Boqy
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.12.2003
- Poruke
- 303
- Poena
- 620
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5600 + LC-CC-120 RGB
- Matična ploča
- MSI B450 Tomahawk Max
- RAM
- 2x16GB Kingston 3600c16
- GPU
- Powercolor 6600 XT Red Devil
- Storage
- Kinston A2000 1TB + MX500 2TB
- Zvuk
- Realtek
- PSU
- Corsair HX650
- Kućište
- Antec P182
- Monitor
- Gigabyte G27Q - Lenovo T24i
- Laptop
- Lenovo L14 G5
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Jel ima još neko iskustvo sa ovim servisom?
Ja sam odneo nov telefon (star 10ak dana) da reklamiram neispravnost vibro-feedbacka, tj. zvuk koji se pr tome čuje kao da je nešto raskačeno, vrslo iritantno prilikom kucanja. U pitanju je HTC Rhyme, i ovaj problem nemamo sa druga dva ista telefona.
Polse 5 dana konstatuju da vibracija radi, ok, ali na to se nisam žalio.
Molim ih da unesu primedbu, da promene opis kvara, ali jednostavno uopšte ne žele da sarađuju. Odgovori su im svi u fazonu, urađeno je šta je urađeno, to nije njihov problem što je testirana pogrešna stvar. Neće ni da čuju o eskalaciji problema.
Ja se prvi put susrećem sa ovakvim ponašanjem u servisu, a radim u velikoj IT firmi već godinama.
Žalio sam se HTCu na njihov rad i tražio novi telefon, oni su sada ekalirali problem na HQ, mada nije da se nešto preterano nadam povoljnom rešenju.
U pitanju je Begramservis u Zemunu.
Da li stvarno svuda ovako teško rešiti problem sa telefonom uzetim preko operatera. Ja sam kapirao da pošto reklimiram kao pravno lice koje uzima velik broj telefona, da neće biti problema uopšte, kad ono međutim.
Ja sam odneo nov telefon (star 10ak dana) da reklamiram neispravnost vibro-feedbacka, tj. zvuk koji se pr tome čuje kao da je nešto raskačeno, vrslo iritantno prilikom kucanja. U pitanju je HTC Rhyme, i ovaj problem nemamo sa druga dva ista telefona.
Polse 5 dana konstatuju da vibracija radi, ok, ali na to se nisam žalio.
Molim ih da unesu primedbu, da promene opis kvara, ali jednostavno uopšte ne žele da sarađuju. Odgovori su im svi u fazonu, urađeno je šta je urađeno, to nije njihov problem što je testirana pogrešna stvar. Neće ni da čuju o eskalaciji problema.
Ja se prvi put susrećem sa ovakvim ponašanjem u servisu, a radim u velikoj IT firmi već godinama.
Žalio sam se HTCu na njihov rad i tražio novi telefon, oni su sada ekalirali problem na HQ, mada nije da se nešto preterano nadam povoljnom rešenju.
U pitanju je Begramservis u Zemunu.
Da li stvarno svuda ovako teško rešiti problem sa telefonom uzetim preko operatera. Ja sam kapirao da pošto reklimiram kao pravno lice koje uzima velik broj telefona, da neće biti problema uopšte, kad ono međutim.