Na 105, ako dodje do zamene, kompatibilno je sa 7000, pa može da se menja deo po deo.
U obe varijante me brinu šamaraljke, jer su za oba modela 200+ eur, a nemam pojma u kakvom su stanju.
Post za postom, prolazis kroz sva ista pitanja koja sam ja imao tokom godina.
Ukratko, 105.
Moj prvi drumski je bio nova tiagra. Bajs je odlican, tu nema sta da se prica, ali si dostigao apsolutni max koji taj bajs moze. Bukvalno nema boljih pakni za tiagru. Imaju te jedne i kraj. Dok za 105 imas tonu aftermarket resenja. Ja na ovom gravelu, koji je 105 grupa, imam nekoliko ultegra delova (kaseta, patrona i menjac). Premala je razlika u ceni da ne bih uzeo visu klasu. Kada sam slicno hteo za taj tiagra, nece da moze.
Ako ti je ok da se zakljucas, te dve grupe su skoro iste. Shimano uvek stavi stare tehnologije u nizu klasu. Po performansama neces osetiti nista.
Inace, predlog koji nije odgovor na tvoje pitanje je da uzmes novu 105, koja nije stravicno preskupa. Imas cak dosta resenja i sa GRX grupom.
ja bih isao sa manje spokes i neki rim koji ima malo siri internal width barem 21mm za gravel gume (tubeless). onda ne brines vise oko busenja, moze nizi pritisak i sira guma za udobniju voznju
izmedju ovih, dt swiss.
ovaj model ne mogu da nadjem na mach1 sajtu.
Mozes li da obrazlozis razlog za manje spokes? Uglavnom su drumske 24, dok gravel ima vise, a tek mtb.
Inace, vozim gravel, ali ne trail/dirt. Ovo je
gradski beogradski bicikl. Uzet je samo zbog stanja puteva, inace bih vozio drumasa. Gume sigurno nece ici preko trenutnih 35. Tubeless me trenutno ne zanima, to sam odlucio odavno.