, ali ja bas volim sto realnije i kvalitetnije senke u igrama. u juarezu se i foliage morala skresati na low, a cak je i tada kocilo here and there...ali dobro, koliko smo platili kartu, dosta smo i dobili...
:wave:
 
Ma volim i ja sve detalje da ukljucim,daleko od toga da ne volim :) .I ja sam postao velika picajzla u poslednje vreme.Planirao sam upgrade grafike da uradim jos ranije,medjutim odlucio sam da sacekam seriju 9,posto ce next-gen PC igre otprilike tada da se pojave.Mada ko zna,dotle mozda dodje u obzir i neki polovni 8800GTX.

Nego,samo sam hteo da kazem da ce neko citajuci ovaj thred pomisliti da na 8800GTS-u ne moze nista da se odigra.

Pozdrav :wave:
 
Ma slab je 8800 GTS :p
 
@stormwatch:

Nije m$ kriv zato sto FEAR i igre slicne njemu nisu dobro napisane, sto im engine ne iskoriscava puni potencijal hardwer-a. Za to imas 3 krivca: proizvodjace grafickih, programere igara i nas igrace koji trpimo ta **anja. Proizvodjaci grafickih su glavni krivac. Oni svojim hirovima i razlicitim tehnologijama otezavaju programerima posao, a ovi, sa druge strane ili nemaju vremena, ili ne umeju, ili nece da odrade tosve kako treba. Verovatno je kombinacija svih tih faktora u pitanju. ATI sad koristi super-scalar unified shader arhitekturu za koju POSEBNO treba pisati i raditi optimizacije (u poredjenju sa nvidia kartama). I znas sta ce biti od toga ? Vise posla za programere, kojima ce ocito biti lakse da pisu direkt za nVidiu, ali ce onda ATI da plati tamo nekoj programerskoj kuci i izdavacu da optimizuju neki hit za njihovu kartu, a nvidia nekom drugom i tako u krug. A mogli su,posto su kasnili, da idu na obican unified-shader arhitekturu i da programeri pisu kod koji se dobro izvrsava na obe "firme", tada bi imalo i vise smisla optimizovati kod. M$ sa time nema veze. X10 bi bila odlicna stvar, ali su nVidia i AMD/ATI opet smislili nacin kako da im karte rade skroz drugacije i pokvarili ceo koncept koji je m$ imao na umu.

kolko su programeri sami po sebi krivi - suvisno je pricati o tome, dovoljno je pogledati NFS Carbon, Gothic3 isl. Ili poredjenja radi pogledaj kako izgleda i radi matori MotoGP3 i NFS Underground. Prva radi ko zmaj i na radeonu 9200 sa skoro svime na maks, a drugoj za maks treba 9800XT, a i tada je diskutabilno kako ce raditi ... Dakle - nije hardwer kriv.

Sto se kloniranja amige tice, pa vidi ovako, amiga i jeste propala zato sto nista novo nije donosila. Revolucinarni pomak je bio AGA chip koji je davao 16bit paletu boja (nek me neko ispravi ako je kojim slucajem bilo vise, ne secam se vise tacno) i brzina procesora je dignuta sa 24mhz (A4000) na 33(A1200). Ovo se desilo u periodu od 4 godine...

@Filipenko:

slazem se sa svime sto si napisao. Samo bih da ti skrenem paznju na to da, ako se nastavi ovako ovim tempom i sa ovim cenama, sa ovakvim optimizacijama igara, sve vise ljudi ce preci na konzole, sve manje ce biti trziste grafickih karti. Da na X-Box360 radi tast. i mis kako treba i da igre imaju podrsku za njega misljenja sam da bi nvidiji i AMD-u trziste vec bilo bar 30% manje...Morace nesto da promene, ukoliko ne - bice katastrofa, ali za njih. Nece propasti, ali ce im profit opasti, dok ce m$ i Sony (i nintendo ali...hmm...mislim da Wii nece ubrati veliki deo PC gamera koji bi prelazili na konzole) profitirati (extra profitirati :) ).
 
Evo imam tu karticu (8800 gts 320) i slazem se sa strucnjacima da je neupotrebljiva i prespora. Iskreno se kajem, da sam cekao do jeseni uzeo bi lepo X2900 HD za iste pare i dobio 100x brzu karticu (kad dodju dobri drajveri). Da sam cekao do iduceg proleca mogao bi da uzmem NV9600 koji ce biti JOS BRZI. :) :p

U 1650x1080 sa apsolutno svime na maximumu STLAKER ponekad zasecka u zatvorenom prostoru sa puno osvetljenja baklji i slicno. Pa i prastari Quake 4 u 1650x1080 sa 8xAA i 16xAF vsync ukljucenim secka, pada cak i ispop 30FPS. Supreme Commander takodje secka kada ima vise stotina jedinica na mapi. Mada je za SuCom kriv ocajan procesor koji se previse greje pa ne mogu da ga OC.

E da, BTW, svaka skalirana rezolucija koja je u razmeri se jedva primecuje da nesto fali :p

Postovana prebogata i preuobrazena gospodo. Da li XBOX od 500 eura stvaro prikazuje bolju sliku? Prekinite da poredite 1440x720 sa 2xAA i nekim sitnim AF sa izivljavanjima sa PCa gde je sve sem 16XCSAA u milion puta milion rezoluciji neprihvatljivo. I sto je igra uproscenija to je zabavnija. Zahvaljujuci vama i IT novinarima koji misle kao vi zavrsicemo sa 16 core procesorom i petaflopsnom grafikom koja tera PONG jer je sve drugo previse kompleksno za average joe usera.
 
Mada je za SuCom kriv ocajan procesor koji se previse greje pa ne mogu da ga OC.

Nekontam kako je ocajan procesor i kako se on to greje,kad 80% ljudi ga voza na 3ghz za svaki dan ukljucujuci i mene.Sa box-om sam ubedjen da moze bar 2,6ghz za svaki dan ako ne i vise.Ali necemo o tome jer idemo u off!
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno