Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ko je sportista, taj neće sigurno da se napije pa da vozi duže rute. Ovo su verovatno city vozači koji eto biciklom skoknu do paba i sve ostalo je posle istorija.
 
Kod mene takvih koliko hoces sto sljokaju celi dan pred prodavnicu pa sednu na basj da se odvezu kod kuce, po selima je to opsta praksa. :D
 
Propustili ste poentu, policija može da im zabrani da voze. Malo je nejasan prevod. Možda se odnosi na tu jednu konkretnu vožnju, ali ne bi me čudilo da dobiju zabranu vožnje na određeni period.
 
Kod nas kada policija zaustavi pojanog biciklistu, moze da mu napise kaznu i da mu kaze da gura basj do kuce ili gde vec, na ravno on zamakne do prve krivine i opet sedne da vozi. :D
Kod nas ne postoji sistem po kojem ce oni moci da zabrane voznju bicikla posle prekrsaja.
 
Kod nas, voziš auto, zaustave te, naduvaš preko granice, napišu ti kaznu, I puste te da se odvezeš. Ne moraš da guraš.
 
I to je tacno...
 
Danas prava agonija protiv vetra. Ja se ne sećam da je jednom vetar radio za mene.

Nemam ja ništa protiv vetra ali imam protiv udara, to je ljudi bilo bombardovanje.

Na spustu ja kočim kao lud jer me vetar gura ka središnjoj liniji puta. Na ravnom mi ne daje da krenem svoj tempo nego sam sve vozio u nižem prenosu iako sam vozio u nižem prenosu, previše sam se trošio.

Više bi peglao uspone nego da me ovako vetar ubije kao danas.

Inače napravio sam baš lep krug,100-ka i zapažanje moje, nisam video nijednog biciklistu.

Pametni ljudi što sedeli kući.
 
Данас сви педалају у другом смеру :) замисли тај ветар да имаш точкове дубоког профила (моји су 50mm, дакле ништа превише). Ја сам пре пар недеља ишао назад с посла, ни сам не знам како сам стигао кући.
 
Imao sam i ranije problem sa udarima ali nikad kao danas, toliko me proganjao da sam hteo da odustanem, par puta sam stao na ravnom, ej ravnom, da vidim šta ću. Na kraju pala odluka da usporim a da na brda idem klasično na tempo jer su mi brda primerna meta. Na ravnom sam video da mogu preko 30 na km da držim bez problema. Brda bolje radim nego prošle godine definitivno.

Sećam se vrlo dobro na prošloj bicikli, u najnižu brzinu , na 8 do 10 odsto uspona, ja sam išao tu od 6-8. Ali uglavnom tu oko šestice.

Na ovoj bicikli, bez problema od 11 pa naviše.


Nego, jel ima nekog da garmin onaj climbpro zeza sa vremenom na vreme?

Naišao uspon i kreće blago a ubrzo prelazi u prosek 5,6 i 7 a na garminu piše -2, -3. 😆

Par puta mi na jednoj drugoj deonici prikazivao uspon kojo je u stvari nizbrdica.
 
pa moze da masi ponekada, to su "igracke" od 200-300$ nisu ultra precizni merni uredjaji od par hiljada :)

pise sigurno negde koji su procenti greske

obicno nesto sto kratko traje, pa ni ne stigne da promeni ti vec presao taj deo puta
 
Primetio sam nešto zanimljivo. Gel mi već par puta ne pomaže ništa.
Onda naletim na ig story, postoji situacija da šta god pojedete, ne pomaže. Pomaže samo coca.

Par puta video na tour e fransu da piju lilemnku koka kole u trci i nakon trke.

Jel zna neko stručan razlog?
 
Šećer i kofein? Ja samo pičim mini snikers, kad dupliram distancu ima i kolu da pijem :).
 
Da se pohvalim.

Popravljeno vreme za 34 minuta!!!

I to nakon jučerašnje borbe sa udarima vetra.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250629_201148_Connect.jpg
    Screenshot_20250629_201148_Connect.jpg
    78.9 KB · Pregleda: 45
  • Screenshot_20250629_201201_Connect.jpg
    Screenshot_20250629_201201_Connect.jpg
    78 KB · Pregleda: 46
Kakav dobar prelaz sa asfalta na gravel. Da nas nema, trebalo bi nas izmisliti.
 
malo tehnickog terena :)
 
Juče testirao jednu rutu, tj deo, uspon. Uspon je dug 9 km, prosek 5.2 odsto. Problem što aplikacija beleži i nizbrdo na usponu pa je smanjio na 5.2. Inače na usponu se pojavljuju dve table po 10 odsto dužine 3 km.


U povratku išao kontrolisani spust i eto, još nemam tu slobodu te sam kočio. Opet u nepreglednu krivinu, ja izlećem i u tom trenutku auto, jedva smo se mimoišlli. Moja greška definitivno.
 
Ma vozio sam ja i do sada, prenosio bicikl preko ograde, tih 10ak metara.
Vidi se da je tu ulegao autoput, bojim se da je novo kopanje u najavi
 
Ja sam vozio samo u povratku, od Surčina na kolovoz, pa do prvog semafora, gde mogu da se vratim na biciklističku stazu 🫣
 
Mora se zakon menja i da se uvede da biciklista na regionalnom putu bude kao vozilo, lupam kao traktor.

Mi vozimo sada po zakonu 1 metar od ivice koji je uglavnom propao. U gradu ne vredi da se drži to rastojanje jer su naši putari nesposbni da iznevelišu šaktu sa putem.

Zamislite samo da postoji biciklistička staza od Subotice do Vranja, pa to bi vrvelo od stranaca da idu tom stazom bez da brinu o vozilima a ujedno da predju tu daljinu u jednom danu.
 
^^ Čekaj, ti beše pričao onom strancu na benzinskoj da izbegava plave I zelene table? 🙄
 
NSFW

 
^^ Čekaj, ti beše pričao onom strancu na benzinskoj da izbegava plave I zelene table? 🙄
Lično :D
Čovek vozio 40km autoputem, u stranoj zemlji, jer ga je navigacija tako poslala.

Već sam bio na 120+km taj dan, nisam mogao da se vraćam. Da sam se na vreme setio, prošao bih kroz naselje, kada sam došao do nadvožnjaka i setio se rupe, svesno sam izašao 2-3 kilometra na zabranjen deo, jer nisam bio siguran koliko je visoka ograda za preskakanje/prebacivanje bicikla. Vidiš da sam gore stavio smajlija koji se stidi :)
 
Google maps navigaciji ne treba verovati.

Ja rute pravim ovde.


Lako se prave rute, kada se završi ide se download i sve lepo posle prebacim na garmin.

Za mene ne postoji bolji sajt od ovoga.

Tu možete videti gde su usponi i pod kojim nagibom. Napomena, pored boje, nagib u procentima vidite samo preko kompjutera dok na telefonu samo boja, od zelene za nizbrdo, žuto za ravno, crveno za uspon i crno za preko 20 odsto nagiba.

Zašto ne gledam Google maps? Zato što me navela na pešački prolaz kada sam išao automobilom, da autom prodjem kroz prolaz od pola metra. 🤣
 
Lično :D
Čovek vozio 40km autoputem, u stranoj zemlji, jer ga je navigacija tako poslala.

Već sam bio na 120+km taj dan, nisam mogao da se vraćam. Da sam se na vreme setio, prošao bih kroz naselje, kada sam došao do nadvožnjaka i setio se rupe, svesno sam izašao 2-3 kilometra na zabranjen deo, jer nisam bio siguran koliko je visoka ograda za preskakanje/prebacivanje bicikla. Vidiš da sam gore stavio smajlija koji se stidi :)
Ma jasno, zezam se. Ne brini, nisi jedini. Bukvalno svaki put kad prođem tuda vidim bar jednog biciklistu koji vozi putem, kao što ti radiš
Ja i dalje idem tom biciklistička stazom (od kuće) , pa onda Surčin, Bečmen, ili gde već... Tuda se I vraćam. Čini mi se da je mnogo lakše nego da idem od Grand kafe ka Surčinu - tuda nikad I nisam prošao na bajsu.

Mislim da više ne može ni iz Jakova da se prođe pored salaša Stremen, pa dole na Savu, da je već nakon kasarne u Jakovu asfalt uništen. Jel neko prošao skorije?
 
Google maps navigaciji ne treba verovati.

Ja rute pravim ovde.


Lako se prave rute, kada se završi ide se download i sve lepo posle prebacim na garmin.

Za mene ne postoji bolji sajt od ovoga.

Tu možete videti gde su usponi i pod kojim nagibom. Napomena, pored boje, nagib u procentima vidite samo preko kompjutera dok na telefonu samo boja, od zelene za nizbrdo, žuto za ravno, crveno za uspon i crno za preko 20 odsto nagiba.

Zašto ne gledam Google maps? Zato što me navela na pešački prolaz kada sam išao automobilom, da autom prodjem kroz prolaz od pola metra. 🤣
Odlican sajt, imam gomilu ruta napravljenih u njemu, sad si me samo podesetio da se ulogujem :)
ali danas rute mogu da se jednostavno prave u garmin connectu i ne moras ih u opste prebacivati na klik su tu.

nekad to nije moglo...
a nekad se moglo praviti rute na stravi koja je imala najupotrebljiviji rute planer, ali sada i on mora da se placa.
Ali vec kreirane rute u njemu su potpuno funkcionalne za korisnike koji ih imaju tamo snimljene.
 
@bakara

Probao sam stravu, ride with gps i druge aplikacije i sajtove, ovaj je za mene top. Free verzija je sasvim dovoljna i veoma jednostavna za koriščenje.

Ja skinem fajl na telefon i odatle na garmin connect kao što svi rade, posle samo mrdnem u rute na samom garminu.
 
Vrh Dno