Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Poslednja izmena:
 
Da, videh i taj ali Miraž ima Shimano paket opreme, dok je Cunami kombinacija Shimano i kineskih L-Twoo delova. Tako da mi Miraž deluje kao malo proverenija opcija, ionako su male razlike u ostatku delova, ili ih nema.
 

Da li je ovo regularan korman? vise mi se svidja od zakrivljenog
 
ne znam sta njima znaci oversized.
ako je sredina gde se montira stem 28.8mm onda je “standardan” mada noviji mtb kormani idu na 35mm zbog terena, i to znaci oversized, samo ti onda treba i oversized stem. inace 620mm je kratko za mtb korman, isao bih na minimum 700mm.
plus sto je celican to je dosta teze od aluminijumskog.
 
Ja koliko sam merio ta duzina je i na postojecem plus sam kacio magnet lepi ga tako da nije alu 🤔

p.s zapravo nije, oko 68cm je u pravu si
 
nije problem duzina vec debljina na srediji :)
 
da, sorry.... 31.8 je normalna debljina, 35mm je oversized.
 
Поздрав, људи. Размишљам о замени спољних гума, па ми је потребна помоћ. Ширина фелне је 19мм, а на садашњој спољашњој гуми је ознака (47-622) 700x 45C. Сада бих узео уже, па ме занима да ли је то могуће и у којим границама да гледам ширину гума? Уз то гледам и да буду са што мање крампона, али ту бих се већ снашао.
 
Поздрав, људи. Размишљам о замени спољних гума, па ми је потребна помоћ. Ширина фелне је 19мм, а на садашњој спољашњој гуми је ознака (47-622) 700x 45C. Сада бих узео уже, па ме занима да ли је то могуће и у којим границама да гледам ширину гума? Уз то гледам и да буду са што мање крампона, али ту бих се већ снашао.
Mozes od 700x28c pa navise, moje felne su 19mm i vozim 700x35c gume.
 
19mm internal ili external width?

mozes bilo koje tanje od 45mm
 
Ради се о овој фелни, не знам да ли се мера односи на унутрашњу или спољашњу ширину.

Е сад, ако бих узео нешто попут ове гуме, да ли бих онда морао да мењам и унутрашњу?
 
da
 
Ovo je 600 din u bike radnji. Kod Kineza..
 

Prilozi

  • IMG_20240728_013913040.jpg
    IMG_20240728_013913040.jpg
    121.5 KB · Pregleda: 45
A kod pravih kineza, citaj Aliexpress nisam siguran, ali mislim to vise ni ne mozes da kupis, za te pare uzmes da valjaju nesto + usb punjenje.
 
Juče sam vozio 60 km, dobar deo peglanja brda.

Promenjena taktika radi posao ali dolazi na naplatu kasnije na poslednjim usponima gde gubim snagu. Ipak, dovoljno vozim da taktički mogu to da nadoknadim.

Nešto što me i dalje muči je težina. Sa svojih 90 kilograma + težina bicikla sa opremom, stvarno mi nije jasno kako izlazim na kraj sa brdima.

Iako je juče bilo toplo popodne, čak nije bilo ni vetra, meni je došlo kao kec na desetku.
 
Nešto što me i dalje muči je težina. Sa svojih 90 kilograma + težina bicikla sa opremom, stvarno mi nije jasno kako izlazim na kraj sa brdima.
Verovatno zato što već dugo imaš 90kg, pa su se mišići i organizam navikli da pokreću tu težinu. Plus kondicija, koju je lako poboljšati za kratko vreme, u tom slučaju.
Da si se naglo ugojio, teško da bi mogao da voziš brdske ture, posebno ne od 50-60km. Npr. punih 20 godina imam preko 100kg (110kg već dugo), bajs, ranac i oprema, to sve izađe na 130kg ukupno. I bez problema vozim brdske etape. Dok ovi koji su se ''preko noći'' ugojili i zapustili, ne mogu da izguraju ni brdske vožnje od 20-30km, čak ni oni koji su mršavi, ali su se kondiciono totalno zapustili. Nedavno sam vozio sa jednim drugom iz osnovne, koji se naizgled nije usvinjio kilogramima, ali je već posle prvih nekoliko km u brdima počeo da crkava, kašlje, teško dolazi do vazduha. Razlog - brza hrana, alkohol, cigarete i život bez ikakvog treninga u poslednjih 10+ godina. E sad, daleko od toga da živim ''monaški'', ponekad cirkam, jedem pljeskavice u zoru itd, ali sve to u mnogo manjoj meri u odnosu na zdrav režim i treninge.

Meni je sparno vreme ubedljivo najveći problem za vožnju po brdima, posebno kada se penjem kroz neku šumu.
 
Verovatno zato što već dugo imaš 90kg, pa su se mišići i organizam navikli da pokreću tu težinu. Plus kondicija, koju je lako poboljšati za kratko vreme, u tom slučaju.
Da si se naglo ugojio, teško da bi mogao da voziš brdske ture, posebno ne od 50-60km. Npr. punih 20 godina imam preko 100kg (110kg već dugo), bajs, ranac i oprema, to sve izađe na 130kg ukupno. I bez problema vozim brdske etape. Dok ovi koji su se ''preko noći'' ugojili i zapustili, ne mogu da izguraju ni brdske vožnje od 20-30km, čak ni oni koji su mršavi, ali su se kondiciono totalno zapustili. Nedavno sam vozio sa jednim drugom iz osnovne, koji se naizgled nije usvinjio kilogramima, ali je već posle prvih nekoliko km u brdima počeo da crkava, kašlje, teško dolazi do vazduha. Razlog - brza hrana, alkohol, cigarete i život bez ikakvog treninga u poslednjih 10+ godina. E sad, daleko od toga da živim ''monaški'', ponekad cirkam, jedem pljeskavice u zoru itd, ali sve to u mnogo manjoj meri u odnosu na zdrav režim i treninge.

Meni je sparno vreme ubedljivo najveći problem za vožnju po brdima, posebno kada se penjem kroz neku šumu.

Promenio sam taktiku po brdima. Na sam početak bilo kog uspona, krenem u najniži prenos, nakon toga šaltam u viši.

Juče na jednom od uspona, gde obično vozim oko 9km/h, sa izmenjenom taktikom išao sam do 13 km/h.

Do 60 km mogu da idem jače ali ako vozim preko 100, tu još nisam upotrebio novu taktiku, tu se već trudim da čuvam energiju jer ide uspon za usponom a da su kratki, nisu. No, što se mora, mora se.


Takodje, kada je sparno, ne mogu ni ja da vozim. Juče vozio na 35 stepena ali mi bilo prijatno.

Vožnja kroz gustu šumu, to je već posebna priča.
 

Planirao sam da sledeće godine obićem evropu uz bajs. Mislio sam da idem vozom i da se vozim po bici stazama u raznim mestima u našem delu evrope i da završim u holandiji.
Novi plan, trans dinarica. Nije realno ove godine jer treba dati otkaz u firmi, ali nadam se da će sledeća biti.
 
za bucka u zivotu ne bih pretpostavio da bi uopste seo na bicikl, a ne da tako vozi. Plus vrlo cudno sedi (ili tako izgleda zbog svoje dimeznije) :ROFLMAO:
Samo govori o tome da je biciklizam za svakoga ko u tome uziva.
 
Sutra planiram ponovo 140 km, samo sam izmenio rutu. Umesto tri jaka uspona, biće ih dva. Umesto tog trećeg koji je u stvari bio prvi, tu je blagi ali dug uspon.

Krećem rano ujutru u dva sata.

Pošto je noć, tj duboka noć, verujem da će mi biti lakše. Jedini problem je prvih 36 kilometra što vozim, vozim po prometnom putu, da je dan, nije problem.

Samo jako!
 
Sutra planiram ponovo 140 km, samo sam izmenio rutu. Umesto tri jaka uspona, biće ih dva. Umesto tog trećeg koji je u stvari bio prvi, tu je blagi ali dug uspon.

Krećem rano ujutru u dva sata.

Pošto je noć, tj duboka noć, verujem da će mi biti lakše. Jedini problem je prvih 36 kilometra što vozim, vozim po prometnom putu, da je dan, nije problem.

Samo jako!
Koliko imaš visinskog uspona na toj ruti?
 
Vrh Dno