Posle moda za Homworld 2, stize nam kao prava igra
Galaktika - Svemirska krstarica u svetu video-igara: Ronald D. Mur, scenarista i reditelj SF serije "Galaktika: Svemirska krstarica", odlučio je da sa njom krene u vode video-igara. Doduše, ona se kao igra pojavila novembra 2003. godine, kada je na SCI-FI kanalu krenula nova "Galaktika", ali sada je u pitanju projekat sa većim stepenom interaktivnosti, kao što je to slučaj sa filmsko-igračkim projektima "Kum", "Lice sa ožiljkom", "Prljavi Hari", "Ajkula", "Dobar, loš, zao" i "Zvezdane staze". Ono što se vidi kao uticaj Holivuda na svet igara, i obrnuto, jeste to što se stvaraju sve bogatiji svetovi. Klinci provode sate i sate istražujući kompleksne priče u igricama, ali samim tim se utiče na stepen detaljnosti u samim tv-serijama. Kada je u pitanju dovođenje tv-serije u svet kompjuterske igrice, onda je stvar komplikovanija nego kada se to radi na osnovu filma. Tipična serija ima preko 20 sati materijala od kojeg treba napraviti svet igre, što je lakše uraditi sa filmom. To bi mogao da bude i svojevrstan pionirski poduhvat - nikome još nije pošlo za rukom da napravi dobar hibrid - TV-video--igra. U međuvremenu se prave planovi da "Galaktika" stigne i u svet igara za mobilne telefone.
VEst jeste malo starija, sto znaci da cemo uskoro igrati igru
Galaktika - Svemirska krstarica u svetu video-igara: Ronald D. Mur, scenarista i reditelj SF serije "Galaktika: Svemirska krstarica", odlučio je da sa njom krene u vode video-igara. Doduše, ona se kao igra pojavila novembra 2003. godine, kada je na SCI-FI kanalu krenula nova "Galaktika", ali sada je u pitanju projekat sa većim stepenom interaktivnosti, kao što je to slučaj sa filmsko-igračkim projektima "Kum", "Lice sa ožiljkom", "Prljavi Hari", "Ajkula", "Dobar, loš, zao" i "Zvezdane staze". Ono što se vidi kao uticaj Holivuda na svet igara, i obrnuto, jeste to što se stvaraju sve bogatiji svetovi. Klinci provode sate i sate istražujući kompleksne priče u igricama, ali samim tim se utiče na stepen detaljnosti u samim tv-serijama. Kada je u pitanju dovođenje tv-serije u svet kompjuterske igrice, onda je stvar komplikovanija nego kada se to radi na osnovu filma. Tipična serija ima preko 20 sati materijala od kojeg treba napraviti svet igre, što je lakše uraditi sa filmom. To bi mogao da bude i svojevrstan pionirski poduhvat - nikome još nije pošlo za rukom da napravi dobar hibrid - TV-video--igra. U međuvremenu se prave planovi da "Galaktika" stigne i u svet igara za mobilne telefone.
VEst jeste malo starija, sto znaci da cemo uskoro igrati igru