Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

U Inđiji ne postoji pešcacki prelaz preko pruge, naselje ka Staroj Pazovi.
Bice interesantno! Mozda biciklisti dobiju prelaz pre pešaka 😂
 
Ili naprave biciklističku stazu duž pruge, a prelaz u Pazovi 🙄
 
Opstina Stara Pazova ima biciklisticke staze izmedju naselja to je za pohvalu, jeste da su malo od nigde ka nikud al dobro..
Da pojasnim:
Od Nove do Stare Pazove postoji staza koja krece kad se zavrse naselja znaci prilaz stazama je glavnim putem ili trotoarom, ulaz u Pz je takodje na put ili trotoar ako postoji.
Dalje, S. Pazova - Stari Banovci, kad se ide iz Pazove i predje autoput tek tada krece staza..a do te staze ko ziv ko mrtav

Pazite Pazova ima kucu fudbala do koje vodi put bez staze i pesackog, a na kruznom kod kuce fudbala uredno postoje pesacki prelazi koji realno su iscrtani jer je neko video da tu treba da bude nacrtan pesacki. Ne znam koji pesaci treba da predju kad da bi dosli do pesackog treba da idu brzom saobracajnicom. To je takodje poveca industrijska zona do koje ljudi idu peske ili biciklom.

U Novoj Pazovi takodje imaju neke staze gde se gradila industrijska zona oko MTU fabrike, sve je to ok ali nekako deluje mi da se radi bez ikakvog plana.

I pazite to su sve staze koje su tu 20+ godina, malo je neshvatljivo da je neko pre 20g imao viziju i krenuo u projekat dok evo danas uz svu tehnologiju i pricu o ekologiji nista se ne desava.
 
Poslednja izmena:
petrovaradin slicno ima oko 700m biciklisticke staze (za celo naselje) kod zeleznickog mosta, od kojih je 500m obilaznica u okviru kruznog toka i 200m efetivne duzine (zanimljivo je i da sa novosadske strane nije projektovana takva biciklisticka obilaznica, nego se normalno skrene ili nastavi pravo) Ali dobro, sad imam nade da moze da se spoji stazom do bg, ako bude pored pruge.
 
Da li ima preporuka za felne?
Sklapam nove točkove sa dt swiss 350 glavama.
Glave mogu da uzmem straight pull 24 rupe sa centerlock ili bend 28 rupa 6 bolt.
U pitanju je gravel bajs.

Na oglasima ima lik koji prodaje dtswiss felne za 80eur komad
Nije malo, kao, nek ide život. inače, dolaze sa niplama i podloškama koje su još 3000rsd ako su dtswiss tako da je cena felni oko 70eur recimo.
Alternativno, imaju mach1 gravel felne za duplo manje para

28 rupa mi zvuči bolje, odnosno izdržljivije.

Takođe nisam siguran za max širinu guma koje mogu da stavim. Koristim 35 gume.
Edit: ok, širina nije problem. 17 i 18mm felne mogu lagano i uže i šire gume.
 
Poslednja izmena:
Za taj tip bajsa bih i ja sa više žica.

Kad smo kod felni, u BC Group-u KryptonX 28" felna je ispod 10 eur (sa VIP loginom). Duplozidne, odlične, jake.

1704885460873.png
 
Poslednja izmena:
Svakako bih išao na disk felne. Ta felna je sa 32 rupe.
 
ja bih isao sa manje spokes i neki rim koji ima malo siri internal width barem 21mm za gravel gume (tubeless). onda ne brines vise oko busenja, moze nizi pritisak i sira guma za udobniju voznju

izmedju ovih, dt swiss.
ovaj model ne mogu da nadjem na mach1 sajtu.
 
Poslednja izmena:
on hoce da kupi felnu od 80 eur ti mu predlazes od 10eur...
nekako ne ide to jedno sa drugim.
 
Ma ne, pogrešno si shvatio. Mislio sam kao info, nevezano za njegov gravel :)
Mada kad bi stavio Kryptona sa 36 žica, ne bi nikad imao problema :)

@TwistedMind

Pogledaj koje felne koristi Steva :)
 
Ovo sa cime ovaj vozi ja ne bi ni do Mladenovca krenuo.
Nisam pratio lik i delo ovog srpskog junaka ali ovo da se malo jace stisne ima sve da se raspadne.
 
Haha... Ganja ga opasno :). U ovoj epizodi i preko 50km/h... A gde sve prolazio - bajs položio sve ispite.
Baci oko. Nesvakidašnje iskustvo, da kažem jedinstveno.
 
Evo malo sam pregledao posle komentara, vidim da je menjao razne bajseve neki cube i ideal, a taj mu je najgori koji sam video

Nisam ispratio koliko km i za koje vreme je presao ali taj bicikl ne moze izdrzati intenzivnu voznju a da mu se svi delovi ne dezintegrisu, tako da bi bila cista ludost ici sa njim na neki put.
 
Ukratko - do pre Pakistana vozio je oko 100km dnevno, uglavnom više. U Turskoj menjao pogon zbog brdovitog terena. Imao je par komplikacija, uglavnom sajle menjača. U Pakistanu naravno problemi i distance dosta kraće. Sada je na 8300km, nekih 600km još do Indije. Pasoš nije kod njega i viza mu je istekla. Biće jako interesantno :)
 
Kod kupovine polovnog bajsa, da li biste pre uzeli onaj sa 105 (serija 5800 iz 2017-2018) ili Tiagra novijeg datuma?

Na ovom 5800 su svi delovi stock, osim nabli i guma. To je sada 5 ili 6 godina, ali ne zna se koliko je prešao.

Ovaj sa Tiagrom je ram slične starosti, ali kaseta i pogon zamenjeni u nekom trenutku i praktično su novi.
 
Svakako noviji, mada će trkači dati konačnu reč, mislim da precizniji info možeš naći i na netu.
Ako je kao kod mauntija, vodim se činjenicama da npr novi Deore ima bolje performanse od starih XT-a. A pomenuti drumski su klasa do klase.
 
Poslednja izmena:
Na 105, ako dodje do zamene, kompatibilno je sa 7000, pa može da se menja deo po deo.

U obe varijante me brinu šamaraljke, jer su za oba modela 200+ eur, a nemam pojma u kakvom su stanju.
 
Ukratko - do pre Pakistana vozio je oko 100km dnevno, uglavnom više.
S onim krsem 100km dnevno?
ne verujem da je taj izdrzavao da prelazi 100km svaki dan, na njemu su plehani delovi.

Kod kupovine polovnog bajsa, da li biste pre uzeli onaj sa 105 (serija 5800 iz 2017-2018) ili Tiagra novijeg datuma?

Na ovom 5800 su svi delovi stock, osim nabli i guma. To je sada 5 ili 6 godina, ali ne zna se koliko je prešao.

Ovaj sa Tiagrom je ram slične starosti, ali kaseta i pogon zamenjeni u nekom trenutku i praktično su novi.
To je verovatno tiagra 4700, i tu je glavna razlika sto je to desetofaz, i to je najveci razlog za preskakanje,
uvek idi na 11 speed jer je to neki standard i lakse i jeftinije je naci lance i kasete.
U obe varijante me brinu šamaraljke, jer su za oba modela 200+ eur, a nemam pojma u kakvom su stanju.

samaraljke ne treba da te brinu to je zilavo na drumasima i verovatno poslednje sto treba da te brine.
u opste drumasi su napravljeni da se puno voze i akaju.
 
S onim krsem 100km dnevno?
ne verujem da je taj izdrzavao da prelazi 100km svaki dan, na njemu su plehani delovi.
Kolega (Džejms) sa kojim trenutno vozi gura Tourney opremu na čeličnom biciklu paralelno sa njim. Doduše, Stevan mu pobegne kako kad jer hvata kamione da vozi iza njih, a u poslednje 2-3 epizode izgleda postalo redovno jer mi se čini da hoće što pre da izađe iz Pakistana.
 
Sve je to u redu... turney me najmanje brine.
Ali da krenes na put od 10k km sa takvim tockovima, nablama, pedalama, gumama i pogonom to mora da se raspadne...
ti delovi kad su novi ne mogu da se okrecu ni 5000km ukupno a ne 10k intenzivne voznje.
 
Na 105, ako dodje do zamene, kompatibilno je sa 7000, pa može da se menja deo po deo.

U obe varijante me brinu šamaraljke, jer su za oba modela 200+ eur, a nemam pojma u kakvom su stanju.
ja bih pre isao na 105, to je nesto lowest sto bih uzimao ako bas zelim da vozim bicikl, mnogo manje servisnih intervencija i dugovecniji delovi
 
Sta mislite o ovom biciklu, cijena je 800 eura nov iz prodavnice
Inace vec skoro godinu dana pokusavam da nadjem nesto polovno da valja ali kod nas sa ovom opremom nema nista ispod 550-600 eura.
 
ok je skroz
 
Na 105, ako dodje do zamene, kompatibilno je sa 7000, pa može da se menja deo po deo.

U obe varijante me brinu šamaraljke, jer su za oba modela 200+ eur, a nemam pojma u kakvom su stanju.
Post za postom, prolazis kroz sva ista pitanja koja sam ja imao tokom godina.
Ukratko, 105.
Moj prvi drumski je bio nova tiagra. Bajs je odlican, tu nema sta da se prica, ali si dostigao apsolutni max koji taj bajs moze. Bukvalno nema boljih pakni za tiagru. Imaju te jedne i kraj. Dok za 105 imas tonu aftermarket resenja. Ja na ovom gravelu, koji je 105 grupa, imam nekoliko ultegra delova (kaseta, patrona i menjac). Premala je razlika u ceni da ne bih uzeo visu klasu. Kada sam slicno hteo za taj tiagra, nece da moze.
Ako ti je ok da se zakljucas, te dve grupe su skoro iste. Shimano uvek stavi stare tehnologije u nizu klasu. Po performansama neces osetiti nista.

Inace, predlog koji nije odgovor na tvoje pitanje je da uzmes novu 105, koja nije stravicno preskupa. Imas cak dosta resenja i sa GRX grupom.

ja bih isao sa manje spokes i neki rim koji ima malo siri internal width barem 21mm za gravel gume (tubeless). onda ne brines vise oko busenja, moze nizi pritisak i sira guma za udobniju voznju

izmedju ovih, dt swiss.
ovaj model ne mogu da nadjem na mach1 sajtu.
Mozes li da obrazlozis razlog za manje spokes? Uglavnom su drumske 24, dok gravel ima vise, a tek mtb.
Inace, vozim gravel, ali ne trail/dirt. Ovo je gradski beogradski bicikl. Uzet je samo zbog stanja puteva, inace bih vozio drumasa. Gume sigurno nece ici preko trenutnih 35. Tubeless me trenutno ne zanima, to sam odlucio odavno.
 
Propuštate bitan momenat u ovim preporukama - trenutno stanje i finansije.
Ako se za tu 105 grupu ne zna koliko je prešlo, i velika je šansa da će morati da menja komplet da ne kažem odmah. Onda nakon toga može da kupi šta hoće i da uvaži vaše preporuke.
Ali ako ne želi da baca pare, po meni je bolje uzeti ono što ima nove komponente, pa ako mu ne odgovara ili jednostavno želi u nekom trenutku može i da menja i stavi šta mu se sviđa.
5008-ca datira iz 2014-e, nije naveo koja je generacija ta Tiagra.

@Masster
Mnogo je to para za bajs sa takvom opremom. Jeste korektan, ali svakako možeš mnogo bolji polovnjak da kupiš i za manje, Nije mi jasno kako do sada nisi našao adekvatno sa obzirom da ne očekuješ nemoguće (tipa 300€ i da bude extra).
 
Iako odlična, ta grupa je definitivno za penziju.
 
Nazad
Vrh Dno