Šta je novo?

Begram servis Zemun i problemi

Boqy

Čuven
Učlanjen(a)
04.12.2003
Poruke
303
Poena
620
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 5600 + LC-CC-120 RGB
Matična ploča
MSI B450 Tomahawk Max
RAM
2x16GB Kingston 3600c16
GPU
Powercolor 6600 XT Red Devil
Storage
Kinston A2000 1TB + MX500 2TB
Zvuk
Realtek
PSU
Corsair HX650
Kućište
Antec P182
Monitor
Gigabyte G27Q - Lenovo T24i
Laptop
Lenovo L14 G5
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Jel ima još neko iskustvo sa ovim servisom?

Ja sam odneo nov telefon (star 10ak dana) da reklamiram neispravnost vibro-feedbacka, tj. zvuk koji se pr tome čuje kao da je nešto raskačeno, vrslo iritantno prilikom kucanja. U pitanju je HTC Rhyme, i ovaj problem nemamo sa druga dva ista telefona.

Polse 5 dana konstatuju da vibracija radi, ok, ali na to se nisam žalio.
Molim ih da unesu primedbu, da promene opis kvara, ali jednostavno uopšte ne žele da sarađuju. Odgovori su im svi u fazonu, urađeno je šta je urađeno, to nije njihov problem što je testirana pogrešna stvar. Neće ni da čuju o eskalaciji problema.
Ja se prvi put susrećem sa ovakvim ponašanjem u servisu, a radim u velikoj IT firmi već godinama.

Žalio sam se HTCu na njihov rad i tražio novi telefon, oni su sada ekalirali problem na HQ, mada nije da se nešto preterano nadam povoljnom rešenju. :)

U pitanju je Begramservis u Zemunu.

Da li stvarno svuda ovako teško rešiti problem sa telefonom uzetim preko operatera. Ja sam kapirao da pošto reklimiram kao pravno lice koje uzima velik broj telefona, da neće biti problema uopšte, kad ono međutim. :)
 
Ne znam šta da ti kažem. Brat je 2 puta nosio svoj hd2 kod njih. Prvi put da očiste prašinu ispod tastera. Garancija uvažena (čak su mu i foliju zalepili na ekran). Drugi put, telefon nije mogao da uhvati signal. Garancija uvažena (piše da su menjali ploču).
Sve je normalno bilo. Uopšte se nije žalio na njih. Verovatno zavisi od radnika koji je u radnji u tom trenutku, ali to nije nikakvo opravdanje.


---
desire
 
Begram servis je najgori moguci garantujem...

Pisao sam vec o njima, kada sam im (preko Telenora) slao HTC Desire na popravku, kome je crkao GPS (garant se otkacio kabal).

4 puta su ga vracali, tamo vamo, dok sam ja 50-tak dana bio bez telefona.

Kada sam zvao direktno i pitao sto ne nameste budjavi GPS, kazu pa da oni ne mogu da doticni testiraju da li radi, nemaju softver.

Gde sam ja rekao: A recimo Google Maps? Tu mi serviser odgovara: Pa Google Maps koristi GPRS a ne GPS??!! Toliko o tome.

Telenor mi je posle u zamenu dao nov Galaxy S i rekao sam dok je sitacija takva (t.j. dok je Begram servis za HTC) necu HTC ni kupovati.
 
Nebitno, ceo HTC je takav pa ko god ga servisirao.
 
Korespodencija sa Begramom koja ce neminovno dovesti do pravne parnice

Ovaj post je samo siže dvomesečne epopeje sa bahatim tehničarima Begrama i polupismenim službenicima Telenora. Na žalost, to be continued...

22. mart – Branislav Bujišić
Nedavno mi je otkazana garancija zbog tragova vlage i oksidacije na stampanoj ploci telefona. Cenim da serviser nije imao sve podatke i da je njegova odluka pogresna.
Molim Vas za informaciju da li je moguce da PBA telefona oksidise svega tri meseca posle kupovine iz prodavnice.

22. mart – Begram servis
Za oksidaciju ne postoji tačno određeni period u kom se može javiti oksidacija, sve zavisi u kojim uslovima je uređaj došao u kontakt sa vlagom. Može se pojaviti i posle jednog dana ako su uslovi bili odgovarajući. Zamoliću vas i da nam pošaljete IMEI broj vašeg uređaja kako bi mogli da proverimo šta se desilo.
22. mart – Branislav Bujišić
Hvala na brzom odgovoru!
Dakle, telefon je HTC wildfire S (IMEI: 357805043438341), poslat iz Telenora u Vas servis 28.02.2012.
Supruga i ja smo prosli nebrojene probleme i dve nedelje dosadjivanja samo da bi uredjaj bio prihvacen u Telenorovoj poslovnici. Izvestaj servisera ukazuje na prisustvo vlage i ostecen ekran, fotografije to potvrdjuju te ne sumnjam u legitimnost nalaza. No, odgovorno tvrdim da je nemoguce da je uredjaj bio izlozen vlazi i da je ekran savrseno radio kad smo ga predali na servis.
S tim u vezi, imam razloga da verujem da je uredjaj bio izlozen tim uticajima u samoj prodavnici, ili pre prodaje nama, ili nakon prijema na reklamaciju. Mozda ce Vam pomoci originalni opis kvara u donosenju misljenja. Telenorovom operatoru sam rekao da se uredjaj uzasno pregrevao (toliko da smo se plasili da nam ne eksplodira u rukama), i trosio je punu bateriju za manje od 10 minuta (idle).
Hvala Vam na pomoci!

22. mart – Begram servis – molim Vas obratite pažnju na prvu rečenicu
Vaš opis kvara može, između ostalog, da inicira i oksidaciju koja je primećena. Zamoliću vas za još jednu informaciju o tome gde ste pokušavali 2 nedelje da predate uređaj. U prilogu su slike uočene oksidacije na vašem uređaju.

22. mart – Branislav Bujišić
Uf, to je malo komplikovana prica. Telefon je pazaren u Telenoru, Delta City. 2 meseca kasnije smo se preselili i u selidbi izgubili garantni list. Po Marfijevom zakonu, telefon je umro nedelju dana kasnije. Odlazimo u istu prodavnicu gde smo pazarili telefon, objasnjavamo da imamo originalno pakovanje ali ne i garanciju, oni nas posalju kuci sa pricom da bez garantnog lista nema ni obaveze garancije.
Poziv pravnicima sa potrosac.info sajta rezultira idejom da posaljemo zvanicni pismeni email korisnickoj sluzbi Telenora. Dve nedelje kasnije dobijamo odgovor da nemamo pravo na garanciju ali da je ovlasceni serviser uredjaja Begram servis i da Vas zovemo. Uzgred, u mailu nam daju dva, oba pogresna (?!) broja telefona. No na web sajtu Vase firme pronadjemo pravi broj i pozovemo Vas. Javlja se ljubazna gospodja koja objasnjava da nismo ni prvi ni poslednji klijenti sa izgubljenom garancijom i da je praksa da Telenor sa uredjajima prosledjuje kopije ugovora.
Povratak u Delta City i jos jedan maratonski razgovor sa njihovim predstavnikom rezultira u prihvatanju uredjaja na servis. Ukupno oko dve nedelje agonije... Epilog -- obavestenje o povratku uredjaja nismo dobili jer je poslato na broj pokvarenog uredjaja. Stoga kasnjenje u nasoj reakciji.
Veliko hvala na pomoci! Vasa ljubaznost mi je definitivno vratila poverenje u nacin na koji ljudi obavljaju posao u Srbiji. Hvala!

22. mart – Begram servis
Poštovani,
hvala na brzim povratnim informacijama. Vaš mail i problem koji ste imali prosleđen je odgovornim ljudima u Telenor-u nadam se da ćemo dobiti neku povratnu informaciju.
Hvala puno na strpljenju i poverenju koje ste nam ukazali.
Srdačan pozdrav,
Vaš Begram servis doo

28. mart – Branislav Bujišić
Postovani,
Danas smo kontaktirali Telenor kako bismo proverili status nase reklamacije na HTC Wildfire S telefon. U predhodnom emailu iz Vaseg servisa nam je receno da ste prosledili nasu korespodenciju, no ona jos nije stigla do njih.
Molim Vas za obavestenje o statusu nase reklamacije.
Srdacan pozdrav,
Branislav Bujisic

28. mart – Begram servis
Poštovani,
Podneli smo prigovor na način komunikacije prema vama, nažalost za telefon ne možemo podneti reklamaciju status vašeg uređaja ostaje takav kakav jeste.
Uređaj nije moguće popraviti u garanciji, a prigovor na komunikaciju sa vama od strane telenora komuniciran je sa delom menadžmenta koji je zadužen za post-prodajnu podršku i uverili su nas da će ispitati slučaj interno.
Srdačan pozdrav,
Vaš Begram servis

28. mart – Branislav Bujišić
U jednom od predhodnih emailova mi je receno da je moguce da je kvar nastao normalnom upotrebom uredjaja. U tom slucaju garancija bi trebalo da je validna.
Obzirom da odgovorno tvrdim da je uredjaj koriscen po svim pravilima zdrave pameti, koja je visa instanca kojoj mogu da se obratim za pomoc?
Spreman sam da posaljem uredjaj na dodatnu ekspertizu, spreman sam cak i da platim za nju ali apsolutno nisam spreman da prihvatim da je uredjaj ostecen nepropisnom upotrebom.

28. mart – Begram servis
Poštovani,
Nigde u mailovima nije navedeno da je kvar mogao da nastane normalnom upotrebom uređaja. Vaša prava možete zaštiti u društvu za zaštitu potrošača ili u tržišnoj inspekciji.
Srdačan pozdrav,
Vaš Begram servis

28. mart – Branislav Bujišić
" Poštovani,
vaš opis kvara može, između ostalog, da inicira i oksidaciju koja je primećena. Zamoliću vas za još jednu informaciju o tome gde ste pokušavali 2 nedelje da predate uređaj. U prilogu su slike uočene oksidacije na vašem uređaju. "
U gornjem citatu je jasno naznacena kauzalnost. Vas opis kvara ---inicira--->oksidaciju.
Da je recenica strukturisana drugacije "vas opis kvara <---je simptom (ili je posledica)--- oksidacije" razumeo bih vas predhodni email.
Zao mi je sto ce ovo, ocigledno tehnicko pitanje, postati marketinska papazjanija.

28. mart – Begram servis
Poštovani,
Dobro ste primetili, vaš opis kvara indicira da može da postoji oksidacija u vašem uređaju, tj. da je ta nepravilnost u radu uzrokovana oksidacijom koja postoji u uređaju i ništa drugo. Nažalost, ne možemo se složiti sa vašim tumačenjem rečenice koja je napisana, smatramo i da treba da iskoristite mogućnost da zaštitite vaša prava pomoću nadležnih institucija ako smatrate da smo vas oštetili na bilo koji način.
Srdačan pozdrav,
Vaš Begram servis
 
Poštovani,
Dana 03.07.2013. doneo sam telefon na popravku u Begram servis
Marka telefona : HTC
Model: ChaCha
IMEI:355746046413729
Simptomi kvara: Nije citao SIM karticu. – sve ostalo u funkciji ( WI-FI, citao memorijsku karticu ...itd)
Dana 08.07.2013. primio sam poziv iy Begram servisera koji me je informisao o uočenom kvaru:
„Aparat oksidirao, usled prisustva tečnosti“.

Tvrdim i stojim iza toga da aparat nikada nije pokvašen, jesta da
postoje fizička oštećenja ( maska telefona) nastala usled pada telefona.

Njihova napomena

"Garancija se ne priznaje i ako budem želeo popravku potrebno je platiti 12.500,00 dinara".

Istog dana sam došao u servis dobio nalog izveštaj o telefonu (SR02001010903), aparat u tom trenutku nije radio uopšte (totalno mrtav) čak nije hteo ni da se puni. Nikakve znake nije davao.

Pošto se nisam slagao sa izveštajem , a ni stanjem aparata u tom trenutku nisam hteo ni da ga preuzmem.
Ostao je u servisu. Nakon toga sam isao u Telenor i napisao žalbu.

Dana 23.07.2013. godine dobio sam izveštaj iz Telenora ACS-63474647 , koji me izveštava da
garancija nije priznata i da telefon ako želim da popravim uz nadoknadu koja mi je recena donesem kod njih na
prodajno mesto ( napominjem da sam i u žalbi napisao da telefon NISAM preuzeo iz servisa ). Rade rutinski.

Poslao sam zvaničan e mail servisu i opet ništa. Prinuđen sam da prijavim Agenciji za zaštitu potrošača,

Ako neko želi da me podrži moj kontakt je

[email protected] , jer to je stvarno bezobrazluk

HVALA
 
Begram, najgori moguci servis (barem ja nisam sreo gori). Da bi mi zamenili bateriju, na ZTE, trazili su mi 120 evra. Kako smo dosli do te cifre ?? Posto je na bateriji bio serijski broj (inace za taj deo daju garanciju 6 meseci) koji je otpao (inace preko telenora moga da nadju sta god hoce u vezi tog telefona, i sam taj broj se loguje), oni moraju da menjaju plocu (tako kazu) a to sve zajedno je 120 evra. Zato kada kupujete telefon, preko bilo koga, gledajte da ne spada u one koji Begram servis popravlja.
 
Ja nisam razumeo... kako može broj da otpadne sa baterije, a drugo zar serijski broj telefona ne piše na ploči, odnosno zar se do istog ne može doći na ovaj način? Kao i kod svakog drugog uređaja.
Mada, svejedno, zna se koji je model u pitanju, pa zašto bi se onda menjalo bilo šta ako je samo baterija pokvarena? Ili ipak i sa pločom nešto nije u redu?
 
Poslednja izmena:
Ja sam takodje imao problem sa Begram servisom na NBG-u. Prvo odnesem telefon ne radi mikrofon i displej ponekad prekida (jednom u dan mozda i redje). Poprave mikrofon a ovo kao sve je u redu, ja reko ajd mozda su ga testirali 15 minuta i zbog toga nisu provalili da baguje ili zato sto je telefonu ostalo par meseci do kraja garancije. Srecom telefonu je displej otisao posle 20ak dana pa sam ga odneo u servis i zahtevao da odmah na licu mesta provere ispravnost. Posle 30 dana telefon su popravili a u onom listu su napisali da su ga 7 dana pre toga popravili (a ja sam proveravao svaki dan na sajtu status+ sam zvao). A sto se tice mikrofona popravili su za 3-4 dana najvise.
 
edit
pomereno u drugu temu.
 
Poslednja izmena:
Uzeo Note 4 u Vipu ciji je zvanicni servis Begram. Na telefonu naleze ekran, ma sta naleze,upada. Oni nisu uocili kvar. Sad ga opet nosim direktno u servis i trazicu da vidim servisera i da mu objasnim.kvar na licu mesta da i sam dodirne ekran.
 
Druze...ja sam bio uzeo s5 neo. Posle dva dana zabaguje katastrofa. Nosio ga u prodavnicu a oni ga slali u begram. Posle dva nosenja u servis, ja napisem mail samsungu da sam nezadovoljan. Posaljem im radne naloge i odnesem telefon licno treci put. Posle pet dana sam dobio nalog za zamenu uredjaja.
Ps.
Nemaju pravo da vrse popravku bez tvoje saglasnosti. Imas pravo da trazis zamenu uredjaja. Naglasi da sve sto hoce da rade ili menjaju moraju da dobiju tvoju saglasnost.
 
Druze...ja sam bio uzeo s5 neo. Posle dva dana zabaguje katastrofa. Nosio ga u prodavnicu a oni ga slali u begram. Posle dva nosenja u servis, ja napisem mail samsungu da sam nezadovoljan. Posaljem im radne naloge i odnesem telefon licno treci put. Posle pet dana sam dobio nalog za zamenu uredjaja.
Ps.
Nemaju pravo da vrse popravku bez tvoje saglasnosti. Imas pravo da trazis zamenu uredjaja. Naglasi da sve sto hoce da rade ili menjaju moraju da dobiju tvoju saglasnost.

Radio sam u trgovini ovih proizvoda i znam zakon o reklamacijama, a govori ti da trgovac MOŽE(ako ti to pričinjava teret) a i NE MORA(ako ti ne želiš) pa prosledi umesto tebe telefon na popravku.To znači da ja mogu sam da odnesem telefon u ovlašćeni servis za taj brend koji je napisan na garantnom listu a ne kod nekih levaka koji imaju dil sa operaterima da nas sve *****avaju.
Ja sam se skoro raspravljao sa jednom jadnicom u Vip-u kad sam uzeo Microsoft telefon i rekao da ako se desi kvar želim sam da odnesem u ovlašćeni servis koji je na garanciji u Novom Sadu.Ona mi je rekla da tada gubim garanciju jer njima Begram radi popravke, našta sam je pitao gde to piše u garanciji koju mi je overila , ona je postala drska i bezobrazna i da sada ne davim dalje....ako se nešto desi dolazim sa tržišnim inspektorom da kaže to njemu pa da plate kaznu on 500.000,00-1.500.000,00 zbog obmane i uskraćivanja mojih prava.
 
Stoka. Samo uzimati pare od takvih

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Ako neko želi da me podrži moj kontakt je

[email protected] , jer to je stvarno bezobrazluk

HVALA


HTC je ozbiljna fima, a Benchmark je najveći forum u regionu. Moj predlog je da se obavesti HTC ,napiše mail na engleskom, i ukaže na problem sa Begram servisom. Takođe da se prosledi link ove teme.

Zbog ovakvih stvari, pre kupovine nekog brenda se dobro raspitam ko im je glavni serviser.
 
Hmm, odgovorio si na post iz 2013te...[emoji1]
HTC Cha Cha je u pitanju..... [emoji1]
 
Poslednja izmena:
Radio sam u trgovini ovih proizvoda i znam zakon o reklamacijama, a govori ti da trgovac MOŽE(ako ti to pričinjava teret) a i NE MORA(ako ti ne želiš) pa prosledi umesto tebe telefon na popravku.To znači da ja mogu sam da odnesem telefon u ovlašćeni servis za taj brend koji je napisan na garantnom listu a ne kod nekih levaka koji imaju dil sa operaterima da nas sve *****avaju.
Nisam čuo za zakon o reklamacijama, može link?
Po ZZP neispravan proizvod se reklamira kod prodavca, potrošač nema nikakve veze sa servisom niti treba da ga interesuje ko je ovlašteni servis, samo sa prodavcem kod koga ostvaruje sva svoja prava iz ZZP. No možda u tom zakonu o reklamacijama piše dugačije.
 
Nazad
Vrh Dno