Šta je novo?

Battlefield V

Meni nije jasno zasto neke stvari svake 2 godine imaju iste probleme poput servera ili netcodea. Njima recimo i dalje UI baguje kako su odustali od battleloga:



Ako na YES - NO dijalog "sporo" klikam, treba mi svaki put dva puta da kliknem. Ako brzo, nekada i 5 puta da kliknem da prihvati komandu. Cuje se svaki put "klik" ali se nista ne desava. Ako kliknes 3x brzo na YES, a na drugi put prihvati prelazak na drugi server ali onaj treci put slucajno u pozadini kliknes na nesto drugo (ne na join strelicustrelicu), igra ce poceti ulaziti na server, i kada ucita mapu, izbacit ce te nazad. Ove probleme doslovno ima samo DICE.
 
Iskreno i ja bih nakon što prikažem boom, boom, tras, tras, trailer i ovce mi uplate nekoliko miliona preordera digao noge na sto, stavio ruke iza glave i gledao kako novac stiže, razmišljao gde da ga potrošim, a tim šimpanza koji će da završi igru nahranio bobicama...
 
To baš nije slucaj sa zadnja dva BF-a. Jako je mali broj ljudi kupio BF5 da si prvi mjesec imao popust, samo sto je za đ nisu davali. Bila je dugo na originu za 30$. A ne mozes ni doci do informacija koliko ima online osoba. Dok BF1 na svim platformama ukupno u jednom danu ima peek od 30K. To nije ni u top 20 steam igara. PAYDAY 2 ili zaboravljeni SMITE imaju peek od 16K odnosno 12K. BF1 PC 24h peek 9K.

A sada se sjetih da su neki DICE developeri dijelili kljuceve na twitteru. Ja to prije nikad nisam vidio. I dalje to rade. Tuga.
 
Poslednja izmena:
Tuga je prosao ovaj BF..Igra se kao..u brojke ne ulazim jer i vi vidite da su tuga... imam 250h..Ali u kom pravcu vodi ne svidja mi se.Negde mislim da oni cekaju Battleroyale ili ti Firestorm misleci da ce da podigne broj igraca.Verovatno ce opet biti neki popust sad.Voleo bih da potraje..ali ne vidim igru da ce da potraje dalje od 1godine.Ovo sad sve sto dodaju Tides of War nedeljne assigmente za nove puske, je po meni samo razvlacenje contenta i da ljudi imaju neki osecaj progress-a, da mogu necim da se zabavljaju tj da otvaraju i sl.

Sad je vec kraj januara, do firestorma ima oko 5nedelja ili 2meseca mozda, posto Fstorm dolazi u late march-u to su striktno rekli.Ali opet Firestorm nisu nove mape, a nove mape su pozeljne jer ce biti 3.5meseca skoro od novih mapa.Videcemo kako bude, nije da su igraci krivi za trenutno stanje..
 
Da li nekom igra freezuje, potpuno nasumicno. Nekad u akciji, nekad kod loading-a nove mape. I uopste nema koliko ucestalo. Nekad nijednom u 4h, nekad jednom, a nekad odmah na pocetku i vise ne.
 
igra ne voli overclock, btw.
 
igra ne voli overclock, btw.

Sve mislim da i kod mene ovolika crashovanja su uzrok OC-a.. ne bih rekao da je to toliko los OC, da je los imao bi restartovanja i crashovanja u svakoj igri, nego igra je osetljiva cim je nesto klokovano i nema druge. Bas isto sam primetio i World War 3 kreshuje cim je GPU OC.
 
Moja graficka je pod overklokom i cpu i sve je uredu. Dok je graficka bila na malom jacem onda je kresovala pa sam joj nasao klok koji odgovara i sve je uredu. Morate tako da uradite smanjite malo klokove pa cete da vidite kako se ponasa u igri.

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Ne mogu da smanjim, dusa me boli koliko je gtx1060 slaba kad nije OC :)
Nebo i zemlja je stock vs OC..15-20 frejma ako ne i vise u svakoj igri
 
Jesi li probao sa drugim driverima ? Moguce da je GPU OC problem. Ne voli ga ni PUBG od v1.0.
 
Hm dakle posto je freeze, a ne BSOD verovatno je do GPU o/c? Sto je najgore on je bas mizeran, GPU je na stock, a memorija tipa +150mhz max, mozda i manje pogledacu kad dodjem kuci. Ali probacu sve na stock za GPU pa javljam.
 
meni je cpu OC na 4GHz, voltaza na 1,4V, grafa OC mV +30, max power limit 116%, core +175, mem +500, BF5 ne krasuje na ovim podesavanjima, ako spustim CPU voltazu na 1.385V, onda mi blokira ceo komp izmedju mapa, iz neznam kog razloga na jednom delu dok odbrojava do sledece mape zakuca CPU na 100%, i tu pukne ceo komp, danima ga drzim na 1.4V, i nijednom nije puko......
sa istim podesavanjima (voltaza na 1,4V), u BF1, ako kloknem grafu na ista podesavanja, na istom mestu, izmedju mapa, isto ode CPU na 100% i pukne komp. ako grafa nije klokovana (a za BF1 mi i sa neklokovanom grafom igra na ultra radi na 75-80fps, ja zadovoljan,) onda ne puca nista...... tako da za BF1 ne diram grafu, sve radi savrseno, a za BF5 kloknem i grafu, i tako sve OC podeseno, imam 15takfps+ sigurno......
 
Da

Послато са Nexus 5X
 
Pao je origin jer su pirocanci.Nisu digli dovoljno servera za Atheme.Pustili su neki VIP demo da probaju ljudi al navala velika.Javili se pre 4h na twitteru kao dizemo jos servera strpljenja.Iznenadili se kao nasi putari sa snegom u januaru :)
 
Meni zamrzne sa vremena na vreme, nikad u igri. Uglavnom u meniju i na kraju partije. Nista nisam klokovao,najnoviji drajveri.

Ja sam trenutno digao ruke od BF5, nije problem sto ginem kao blesav nego sto mi smeta (vec pomenuto) neraspoznavanje protivnika. A da lezim u nekom cosku i smrdim, nemam zelju. Mape su mi blagi ocaj, vise je utroseno vremena na 152 dodatka i nijansi za puske nego za kvalitetne mape. Sve se vise ide u vertikalu, vozila statisticka greska. Vise uzivam u R6 Siege, jer ako me ubiju, barem znam da sam ja nesposoban.
 
Niko da spomene sto su upropastili AA sa poslednjim patchom. FlakPanzer mislim da ne moze goluba da ubije. Spitfire u direktnom letu ide na mene i napravim 30 damage, izbombarduje me i ode. Nije ni poceo da se dimi. Vidim po netu da je to jer su zeznuli proximity fuse na AA granatama, ali ovo je smesno. Zar ne postoji neko da testira patch pre nego sto ga puste. Objektivno sada mozes samo drugi fighter da te ubije, a ako si u Spitfire VA onda samo da padne server, nema drugog nacina da te uniste. *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*stina.
 
Mislim da sam ja spomenuo AA problem, odnosno, nedostatak AA u ovim igrama u odnosu na moderno ratovanje. Nisam za lock on oružja, ipak sam za neki skill ali u BF1 i 5 ne postoji balans sto se avijacije tice. Ovo je od neki dan:

000000000000001.jpg
 
Poslednja izmena:
Mislim da su u BF5 avioni delako gori/opasniji nego u BF1, ne secam se da sam ijednom imao problema sa partijom u BF1 gde dominiraju jer je i sam gameplay balansiran da se ruse nebeski behemoti i AA je strateski bolje rasporedjen i efikasan. Doduse, 95% vremena sam igrao Operacije, tako da ne mogu da kazem i za Conquest, ali poredeci sa Breakthrough modom u BF5 koji mu je pandan, mogu da se slozim da je katastrofa, ubedljivo najgori balans i raspored AA i dominacija avijacije (kad ima dobrog pilota) u poslednjih par BF naslova. Sto je jos gore, avioni imaju beskonacno municije za razliku od terenskih vozila koja cesto moraju da se dopunjuju a dopunske stanice mogu da se uniste i zahtevaju reparaciju. Kao najgori primer moze da se navede Hamada i bombarder koji je u stanju da napravi 100+ kills po partiji sa onim super razornim bombama koje cini mi se da su samo malo slabije nego V1.

DICE je oduvek imao taj fetis prema avionima, ni BF3/4 nisu bili postedjeni toga i cim se i malo sta modifikuje radi bolje balansa, dize se galama kvazi fanova kojima je igrackica nerfovana i u sasvim normalnom inclusive maniru da svi moraju da se slusaju, pogotovo najglasniji, vraca se sve na staro i deci se vraca njihova igracka u ruke.
 
I ja sam igrao operacija u BF1, sada breakthrough. U napadu na sinai desert je nemoguce proci ako se ne pojavi oluja od bombardovanja aviona. Mozes se vratiti nazad na AA, malo jeste bolji nego u BF5 ali ga bombarderi razvale i onda si opet na nicemu. Monte grappa, ako nisi pod zemljim, sigurno ces zaginuti od aviona. Isto je bilo ljudi koji su pravili preko 100 killova. U BF5 je nesto bolje sto se eksplozija tice jer nema voza, behemotha, mortara, onog rocket launchera itd. Ali na hamadi je katastrofa.

A ne bih se slozio da DICE ima fetis za avione jer:

BC
BC2
BF3
BF4
HL

Niti jedan nije imao bombardere. U BF3 su avioni bili dobri ali protiv ostalih vozila. Onda su se zalili na helikoptere. Ali protiv njih si imao: javelin, stinger, mobilni AA, stacionarni AA i avione (plus pomoc sa tenkovima, bilo da ih skidas granatom ili lockas sa treceg sjedista). Mislim da su BF3 i 4 bili dosta dosta balansiraniji. BF1 je katasrtofa sa eksplozijama, BF5 nesto bolji ali su mi u bilo kojoj igri bombarderi totalno deb.ilni. Ne kontam saklupljanje killova u tim no skill bombardovanjima po objektivu.

Cak se municija regeneriše a popravljas se u zraku. Come on. U BF3, ako spadne armor vozila ispod 50%, izgorit ces do 0%. Moras ga spustiti na zemlju i popraviti.

Avioni su zanimljivi 1v1 ali protiv prašinara koji nemaju nikakakvo sredstvo da se branisu, avioni su out of place. Znam sjediti za AA i avion ide prema meni. Pucam po njemu direktno i on mene prije ubije. A gdje su scene sa olujom gdje aviona ne vidis. Njemu je "nacrtan" objektiv i samo spama po njemu.
 
Nešta su strašno zabrljali sa Flakom(AAGun),u beti sam skidao svaki avion,prije ovog peča svaki 3.

Sad ako napravim 30 domagea sa njim.....ovo mi ne paše baš,itak su neki op u avionu i onda da mu ja nemogu niti prismrdit,nom mi gusta

Sam sebe sam citirao,dve sedmice nazad

Al da je od moje strane najigraniji BF jeste :p

Wtf,oće da mi skida 20gb,jel i vama??

Prekinuo dovnload i stavio repair tj verifying

Jeste 2. updejt u januaru,biće nešta od njih :p

http://eaassets-a.akamaihd.net/dice...2_Lightning_Strikes_Update_29012019_FINAL.pdf

4. put editujem :p

A substantial system improvement in AA behavior has been made to make the experience for
shooting at airplanes more consistent. Players should notice that shells that detonate in
proximity to an airplane do damage more consistently, and also that shots that are closer to
the target do more damage than shots that are further from the target. This is especially
obvious when planes are flying directly at or away from an AA, with higher damage for flying
at an AA and lower when trying to escape an AA. We have adjusted damage values on all AA
guns to compensate for this improvement, and the different kinds of AA guns should now be
clearer choices. Fast-firing AA is now better against highly maneuverable, small targets like
fighters. Slow-firing AA is now better against larger targets like bombers.
• Tweaked the projectile firing position on all Stationary and towable AA guns, which no longer
causes players to fire into sandbags or into the ground when aiming low.

E pur si muove
 
Poslednja izmena:
Ok popravice valjda u ovom patchu AA. Ja nisam igrao od prvog januarskog patcha i juce bio u soku kad nisam mogao 30 healtha da skinem Spitfire-u sa Flakpanzer. Obicno ga on pokida za 3 minute. Mada u principu bi AA trebao da bude jos ubojitiji jer nije poenta Spitfire-a da ubija pesake vec da skida ruge avione. Kao sto je poenta bombardera da unistava vozila, a ne razara sve po mapi do rezultata 100 vs 0. Sa jacim AA realno ne bi se osecali tako slobodno da spartaju nebom, vec malo taktike da ukljuce pa sa velike visine se obruse i beze nisko da ih ne skine AA.
 
Prošlo više od dana,niko ne cmizdri :p

To je to....vrhunska igra :p

Padaju ko da imaju ptičju gripu :p
 
Poslednja izmena:
"Hello Alfred".... ovo kad cujem u igri, razmisljam koji retard je to mogao smisliti da ubaci u igru..... :D :D :D
 
E ko izmisli onaj Frontlines... U stvari nije mod problem, ima modova koje ne volim pa ih uopste ni ne igram ali me nervira kada me teraju da igram bezvezne modove kako bih otkljucao oruzije... Juce samo sto nije isteklo vreme predvidjeno za partiju Frontlines, cas mi osvojimo jedan-dva objektiva pa ih oni vrate, pa oni osvoje nesto i tako u krug. Mislio sam da se partija nikada nece zavrsiti. Smaracina teska. Jos se svi na cetu slozili da igraju samo kako bi otkljucali nov MMG i da posle toga nece vise igrati.
 
E ko izmisli onaj Frontlines... U stvari nije mod problem, ima modova koje ne volim pa ih uopste ni ne igram ali me nervira kada me teraju da igram bezvezne modove kako bih otkljucao oruzije... Juce samo sto nije isteklo vreme predvidjeno za partiju Frontlines, cas mi osvojimo jedan-dva objektiva pa ih oni vrate, pa oni osvoje nesto i tako u krug. Mislio sam da se partija nikada nece zavrsiti. Smaracina teska. Jos se svi na cetu slozili da igraju samo kako bi otkljucali nov MMG i da posle toga nece vise igrati.

Tacno tako!I ja sam bas komentarisao da je glupost nevidjena taj mod,mislim nije ni nesto posebno tesko osvojiti tu pusku,ali bas to osvajanje baza,dva koraka napred-tri unazad!!!Ali dobro,posle sam sav srecan kad se vratim na conquest!:)
 
lose izbalansiran mod, previse tenkova, previse kampovanja, m,ada mene je to otkljucavanje nateralo da igram i support

i skroz je interesantna klasa, mada totalno OP
 
U Bf1, koliko se sećam, je dobro funkcionisao frontlines. Možda je do balansa i samih mapa...
 
ali i dalje ne verujem da su pusko mitraljezi najubojitije oruzje...... sa KE7, lewis gun i bren gun, prangijaju sa kilometar preciznije od snajpera...... kako to ne isprave......
 
Vrh Dno